Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Clio 3 - problema AC sau altceva?

oroles2011
post 28 Jun 2011, 17:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 11




Salutare. Astazi am dus si eu masina la un service pentru ca aveam problema cu AC-ul deoarece nu mai baga deloc aer rece. Mai exact ce se intampla. Apasam butonul de AC, se auzea la scurt timp compresorul cum intra. Din pacate nu baga aer rece mai deloc, iar dupa un anumit timp se oprea brusc compresorul. De functionat compresorul functiona foarte putin. Masina (Renault Clio 3) a fost cumparata de noua. Am dus-o la niste firme care se ocupau de AC, au verificat-o si au ajuns la concluzia ca instalatia are freon si ca ar trebui sa merg undeva la un service Renault pentru ca "la 3 ani cat are masina nu ar trebui sa aiba asemenea probleme". In plus se mai auzea un huruit ciudat in mers.
La service-ul Renault de la mine in oras (cred ca cel mai scump din tara, de zici ca am Bentley si nu Renault smile.gif) mi-au facut constatarea (sau nu stiu ce o fi fost) si au ajuns la conculzia ca este vorba de electroventilator (cred ca asa se numeste piesa de pe radiatorul masinii). Primea curent dar nu facea nimic. Era mort in cada cum se spune. Exista vreo legatura intre AC si electroventilatorul asta sau credeti ca cei de la service vor sa ma pricopseasca cu costuri de vreo 1600 ron degeaba? Cei de acolo au spus ca nu inteleg cum de nu am avut probleme pana acum deoarece exista posibilitatea de calare a motorului. Am mers la ei cu AC-ul si uite la ce am ajuns. De mers am avut un singur drum mai lung de vreo 120 km dus-intors dar nu am remarcat nimic deosebit ci ca doar nu imi mergea AC-ul. Drumurile care le faceam zilnic erau scurte iar motorul abia de apuca sa se incalzeasca. O data la 2 saptamani aveam un drum de 50 km.

O explicatie plauzibila, in opinia mea, ar fi urmatoarea: Niste idioate de pisici se bagau nu stiu cum si dormeau pe motorul masinii deoarece acolo era mai cald. Desteptii care au facut Renault Clio 3 nu au dotat-o cu un scut etans care sa nu le permita sa ajunga acolo. Ma gandesc sa nu fi dat peste vreun fir si sa nu imi mai functioneze masina cum trebuie. Daca e asta, promit ca nu va mai supravietui nicio mata din zona. smile.gif)

This post has been edited by oroles2011: 28 Jun 2011, 17:11


--------------------
Renault Clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Jun 2011, 17:11
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




daca nu pornea gmv-ul iti crestea temp si cred ca observai si tu.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 28 Jun 2011, 17:16
Post #3


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Electroventilatorul ala ajuta la racirea lichidului care iti mentine motorul la temperatura de rulare. Pentru ca nu incalzeai motorul prea tare in oras probabil nici nu ai avut nevoia ventilatorului iar la drum lung cred ca este indeajuns curentul de aer din partea frontala pentru racirea radiatorului (in functie de sezon) si iarasi nu ai avut probleme.
Argumentul tau cu pisicile e plauzibil dar nu as miza pe asta. Cred ca poti gasi si un ventilator aftermarket sau din dezmembrari si ajungi la un pret omenesc.
Din ce oras esti?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Jun 2011, 17:19
Post #4


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




hai sa zicem ca iarna porneste din an in paste dar vara porneste repede pt ca motorul ajunge la o temp mare foarte repede.El pleaca pe treapta 1 si nu prea il auzi, daca dai drumul la Ac va pleaca pe treapta 2 si o sa l auzi mai mult ca sigur


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oroles2011
post 28 Jun 2011, 17:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 11




QUOTE(SorinCT @ 28 Jun 2011, 17:16)
Electroventilatorul ala ajuta la racirea lichidului care iti mentine motorul la temperatura de rulare. Pentru ca nu incalzeai motorul prea tare in oras probabil nici nu ai avut nevoia ventilatorului iar la drum lung cred ca este indeajuns curentul de aer din partea frontala pentru racirea radiatorului (in functie de sezon) si iarasi nu ai avut probleme.
Argumentul tau cu pisicile e plauzibil dar nu as miza pe asta. Cred ca poti gasi si un ventilator aftermarket sau din dezmembrari si ajungi la un pret omenesc.
Din ce oras esti?
*


Din BC, dar nu prea merg eu pe piese uzate. Chestia e ca la 3 ani sa ai asa probleme la o masina cumparata de 9 care a costat 11000 euro mi se pare prea mult.
Bun, atunci de ce nu merge AC-ul? Eu pentru asta m-am dus la ei.


