1 x Megane 4, 1 x Skoda O2, Zen/Something, IDK
![]() ![]() |
1 x Megane 4, 1 x Skoda O2, Zen/Something, IDK
cj98czh |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#542
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu e conspiratie, probabil sunt doar placute foarte moi. Pe de alta parte, mai bine asa decat sa vezi placuta intreaga si discul mancat repede. Si mai conteaza si stilul de mers, desi nu vad cum ai putea trage de niste placute 100k km pe drumurile romanesti. Eu am reusit putin peste 20k cu niste EBC Yellow, care cica sunt de compozitie mai dura
![]() This post has been edited by AndreiMR: 23 Sep 2016, 07:39 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cj98czh |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe Passat placutele au peste 60.000 km ... acum tind catre minim ... (Ferodo Premier) ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#544
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(MoneyTalks @ 23 Sep 2016, 00:39) Cum conduci oare de trebuie sa schimbi asa de des placutele de frina? La fosta masina (un Passat) am schimbat placutele de frina la 127,000 km, iar discurile de frina la 225,000 km (impreuna cu al doilea set de placute de frina). Chiar si la Cielo (a doua masina detinuta dupa Oltcit) am schimbat placutele de frina la 80,000 km Conduc la fel cum conduceam și Megane-ul la care se schimbau la interval dublu. Megane-ul are discuri mai mari, discuri pe spate și mașinile au aceeași greutate. E clar că pe Clio se vor uza mai repede. Clio are kilometrii făcuți pe traseul Sibiu - București, traseu pe care nu prea ai ce frâne să pui. Până la Pitești mergi cu traficul 60-80km/h, după merg cu 140 cu puține momente de frânare. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 23 Sep 2016, 08:31 Attached thumbnail(s) IMG_20160908_103424.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 869 IMG_20160908_103838.jpg ( Size: 2.38mb ) Number of downloads: 882 IMG_20160908_103827.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 859 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Diac |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 23 Sep 2016, 07:39) Aia a ajuns din cauza ca tot ansamblul nu functiona cum trebuie pe partea aia .. culise blocate, etc... placutele trebuie sa se uzeze cam la el pe ambele roti ale puntii ... nu doar una ... Si restul erau destul de bine tocite. Nu mai aveau mult. Oricum niciodata nu am asteptat sa ajung cu ele la fier. This post has been edited by Diac: 23 Sep 2016, 09:24 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#546
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 23 Sep 2016, 07:17) Clio are kilometrii făcuți pe traseul Sibiu - București, traseu pe care nu prea ai ce frâne să pui. Pai tocmai de aia nu ar trebui sa se uzeze asa de repede. Inseamna ca sint foarte proaste. Nu exista decit un singyr producator de placute pentru Clio? Schimba producatorul. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#547
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Nu știu câți producători sunt. Aparent acum au pus Ate, nu mai știu ce era înainte. La 200 de lei pentru 30.000 km nu mi se pare exagerat.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#548
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
66280 km am trecut la încălțările de iarnă. 68 de lei schimbul, 10 lei saci noi pentru roți.
Luna asta urmează a 4-a revizie mică. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Nov 2016, 08:57 Attached thumbnail(s) IMG_20161107_085018.jpg ( Size: 4.32mb ) Number of downloads: 747 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#549
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#550
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#551
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#552
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
arguane e vorba de discuri eco bio. daca le lasi afara, le vezi cum se dezintegreaza.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#553
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Oh no, my millions $$!
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#554
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, probleme în Irlanda?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#556
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Nu, bre, aici se degradeaza normal, masinile stau afara, nu le luam cu noi in pat ca sa nu se degradeze discurile...
This post has been edited by MoneyTalks: 9 Nov 2016, 22:59 |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#557
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Gata și cu revizia de 4 ani. Fix în parcare la service a făcut vârsta de 66.666km.
Mi se pare că după schimbul de filtru de aer și curățatul de AC miroase foarte urât în mașină iar aeroterma nu mai suflă aerul cum trebuie. Am impresia că atunci când a schimbat filtrul de habitaclu ar fi pus spumă și pe el și probabil de asta nu circlă aerul cum trebuie. Mai aștept câteva zile. Am fost aseară până la Deva pe autostradă, totul a fost ok cu excepția asta. L.E.: m-am uitat, filtrul e nou. Nu înțeleg de ce pute acum după curățarea AC-ului. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 27 Nov 2016, 16:58 Attached thumbnail(s) IMG_20161125_142930.jpg ( Size: 3.41mb ) Number of downloads: 576 IMG_20161125_140600.jpg ( Size: 2.07mb ) Number of downloads: 216 IMG_20161125_171046.jpg ( Size: 2.03mb ) Number of downloads: 221 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#558
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am revenit la service 2 săptămâni mai târziu să curețe din nou ACul. L-au curățat, nu mai miroase la fel de urât, dar nici cum ar trebui să miroasă a proaspăt.
