Panoul De sigurante, Ars
![]() ![]() ![]() |
Panoul De sigurante, Ars
Ionut Costache |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 May 22 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|||
megan2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 10 September 17 ![]() |
APA, acid baterie, lichide in combinatie cu praf.
Din pacate cand se umbla la acel panou, la remontare nu se pune totul perfect inapoi si asta lasa praful si lichidele sa patrunda . Releele la acest model sunt prinse in cablajul electronic, nu au soclu pentru schimbare si placa de baza e complicata. Solutia, schimba panoul cu totul. This post has been edited by megan2: 28 May 2022, 19:01 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
Ionut Costache |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 May 22 ![]() |
8200481866H SERIA TABLOULUI
Dupa orientare lui praf sau alte lichide nu are cum sa intre in el fiind orientat cu fata in jos +2 capace protectoare ale panoului si unul care acopera tot . 2. Relee-le sunt integrate in placa de baza nu pe fire . 3.Accidul de baterie are sansa zero sa intre sau apa pentu ca ele cad in jos nu in sus 4.Praful nu ESTE CONDUTOR ELECTRIC asa ca nu poate face contact intre circuitele imprimate pe PLACA 5.Firele si mufele sunt in regula nu au scurt sau sunt intrerupte. This post has been edited by Ionut Costache: 28 May 2022, 19:42 |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
megan2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 10 September 17 ![]() |
2.My bad...in electronica "cablaj" se refera la cablaj imprimat si nu fire.
4.Praful este conductor, depinde ce si cat contine, iar in contact cu lichide ajunge un adevarat circuit. Teoretic placa panoul este protejat daca pui inapoi totul corect....sper sa nu ma repet. |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
Ionut Costache |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 May 22 ![]() |
Cel mai probail este regulatorul .Daca el nu mai functioneaza cum trebuie atunci cand masina ii cere un anumit numar de volti in functie de consumul masini,el nemai fiind capabil sa incarce acel numar de volti consuma bateria sau baga mult mai mult decat masina ii cere si arde panoul ....Logica mea asta imi spune ca ar fii .Dar nu este exclus nici din vina pafului avand in vedere ca masina este la mine de noua si are 430.000 km.
This post has been edited by Ionut Costache: 28 May 2022, 20:37 |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
megan2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 10 September 17 ![]() |
Din cate stiu incarcarea este regulata de ECU si banuiesc ca exista si o protectie suplimentara in cazul defectarii bateriei sau regulatorului.
Ar fi interesant sa pui niste poze cu dezastrul. |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 05:49 |