Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru sport la D7F, Cum pot pune filtru sport pe Twingo?

teo_aligator
post 21 Jul 2010, 22:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




am si eu o intrebare la care sper sa gasesc niste raspunsuri.

Cum pot pune filtru de aer pe twingo, motorul este D7F, cer de 58 de cai cred, este acela cu 8 valve. am gasit pe internet o poza cu acest motor si este la fel ca la al meu. cred ca asa este circuitul aerului, adica linia albastra indica aerul ce vine direct de afara, iar cel verde este cel puruficat, iar zig-zag-urile semnifica procesul de filtrare.

spuneti-mi si mie unde il pot monta. Si cum?


Attached thumbnail(s)
dscf0852fk2.jpg ( Size: 133.03k ) Number of downloads: 367


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Jul 2010, 23:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




SIMPLU.
Scoti furtunul ala gros si curb de cauciuc, si in locul lui, pui un altul care se termina in acel filtru sport. "Noul" furtun (care la capat se termina in filtrul sport) il pui la corpul clapeta.

Poti cauta un furtun similar la diametru la dezmembrari. Sa nu uiti sa-ti cumperi si 2 coliere - unul fixezi furtunul ala de corpul clapeta, iar celalalt filtrull E posibil la filtru sa fii nevoit sa faci un stut de adaptare daca sunt diametre diferite .

Urmareste poza din attachment ca sa te prinzi. Nu este prea artistic insa este util. Cu verde este furtunul care intra in corpul clapeta. Cu rosu, filtrul din capatul acelui furtun. Nu uita sa pui coliere.
Ideea este ca trebuie filtrul in sine pozitionat in asa fel incat sa nu se incalzeasca excesiv (acolo la motor este foarte cald cand e capota inchisa si mai ales estil la relanti...si cum e si vara asta...). Sa cauzi o zona mai putin prafuita - mai ferita de praf.

This post has been edited by bubu782001: 21 Jul 2010, 23:26

Attached thumbnail(s)
D7F.jpg ( Size: 161.5k ) Number of downloads: 431


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 22 Jul 2010, 09:31
Post #3


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Cred ca cel mai usor este sa iti comanzi un filtru de aer K&N sau BMC care il inlocuieste pe cel original si nu mai faci nici o modificare. Oricum daca iti iei un filtru 'no name' nu o sa filtreze bine si o sa faci motorul varza la ce praf este la noi . Mai bine dai un ban in plus dar iti iei ceva bun .
Bafta


--------------------
Twingo C064 1995 - DE BUCURESTI
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Jul 2010, 11:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai este o chestiune...
Filtrul ala sport "aduce un plus" de putere invizibil. Adica este cam vrajeala. Astea nu sunt motoare de tuning. Sunt niste benzine chioare...aspirate, cu o capacitate destul de micuta 1149 cmc.

Mai degraba as opta pentru un filtru normal pentru masina + o curatare temeinica a corpului clapeta + o curatare de injectoare.

Se pot curata injectoarele in regim de HOME - un coleg de pe forum a facut asta cu rezultate spectaculoase. http://www.xxx/forum/tutorial_cur..._mpi-t1204.html

Aceasta metoda merge 100 si la noi (injectoarele fiind alimentate la 12v).

Toata treaba necesita ceva rabdare. Binenteles ca daca va apucati de curatat injectoarele sa schimbati si filtrul de benzina.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 22 Jul 2010, 14:11
Post #5


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Sincer si eu prefer mai bine filtrul stock schimbat la timp decat unul sport .


--------------------
Twingo C064 1995 - DE BUCURESTI
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 22 Jul 2010, 14:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




va dati seama ca as prefera si eu sa il pastrez pe cel original, dar eu am capacul acela de plastic prins cu o sarma ca sa poata sta la locul lui, am si gasit la K&N aceeasi marime cu ce am acum, asa nu as modifica nimic.

Si in legatura cu injectoarele, nu prea m-as baga... Mi se pare o treaba care trebuie facuta in service, sau macar spuneti-mi in mare in ce consta aceasta curațire?


Am auzit ca si catalizatorul poate fi infundat, la ala ce ii pot face?


