se aprinde STOP+BATERIE, ce inseamna asta?
![]() ![]() ![]() |
se aprinde STOP+BATERIE, ce inseamna asta?
fuscus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Înseamnă că alternatorul nu îți mai încarcă bateria în parametrii...Poate fi o problemă de alternator, punte de diode sau releu de încărcare...
Dacă se aprinde în continuare, fă o vizită în service, cât mai ține bateria... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
fuscus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
m-am gandit ca ar putea sa fie alternatorul dar stau si ma gandesc daca s-ar fi dus el sau nu ar m-ai fi lucrat in parametri nu ar fi trebuit sa imi semnalizeze continuu avaria respectiva
![]() cand se duce bateria stie cineva ce semnalizare ai la bord? astept pareri........... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Chiar nu i s-a mai intamplat nimanui defectiunea semnalata in topic?????????????
Daca are cineva habar astept un raspuns.........Merci |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Salut, fuscus! La toate masinutele care mi-au trecut prin mana, niciodata nu mi s-a aprins indicatorul respectiv in bord daca vinovat era acumulatorul, ci doar daca: alternator cu probleme; curea accesorii dusa sau vreo rola presoare terminata. Or mai fi si alte cauze, dar io nu le-am intalnit. Banuiesc totusi ca ai un contact imperfect, altfel nu vad de ce iti semnalizeaza intermitent. Vreun scurtcircuit dar tot in alternator? Succes!
This post has been edited by Io_mi_s: 3 May 2007, 14:26 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
iulianidis |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 October 06 ![]() |
Salut, mie mi s-a intamplat azi mi s-a aprins martorul stop+baterie ,am ridicat capota si am costatat ca cureaua alternatorului nu se invarte,apoi a intrat motorul in fibrilatii(vibra foarte tare)si l-am oprit repede.Nu stiu inca ce am maine ma duc la service am chemat pe cineva sa ma tracteze ca mi-a fost frica so mai pornesc.Poate imi da cineva un sfat o parere.Rog!!
|
--------------------
Renault
Megane Clasic
2002 1.9 DCI
|
|
reirina |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 May 07 ![]() |
Buna
Si mie mi s-a intamplat saptamana trecuta si am fost imediat la service...fulie rupta. Au schimbat si cureaua de alternator. Preturi: fulie 226 RON, curea 35.7 RON si cu tot cu manopera 411 RON. Am fost la primul service Renault pe care l-am gasit in drum fara programare si masina a fost gata foarte repede. |
--------------------
Renault
Megane II
2004/1.5 dci
|
|
kebbius |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Pe mine m-a lasat sambata bateria fara nici un avertisment. Am parcat undeva in oras (ce-i drept in soare...dar asta n-ar trebui sa conteze) si cand m-am intors dupa cateva ore nici macar nu am reusit sa descui usile (am folosit ambele carduri ca sa fiu sigur). Era atat de descarcata bateria incat nici macar avariile nu functional. Mi-a dat curent un taximetrist si dupa aia totul a fost ok. Nu stiu care a fost problema, ca teoretic cand scoti cardul si incui masina ar trebui sa intrerupa furnizarea de curent la tori consumatorii. Acum mi-e cam frica sa nu mi se mai intample chestia asta ca e destul de neplacut.
De sambata pana azi totul a fost ok...nu s-a mai intamplat si nu s-a aprins nici un bec in bord ca ar fi vreo problema. Sa-mi fac griji ca e pe moarte bateria sau poate e vreo problema pe undeva? Masina are aproape 3 ani, dar din cate stiu eu o baterie ar trebui sa aiba o viata mai lunga de atat. |
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|
VladL |
![]()
Post
#9
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
E posibil sa fie bateria la 3 ani. Ai verificat nivelul de lichid in ea sa vezi daca e ok? Poti sa te duci la un disribuitor de acumulatori sa ti-o verifice din toate punctele de vedere.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
patit in familie la un clio, dupa mesaj cu ambitie a mai mers cam o ora si pe urma murit....nu se mai incarca bateria si ca urmare a secat curentu in motor
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
fuscus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
salutare oameni buni
am cam lipsit ceva timp dar sa stiti ca de cand am deschis acest topic despre problema mea chestia respectiva nu m-i s-a mai intampat. acum vreo doua saptamani am fost cu masina sa o pun pe tester si mi-a zis mecanicul ca nu are alarme pe ECU cu exceptia uneia singure: RELEU INARCARE BUJI INCANDESCENTE. (lucru interesant pt ca masina porneste la prima cheie fara sa invarta motorul mai mult decat ar fi normal) faza e ca nu am fost la reprezentanta ci la un amic care are programul de diagnosticare asa ca v-as ruga daca stie cineva care este releul acela din manunchiul de relee care sunt postate sub capacul cutiei negre din dreapta capotei sa-mi zica si mie sa stiu codul de piesa sa-mi comand unul . daca vreti dater suplimentare pot sa fac eventual o poza .......... astept un raspuns de la voi forumisti........ |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
INFANTERIST |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Am si eu masina din semnatura (motor 1600, cu 16 valve, cam 110 cp, cutie automata) si m-a lasat bateria .
Bateria veche care nu era cea originala era de 74 ah cu 680 (curent prnire) Cea nou (cumparata azi) "Caranda maxima" este de 80 cu 720 (curent pornire) http://www.caranda.ro/auto.htm Stie cineva cu ce baterie vine o asfel de asina din fabrica??? Bateria ce am cumparato eu e prea mare ??? ce se poate intampla ??? |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Stai linistit. Atata timp cat ti-a intrat pe suport e totul ok. Diferenta de marime nu e prea mara, singura problema ce poate aparea fiind in cazul unei solicitari extreme a bateriei, moment in care se va incarca mai greu de la alternator, insa nu cred ca va fi cazul.
Pentru initiatorul topicului- mufa de la alternator oxidata poate da acea eroare, dar si carbunii de la alternator. Daca dupa scoatere si curatarea papucilor nu se remediaza, atunci e binevenit un nou set de carbuni. |
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Multumesc de raspuns.
Si baretia mea a murit subit (ca a altora dupa forum) dupa ce am parcat masina la soare. Dupa cateva ore dau sa prnesc si ...... car car car.... m-am speriat am crezut ca e electromotoru, dar am luat curent de la o alta masina si a pornit. Cred ca stiu rasunsul: - dupa ce mergi cu ia prin caldura si o mai parchezi si la soare incepe sa porneasca termocupla (dupa ce opresti masina) si daca nu ai bateria buna (e cam pe moarte) suge tot curentu din ia si moarta ramane. |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 22:58 |