Sâmbătă a plecat soția cu mașina la servici și s-a întors cu taxiul. N-a mai vrut să pornească. Am chemat un prieten mi-a dat curent, am plecat în plimbare pe autostradă, marți când a fost frigul cel mare de -27 de grade, iar n-a mai pornit. Seara am pornit-o luând curent de la un vecin, am fost m-am plimbat mai mult de 30 de minute, avea 12.2V când am ajuns acasă. Miercuri bateria avea 12V de dimineață la rece și n-a mai pornit. Am venit cu un coleg să îi dau curent să plec să înlocuiesc bateria dar nu trăgea destul curent prin cablurile de transfer cât să pornească. Degeaba sunt cablurile groase dacă suprafața de contact cu crocodilii e mică. Am fost la alt coleg și am împrumutat o baterie de 8000mAh cu care încarci telefoane dar dă un curent și de 200A pentru pornire auto. Cu chichineața asta a învârtit de 3 ori și a pornit. Are acum baterie nouă Varta Blue 74Ah 680A față de cea inițială 60Ah 510A. Mâine e programată la schimb de distribuție și lichide la ~ 70600km; mașina face 4 ani pe 4 februarie când îi expiră și garanția. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 12 Jan 2017, 20:17 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#559
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Nu stiu daca bateria mai mare te va ajuta cu mult.
Trebuie sa ii schimb si eu bateria, porneste ok, dar invarte mai mult la -10 grade si dupa 15 minute de ascultat radio cu motorul oprit imi da mesaj de descarcare. Are 6 ani si 7 luni. Din reprezntanta mi-au spus sa caut foarte apropiata de cea din echiparea de fabrica, intrucat una mai mare nu va fi incarcata de alternator, iar curentul mult mai mare la pornire poate dauna instalatiei electrice(in general cica la partea de esp). |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Curentul de incarcare furnizat de alternator e trecut in specificatiile acestuia. Sa ne imaginam ca e diametrul unei tevi. Cu cat mai mare curentul, cu atat mai mare diametrul tevii.
Bateria e o galeata. Amperajul acesteia poate fi egalat cu litrajul galetii. Sistemul de management al incarcarii la toate masinile e asemanator, ce masoara si astia prin service-uri si anume TENSIUNEA de incarcare cu si fara consumatori. Tensiunea la bornele bateriei indica gradul de incarcare al acesteia, deci e gura galetii. Cand galeata e plina, tensiunea va fi undeva peste 12V fara motor pornit. Singura diferenta intre o galeata mare si una mica este TIMPUL in care galeata se umple. In mod normal toate bateriile auto functioneaza incarcate peste 80%. Daca se descarca de tot se distruge. Cand pornesti motorul se descarca X% din baterie. Daca drumul e suficient de scurt, orice galeata nu se umple inapoi pt ca diametrul tevii asigura doar flux constant, dar e necesar sa curga destula apa pt a reface ce s-a pierdut la pornire. Acea pierdere e egala indiferent ce baterie e pusa pe masina. Diferenta aici o face timpul pana la golirea completa a galetii. Una mica imediat se goleste, pe cand una mare are o rezerva care uneori prinde bine. Concluzue: poti pune baterie de capacitate mare fara stres, deoarece se incarca la primul drum de peste 30 minute. Orice masina are gandit alternatorul sa faca fata tuturor consumatorilor SI incarcarii bateriei. Daca se umple galeata mica, se umple si aia mare. Conteaza doar ca durata incarcarii sa fie proportionala cu cantitatea pierduta la pornire. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#561
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Curentul mai mare de pornire din caracteristicile bateriei reprezinta cat poate da ea, daca sistemul o cere. Atat timp cat elecotromotorul + ECU si ce mai e trag 600 Ah, iar bateria poate da 900 Ah inseamna doar ca bateria este solicitata la 66% din capacitate, nu ca va incerca sa inghesuie mai mult.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#562
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Asa o fi, nu va contrazic.
