Motoare R19
![]() ![]() ![]() |
Motoare R19
ciupnet |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 August 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
jagoman |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Pt. preturi vezi eventual: www.piata-az.ro
|
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.910 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Inteleg ca vrei modelul restilat de R 19.
Personal, am avut un R19 1.4 simplu din 1992, model 1993, luat de nou, super masinuta, mai merge si acuma si am inteles ca are vreo 185.000 kms. Singura problema este ca pe motorul asta cutia cu 5 viteze este optionala. Motorul 1.4 Energy este la fel de bun, are vreo 25 de cai in plus, consuma ceva mai putin si fuge ceva mai bine (nu ca cel de 65 de cai nu ar fugi, mai ales daca nimeresti o cutie mai scurta). Motorul de 1.8 este deja de masina, singura chestie e consumul cam mare. Si, problema la toate R 19, rugina, mai ales la praguri si aripile spate. La pret nu stiu ce sa-ti zic, nu cred ca sunt foarte scumpe, depinde si de starea masinii. Vezi ca ar fi o solutie unele mai recente R 19 Europa, aduse din Turcia si care stiu ca sunt destul de bine facute, plus ca ai si AC pe ele. |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
ciupnet |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 August 05 ![]() |
Multumesc pt. lamuriri.Intradevar cam toate r19 pe care le-am vazut aveau rugin a la aripile din spate.Dar ce zici de un chamade din95 cu 1.8i la 3800E si sa-l bag pe gaz.Masina arata f. bine.Multam.
|
-------------------- |
|
b06fcn |
![]()
Post
#5
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.910 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Stiu si eu ce sa zic, depinde de kilometraj, de starea masinii, de dotari minime de confort (AC, servodirectie, eventual ABS), de origine si de cat mai tre' sa bagi in ea. Asa, pretul pare corect, este cam la nivelul unui Cielo de Coreea ca pret si mult peste calitativ (depinde insa de cele de mai sus).
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
ciupnet |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 August 05 ![]() |
Salut!E model frantuzesc,zice tipu,cu toate ca eu stiam ca chamadu a fost facut in spania.E adus in tara in 2002,are 135000km,geamuri si oglinzi electrice,scaune incalzite,abs,servodir,airbag-sofer.
|
-------------------- |
|
heimdallr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 22 June 05 From: tg mures ![]() |
e discutabila chestia cu rugina. la al meu am rugina doar in locul unde a fost lovit. ma refer la un prag. in rest e "curata". dar am si bagt o tzra de ulei prin praguri, aripi si usi
|
--------------------
Ex Renault
19
1990 TXE Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ceva Chamadeuri au fost facute in Turcia, nu in Spania (daca nu ma inseala memoria) si le chema Europa (cum a zis Mihai)
Eu am avut un 1.4 energy din 93, luat de nou, dat anul trecut (din prostie) la 350.000km. Rugina nu capatase decat pe unde fusese lovit si reparat (pe casco, deci in cele mai bune conditii) si dupa ce m-a impins pacatu` sa o vopsesc. La varsta ei nu papa un gram de ulei, cutia era inca in forma...imi pare tare rau ca am dat masina aia. Era un monument de economie. Nu l-a lasat pe taica-miu niciodata in drum, nu fusese in service in afara reviziilor. Iar condusa de taica-miu nu reusea sa sara de 7.5 iar eu sub 8 n-am reusit s-o scot...stilul de condus probabil ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
heimdallr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 22 June 05 From: tg mures ![]() |
oare se poate pune un motro de r19 16v pe un r19 TXE 8v? stie cineva diferenta? sau poate nu necesar sa schimb intreg motorul?
ce diferente constructive sunt intre ele? majore zic |
--------------------
Ex Renault
19
1990 TXE Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008 |
|
LED |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 August 05 ![]() |
Eu am un R19 din '93, fabricat in Franta, motor 1.4 Energy. Sunt multumit, nu consuma mult, caroseria este aproape impecabila (doar vopsea zgariata, dar o rezolv cu un polish), fara pic de rugina.
Initial am cautat un Europa, pentru dotarile suplimentare (a mai spus cineva pe aici) dar m-am razgandit...si nu imi pare rau. Ce sa zic, daca ai noroc si dai peste o masina intretinuta, go for it! ![]() This post has been edited by LED: 22 Aug 2005, 15:13 |
--------------------
Renault
19
1993 Renault 19, 1.4e 75CP, 1993
Opel Astra, 1.7 CDTI, 80CP, 2005 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#11
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
heimdallr, nu prea mere... adica daca te tine sa mergi cu o masina facuta din bucati...bravo tie
![]() pana si sasiul e intarit la 16v...pe langa multe alte prostii modificate... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
heimdallr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 22 June 05 From: tg mures ![]() |
asa ma gandeam si eu. ca daca iti pui mintea il schimbi , dar rezista masina? cum ai spus tu , sasiul?
cred ca o las balta. ca am vazut ca si traseul tobelor e altul. merci. macar m-am linistit. ![]() |
--------------------
Ex Renault
19
1990 TXE Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008 |
|
Muttley |
![]()
Post
#13
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Salut pe toata lumea!
