Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cum s-ar putea schimba parbrizul?(mai usor), de unde se incepe cu demontarea celui vechi?!

dan_laguna1
post 27 Mar 2010, 09:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




salut tuturor!am o fisura de vreo 20 cm pe verticala,si as dori sa schimb parbrizul cu altul nou,avand in vedere ca sunt in Italia,as dori sa-l schimb singur deoarecere au astia niste preturi de mai pui cateva sute de euro si iei alta masina.as dori sa-l schimb eu pentru a mai scuti 100-150 euro montajul.vreau sa aud si parerea voastra inainte de a incepe eu sa-l schimb pe 'ghicite'.din ce punct ar trebui inceput cu demontajul celui vechi?!multumesc tuturor anticipat!

This post has been edited by Fratzica: 27 Mar 2010, 09:40


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wlan_7b
post 27 Mar 2010, 11:23
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 January 10
From: Moreni DB




Buna Dane . Am o intrebare: nu ai parbrizul trecut in seguro?
(Eu l-am schimbat gratis) daca nu-l ai schimba polita de asigurare
probabil o sa platesti un pic mai mult dar merita.
Cat despre schimbarea lui de catre tine e mai greu dar nu imposibil
Procesul de demontare nu-l cunosc dar stiu ca pentru montare iti trebuie un snur de plastic sau poti intrebuinta un cablu electric cu sarma litata si iti mai trebuie un adeziv ceva ca sa nu-ti ploua inauntru.Mai jos iti atasez ceva ce am gasit pe ait topic poate te ajuta cu ceva bafta..




DEMONTARE PARBRIZ/LUNETA

1. se studiaza foarte bine parbrizul
2. in cazul in care aveti ciobituri, lovituri, crapaturi, chiar si una cat de mica, nu este recomandat sa scoateti parbrizul/luneta, doar in cel mai rau caz(cand aveti de sudat deaparat prin acele zone), pentru ca posibilitatea ca acesta sa crape mai departe, sau in cel mai rau caz sa se sparga este de 90%
3. daca nu aveti ciobituri/crapaturi... luati o surubelnita lata(nu cea mai lata, dar sa fie mai lata decat cea normala), cu varf cat mai subtire(nu o ascutiti).
4. urcati in masina, si va asezati intr'o pozitie cat mai confortabila, astfel incat sa puteti executa urmatoarele operatiuni:
- se incepe dintr'un colt(de sus)....se pune surubelnita pe marginea acelui cheder, se pune palma dedesubtul surubelnitei, si se introduce acea margine(2-3mm) in interior(adica sa nu mai fi inauntru....sa intre in acea bordura de metal)
- se executa cu cea mai mare prudenta aceasta procedura, de jur imprejurul parbrizului/lunetei, pana in partea de jos(aia de la bord, sau la luneta, partea din jos). Acea parte de jos nu se atinge cu surubelnita.
- aveti grija...sa tineti mana dedesuptul surubelnitei, pentru ca daca aluneca, riscati sa spargeti/crapati geamul(5% ca se sparge)
- uneori chederul nu va vrea sa stea in interiorul acelei borduri, puneti pe cineva sa va ajute, sa tina de acele cateva cm de cheder care au intrat, pana avansati vreo 10cm...dupa aceea sta singur
- nu va grabiti...mai luati cate o pauza
- cand ati terminat cele 2parti din lateral, si partea dinspre plafon, va dati jos din masina, mai chemati pe cineva, apucati parbrizul/luneta de margini(poate ca va trebui sa trageti finut de el...pana sa puteti apuca cu mana. nu va temeti...nu se sparge, dar fiti finutzi)
- in timp ce ridicati incet parbrizul spre verticala, trageti de el finutz in sus, astfel incat sa iasa si partea de jos(cea de care nu v-ati atins)
- ridicati parbrizul...si puneti-l intr'un loc unde sa nu se atinga nimeni de el:)

Ati scos primul parbriz /luneta )) puteti sa beti o bere;)
Aceeasi tactica se aplica si la geamurile laterale.

