Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault symbol 2007, filtru aer sport

cristyano2
post 8 Aug 2010, 12:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




salutare..am un renault clio/symbol 1.5dci din 2007 si vreau sa ii pun filtru aer sport, e posibil asa cv la motoarele 1.5?

This post has been edited by cristyano2: 8 Aug 2010, 12:23


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 8 Aug 2010, 12:28
Post #2


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Parca am vazut pe autokarma un K&N pentru dci. Dar nu stiu cat de mult o sa scoata. Combinat cu un chip tuning, poate scoti ceva in plus daca vrei. Din cel de 85 de cai s-ar putea scoate aproape 105 din ce am citit pe site-uri de tuning.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 8 Aug 2010, 14:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




vezi ca mai erau si alte topicuri despre filtrele de aer sport... membrii mai ''batrani'' spuneau ca poate sa-ti faca probleme la motor, mai ales ca nu e o masina sport. intereseaza-te bine inainte sa montezi asa ceva pe masina. iar la motorul tau de 85 de cai nu cred ca poti sa scoti cine stie ce putere. cat despre cip tuning (remapare parca se mai numeste), asta poate sa-ti ofere ceva cresteri de cuplu si mai multi cai, dar spuneau unii ca iti micsoreaza durata de viata a motorului. cauta alte posturi si lamureste-te. bafta!


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 8 Aug 2010, 14:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Chiar daca ii montezi un filtru sport si ii faci un cip tuning pe strada nu o sa simti diferenta poate pe circuit sa mai castigi 0.5s.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 8 Aug 2010, 16:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




doar n-o sa mearga doar pe circuit biggrin.gif daca are un castig de 10-15 cai, garantat o sa se simta si pe strada. important e sa nu afecteze motorul...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 8 Aug 2010, 17:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




si pana la urma merita sa ii puna doar un filtru de aer sport fara cip ( postul este pt un prieten) ..auzise ca si motorul cu acel filtru se aude intr-un anume fel..


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 8 Aug 2010, 17:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




daca nu dauneaza motorului, poate sa-i puna, dar eu stiam ca un filtru de aer sport pe un motor care nu e facut pt asa ceva poate sa faca probleme...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_975
post 8 Aug 2010, 18:16
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 July 10
From: bacau




cine m-a poate ajuta sa pot posta si eu niste poze?
inckusiv la avatar? biggrin.gif


--------------------
renault symbol 2007 - bc 08 anf
pittbull
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 8 Aug 2010, 19:38
Post #9


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




am un nepot care a avut pe un symbol de 85 de cai kit de inductie K&N,dar l-a scos dupa cateva zile ca suna mai rau ca un tractor


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 9 Aug 2010, 05:44
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Mai bie schimbi toba si sigur se schimba sunetul.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 9 Aug 2010, 12:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




In principiu puterea motorul creste proportional cu volumul de aer introdus in motor. Kitul de admisie aer stock trage aer rece de langa far, din afara compartimentului motor, plus ca fiind plasat in fata masinii se creeaza o presiune pe aspiratie care compenseaza cat de cat rezistenta impusa de filtru. Kitul de inductie aftermarket trage aerul incins din compartimentul motor, plus ca fiind in compartimentul motor, nu se creeaza presiune pe aspiratie. De unde naiba vine cresterea de putere?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 9 Aug 2010, 14:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




da pai in pricipiu prietenul meu de aceea vrea sa schimbe filtrul de aer cu unul sport deoarece a auzit undeva nu stiu unde ca ar schimba sunetul motorului( ceva mai "smecher" )

This post has been edited by cristyano2: 9 Aug 2010, 14:08


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 9 Aug 2010, 16:16
Post #13


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




La diesel nu prea ai ce sa-i faci pt. un sunet smecher ...nici filtrul nici toba nu cred ca ajuta... sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 9 Aug 2010, 20:17
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




La un 4 in linie nu prea ai ce sa-i faci sa scoti un sunet "smecher", de la 6 in sus se mai poate vorbi, gen BMW dar nici asta la drept vorbind nu e cine stie ce la urlete de motor ambalat la maxim. Am avut Ford Granada V6 3000cm2, ala se apropia de adevar fara tobe (evacuari custom pe fiecare cilindru), dar nimic nu se compara cu un V8 de la mamica lui, gen Mustang sau Viper, ala sunet adevarat.

This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:22


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 9 Aug 2010, 20:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




am inteles..multumesc oricum:)..sa trecem de faza cu filtru de aer si tobe...mai pe inelesul tutror baiatul de care vorbeam are ceva bani si este dipsus sa ii "bage" in masina..Ce modificari l`ati sfatui sa ii faca? adica ma refer sa nu faca modificari care le fac cocalarii gen spoilere si altele.

This post has been edited by cristyano2: 9 Aug 2010, 20:25


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 9 Aug 2010, 20:31
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Daca ii place sa se murdareasca pe maini si are un atelier dotat cat de cat si chiar vrea sa faca ceva pe directia asta poate sa taie manifoldul de pe evacuare astfel incat fiecare cilindru sa aiba propria teava de esapament, e mult de munca si trebuie sudura in fonta (trebuie sudat cate un stut pe fiecare teava de evacuare), si teoretic fiecare cilindru ar trebui sa se auda distinct si sa produca efectul acela de Muscle Car. Trebuie pozate tevile pe sub caroserie, sa treaca opus fata de alimentarea cu benzina, in fine, e mult de munca dar ar trebui sa se auda apropiat de un V8. Nu garantez insa ca trece RAR-ul.

This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:32


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 9 Aug 2010, 20:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




asta ar insemna 4 iesiri diferite...despartite din saxofon sau de unde?


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 9 Aug 2010, 20:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




De unde iti permite sa poti suda cate un stut ca sa te poti cupla cu cate o teava pe fiecare cilindru. Ideea de baza e sa se auda distinct fiecare cilindru, ai nevoie de asemenea de cate o toba pe fiecare teava de evacuare astfel incat sa iti amortizeze sunetele inalte si sa le lase sa treaca pe cele joase. Dupa cum am zis e mult de munca si trebuie un tubulator profesionist sa poata modela fiecare teava si sa le inghesuie sa incapa pe dedesubt cu tot cu tobe, e destul de mult de munca si nu stiu daca se merita efortul, poate asa de fite, dar mai bine faci fite cu un 350ZX, M3 sau ceva asemanator.
E acelasi principiu ca la motocicletele chopper, auzi fiecare cilindru cu toba aferenta, fata de o naked cu o singura toba unde cilindrii se amortizeaza unul pe altul.

This post has been edited by D-Ice: 9 Aug 2010, 20:59


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 9 Aug 2010, 20:55
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




da este multa munca..


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 10 Aug 2010, 06:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




O imbunatatire care chiar ii creste puterea motorului e un turbo mai mare daca exista bani.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:25
Dacia