dar hai sa gandim altceva, masina mea, cu motor 1,2 tsi si baterie originala de 44 A si 360 A are un alternator, care e diferit de cel de la diesel cu baterie de 61A si 540 A. oare de ce? Inainte de a cauta sa achizitionez o baterie(pana la urma voi lua un Exide excell cu 44 A si 420 A) am fost la reprezentante unde aveau baterii originale de 44 A si 360 curent cu 380 lei si 55 A si 540 A cu 560 de lei. Interesul era sa imi dea ce e mai scump dar mi-au recomandat cea mai mica, spunand faptul ca nu va fi incarcata de alternator. Un alt exemplu, un incarcator auto de tablete de 2 A, o tableta cu acumulator de 2000 A o incarca, pe cea cu 4000 uneori o mentine, dar in cele mai multe cazuri, la consumuri mari(gen GPS) nu poate mentine incarcarea. La o masina folosita si in oras , si uneori pe drumuri scurte cu consumatori mari, cred ca bateria mai mica, recomandata de fabrica, are sanse sa fie mai aproape de valoarea nomminala, adica mai incarcata oricand de cea mare. ma rog, poate e rationamentul meu gresit. |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pentru ca dieselul are consum mai mare la pornire decat benzina. Exemplu: bujii incandescente vs scanteie. Asta inseamna ca bateria se descarca mai mult in acelasi timp.
Pt a ajunge iar incarcate bateriile la cele 2 motorizari probabil ca timpul necesar e asemanator. Asta insemnand curent mai mare diesel. Apoi dieselul mai are si incalzire electrica pt habitaclu ca sa nu stai in frig 30 min pana se incalzeste motorul. Alternatorul trebuie dimensionat sa suporte toti consumatorii si sa mai si incarce bateria. La exemplul cu tableta cuvantul cheie e consumatori. Bateria de 2000 si cea de 4000 se incarca din "alternatorul" de 2A fara probleme. Cand pornesti consumatorii de diesel, alternatorul nu face fata. Probabil ca tableta cu 4000 are si un ecran binisor mai mare decat cea cu 2000. Bateria de 4000 pusa pe tableta mica va fi si incarcata si va oferi si autonomie mai mare. Unitatea de masura a capacitatii este amperi/ora, deci curentul in unitatea de timp. Consumatorul de 1A va functiona 2 ore vu 2000mAh si 4 ore cu 4000mAh. Aceeasi logica pt incarcare. Daca 100% din curentul de incarcare de 2A merge la bateria de 2000mAh, aceasta se incarca in 1 ora. Daca consumatorii au nevoie de 1A, bateria se incarca cu 1A deci in 2 ore. Daca consumatorii au nevoie de 2.5A, 2A vin din incarcator, 0.5A vin din baterie. Incarcare 0 in cazul asta. This post has been edited by psychoo: 12 Jan 2017, 22:59 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#564
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Stiu ce presupune dieselul, dar am zis ca are si alt alternator, cu alte performante, care sa incarce bateria catre parametrii necesari. Si cred ca un alternator de pe un motor pe benzina nu va reusi sa incarce o baterie "de diesel" in acelasi timp, chiar daca , consumul de curent la diesel este mai mare.
Ma rog, poate rationamentul meu e gresit. Sa inteleg ca indiferent de motor, indifernt de tipul de alternator, cu cat bateria este mai mare cu atat mai buna, singurul lucru de respectat este voltajul? This post has been edited by bogdanbiciusca: 12 Jan 2017, 23:37 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Daca asta ai inteles, ma dau batut.
De inteles: consumatori mari, alternator de AMPERAJ mare. Consumatori mici, alternator de AMPERAJ mai mic. Tensiunea ramane constanta la incarcare. Tensiunea pe baterie reprezinta starea de incarcare a acedteia. Baterie cu amperi multi = tine mai mult. Se incarca cu aceeasi viteza, ca incarcarea e data de amperii alternatorului. Fully charged se va atinge mai tarziu totusi pt ca galeata e mai mare |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#566
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Văd că discutați doar despre încărcare dar nu despre descărcare. Consumul de curent va fi același (gaura din găleată prin care scapă apă). Dacă cea mică nu apuca să se încarce, nu se va încărca nici cea mare. Dar după un drum lung, voi avea mai multe porniri de drumuri scurte disponibile în bateria mare până se va descărca. Și într-adevăr, dacă se descarcă, va dura mai mult până va fi încărcată mai mult, dar la mine vede cam la săptămână (cel mult 2) un drum în afara orașului.