REMONTARE PARBRIZ/LUNETA

1. curatati bine geamul de mizerie, inclusiv chederul, sa nu fie mizerie in cheder(daca exista, poate se sparge la remontare)
2. aveti nevoie de o franghie(e buna si aia de ex...cu care se leaga sacii, aia de culoare alba, din nylon, sau orice franghie care nu se rupe usor, si nu este prea groasa. pentru cei care pescuiesc...exista in trusa de pescuit ceva franghie albastra(frate'meu din aia are)....care are un cerc la un capat, si la celalalt capat un ac din ala mare....pe asta mi se pare ca se infig pestii:))) ). Franghia sa fie mai lunga cu aproape 1m...decat diametrul parbrizului.
3. franghia se introduce in acel canal al parbrizului/lunetei, de obicei se incepe din partea de jos, din mijloc, si se merge roata, si cand se ajunge iar jos, in mijloc, se trece putin peste celalalt capat, doar atat cat sa stea franghia acolo la locul ei
4. se ia putin ulei, si o pensula.
5. cu pesula, se unge foarte bine acea parte a chederului, care va fi interiorul habitaclului
6. se pune parbrizul in locul lui, aveti grija ca cele 2 capete ale franghiei ramase in afara, sa fie in interiorul masinii.
7. se cheama 2 oameni, care au rabdare, si care asculta ce ziceti
8. se fixeaza pozitia parbrizului/lunetei din exterior, cam cum ar trebui sa fie, se are in vedere pozitia acelor 2 canale pentru apa, si pozitia stergatorului
9. intri in masina, si studiezi pozitia chederului. Pui mana pe chederul din dreapta...si cealalta mana pe chederul din stanga, verifici sa aibe aceeasi distanta de cheder in interior, te uiti sa fie cam jumatate din cheder in interior, si verifici ca parbrizul/luneta sa fie pozitionat drept.
10. cei 2din afara..trebuie sa apese pe parbriz/luneta, astfel incat acesta sa nu se miste din pozitia in care l-ati fixat. Aveti in vedere sa le spuneti sa loveasca/bruscheze parbrizul/luneta.
11. se incepe sa tragi de sfoara, incet, de un capat, si se studiaza daca chederul intra la locul lui, sau nu. Nu va impacientati daca in unele locuri nu intra la loc.
12. pe la jumatatea distantei, aprox...o sa vedeti ca incepe sa vina sfoara,si nu sa intre chederul la loc. Atunci, luati capatul sforii de de care ati tras pana acum, o legati de ceva(frana de mana, volan, orice...numa` sa fie imobilizata). Acum apucati capatul franghiei mai mici, si incepeti sa trageti de ea, incet, astfel incat chederul sa intre la locul lui.
13. In ultimele 20cm...o sa inceapa sa intre foarte greu la loc. Nu va enervati, e ceva normal. Infasurati franghia pe o surubelnita, ceva mare, de care sa puteti trage. Trageti in continuare de franghie, pana cand intra tot chederul la loc, si iese franghia din acel canal. Aveti grija sa nu va loviti in momentul in care se elibereaza franghia din cheder(uneori trebuie sa tragi cu toata puterea).
Pana aici...cei doi tipi din afara...tin presat geamul, nu il lasa sa se miste.
14. Aproape de fiecare data, for exista portiuni in care chederul nu e la locul lui, a ramas pe dinafara. Se ia o surubelnita lata, si se indoaie astfel incat sa formeze un carlig(puteti folosi o surubelnita mai veche).
15. Acea surubelnita se introduce sub cheder, si se scoate afara portiunea de cheder ramasa inauntru.(se incepe putin mai in lateral, din locul in care chederul e la locul lui). Spuneti unuia dintre cei care va ajuta...sa apese pe acea portiune unde chederul trebuie sa intre la loc. NU loviti chederul/geamul.
16. Dupa ce ati verificat ca chederul a intrat la loc in totalitate, iesiti afara, privizi pozitia parbrizului. In majoritatea cazurilor, acesta se mai poate misca foarte putin...in cazul in care nu e la locul potrivit(nu va asteptati sa se miste mai mult de juma` de cm). Daca nu e la pozitia dorita, se incearca impingerea lui spre locul dorit(de obicei e prea jos, prea aproape de stergator)
17. Daca ati constatat ca e la pozitia dorita, se apasa usor cu podul palmei, pe latimea chederului, de jur imprejur, de 2-3ori. Veti simti cum parbrizul/luneta intra la locul ei.
18. Se sterge parbrizul/luneta de ulei, se pun sculele la locul lor, si va spalati pe maini


