Arunca ulei pe la joja ..., Arunca ulei , daca iau joja .
![]() ![]() ![]() |
Arunca ulei pe la joja ..., Arunca ulei , daca iau joja .
gaby94br |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|||
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
presiune mare de gaze in carter, din diferite motive.....
- segmenti - epurator gaze - etc.... Fa un test de genu: motor pornit, desfa busonul de alimentare cu ulei(cel de deasupra) si il lasi pe locasul lui, desfacut. Daca busonul oscileaza sus jos, sus jos inseamna ca ai presiunea de gaze in motor ok, daca il arunca de pe locas inseamna ca ai presiune mare de gaze, care treb vazut exact de unde.... |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
gaby94br |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
Daca ar fi totusi vorba de segmenti , ce segmenti ar trebui sa aleg ? incat sa fiu cat de cat multumit !
|
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La DCI este recomandabil sa schimbi tot motorul,nu doar segmentii,daca vrei multumire!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
comanr |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
![]() dci este doar un motor, nu te speria se rezolva, normal motorul ar duce cam 4-500k dar in anumite situatii la 200k segmentii sant terminati(ulei prost neschimbat la timp) eu nu stiu de ce ai schimbat tu blocul sau alte subansable dar in principiu daca ai deabia 4000km cu masina si porneste usor nu iti fa griji, motorul se va aseza si iti vei face treaba cu el. la plecarea gazelor de carter(epurator) exista o ciuperca neagra din plastic, asa e la mine, desfa acea ciuperca si curata orificiile din ea, vezi ca are un arc si o menbrana in ea, daca nu te pricepi du te la un service. ar trebui luat in calcul faptul ca la o segmentare desi pui piese noi camasa e veche si e uzata conic, in functie de uzura motorului o segmentare nu rezolva problema uneori. |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(bogdannicusor83 @ 24 Jul 2014, 14:37) ma rog si de unde vine aceasta recomandare? Din experinta proprie...evident! Intrebarea ta tendentioasa posibil sa ascunda necunoastere in acest domeniu. Refacerea unui motor implica multe piese si manopera costisitoare.....nu vorbesc de "carpeala" ci de refacere corecta ca la carte. Piesele de calitate si manopera facuta cum trebuie sunt scumpe si chiar si asa nu se apropie de calitatea unui motor facut in fabrica....la "mama" lui. Daca la o masina recenta cu valoare de piata ridicata se justifica financiar refacerea unui motor la o masina veche este recomandabil sa montezi un motor bun SH.....parerea mea! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
QUOTE(espacern @ 24 Jul 2014, 20:18) Din experinta proprie...evident! Intrebarea ta tendentioasa posibil sa ascunda necunoastere in acest domeniu. Refacerea unui motor implica multe piese si manopera costisitoare.....nu vorbesc de "carpeala" ci de refacere corecta ca la carte. Piesele de calitate si manopera facuta cum trebuie sunt scumpe si chiar si asa nu se apropie de calitatea unui motor facut in fabrica....la "mama" lui. Daca la o masina recenta cu valoare de piata ridicata se justifica financiar refacerea unui motor la o masina veche este recomandabil sa montezi un motor bun SH.....parerea mea! @+ inteleg ce spui tu.... Problema e dus si intors, sunt deacord cu tine in momentul in care piese importante, cum ar fi arborele cotit, sunt distruse, dar nu sunt deacord cand vine vorba de niste amarati de segmenti, si asta o spun din cauza faptului ca nu stii ce motor cumperi, nu stii in ce stare este, si una peste alta ai putea avea nesansa sa nimeresti un motor in care sa bagi mai multi bani decat face .... |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
comanr |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
imi pare rau ca nu ai inteles nimic din ce scrie mai sus, omul ti a explicat clar ca in momentul in care cineva crede ca e cazul de o segmentare e posibil sa se insele sa nu fie vorba doar de segmentare, eu am fost mai indulgent si ti am zis sa mai mergi cu motorul poate se aseaza.