Ma intereseaza informatii despre motorul Energy Renault 1.4 carburatie de tip E6J. Orice ajutor privind puncte slabe/forte, impresii vis-a-vis de comportarea sa, date tehnice ale masinilor ce-l utilizeaza, documentatii tehnice, orice este binevenit... Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
etm |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
@Muttley: am avut un R19 (hb) din '89 cu motorul E6J asa ca vorbesc din experienta: E6J este motrul 1.4energy cu carburator dublu-corp Weber
Plusuri: motor fiabil, are destula putere pt un motor de 1.4 (aprox 80 cai), se duce bine, consum redus chiar si in Buc Minusuri: motor cam galagios Daca imi mai vin in minte plusuri sau minusuri mai completez lista. Oricum, per total e un motor f. reusit. Bafta. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Etm, multumesc pentru interventie... Cand spui galagios, ai ajunge intr-acolo incat sa-l compari cu... un motor de Dacie sa zicem? Cand zici ca "se duce bine", o spui la modul "binisor" sau "surprinzator de bine"? Si intreb asta pentru ca am gasit cateva date pe net unde la capitolul cuplu maxim apare valoarea de 107 Nm, ceea ce -voi folosi aceeasi comparatie neinspirata- teoretic cel putin este cam aceeasi cu cea specifica motorului 1400 Dacia cu carb. Pentru un demaraj satisfacator, motorul asta trebuie dus mult in ture sau se comporta multumitor si sub nivelul de 3000 rpm sa zicem?!?
Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
etm |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
@Muttley:
Sa incerc sa raspund pe rand: - cand am spus galagios, m-am referit la faptul ca suna destul de tare, ca si cand - sa zicem - n-ar avea tachetii reglati (de ex. cand aveam eu masina, mai multi vecini m-au intrebat daca e diesel ); ma rog, nu se poate compara cu un motor de Dacia, dar e - sa fac si eu o comparatie - mai galagios decat motorul de 1.4 C3J (injectie monopunct). - in primul rand ar trebui spus ca motorul energy este un motor supra-turat, adica se simte bine la turatii mari (peste 3000); de altfel, daca-mi amintesc bine, cuplul maxim il obtine undeva intre 5500 - 6250!!! eu am avut un model facut in Franta si nu avea turometru, asa ca tot ce-ti spun in materie de turatii e doar din "ureche"; prin se duce bine am vrut sa spun ca se duce bine pt un motor de 1.4 la modul serios; in vit a treia te duci pana la 120 fara probleme; are viata in el! - comparatia cu Dacia 1400 carb nu poate fi facuta, asta are un carb dublu-corp care, atunci cand e bine reglat, isi face treaba cu brio. PS. sa fiu sincer nu prea cred ca are numai 107Nm, dar nu te contrazic pt ca nu am la indemana cartea de R19 sa vad motoarele si valorile (e in masina care-i plecata cu sotia...) Daca mai ai intrebari pune-le si in cerc sa-ti explic; imi pare rau ca l-am dat ca te chemam la o tura... Bafta. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
cuplu maxim la 5500 6250 de ture?? sa fim seriosi!
4000rpm e valoarea corecta si are 107Nm si 75 de cai la 6000 de ture. in mare nu conta unde era facut o masina ci unde urma sa fie comercializata, dar faptul ca a ta nu are turometu tine de nivelul de echipare al masinii tale care presupun ca este TR? din primii ani de fabricatie, corect? hmmm...am gresit...am presupus ca ai E7J. aparent ai C1J care are cuplul maxim la 2750rpm cu o valoare de 101Nm. puterea e de 60 de cai la 5250 de ture... sincer sa fiu cred ca la cifra data de tine (6250rpm) il gasesc toti dracii pe motoru` ala si nimic nu mai ramane din el... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
etm |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
@R19/16v: nu era vorba nici de motorul E7J si nici de C1J, ci de E6J (energy, carb Weber dublu-corp) care nu are 75 de cai ci aprox 80 de cai. Nivelul de echipare e GTS, iar faptul ca nu are turometru tine nu numai de nivelul de echipare, dar si de tara unde urma sa fie comercializata ( resp Franta in cazul de fata; eu de acolo am adus-o).