--------------------
renault laguna 2.2D renault laguna 2.2D - M-9227-SZ 1995 full echipo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 27 Mar 2010, 14:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Parbrizul, din cate stiu eu se lipeste.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jungle_21
post 27 Mar 2010, 17:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




La Dacie am auzit de metoda asta mai demult...interesant, dar din pacate nu cred ca se aplica la Laguna.


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_laguna1
post 27 Mar 2010, 19:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




nu il am trecut in seguro,din asigurarea curenta mai am vreo 4 luni,sa fac acum alta...si daca as facea alta asigurare cred ca ar necesita sa merg in tara ca sa il schimb pe...asigurare,afacere nerentabila pentru mine.costul drumului=cu schimbarea parbrizului aici (poate cu montaj cu tot)oricum multumesc tuturor pentru ajutor.numai bine!


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 27 Mar 2010, 23:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




QUOTE(jungle_21 @ 27 Mar 2010, 17:00)
La Dacie am auzit de metoda asta mai demult...interesant, dar din pacate nu cred ca se aplica la Laguna.
*



Totuși să știi că e lipit, cel puțin la Laguna II. Și nu e tocmai simplu, nu e o operațiune pe care să o recomand că o poți face acasă. Își trebuie și chitul acela special pentru lipirea parbrizului pe caroserie și nu știu cum se cheamă.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 28 Mar 2010, 00:20
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Dupa lipirea noului parbriz trebuie tinut presat cel putin 3 ore.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 28 Mar 2010, 02:48
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




La fabrica cum se monteaza oare ? Tin masinile cu parbrizul presat 3 ore ?


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 28 Mar 2010, 13:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Faci cum vrei. Am experienta a 2 parbrize schimbate la 2 masini diferite prin acelasi sistem de lipire. Altfel nu ma bagam in seama.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 28 Mar 2010, 20:04
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




In fabrica nu cred ca se tine presat 3 ore din moment ce zice ca firma DACIA face 25 Dustere pe ora(asta ii cea mai noua sursa sau exemplu), precis ca firmele BMW, MERCEDES, AUDI, etc, fac mai multe pe ora, si acasa nu vad cum lai tine presat.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 29 Mar 2010, 07:27
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Nu ma preocupa procesul de fabricatie din punctul asta de vedere. Am fost in 2 service-uri specializate pe parbrize din Timisoara si asa au procedat. Ma indoiesc ca daca exista solutia de a nu se tine presat ar fi avut silicon/gel/superglue/lipici sau ce se foloseste in fabrica.
Daca tot vrei sa incerci ceva ce n-ai mai facut si nici n-ai mai vazut, incearca sa faci cum fac altii care cu asta se ocupa.
Daca nu, nu smile.gif .

This post has been edited by cata_lag2.2: 29 Mar 2010, 07:27


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_laguna1
post 29 Mar 2010, 16:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




Multumesc tuturor pentru pareri.Cred ca este mai simplu decat pare,am analizat chederele care se scot foarte usor,pe cel din exterior l-am indepartat cu degetul 5 mm si deja se vedea marginea geamului,margine care nu mai depindea de nimic,sunt sigur ca este lipit,cu o lama de cuter cred ca se indeparteaza vechea lipitura.Cu cel nou o sa fac la fel,adica o sa-l lipesc cu ce trebuie,nu stiu cu o sa fac cu presatul,dar ma gandesc ca si parbrizul are propria-i greutate,poate se autopreseaza cat de cat,iar dupa lipire nu am de gand sa plec cu masina cateva ore bune.Numai bine tuturor.


