Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

blocare acceleratie intre 1500-2000 de ture, blocare acceleratie

ms13bmi
post 16 Jul 2010, 14:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 April 10




buna am un renault clio 3 1.2 16 v din 2006 cu 36000 km.de vreo doua luni am o problema care devinne din ce in ce mai suparatoare la inceput era mai rara acuma dupa vreo 300 de km devine din ce in ce mai frecventa.despre ce este vorba:apas acceleratia indiferent de dreapta de viteza in care ma aflu pe la vreo 1500 de ture si urca circa 100 200 de ture apoi se blocheaza pentru 2-3 sec ca si cand n-ar vrea sa urce mai mult.daca iau piciorul de pe acceleratie si apoi apas iarasi isi revine imediat.deja imi este frica ca nu cumva cand intru intr-o depasire sa imi faca figura asta.s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema.mersi anticipat


--------------------
renault clio - ms 13 bmi 2006 pack autentique1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 19 Jul 2010, 11:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Mi s-a intamplat chestia asta la Megane 2. S-a rezolvat la service. Au reglat din nou acceleratia.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ms13bmi
post 20 Jul 2010, 20:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 April 10




asta urmeaza sa fac maine merg in service sa o pun pe tester intai sa vedem daca da ceva.la acceleratie ma gandeam si eu da mecanicul mi-a zis ca poate fi de la mai multe chestii gen bujii fitru benzina calculator injectie clapeta aer.o sa vad mai bine maine sper si revin cu amanunte


--------------------
renault clio - ms 13 bmi 2006 pack autentique1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 20 Jul 2010, 20:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




la mine sa rezolvat prin curatate corp clapeta, stergere erori din calculator, acum stiu sigur ca trebuie sa schimb injectorul 2 .


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vargamihai11tm
post 21 Jul 2010, 10:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 5 October 08
From: Lugoj




Am si eu aceiasi problema. Tot 1.2 16V ( turatia nu creste peste 2400-2500 indiferent de treapta sau sarcina iar scos din viteza peste 4000) La test (chiar acuma 2 minute am venit ) a zis ca este clapeta murdara din cauza ca eu nu o turez prea mult( ?)si m-a programat pentru curatare luni 26 iulie. A incercat el sa-l curete rotindul din programul de testare dar rezultatul zero. Daca nu se rezolva problema este de vina electronica si costa cam 12 milioane. blush.gif Curatatul costa cam 2 milioane. Nu stiu dar mie mi se pare ca-i cam mult. Imi vine sa incerc sa fac eu asta. Am ceva expierenta plus ca lucru in intretinere. A mai facut cineva asa ceva. Eu parca cred ca dracul este mai negru si s-a dus electronica. Is curios altii cum au rezolvat.


--------------------
renault Clio 1.2 16 V - TM 53 VML 2005 octombrie 5 usi BB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 21 Jul 2010, 16:08
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Eu cred ca vrea sa te faca de bani. Eu am fost la Serus Bucuresti, care nu e cunoscut ca fiind ieftin.
Test calculatoare, sters erori, curatat corp clapeta, test de drum si montat demontat filtru aer si corp calpeta- 106 ron cu tva.

Legat de initializare se face atunci cind se curata corpul clapeta. Cum se face initializarea cilindrului 1? Simplu. Se porneste masina, se alege un traseu unde se pot face 3 accelerari consecutive in viteza a III-a de la 1000-4000 rot/min, se opreste masina, se opreste motor, se scoate cheia si se inchid usile din telecomanda. Gata si initilizarea.

Asta ar fi una, alta e ca azi, am descoperit ca in toba intermediara sa desprins ceva din ea si are zgomot. Mare masina noua mi-am cumparat eu acum 3 ani. Problema e ca e dintr-o singura bucata cu catalizator cu tot. Nu stiu daca o pot gasi separat.

This post has been edited by blazzaj: 21 Jul 2010, 16:24


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ms13bmi
post 21 Jul 2010, 20:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 April 10




dupa cum am promis revin cu concluziile dupa ce azi am fost in service la reprezentanta sa pun masina pe tester.din pacate nu era clapeta de vina dupa cum ma gandeam si mi-ati spus si voi ci sonda landa exact ultimul lucru la care ma asteptam.costa 8 milioane plus manopera si imi vine numai peste vreo 15 zile ca cica nu este in tara si trebuie adusa din franta.pana atunci cred ca las masina sa se odihneasca ca si asa numai se chinuie si o sacircul cu masina lu pretena-mea.totusi intrebarea mea este cum dracu sonda asta se defecteaza la numai 36 mii si mecanicu care mi-o pus-o pe tester s-a mirat.nasoala treaba sad.gif


--------------------
renault clio - ms 13 bmi 2006 pack autentique1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 15:11
Dacia