1988 Dacia 1310 TLX, Reconditionare si conservare model de export.
![]() ![]() ![]() |
1988 Dacia 1310 TLX, Reconditionare si conservare model de export.
Epurus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|||
Aro244 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 March 16 ![]() |
Felicitari pentru initiativa de a repara Dacia si a o readuce pe strazi. Si eu am avut in familie un E12 dar tot Dacia mi-a intrat mai mult la suflet. Sper ca nu iei Bmw-u cu motorul mic de 1.8. Un 6 cilindrii e altceva. Mai am destule piese de E12 daca o sa te intereseze.
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
Epurus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc! Masina ce o sa ii fie sora o sa fie un BMW 528, pe carburatie. O sa te contactez cu siguranta in legatura cu piesele pentru BMW dar in momentul de fata Dacia are prioritate. Am gasit pentru ea un set de aripi de uzina (Renault), semi-dubluri aripi Conex cat si ochelari faruri. Cum termin garajul voi dezechipa masina si ma voi apuca de ea si sper eu sa termin intr-un an de zile.
Spor! |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Arata bine masina, ai o baza foarte buna, cu putin suflet va iesi splendid! Cred ca suntem vecini in Bucuresti
![]() Attached thumbnail(s) sebi.JPG ( Size: 63.04k ) Number of downloads: 1137 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
1310CL |
![]()
Post
#5
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Bafta cu proiectul tau ! Sper sa o faci stock,ca modificate sunt multe,putini le pastreaza-n starea lor originala.
Din poza ce ai pus-o pare mai degraba TX decat TLX la dotari,ce motor are? Si eu am una la fel,sper s-o pot atesta candva ! ![]() Attached thumbnail(s) Photo0014.jpg ( Size: 248.54k ) Number of downloads: 1157 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Epurus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 16 Mar 2016, 21:29) Arata bine masina, ai o baza foarte buna, cu putin suflet va iesi splendid! Cred ca suntem vecini in Bucuresti ![]() Si ce mica-i lumea. Intr-adevar, imi tin masina chiar in capatul strazii (in momentul de fata-i plina de noroi ca nah, merg cu ea la tara dar am grija si de ea si pana acum a primit atentia mea insa asta se schimba usor acum ca e pusa la punct). As putea spune chiar ca-i proiectul ce-mi satisface nevoia de modificari). Stiu si Dacia rosie si pe batranul ce o tot bibileste (ba chiar isi petrece acolo ore, chiar voiam sa-l intreb o data daca o vinde dar ma indoiesc teribil). PS: Cred ca ti-am vazut masina pe aici (cea verde)? QUOTE(1310CL @ 16 Mar 2016, 22:40) Bafta cu proiectul tau ! Sper sa o faci stock,ca modificate sunt multe,putini le pastreaza-n starea lor originala. Din poza ce ai pus-o pare mai degraba TX decat TLX la dotari,ce motor are? Si eu am una la fel,sper s-o pot atesta candva ! ![]() Multumesc! (si a ta pare super si sper sa o tii intr-o stare cat mai buna. Si eu voi incerca sa-i fac atestat de vehicul istoric insa nu tin neaparat la asta) Stiu si mi s-a mai spus insa in talon e TLX. (stiu ca trebuia sa aiba turometru dar are in plus ceasuri de presiune ulei si temperatura si mai sunt cateva necorcondante cu ce ar trebui sa aiba). Oricum, o sa revin cu poze facute mai ok in weekend (cand sper sa ajung la tara) si se va vedea atunci totul mai ok. Cu ocazia asta ii verific si VIN-ul ca am gasit cateva chestii interesante. Cel mai interesant la masina e faptul ca in talon are masa proprie de 1000+ kg (sper sa nu ma insel, verific atunci cand ajung la tara) si din cate am inteles, cam toate Daciile autohtone aveau 980kg sau mai putin. Motorul masinii e de 1289 (810.99*) si cred ca-i cu palier marit (are buza specifica pe blocul motor langa delcou). Am uitat sa mentionez ca masina are aproximativ 140mii km si a fost cumparata la ~32mii de catre tatal meu. This post has been edited by Epurus: 16 Mar 2016, 23:44 |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
Salut si eu initiativa de a-i reda stralucirea de altadata!