28 Jun 2011, 17:35:
QUOTE(M i h a i @ 28 Jun 2011, 17:11)
daca nu pornea gmv-ul iti crestea temp si cred ca observai si tu.
*


Nu s-a aprins nimic pana acum in bord. Cred ca trebuia sa se aprinda vreun mrker ceva si chiar sa scoata vreu sunet, nu?

This post has been edited by oroles2011: 28 Jun 2011, 17:35


--------------------
Renault Clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Jun 2011, 17:36
Post #6


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Incerca alt service.Ce presiune ai in instalatie? Ori nu ai presiune suficienta ori compresorul este pe moarte, asa la prima strigare.Nu are nimeni cum sa ti spuna ce are fara ca sa vada masina.Cum au testat ca sa vada daca porneste gmv-ul?



This post has been edited by M i h a i: 28 Jun 2011, 17:37


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oroles2011
post 28 Jun 2011, 17:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 11




QUOTE(M i h a i @ 28 Jun 2011, 17:36)
Incerca alt service.Ce presiune ai in instalatie? Ori nu ai presiune suficienta ori compresorul este pe moarte, asa la prima strigare.Nu are nimeni cum sa ti spuna ce are fara ca sa vada masina.Cum au testat ca sa vada daca porneste gmv-ul?
*


Pai e reprezentanta Renault de aici din oras. Ce sa mai incerc ca majoritatea service-urilor din oras, cu exceptia reprezentantelor, par a fi Gigei de care gasesti in spatele blocului care repara Dacii?! Nu stiu cum au testat. Aveau niste testere pe acolo (tot felul de aparate cu fire etc). Am inteles ca au verificat si presiunea de pe conducta AC pe un aparat ceva (test de vacuum?). Din cate stiu eu, testarea AC-ului astfel iti poate spune daca este compresorul sau nu. Din ce am inteles de la fratele meu care e mecanic la o alta reprezentanta de aici din Bacau asa ceva este posibil. Totusi, nu ma bazez pe experienta lui. Cei de la service au spus ca dau scris ca asta este. Cert este ca eu m-am dus pentru AC si ei mi-au zis ca e din cauza ventilatorului de pe radiator. Zicea cel de acolo ceva de vaporizare. Eu nu am inteles daca exista legatura intre astea.
Da si daca nu ii merge Ac-ul la masina apoi ii mananc.

<span class='edit'>28 Jun 2011, 17:49:</span>
QUOTE(M i h a i @ 28 Jun 2011, 17:11)
daca nu pornea gmv-ul iti crestea temp si cred ca observai si tu.
*


Poate din cauza ca mergeam putin nu am observat.

This post has been edited by oroles2011: 28 Jun 2011, 17:50


--------------------
Renault Clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 29 Jun 2011, 07:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




daca esti din BC nu te duce LA SERVICE LA DEDEMAN. eu am avut foarte mari probleme cu ei si cauta sa-ti schimbe piesele aiurea. de fapt nici nu ti le schimba. nu mi-au schimbat placutele de frana, presotatul (cand masina era inca in garantie - am dat 300 de lei), mi-au luat filtrul de polen (nu l-au lasat nici pe ala vechi), mi-au blocat un injector ca sa ma faca sa-i mai vizitez, mi-au gazat masina si mi-au ars-o cu tigara pe capota.... sunt adevarati ''profesionisti''.

incearca la alte service-uri (bosch, pe langa standurile bistrita), apoi in izvoare, la autotrader - unde mi-am schimbat eu distributia si am scos-o la vreo 550 de lei cu tot cu piese. sau mai e un service spre hemeiusi, unde au semaforul ala intermitent pus la poarta. fac treaba buna si acolo, stiu ca am avut eu bara la vopsit.

PS: vezi ca si la basarom se ocupa de AC.