Chiar te rog sa te uiti la E6J la caracteristici si sa-mi sui si mie cuplul maxim si turatia pt ca eu iar am uitat aseara sa iau cartea din masina sa ma uit. Bafta. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#19
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
E6J are 77 de cai la 5750 si
110 Nm @ 4000rpm am gasit pe unii de ziceau ca motoru` ala tine pana la 8000rpm deci m`am inselat si cu punctul unde crapa motoul ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
LED |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
19
1993 Renault 19, 1.4e 75CP, 1993
Opel Astra, 1.7 CDTI, 80CP, 2005 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#21
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
eu am avut un E7J si dupa parerea mea era cel mai silentios motor
![]() sa auziti 16vu` ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cham98 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
Salut, etm
Sunt totalmente de acord cu tine. Am un 19 Chamade GTS, 1,4 Energy, E6j-7/00 an fabr.1989, fabricat si adus din Franta (cumparat in 98), fara turometru (cred ca s-ar putea schimba bordul + accesorii turometru de la alt model - stie cineva de la care ?), avea in jur de 8o k , acuma am 190 k. Sunt f.multumit de consum: 6 - 6,5 l/100. Adevarul ca "se simte bine de tot" si te ajuta mai ales in depasiri cand esti cu a III-a la 100-110, ai dat a IVa te duci sageata, nu mai spun cat de fain suna motorul la turatiile respective, si apropo ... nu are nici pe naiba, cu cat e mai turat cu atat merge mai fain, si pana acuma nu consuma ulei de la schimb la schimb (Castrol), sper sa ma mai tina ![]() Drum bun la toti ! |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
diabolik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 24 January 06 ![]() |
Fratilor, eu am un R19 din 93 cu motor de 1.8 multipunct de 110CP si la capitolul motor nimic de zis. Am 200.000 Km din care 55.000 facuti de mine fara nici o problema la motor. De pornit porneste din prima chiar si pe gerul asta de acuma, iar consumul e de 10 in oras si 7 afara, rezonabil zic eu, mai ales ca ii cam folosesc totii caii putere. Abia dupa 4.000 de ture motoru incepe sa isi arate fatza, iar ulei consuma sub 1L la 15.000KM. Recomand cu tarie acest motor F3P chiar daca mi-ar fi placut un 16V.
|
--------------------
Renault
19
1993, 1.8i, RT 110CP Laguna 1.6 16v, 1998, 107 CP
|
|
dj81bas |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 January 06 ![]() |
Salut la toata lumea. Am un Renault 5 in 2 usi din '87 pe care am "inghesuit" un motor de pe un clio din '91 16v adus de afara. Codul motorului este F7P C7. Motorul are in jur de 200.000 km si merge bine, am schimbat distributia, fise, bujii, semeringuri, garnituri toate originale(care m-au ruinat),curatat injectoare. nu pierde nu consuma ulei sau antigel, nu se supraincalzeste. Sunt totusi dezamagit de consum care este destul de mare adica in jur de 20% tinand cont ca actuala caroserie este cu 200kg mai usoara. Daca cunoasteti moduri de a remedia problema consumului sau a inbunatatii performantele acestui acest motor rog deschiderea unei discutii pe tema asta. va multumesc.
|
-------------------- |
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
depinde de cum faci tu consumul ala. eu nu am reusit consumuri d-alea astronomice decat chinuind masina mult si des. de obicei, frecata prin oras nu sare de 12. iar afara suge 8...
cum or fi bagat motorul ala in R5 - mare minune ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dj81bas |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 January 06 ![]() |
A intrat cu greu dar a intrat si sta chiar bine. am sa postez cateva poze cu masina in cauza. Consumul l-am facut la masina "plin pe plin" si media pe 100km in oras a iesit intre 19-20% ceea ce mi se pare enorm pt ascutitoarea aia de masina.
|
-------------------- |
|
yknot |
![]()
Post
#27
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
si eu am acelasi motor(1.8 16v) pe nova, care e mai grea, si tot nu consuma atat, doar daca ma supar pe ea si n-o las sub 5000rpm.... asa ca ori ai un stil mai "aparte" de condus, ori ceva nu e bine pus la punct
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
dj81bas |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 January 06 ![]() |
care ar fi consumul real al acestui motor in oras si din cand in cand calcat???
|
-------------------- |
|
R19/16v |
![]()
Post
#29
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
15 la mine... dar il calc mai des...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
spirry |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 February 06 ![]() |
as dori sa discut despre ren19/109cp daca e cineva din iasi
|
--------------------
renault
19
1993 phase2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 09:04 |