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alsk
post 29 Mar 2010, 21:50
Post #13


LagunaR ~


Group: Members
Posts: 121
Joined: 29 March 10
From: JB




cred ca wlan nu a omis niciun lucru smile.gif
QUOTE
iar dupa lipire nu am de gand sa plec cu masina cateva ore bune.

te sfatuiesc sa o lasi asa macar o zi , cel putin eu asa am facut sa stii sigur ca acel lipici s-a intarit cum trebuie .


--------------------
Renault Laguna I - SJ-03-NUU 1999 1,6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 30 Mar 2010, 11:03
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Nu-l vei putea da jos cu cutter-ul , iti trebuie o sarma pt indepartarea acelui mastic, e o sarma mai speciala, care taie masticul printr-o miscare dute-vino ( deci automat 2 persoane).Sau mai e metoda barbara, in care-l dai jos cu ciocanul apoi cureti f bine marginea pe care se lipeste, cu un cutter.De lipit se lipeste relativ usor, doar sa cumperi de la piese auto acel silicon special pt lipit parbrize.Nu ai nevoie de presa, dupa lipire trebuie sa-l lasi sa se usuce cca 3 ore in soare sau ceva mai mult daca e rece afara. Va trebui sa-i tragi niste fasii de scoch de hartie ca sa nu se miste.
Succes


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_laguna1
post 30 Mar 2010, 11:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




multumesc valifilioreanu,alsk,si celorlalti.e clar ca o sa cumpar un silicon special pentru asa ceva,cat despre scoaterea celui vechi sunt mai multe variante avand in vedere ca nu ma ajuta la nimic daca il scot intreg sau nu,oricum e de aruncat pentru ca e fisurat + ca la cati ani are e enervant de condus pe timp de noapte la cate mimioane de mici zgarieturi are.un sfat pentru cei ...nervosi:daca din anumite motive nu va puteti stapani si loviti oglinda,si daca ea iese din 'nuca' ei,nu incercati sa o repuneti din mers,si numai cu masina pe loc si tinant contra cu cealalta mana suportul lipit pe parbriz.(nu cum am cacut eu de am spart geamul).Bafta tuturor!


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alsk
post 30 Mar 2010, 18:09
Post #16


LagunaR ~


Group: Members
Posts: 121
Joined: 29 March 10
From: JB




ar fi indicat sa incerci sa NU spargi parbrizul , adica sa-l faci tandari si apoi sa cureti.Nu de alta dar e mult de curatat dupa spargerea acestuia,intra ciobulete in tot felul de locsoare , eventual sa invelesti interiorul cu ceva sa nu ai asa de mult de lucru dupa tongue.gif


--------------------
Renault Laguna I - SJ-03-NUU 1999 1,6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisadrian
post 30 Mar 2010, 22:45
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 20 October 09




si eu am schimbat parbrizu, ma costat 400 de lei la autoglas cu tot cu manopera .mentionez ca sunt din Bucuresti .


--------------------
renault 25 renaut 25 - B 12GJZ 1988/2200cm/tip 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_laguna1
post 31 Mar 2010, 11:18
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




4 mil,foarte tare.aici e 350 euro.


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mar|Us
post 31 Mar 2010, 11:28
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 12 May 08




Parbrizul vechi se taie ( de fapt nu parbrizul ci masticul cu care este lipit ) cu o sarma speciala pt asa ceva. Apoi se lipeste, tot cu mastic, parbrizul nou.

Nu cred ca trebuie presat.. si la mine s-a schimbat parbrizul dar nu s-a presat nimic, intr-adevar am lasat masina la service vreo 5-6 ore dupa operatiune, sa se intareasca acel mastic. Totul a iesit perfect smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2003 / 2.2 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_bok
post 2 Apr 2010, 17:03
Post #20


Nu stiu pe ce as da laguna.Ba stiu.Nu as da-o!


