Renault symbol 2007, filtru aer sport
![]() ![]() ![]() |
Renault symbol 2007, filtru aer sport
cristyano2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|||
S4b1n |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Parca am vazut pe autokarma un K&N pentru dci. Dar nu stiu cat de mult o sa scoata. Combinat cu un chip tuning, poate scoti ceva in plus daca vrei. Din cel de 85 de cai s-ar putea scoate aproape 105 din ce am citit pe site-uri de tuning.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
vezi ca mai erau si alte topicuri despre filtrele de aer sport... membrii mai ''batrani'' spuneau ca poate sa-ti faca probleme la motor, mai ales ca nu e o masina sport. intereseaza-te bine inainte sa montezi asa ceva pe masina. iar la motorul tau de 85 de cai nu cred ca poti sa scoti cine stie ce putere. cat despre cip tuning (remapare parca se mai numeste), asta poate sa-ti ofere ceva cresteri de cuplu si mai multi cai, dar spuneau unii ca iti micsoreaza durata de viata a motorului. cauta alte posturi si lamureste-te. bafta!
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
rs09 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Chiar daca ii montezi un filtru sport si ii faci un cip tuning pe strada nu o sa simti diferenta poate pe circuit sa mai castigi 0.5s.
|
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
doar n-o sa mearga doar pe circuit
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
si pana la urma merita sa ii puna doar un filtru de aer sport fara cip ( postul este pt un prieten) ..auzise ca si motorul cu acel filtru se aude intr-un anume fel..
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
daca nu dauneaza motorului, poate sa-i puna, dar eu stiam ca un filtru de aer sport pe un motor care nu e facut pt asa ceva poate sa faca probleme...
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
mircea_975 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 July 10 From: bacau ![]() |
cine m-a poate ajuta sa pot posta si eu niste poze?
inckusiv la avatar? ![]() |
--------------------
renault
symbol
2007
- bc 08 anf pittbull
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
am un nepot care a avut pe un symbol de 85 de cai kit de inductie K&N,dar l-a scos dupa cateva zile ca suna mai rau ca un tractor
|
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
rs09 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Mai bie schimbi toba si sigur se schimba sunetul.
|
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
In principiu puterea motorul creste proportional cu volumul de aer introdus in motor. Kitul de admisie aer stock trage aer rece de langa far, din afara compartimentului motor, plus ca fiind plasat in fata masinii se creeaza o presiune pe aspiratie care compenseaza cat de cat rezistenta impusa de filtru. Kitul de inductie aftermarket trage aerul incins din compartimentul motor, plus ca fiind in compartimentul motor, nu se creeaza presiune pe aspiratie. De unde naiba vine cresterea de putere?
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
da pai in pricipiu prietenul meu de aceea vrea sa schimbe filtrul de aer cu unul sport deoarece a auzit undeva nu stiu unde ca ar schimba sunetul motorului( ceva mai "smecher" )
This post has been edited by cristyano2: 9 Aug 2010, 14:08 |
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
vallixx |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La diesel nu prea ai ce sa-i faci pt. un sunet smecher ...nici filtrul nici toba nu cred ca ajuta...
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
D-Ice |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
La un 4 in linie nu prea ai ce sa-i faci sa scoti un sunet "smecher", de la 6 in sus se mai poate vorbi, gen BMW dar nici asta la drept vorbind nu e cine stie ce la urlete de motor ambalat la maxim. Am avut Ford Granada V6 3000cm2, ala se apropia de adevar fara tobe (evacuari custom pe fiecare cilindru), dar nimic nu se compara cu un V8 de la mamica lui, gen Mustang sau Viper, ala sunet adevarat.
This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:22 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
am inteles..multumesc oricum:)..sa trecem de faza cu filtru de aer si tobe...mai pe inelesul tutror baiatul de care vorbeam are ceva bani si este dipsus sa ii "bage" in masina..Ce modificari l`ati sfatui sa ii faca? adica ma refer sa nu faca modificari care le fac cocalarii gen spoilere si altele.
This post has been edited by cristyano2: 9 Aug 2010, 20:25 |
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Daca ii place sa se murdareasca pe maini si are un atelier dotat cat de cat si chiar vrea sa faca ceva pe directia asta poate sa taie manifoldul de pe evacuare astfel incat fiecare cilindru sa aiba propria teava de esapament, e mult de munca si trebuie sudura in fonta (trebuie sudat cate un stut pe fiecare teava de evacuare), si teoretic fiecare cilindru ar trebui sa se auda distinct si sa produca efectul acela de Muscle Car. Trebuie pozate tevile pe sub caroserie, sa treaca opus fata de alimentarea cu benzina, in fine, e mult de munca dar ar trebui sa se auda apropiat de un V8. Nu garantez insa ca trece RAR-ul.
This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:32 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
asta ar insemna 4 iesiri diferite...despartite din saxofon sau de unde?
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
De unde iti permite sa poti suda cate un stut ca sa te poti cupla cu cate o teava pe fiecare cilindru. Ideea de baza e sa se auda distinct fiecare cilindru, ai nevoie de asemenea de cate o toba pe fiecare teava de evacuare astfel incat sa iti amortizeze sunetele inalte si sa le lase sa treaca pe cele joase. Dupa cum am zis e mult de munca si trebuie un tubulator profesionist sa poata modela fiecare teava si sa le inghesuie sa incapa pe dedesubt cu tot cu tobe, e destul de mult de munca si nu stiu daca se merita efortul, poate asa de fite, dar mai bine faci fite cu un 350ZX, M3 sau ceva asemanator.
E acelasi principiu ca la motocicletele chopper, auzi fiecare cilindru cu toba aferenta, fata de o naked cu o singura toba unde cilindrii se amortizeaza unul pe altul. This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:59 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
da este multa munca..
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
rs09 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
O imbunatatire care chiar ii creste puterea motorului e un turbo mai mare daca exista bani.
|
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:25 |