Motorul de 1.3, cutia in 4, bordul fara turometru, barele, manerele si stresinile "cromate", toate sunt caracteristice echiparii TX. Pe astia de la uzina ii cam durea la basca de caracteristicile modelelor si uneori montau aiurea emblemele, sau alte chestii. This post has been edited by iustin_uap: 17 Mar 2016, 11:44 |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
Epurus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Tot ce e posibil (am mai auzit si eu din astea) avand in vedere ca nea-Ion muncitorul mai baga cate o tuica din cand in cand (avem -si inca am- un vecin la tara ce a lucrat la uzina prin anii '70 si mai povestea din astea).
Update: Astazi mi-au venit ochelarii (Conex, din pacate) iar pe Miercuri/Joi imi ajung si aripile de uzina. ![]() Acum imi caut contra-aripi de uzina (cele dinspre faruri dar vad ca e imposibil...) si posibil masca frontala cu totul de uzina (caz in care voi renunta la ochelarii de Conex dar inca nu am dat jos aripile si piesele din fata sa verific masina mai amanuntit). Edit: Niste poze din 2010 cand am avut tentativa de a reface masina. Podeaua e impecabila si acum iar masina nu are rugina in plus fata de atunci (posibil pe la ochelari unde inca n-am desfacut cat si contra-aripile dar acelea erau terminate din ~2008). Desi am doar 23 de ani, masina-i in posesia mea din anul 2008 (cand i-a expirat ITP-ul si cu ajutorul ei, pe drumuri private, am invatat sa conduc, deci are un loc aparte in inima mea ![]() This post has been edited by Epurus: 17 Mar 2016, 12:57 Attached thumbnail(s) download.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 1102 download_1.jpg ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 1063 download_2.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 1053 download_3.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 247 |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Pune poze cu semi-aripile..Daca e doar deasupra ochelarului merge refacut,adica nu vad de ce ai schimba intreaga semi-aripa.
![]() Bafta cu masina! |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
1310CL |
![]()
Post
#10
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Cauta un set bun de carenaje din fibra la toate 4 cavitatile,si dupa ce o refaci,nu o sa mai ai treaba in veci cu rugina acolo,a mea a avut de noua acolo si crede-ma ca podeaua si contra aripile sunt ca noi,la fel si pe spate,tot ce e noroi,mizerie,se opreste-n carenaje.
Spor la treaba,asteptam poze cu progresele pe care le faci la masinuta,tot rosie vrei s-o vopsesti sau? |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Epurus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
![]() QUOTE(harby ![]() Pune poze cu semi-aripile..Daca e doar deasupra ochelarului merge refacut,adica nu vad de ce ai schimba intreaga semi-aripa. ![]() Bafta cu masina! Maine urmeaza si poza. Desi aici nu se vad, in compartimentul motor par afectate. Oricum, sincer n-as vrea sa o schimb cu totul insa mai mult ca sigur va trebui. QUOTE(1310CL @ 18 Mar 2016, 00:07) Cauta un set bun de carenaje din fibra la toate 4 cavitatile,si dupa ce o refaci,nu o sa mai ai treaba in veci cu rugina acolo,a mea a avut de noua acolo si crede-ma ca podeaua si contra aripile sunt ca noi,la fel si pe spate,tot ce e noroi,mizerie,se opreste-n carenaje. Spor la treaba,asteptam poze cu progresele pe care le faci la masinuta,tot rosie vrei s-o vopsesti sau? Masina va ramane rosie (culoarea mea preferata). Poze cu progrese cu siguranta vor aparea insa pe moment cel mai probabil voi pune poze cu ce-am mai strang pentru masina, nu de alta dar in momentul de fata sunt la facultate in ultimul an si am timp doar in weekend. Pe vara imi va fi mult mai usor si avand in vedere ca voi avea piesele deja stranse (in mare parte), ar trebui sa mearga foarte lin. ![]() PS: Am cautat carenaje din fibra insa sunt mai rare ca diamantele.. Probabil pe vara voi vorbi cu cineva sa-mi faca de la 0. |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#12