cert e ca dci ul are o perioada de viata mai mult decat decenta daca este intretinut corespunzator, cand ajungi sa umbli in el cu piese de pe vapor(tot ce e e aftermarket) nu mai scoti motor, orice inafara de motor. |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
gaby94br |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Jul 2014, 13:16) Familia locuieste in masina, de a facut atatia km cat sa necesite schimbarea segmentilor? Ca trebuie cam 4-500.000 km, daca nu mai mult sa se duca, aia-s ultimul lucru ce se duce la motorul ala. Masina are 148000 km , la 125000 dupa ce a mers putin cu turbina defecta ( fara sa stiu ) , nustiu ce s-a intamplat si a necesitat schimbarea blocului motor a unui piston si inplicit a segmentului acestuia . Au fost schimbati toti segmentii o data cu asta . In prezent are 148000 , dar doar 4000 de la segmentare , porneste , nu fumeaza , insa mecanicul spune ca este nevoie de segmentare . In principiu sunt gaze in motor , arunca ulei pe unde am explicat in postul anterior . Multumesc de sfaturi , voi tine cont de ele si sper sa o rezolv cat mai repede . |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(gaby94br @ 25 Jul 2014, 19:39) Masina dupa ce a mers putin cu turbina defecta ( fara sa stiu ) , nustiu ce s-a intamplat si a necesitat schimbarea blocului motor a unui piston si inplicit a segmentului acestuia . Au fost schimbati toti segmentii o data cu asta . Daca turbina defecta a introdus ulei in motor si acesta a functionat in regim de combustie necontrolata motorul este bun de REMAT.....nu de reparat. In cadrul arderii necontrolate a uleiului se distrug pistoanele/segmentii/cuzinetii/garnituri.....si costurile reparatiei CORECTE este majora. Bineinteles tu poti in continuare sa speri ca dupa re/re/reparatie totul o sa fie OK.....dar nu este asa. Cauta un motor SH BUN identic cu al tau ......si bucura-te de masina. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gaby94br |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
QUOTE(espacern @ 25 Jul 2014, 18:48) Daca turbina defecta a introdus ulei in motor si acesta a functionat in regim de combustie necontrolata motorul este bun de REMAT.....nu de reparat. In cadrul arderii necontrolate a uleiului se distrug pistoanele/segmentii/cuzinetii/garnituri.....si costurile reparatiei CORECTE este majora. Bineinteles tu poti in continuare sa speri ca dupa re/re/reparatie totul o sa fie OK.....dar nu este asa. Cauta un motor SH BUN identic cu al tau ......si bucura-te de masina. @+ Am spus mai sus ca treaba asta a fost la 125000 de km . A fost schimbat un cilindru si blocul motor care au fost afecate , plus segmentii . Mai pe romaneste a fost schimbat tot ce a fost afectat , plus segmentii . Motorul s-a comportat exemplar pana acum . Face gaze in motor ,dar doar la relanti . Cum creste turatia , presiunea scade . De ce se intampla asta ? Tin sa precizez ca motorul nu consuma ulei si nu scoate fum . |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
comanr |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
gabi,
cand spui ca a fost schimbat blocul si un cilindru te referi la faptul ca a fost schimbat blocul si un piston, incearca sa nu incurci mere cu pere, asta nu are importanta, doar ca se creeaza confuzie. la relanti si la dci ul meu exista gaze de carter , daca scot joja se vede ca un abur care se ridica, nu ceva excesiv si e normal daca motorul nu e nou. ti am mai zis sa verifici circuitul de epurator, acel furtun care colecteaza gazele de carter si supapa, in turatie creste depresiunea din admisie si gazele sant trase de turbina si dispar mai repede decat in relanti, e normal. daca ies gaze multe la relanti pe la joja, adica daca e un furnal acolo, motorul este terminat. |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:26 |