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Jul 2010, 16:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da da daaaaaa
SERVICE... BUN ASA smile.gif)

Eu de 3 zile ma duc la 3 service-uri DIFERITE si NICI MACAR UNUL nu este in stare sa incarce o amarata de instalatie AC...

Un singur cuvant...INCAPABILI SI DEMNI DE MILA...

Deci sunt convins ce buni sunt ei la injectoare...

Carburol sau Solutie de curatat carburatoarele este IDEALA pt injectorele alea.
Iar cum ele se alimenteaza la 12V...nu are ce sa se intample. Pui un microswitch pe circuitul facut cu 2 fire + baterie, si actionezi in timp ce il apesi pe spray. Aia este tot. Trebuie doar sa urmaresti jetul sa fie cat mai uniform. Dupa cum ai vazut si in fimulet, se baga intai din sens invers ca sa se curete mizeria si sa fie aruncata de acolo...

This post has been edited by bubu782001: 22 Jul 2010, 17:16


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 22 Jul 2010, 21:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




un service unde mereu m-am dus si m-au rezolvat baietii de acolo este undeva pe campila libertatii, sector 3, numarul este par, ca este pe aceeasi parte cu blocul meu, cred ca 42 este. la darius.

si apropo de curatarea injectoarelor, nu este mai usor daca pun aditiv in benzina? mai multicel asa biggrin.gif

defapt eu vreau sa scot cat mai multi cai din motorasul ala si investitie minima, dar nu vreau chestii facute pe genunchi.

22 Jul 2010, 21:22:
am auzit ca daca "scurcircuitez"catalizatorul si sonda lamda am un plus de putere, adica in loc sa treaca gazele pe acolo, va veni tzeava goala pe acolo.

This post has been edited by teo_aligator: 22 Jul 2010, 21:22


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Jul 2010, 00:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
eu vreau sa scot cat mai multi cai din motorasul ala si investitie minima


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Deci asta este CEA MAI TARE GLUMA DE PE ACEST FORUM AUZITA VREODATA !
(deci inca sper ca glumeai totusi...)

QUOTE
scurcircuitez"catalizatorul si sonda lamda


Asta este o ALTA GLUMA la fel de tare...(incep sa cred ca vorbesti serios totusi...)

Sunt taare curios aici, cum o sa reusesti tu, sa scurcircuitezi o...CARAMIDA. radmasa.gif
Tu stii ce este catalizatorul? Sau mai bine zis...stii cum arata el?
Este o "piesa" daca putem spune asa...ca o toba de esapament, ce are in interior un compus ca un BCA arata, deci cam ca o caramida de BCA. Este un corp inert fara NIMIC dpdvd electric. http://www.enciclopedie-auto.ro/termen/def...r+SSID22+TTID60

Sonda lambda...hmm. Ce anume vrei sa scurcircuitezi la ea? radmasa.gif Poate iei foc..asaaa ca "ai citit tu undeva"...deci iti recomand sa stai linistit.

Deci sonda lambda se poate ANULA din soft-ul computerului de injectie (numai anumite computere permit asta totusi...) sau, o alta metoda gasita la masinile de generatie mai veche (Euro 2), se poate "simula" cu un montaj electonic. Aia e tot.
Se mai storc vreo 1.5 - 2 cai daca elimini catalizatorul si pui teava. Cam asta e tot. Insa ce te faci cu sondele lambda ? (apropo ai 2 sonde ca sa stii...) Ca alea daca ai probleme cu ele...motorul o sa-ti consume ca porcul, si o a mearga ca naiba...

teo_aligator...fara suparare dar cand te gandesti sa faci ceva...macar intereseaza-te si nu o spune cu voce tare. Te mai faci si de ras...zau asa.

No offence insa daca nu stii ce este ala un motor si cum functioneaza el (dupa cum si ne povestesti este evident acest lucru).

Eu mai mare increre am sa curat injectoarele cu manuta mea (carbusolv-ul nu are cum sa le strice) decat sa bag tampeniile alea de aditivi, care inmoaie impuritatile de pe fundul de la rezervor si-mi ajung DIRECT in injectoare..si sa vezi distractie atunci...