This post has been edited by z_fdd bacau: 29 Jun 2011, 07:52


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 29 Jun 2011, 08:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




poate un moderator sa mute topicul la "clio 3" ?


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oroles2011
post 29 Jun 2011, 13:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 11




QUOTE(z_fdd bacau @ 29 Jun 2011, 07:51)
daca esti din BC   nu te duce LA SERVICE LA DEDEMAN. eu am avut foarte mari probleme cu ei si cauta sa-ti schimbe piesele aiurea. de fapt nici nu ti le schimba. nu mi-au schimbat placutele de frana, presotatul (cand masina era inca in garantie - am dat 300 de lei), mi-au luat filtrul de polen (nu l-au lasat nici pe ala vechi), mi-au blocat un injector ca sa ma faca sa-i mai vizitez, mi-au gazat masina si mi-au ars-o cu tigara pe capota.... sunt adevarati ''profesionisti''.

incearca la alte service-uri (bosch, pe langa standurile bistrita), apoi in izvoare, la autotrader - unde mi-am schimbat eu distributia si am scos-o la vreo 550 de lei cu tot cu piese. sau mai e un service spre hemeiusi, unde au semaforul ala intermitent pus la poarta. fac treaba buna si acolo, stiu ca am avut eu bara la vopsit.

PS: vezi ca si la basarom se ocupa de AC.
*



Azi m-au sunat si au zis ca e ars GMV-ul si ca trebuie sa cumpar altul. Au spus ca dureaza prin comanda intre 7 si 14 zile. Am sunat la un furnizor de piese din oras si mi l-au promis in mai putin de 24 de ore. Reprezentanta p..ii sunt astia. E adevarat ca dau cu 200 de ron mai mult, dar este si original. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca ei nu monteaza cu piesele mele decat originale. Cand am luat masina era noua si avea gmv-ul original. M-a tinut aproape 3 ani. Si vezi doamne ei nu puneau decat original... Si daca sunt reprezentanta de ce dureaza atat...???

<span class='edit'>29 Jun 2011, 13:47:</span>
QUOTE(z_fdd bacau @ 29 Jun 2011, 07:51)
daca esti din BC   nu te duce LA SERVICE LA DEDEMAN. eu am avut foarte mari probleme cu ei si cauta sa-ti schimbe piesele aiurea. de fapt nici nu ti le schimba. nu mi-au schimbat placutele de frana, presotatul (cand masina era inca in garantie - am dat 300 de lei), mi-au luat filtrul de polen (nu l-au lasat nici pe ala vechi), mi-au blocat un injector ca sa ma faca sa-i mai vizitez, mi-au gazat masina si mi-au ars-o cu tigara pe capota.... sunt adevarati ''profesionisti''.

incearca la alte service-uri (bosch, pe langa standurile bistrita), apoi in izvoare, la autotrader - unde mi-am schimbat eu distributia si am scos-o la vreo 550 de lei cu tot cu piese. sau mai e un service spre hemeiusi, unde au semaforul ala intermitent pus la poarta. fac treaba buna si acolo, stiu ca am avut eu bara la vopsit.

PS: vezi ca si la basarom se ocupa de AC.
*



Crede-ma ca fratele meu este inginer-mecanic la reprezentanta altei firme (Fiat). O duceam la el si rezolvam acolo problema. Dar fratele meu a zis sa o duc mai bine la reprezentanta Renault (aka Dedeman) ca sunt specialisti in Renault Clio, dupa spusele lui Renault fiind o masina complicata. Cei de la Fiat nu aveau nici testerele necesare. Acum ma gandesc la o siguranta ceva sa nu fie si sa platesc atatia bani degeaba... Dar o sa aiba o surpriza baietii daca nu se ocupa cum trebuie si ma pun sa platesc degeaba. biggrin.gif Nici cei de la Bosch nu sunt cine stie ce destepti ca ii cam cunosc pe toti.

