Renault 5 - motor central 2,0 16v, un fel de super 5 maxi
![]() ![]() ![]() |
Renault 5 - motor central 2,0 16v, un fel de super 5 maxi
treishu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|||
teodorteodor |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 26 November 09 ![]() |
Felicitari ! Multe felicitari.
Mai auzisem pe cineva ca vrea sa puna 2 motoare pe r5 - unul in fata pentru rotile fata, si cel din spate pentru rotile spate . Numai ideea in sine, de a muta un motor din partea fata in partea spate, mi s-a parut de ordinul fantasticului . Observ ca respectivul nu era chiar "singur impotriva tuturor " , mai sunt destui adepti in Romania . Inca o data, felicitari pentru proiect ! |
--------------------
renault
laguna
- br 03 wpw
2001
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Foarte foarte fain ... dar da si tu mai multe detalii
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
treishu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
intreaba-ma si iti voi raspunde...
|
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
alex_shaolin |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 11 April 10 From: Bucuresti ![]() |
va mai fii turbo cu carburile acelea sau numai aspirat
![]() This post has been edited by alex_shaolin: 5 Jun 2010, 01:31 |
--------------------
Megane3 GT
M9R610
2011 GrandTour & 1986 / R5 GTT TDI Pauăr !
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
vreau si eu niste fete de usi pt un r5 tr in 2 usi din 1989
|
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
treishu... da-mi si mie un telefon te rog.
|
--------------------
logan
pentru?
- X XX XXX
200x
|
|
treishu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
nu am fete de usi
alea nu sunt carburatoare... sunt clapete de injectie...multiclapete total... am primit mesajele tale.. nu e nevoie sa scrii pe fiecare topic al meu |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
boltzmann |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 08 ![]() |
Salut , in primul post ziceai ceva pentru cei care nu frecventeaza celalalt forum de specialitate. Poti sa dai un link cu acel forum de specialitate eventual pe PM te rog, pentru ca as vrea sa urmaresc proiectul.
Multumesc |
--------------------
Renault
5
1990
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu vad acolo un F7P. Ala e 1.8, nu 2.0
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
treishu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
are interne de williams
![]() pistoane, biele, arbore de willy |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
I-ai marit alezajul?!
Injectoarele tot de F7P sunt. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
treishu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
da. are alezaj 82,7 cursa de 92 sau 93... nu mai stiu cat are exact.
arbore, biele si pistoane de williams. injectoarele sunt chiar de 21 turbo...(astea sunt verde inchis) cele de r19 16v sunt verde mai deschis din cate stiu eu si alea de clio (eu am numai motoare de clio 16v) sunt portocalii |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Salut,
Am obs ca ai folosit clopotele de fata pentru amortizoare, observ acolo si un gmp. Intreabarea mea este: Blocarea directiei(fuzetelor) se face doar pe levierul de directie sau ai mai facut si alta modificare? Daca nu ai facut, este suficient de rigida astfel incat sa nu se modifice unghiurile? Camber-ul este suficient sau ai folosit saibe excentrice la prinderea fuzetei de amortizor? Cu toe in, stiu ca se rezolva usor, ala este singurul reglabil la suspensia fata. ![]() Scuze ca pun atat de multe intrebari, dar acum cca. 7-8 ani eram pe punctul de a face un VW Golf 1 cu 2 motoare ![]() ![]() Succes in continuare cu priectul, poate imi arati live intr-o zi ...bijuteria. Have fun! |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 09:32 |