Bateria veche era dusă, avea floare de acid la borna de +, probabil rămăsese fără acid. QUOTE On average a 4 or 6 cylinder car will draw about 250 amps for 3 seconds to start. That works out to be 0.21 Amp-Hrs. The alternator on a car can easily restore that amount of energy in 30 seconds at about 40% efficiency. Which means about 0.52 Amp-Hrs are needed from the alternator to recover the battery. Most alternators put out about 60 Amp-hrs at idle or 100+ Amp-hrs when running at higher rpm. Thus starting a car takes about 1% of the the available power coming from the alternator at idle. or about 0.65% when driving. So this shows the actual load on the battery and the alternator are insignificant. Or if you compare it to 3 seconds of starting that's 6.95 Amp-hrs (engine running for 3 seconds) vs 0.52 Amp-hrs to recharge after starting. Most small car starters are 1.4KW or ~116 amps or 0.097 Amp-hrs at 3 seconds, I roughly doubled the number to 250 amps to cover just about any type of small engine. For example the popular Honda Civic uses a Denso 280-0324 starter that is only rated at 1.0 kW or 83.3 amps or 0.069 Amp-Hrs for 3 seconds. http://physics.stackexchange.com/questions...er-s-energy-use Attached thumbnail(s) IMG_20170110_184919.jpg ( Size: 108.99k ) Number of downloads: 195 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
psychoo |
![]()
Post
#567
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Descarcarea e aceeasi indiferent de baterie. Difera doar timpul pana se goleste bateria. Descarcarea e data de consumatori. Alternatorul a fost gandit sa ii acopere si sa ii mai ramana si pt incarcare. Asta daca nu s.au pus consumatori after market pe masina
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#568
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(bogdanbiciusca @ 12 Jan 2017, 22:03) 1. spunand faptul ca nu va fi incarcata de alternator. 2. Un alt exemplu, un incarcator auto de tablete de 2 A, o tableta cu acumulator de 2000 A o incarca, pe cea cu 4000 uneori o mentine, dar in cele mai multe cazuri, la consumuri mari(gen GPS) nu poate mentine incarcarea. 1. Adevarul este ca in viata mea nu am vazut dorei in service-uri. Cu atat mai putin la receptie, sau in departamentul de vanzari/marketing. 2. Problema in rationamentul tau este ca tu omiti "h". Valorile date de tine sunt masurate in Ah, nu in A. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#569
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Chestia cu tableta am dat-o ca exemplu, acelasi incarcator, la baterii diferite(similitudine cu acelasi alternator la baterii de voltaje diferite).Poate nu a fost cel mai reusit exemplu..
Adica vreau sa spun ca e posibil ca alternatorul meu sa incarce mai greu(poate mult mai greu, datorita si uzurii de 92000 de km si destule drumuri scurte) o baterie mai mare. Unul din factorii care fac ca o baterie de prim montaj sa tina foarte mult e potrivirea cu alternatorul si sistemul electric al masinii( bine, aici se mai aduga si calitatea pieselor, uzurile inexistente la inceput ale pieselor ce trebuiesc miscate, faptul ca firele electrice nu sunt imbatranite, etc). am facut o comparatie intre firele de la baterie de la motorul meu cu cel diesel de 1,6 si cel diesel are si cabluri cu sectiune putin mai groasa la baterie, lucru normal de altfel. In fine, am comandat un Exide Excell de 44 A cu 420 A (de fabrica 44 A cu 360 A). Am sa vad cum se va comporta fata de original(care are 6 ani si 7 luni, inca ar mai merge, dar invarte greu la -10 grade, la pornire se sting greu martorii de servo si esp, etc si imi e frica sa nu raman pe undeva, mai ales ca fac si o gramada de drumuri scurte). A, si mai e ceva, am observat ca multi care pun baterii mai mari decat cea de fabrica totusi nu se pot lauda cu durata foarte mare de viata a bateriei, poate tocmai dat de faptul ca nu se incarca complet pe drumuri scurte. Toate cele bune. This post has been edited by bogdanbiciusca: 13 Jan 2017, 11:01 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#570
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Bateriile pe care le pui dupa nu mai au aceeasi calitate ca alea care ies din fabrica odata cu masina, de asta tin mai putin. Eu oricum la 5 ani fie ca merge fie ca nu, schimb bateria. La 5 ani 300 de lei nu e asa o mare cheltuiala.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 18:28 |