This post has been edited by oroles2011: 29 Jun 2011, 13:48


--------------------
Renault Clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 29 Jun 2011, 19:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




si frate-miu e inginer electronist, dar el imi repara si intretine masina de vreo 3 ani, de cand nu mai calc prin service-uri (cu exceptia distributiei). nu stiu daca un clio e o masina complicata. unele lucruri mi se pareau mai grele la vechea si vestita dacie.

eu doar propuneam o alternativa. ce-i drept, si cei de la bosch au incercat sa ma tzapuiasca cu o treaba si au preturi relativ mari, dar sa te arunci direct intr-o reprezentanta de 2 lei (pentru ca eu asa o consider)....... eu de aia am preferat sa nu mai calc pe la ei: preturi exagerate, treaba de mantuiala. si, eventual, vizite periodice pentru diverse bube (unele provocate).

e alegerea ta si banul tau, nu pot sa decid eu. doar ca mie nu mi se par cei de la reno dedeman bacau mai ''capabil'' decat altii. si cu siguranta nu sunt atat de bine intentionati (pentru ca cei de la un service mai mic vor incerca intotdeauna sa atraga clientul, nu sa-l fraiereasca in ultimul hal).





PS: nu cred ca cei de la fiat sunt incompetenti in comparatie cu cei de la reno. ca mecanic (parerea mea), nu te specializezi pe un singur tip de masina.... eu incercam doar sa dau un sfat.

This post has been edited by z_fdd bacau: 29 Jun 2011, 19:42


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 29 Jun 2011, 20:04
Post #12


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Haideti sa nu transformam topicul in bursa service-urilor din Bacau!

@zfdd: Nu are rost sa vorbesti despre service-ul de reprezentanta (si nu e vorba de renault sau alta marca, ci in general) cand pui placute de frana la 35 de lei.
Reprezentantele au alte preturi, mai mari, ofera factura, garantie si piese de origine. Fiecare dupa posibilitati, evident.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 30 Jun 2011, 11:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




scuze, hellcat. sterge, te rog, numele serviceurilor pe care le-am pomenit eu. eu doar incercam sa spun ca am patit-o foarte urat cu cei de la reprezentanta. si macar de-as fi singurul... omul poate sa se duca unde vrea, chiar si la reprezentanta de ferrari.

OFFTOPIC (dar simt nevoia unui raspuns): singura legatura pe care NU o vad aici este aceea cu placutele mele de frana de 35 de lei...... care, din punctul meu de vedere, isi fac FB treaba (pentru ca am condus in paralel si o dacia duster si un logan pe care au fost schimbate discurile si placutele de curand). nu inteleg de ce trebuie sa platesc brandul.... si nu inteleg de ce nu am voie sa ma pronunt in legatura cu reprezentanta din bacau in conditiile in care folosesc niste placute de frana de 35 de lei (probabil cele mai ieftine care exista pe piata).....


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Jun 2011, 11:38
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ba da ai voie sa te pronunti, ba chiar e un lucru bun, insa eu ti-am atras atentia ca nu e topicul potrivit, iar in cazul unor acuze de genul "mi-au luat filtrul de polen"?...ce trebuie sa facem? Sa te credem pe cuvant?
Pentru ca asa au ajuns unii sa vina la dedeman pt revizie (de nevoie evident icon_mrgreen.gif , era masina in garantie) si la sfarsitul reviziei sa ceara sa i se desfaca cutiile sa vada filtrele de aer si polen daca sunt noi.
Eu inteleg faptul ca la reprezentanta e scump, si chiar ma deranjeaza lucrul asta, dar asta e situatia...sunt niste motive obiective.

Si alta chestie vizavi de placutele tale...NU am spus ca-s proaste sau cele mai bune...am evidentiat faptul ca in cazul tau primeaza clar produsul mai ieftin, si daca atat iti permiti sa platesti clar nu esti in "target-ul" service-ului de reprezentanta.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 30 Jun 2011, 11:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




in momentul in care dai 800 de lei la a 2-a revizie (pt. filtre, ulei si placute de frana), mi se pare absolut exagerat. eu caut alternativa. reprezentanta nu se mai afla in ''aria mea de acoperire'' (pentru ca nu vad ce-mi schimba la masina, pentru ca incearca sa ma fraiereasca...). nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, dar cred ca nu-s atat de tampit incat sa-mi fi furat ''singur'' filtrul de polen si sa ma plang aici wink.gif

...scuze pentru devierea de la topic. eu nu mai comentez nimic, il las pe om sa-si rezolve treaba. Salut!


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 09:59
Dacia