This post has been edited by bubu782001: 23 Jul 2010, 00:48


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 23 Jul 2010, 20:08
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




adica vrei sa imi zici ca daca elimini de pe evacuare catalizatorul si sonda lamda nu se elimina gazele mai repede? Pai atunci de ce mai exista evacuare sport? Pt a suna frumos ? Poate k ai tu o facultate si ceva cunostinte despre masina asta, dar daca ai fi interesat un pic si de iesirea din banal, prin tuning cum zic unii sau modificari cum zic altii.

Eu vreau ca dintr-o masina oarecum rară din Romania sa o fac sa fie unica. dupa 1 august incep asa usurel cu ea pt ca atunci ajung in țară, voi incepe cu revopsirea barii față si instalarea unor ledurii rosii pe sub ea, 60 mai exact. Vrei sa iti zic si cum le pun? nu de alta, dar nu prea imi place lumea sa imi zica faptul ca nu stiu de vorbesc. As vrea sa te vad odata la o intalnire twingo sa iti demonstrez ca nu sunt chiar asa de ieri de azi.

Pana atunci toata stima pentru ca m-ai ajutat cu cateva chestii, cum ar fi sistemul audio si cu filtru asta de aer.


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Jul 2010, 20:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU eu am spus urmatorele insa se pare ca nu pre le intelegi.
Deci NU poti scoate decat 1.5 - 2 cp in plus, si asta daca elimini complet catalizatorul (nu sa il scurcircuitezi cum ai spus). Deci NU CASTIGI mai nimic. Daca era asa de bine...gandeste-te ca TOTI isi dadeau jos catalizatoarele.
Asta merge sa o faci cand DEJA mai ai si ALTE elemente de marire a puterii (un chip tunicg + un filtru sport + evacuare directa + + + etc) asa macar castigi un 15 - 18 cp in plus. Deci doar asa s-ar merita. Insa deja masina in conditiile alea este matrasita la greu..
QUOTE
As vrea sa te vad odata la o intalnire twingo sa iti demonstrez ...


Tata stima si din partea mea, insa din pacate nu obisnuiesc sa iau parte la intaniri...si nici nu am sa obisnuiesc. Nu genul meu de activitate (consider pierdere de timp...).

Eu tot ce am subliniat a fost faptul ca spuneai aiureli (nu se pot pune in scurt sondele lamba pentru ca asta dauneaza motorului, iar catalizatoru nu ai ce pune in scurt ca este ca o piatra - este un element chimic facut dintro- substanta cu gauri - similara cu BCA-ul)


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 23 Jul 2010, 21:29
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




mă nene, tu sti ce semnifica un cuvant intre ghilimele? Tu ce credeai ca leg catalizatorul la 380 k 220 era prea putin pentru mine, este? In loc de țeava in care e bolovanul, care e un fel de cilindru mai lat decat restul evacuarii, sa vina țeava normala, la acelasi diametru. Citeste inca odata mai sus si vei vedea ca acel cuvant, ''scurcircuitez'' este intre ghilimele, asta inseamna ca este folosit sensul conotativ al cuvantului. Nu mai zic mai mult pentru ca oricum am scris offtopic o gramada.


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Jul 2010, 21:46
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Hai sa nu fim violenti...ai editat postul a 2-a zi (se vede live asta).

QUOTE
22 Jul 2010, 21:22:
am auzit ca daca "scurcircuitez"catalizatorul si sonda lamda am un plus de putere, adica in loc sa treaca gazele pe acolo, va veni tzeava goala pe acolo.


Iar postul este pe data de 21. De ce ma iei cu "mai nene" ? de ce esti rautacios ?

Deci inca o data, eu chiar vreau sa te ajut in privinta asta - cu obtinerea unei puteri mai mari, daca ai de gand sa faci asta, da-mi un PM si am sa-ti enumar cateva chestii (eventual am sa-ti si dau anumite idei) din care poti scoate ceva caluti din masina - si chiar or sa se simta (bine ca nu o faci de 200cp acuma radmasa.gif ) insa este CEVA ce se simte in plus. Te astept sa discutam daca doresti.

Numai bine.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:27
Dacia