Group: Members
Posts: 573
Joined: 24 April 09
From: Deva HD, Jud Sibiu




ca sa nu mai deschid alt topic, vreau sa cer pareri aici.

azi, indreptandu-ma spre casa, la un moment dat(nu eram foarte atent la cel din fata mea), mergeam cam cu 80 si am auzit un pocnet in parbriz(ceva aruncat din fata, sau vreo pietricica(greu de crezut dat fiind ca circulam pa DN7 Deva-Soimus). in acel moment am constatat ca am parbrizul spart. pe mijloc(parca ar fi masurata diagonala). spartura este o steluta cat o moneda de 10 bani.
cam ce as putea face? se poate lipi, ca sa nu "creasca steluta"?



--------------------
REnauLT LAguNA - HD 08 AIK, SB 11 VGI 1.9 dCi B56, 1.9 dCi K56, ex 1.6 16v, 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 2 Apr 2010, 17:27
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Se poate lipi; in Timisoara exista un loc unde se poate face operatiunea asta. O recomandare: grabeste-te pana nu incepe sa plece spartura, pentru ca la o fisura peste 15-20 cm este de preferat inlocuirea parbrizului.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_bok
post 2 Apr 2010, 23:33
Post #22


Nu stiu pe ce as da laguna.Ba stiu.Nu as da-o!


Group: Members
Posts: 573
Joined: 24 April 09
From: Deva HD, Jud Sibiu




dupa Paste o sa caut pe la noi daca e vreu atelier de genul. cred ca pe la astia care pun folii ar trebui sa stie.
in caz contrar, tinem legatura si ne vedem la timisoara, ca n-am de gand s-o las asa.
n-o fi foc daca stau ase o saptamana.
voi ce ziceti?


--------------------
REnauLT LAguNA - HD 08 AIK, SB 11 VGI 1.9 dCi B56, 1.9 dCi K56, ex 1.6 16v, 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 2 Apr 2010, 23:37
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Ca sa fiu exact ontopic si sa raspund, cel mai usor se schimba folosind metoda lui Maister, adica schimbatul cu ochii inchisi. Dai banii, inchizi ochi, tragi un pui de somn si cand te trezesti, parbrizul e schimbat.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexkilo
post 2 Jul 2010, 15:40
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 25 May 10




Are cineva idee daca este vreo diferenta intre parbrizul de laguna 1 phase 1 si cel de laguna 1 phase 2?
Trebuie sa schimb parbrizul si problema este ca eu am laguna 1 phase 2, din 2000, si am gasit un parbriz de laguna 1 phase 1. Va rog sa ma ajutati cu sfaturile voastre. Merci anticipat.


--------------------
renault laguna - P 8417 PK 2000 2.2dt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 2 Jul 2010, 18:02
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




La forma este identic.. Acum conteaza daca vrei heliomat/atermic/simplu...


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 5 Jul 2010, 14:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(dan_laguna1 @ 30 Mar 2010, 11:46)
multumesc valifilioreanu,alsk,si celorlalti.e clar ca o sa cumpar un silicon special pentru asa ceva,cat despre scoaterea celui vechi sunt mai multe variante avand in vedere ca nu ma ajuta la nimic daca il scot intreg sau nu,oricum e de aruncat pentru ca e fisurat + ca la cati ani are e enervant de condus pe timp de noapte la cate mimioane de mici zgarieturi are.un sfat pentru cei ...nervosi:daca din anumite motive nu va puteti stapani si loviti oglinda,si daca ea iese din 'nuca' ei,nu incercati sa o repuneti din mers,si numai cu masina pe loc si tinant contra cu cealalta mana suportul lipit pe parbriz.(nu cum am cacut eu de am spart geamul).Bafta tuturor!
*


si pana la urma cum ai procedat.........asteptam vesti !


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_laguna1
post 5 Jul 2010, 15:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 19 June 08




cridaia si tu tot asa l-ai spart?...cu...oglinda...?


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 6 Jul 2010, 07:36
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(dan_laguna1 @ 5 Jul 2010, 15:06)
cridaia si tu tot asa l-ai spart?...cu...oglinda...?
*


doamne fereste........al meu este "inca" intreg.....sper ca pentru mult timp smile.gif


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 10 Aug 2010, 00:44
Post #29


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




are cineva idee cum se numeste masticul de lipit lunete? ca tot caut pe net dar nu gasesc denumirea lui exacta.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 15:58
Dacia