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Epurus @ 18 Mar 2016, 16:01) Maine urmeaza si poza. Desi aici nu se vad, in compartimentul motor par afectate. Oricum, sincer n-as vrea sa o schimb cu totul insa mai mult ca sigur va trebui. Masina va ramane rosie (culoarea mea preferata). Poze cu progrese cu siguranta vor aparea insa pe moment cel mai probabil voi pune poze cu ce-am mai strang pentru masina, nu de alta dar in momentul de fata sunt la facultate in ultimul an si am timp doar in weekend. Pe vara imi va fi mult mai usor si avand in vedere ca voi avea piesele deja stranse (in mare parte), ar trebui sa mearga foarte lin. ![]() PS: Am cautat carenaje din fibra insa sunt mai rare ca diamantele.. Probabil pe vara voi vorbi cu cineva sa-mi faca de la 0. Vorbeste cu Daciotul_97 pentru carenaje ! ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Masina mea se afla la tara, mai am ceva de lucru la ea. Eu m-am mutat in octombrie in cartier si chiar in ziua in care am vizitat blocul am zarit o Dacie verde 525 in fata lui, spui ca se afla una la fel in zona? Unde mai precis
![]() Masina de cat timp nu a mai fost rulata? Eu iti sugerez sa ii faci o inspectie pe la motor si sa schimbi consumabile -filtre, bujii, fise, platina, chiar si furtune- eu asa am procedat cu a mea - care a stationat 11 ani pana anul trecut- acum merge frumos, doar ca mai am de lucrat la mecanica -bucse- pentru a trece inspectia tehnica cu nota 10. Attached thumbnail(s) ra.JPG ( Size: 71k ) Number of downloads: 226 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
Epurus |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvan1985 @ 18 Mar 2016, 20:49) Multumesc! O sa-i dau un mesaj saptamanile urmatoare (nu sunt o prioritate acum). QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 18 Mar 2016, 21:22) Masina mea se afla la tara, mai am ceva de lucru la ea. Eu m-am mutat in octombrie in cartier si chiar in ziua in care am vizitat blocul am zarit o Dacie verde 525 in fata lui, spui ca se afla una la fel in zona? Unde mai precis ![]() Masina de cat timp nu a mai fost rulata? Eu iti sugerez sa ii faci o inspectie pe la motor si sa schimbi consumabile -filtre, bujii, fise, platina, chiar si furtune- eu asa am procedat cu a mea - care a stationat 11 ani pana anul trecut- acum merge frumos, doar ca mai am de lucrat la mecanica -bucse- pentru a trece inspectia tehnica cu nota 10. Masina era pe str. Aleea Campul cu Flori, chiar in fata scarii C. Acum vad ca nu mai este. Am verificat si talonul si are 960kg, deci probabil am visat eu ceva urat. Attached thumbnail(s) image7.jpg ( Size: 251.77k ) Number of downloads: 236 image9.jpg ( Size: 396.33k ) Number of downloads: 236 image12.jpg ( Size: 370.53k ) Number of downloads: 218 image11.jpg ( Size: 280.19k ) Number of downloads: 233 image10.jpg ( Size: 247.1k ) Number of downloads: 223 image5.jpg ( Size: 156.83k ) Number of downloads: 188 image4.jpg ( Size: 291.26k ) Number of downloads: 196 image4.jpg ( Size: 291.26k ) Number of downloads: 182 image3.jpg ( Size: 305.31k ) Number of downloads: 180 image2.jpg ( Size: 326.8k ) Number of downloads: 200 |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
1310CL |
![]()
Post
#15
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Ai ceva de lucru ,dar toate se pot rezolva.
