Miros de benzina doar cand e pornit aerul conditio
![]() ![]() ![]() |
Miros de benzina doar cand e pornit aerul conditio
ralu_08 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2005 Clio
- B86RIF
|
|||
vallixx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Dupa mine acest miros de benzina e posibil sa fie de la benzina
![]() ![]() Glumesc. 1. Cu AC oprit, doar pe ventilatie, mai miroase? 2. Cu AC oprit, ventilatia oprita, motorul evident mergand, daca ridici capota iti miroase a benzina? |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
andr3i84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am simtit de cateva ori in ultimul timp miros de benzina doar cand aveam AC-ul pornit dar nu am dat importanta. Sunt curios care e explicatia
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am observat de curand ca miroase a benzina doar cand iau viraje ![]() La drum drept, frane, plecari de pe loc nu. S-a mai confruntat careva cu asta? Astept pareri. ![]() This post has been edited by andr3i84: 29 Jun 2013, 21:36 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
vezi sub bancheta spate ... etanseaza bine garnitura de la rezervor (unde e pompa de benzina)
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Problema asta o aveam la ford din cauza ca expirase canistra de carbon. Vaporii de benzina se strang in canistra. Canistra are o gaura de refulare a gazelor cand expira carbonul. Am m patit si atunci cand aveam geamul deschis, dar atunci era de la garnitura busonului de benzina.
|
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
tudorelghiorghiasa |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 24 November 07 From: IASI ![]() |
din punctul meu de vedere problema este urmatoarea:
VARIANTA 1 Canistra de benzina este expirata, si vaporii de benzina sunt eliminati in exterior. Canistra este plasata undeva in fata rotii din dreapta, sub carenaj. La momentul in care pornesti AC-ul porneste si ventilatorul din fata si antreneaza vaporii de benzina ce ii duce in habitaclu. VARIANTA 2 deschizi geamurile din spate, rabatezi bancheta spate si da o tura. Daca miroase a benzina verifica etanseitatea capacului care acopera calea de acces la pompa din rezervor. Are o garnitura de cauziuc care s-ar putea sa nu-si mai faca treaba. (la mine asta a fost). |
--------------------
scenic 2000 1.6 16 v
peugeot 207 diesel
2007
- IS 09 >>> RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am mers cu bancheta ridicata, cu geamurile deschise si nu miroase.
Miroase doar cand am AC-ul deschis si parca doar pe la aeratorul din bord - partea dreapta. Deci e foarte posibil sa fie canistra de carbon de care vorbiti. Asta se schimba cu totul? Implica costuri mari? Are ceva daca mai merg cu ea asa? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
tudorelghiorghiasa |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 24 November 07 From: IASI ![]() |
Verifica totusi si eventuale pierderi de benzina prin la compartimentul motor (pe la conducte, etc).
|
--------------------
scenic 2000 1.6 16 v
peugeot 207 diesel
2007
- IS 09 >>> RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
|
|
hellcat |
![]()
Post
#10
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ioask4it |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 July 14 ![]() |
buna,
am dat de acest topic cu google-ul. Eu am un golf IV si intampin ceva similar: daca merg cu AC-ul pornit, atat in mers cat si la semafor, nu simt miros de benzina. (probabil la aer rece nu miroase benzina) Daca merg fara AC si cu ventilatia pornita, in mers nu simt miros de benzina. (probabil se ventileaza "sub capota") Daca merg fara AC si cu ventilatia pornita, la semafor SIMT miros de benzina. (daca este sa deschid capota miroase a benzina acolo). Filtrul de polen l-am schimbat acum o luna. Am fost la un mecanic, a dat filtrul de aer (al masinii) jos, a dat suportul pe care sta filtrul, si dupa el sunt pitulate cele 2 furtune de alimentare (tur-retur) care duc spre injectoare. Furtunele pareau ok. Ne-am uitat pe acolo dar nu am vazut nimic "rupt"/fisurat. Deci Help! De ce miroase pe ventilatie, cand stationez cu masina la semafor, a benzina? Multumesc frumos |
--------------------
vw golf iv
vw golf iv
2003
- DJ-22-AUT
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu AC ul pornit mergi pe recirculare? In general mirosul de benzina vine de la canistra de carbon. Este posibil s fi expirat( 7 ani). Poate ai si inundat o, adica ai pus o data benzina si dupa ce a sarit clapa pistolului la pompa. Cauta pe forum vw unde este pozitionata. Daca aveai o conducta fisurata nu m mergeai cu ea. In general pe teava de alimentare ai minim 3bari presiune, chiar si pe retur ai ceva presiune.
P.S. Verifica si busonul de benzina s fie etans. |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
ioask4it |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 July 14 ![]() |
Azi fusai la un service si singurul lucru pe care-l gasi era imbinarea dintre toba de esapament (teava, ma rog ce e) si motor, care se cam misca. Si cum era in fatza imbinarea, si cum eu o simt numai la semafor trasaram concluzia ca de acolo ar putea fi, in sensul ca ies noxe si cand stau se ridica inapoi spre masina.
Despre canistra de carbon... se uitau la ea ca la un OZN. |
--------------------
vw golf iv
vw golf iv
2003
- DJ-22-AUT
|
|
danutzBV |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 29 July 14 ![]() |
OK, ce ai facut? Ce ai inlocuit? Mai miroase? Si eu am aceeiasi problema si acum cand diminetile sunt cam racoroase, pana se incalzeste motorul, mai dau drumul la caldura in masina cu ventilatia pe 1, 2, nu conteaza, si cand ma urc in masina, pute a benzina de trebuia da aerisesc interiorul. Intr-adevar, canistra de carbon este "dezafectata", adica furtun care trebuie sa duca la ea, la mine sta liber, asezat intr-o pozitie, sa nu incurce pe la cureua de accesorii si cu un dop la capat, deci nu este "conectata". Asa am cumparat-o.
2 Sep 2014, 07:19: Spunea cineva pe un topic asemanator, ca un test CLIP? poate sa imi spuna daca sonda lambda are o ardere mai bogata sau saraca? Ce este acest test CLIP? This post has been edited by danutzBV: 2 Sep 2014, 07:19 |
--------------------
Renault
Megane
2001
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
danutzBV scoate dopul de pe furtunul care intra in canistra, daca ai busonul de la benzina inchis ermetic se formeaza presiune mare in rezervor. Eu asa am facut prima data, am blocat furtunul care iese din rezervor si intra in canistra. Dupa un drum de 30 km(vara) am vazut ca s ridicat acul la benzina aproape de jumatate( eu aveam doar 10 L in rezervor). Am ajuns la munca(m am gandit ca este din cauza dopului) si am deschis busonul. Busonul a sarit la 10 m plus au iesit 2-3L de benzina. Daca busonul de la benzina nu est einchis ermetic nu ai nicio problema. Eu am tras un furtun din aerisirea canistrei de carbon si l-am bagat in carcasa filtrului de aer. Asa vaporii de benzina intra tot in motor.
This post has been edited by bogdangepe: 2 Sep 2014, 07:47 |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu mai bine montezi canistra la locul ei si refaci circuitul normal......nu cu improvizatii?
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Asta am si spus
![]() |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:17 |