Iti urez bafta si spor cu proiectul acesta! Sper sa-ti iasa cum ti-ai dorit. |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Eu nu as inlocui semi-aripile doar pentru partea de sus.
Bafta la reconditionat! |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
cataremus |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 30 August 14 ![]() |
Ceva noutați? E gata masina?
|
--------------------
renault
laguna ||
2005
- MH 34 KTA
|
|
Epurus |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Revin, dupa inca vreo 4 ani. Intre timp m-am mutat, am trecut prin vreo 3 masini, si m-am stabilit la Bucuresti cu locul de munca mai bine. Abia acum am ceva mai mult timp liber (a fost multa munca in astia 4 ani) si am reusit sa ma apuc de masina.
Cum am postat si pe Bursa, inca am nevoie de niste piese, preferabil de origine. De data asta o duc la capat (am pus-o pe hold ca am in momentul de fata si un E36 de care m-am ocupat ![]() Attached thumbnail(s) 20190829_190337.jpg ( Size: 5.16mb ) Number of downloads: 128 20190825_201827.jpg ( Size: 3.74mb ) Number of downloads: 131 |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
Epurus |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
O sa lucrez la ea in principiu in weekend si o sa adaug aici cand se poate. Am desfacut interiorul + verificat toata caroseria si sta mai rau decat ma asteptam (podea fata terminata + tablie spate gaurita). Dam inainte insa. Am curatat pe cat posibil ce era de curatat si am dat cu deruginol/grund sa stopez rugina pe moment.
Poze: https://photos.app.goo.gl/DqmZmuDvbD9JjNnU6 ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
Epurus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Usor usor ma apuc de treaba.
M-am apucat de garaj (8x6m) si mi-am luat un aparat de sudura Telwin. La masina n-am mai facut nimic, astept sa termin garajul (abia am nivelat locul si am luat metalul sa-l ridic). Cu ocazia asta am mai scos de la naftalina si BMW-ul. ![]() https://photos.app.goo.gl/84ZeYrBruaTk35199 Nota: Am primit cateva PMs dar nu pot trimite inapoi ca n-am suficiente mesaje postate. |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Presupun ca la garaj torni dala de beton. Sa prevezi groapa ca sa poti schimba uleiul sau sa repari una alta la CV, la frâne...
|
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
Epurus |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Da, o sa torn mai spre final beton. Groapa nu fac ca am cric hidraulic, si imi e usor sa fac cam tot ce-mi trebuie (plus ca cu groapa renunt la o parte din garaj practic, ca e mai complicatel dupa aia sa-mi aranjez prin garaj).
|
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
maho |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca ai posibilitatea sa-ti faci un canal longitudinal si sa-l betonezi, fa-l, ca nu-i acelasi lucru sa lucrezi pe dedesubtul masinii intins pe spate sau in picioare. Asta daca ai de gand sa faci multe chestii singur.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Epurus |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, ma mai gandesc. Torn placa de beton abia prin August/Septembrie.
Pana una alta, am luat fusta spate, pod pedalier si ochelari noi (ultimele 2 cred ca's de uzina). Fusta spate Conex, ca n-am gasit altceva. https://photos.app.goo.gl/Bk13roSx9MDjQo5m8 |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
oldtimercraiova |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 394 Joined: 8 March 15 ![]() |
Sunt bune si Conex.
Am ajutat un francez de restaura un R12G, cu elemente de caroserie Conex fiind vorba de podele, si semi-lonjeroane. |
--------------------
.
.
.
|
|
Epurus |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 March 16 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc. Iau si Conex daca nu gasesc altceva. Mai am nevoie de vreo 3 elemente de caroserie dar n-am mai avut timp sa caut ca m-am tot ocupat de garaj.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988, TLX
- TR02HAA
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#27
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Spor la treaba. Oricum ai mult de lucru, dar cu pasiune se poate face.
Uite masina mea: https://www.daciaclub.ro/DACIA-1990-t201630.html |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:22 |