Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

1 x Megane 4, 1 x Skoda O2, Zen/Something, IDK

cj98czh
post 23 Sep 2016, 07:39
Post #541


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.326
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Diac @ 23 Sep 2016, 06:51)
Asa se consuma mai nou placutele. La 25.000 km pe fata la mine una ajunsese la fier.
*




Aia a ajuns din cauza ca tot ansamblul nu functiona cum trebuie pe partea aia .. culise blocate, etc... placutele trebuie sa se uzeze cam la el pe ambele roti ale puntii ... nu doar una ...

This post has been edited by cj98czh: 23 Sep 2016, 07:39


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 23 Sep 2016, 07:39
Post #542


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu e conspiratie, probabil sunt doar placute foarte moi. Pe de alta parte, mai bine asa decat sa vezi placuta intreaga si discul mancat repede. Si mai conteaza si stilul de mers, desi nu vad cum ai putea trage de niste placute 100k km pe drumurile romanesti. Eu am reusit putin peste 20k cu niste EBC Yellow, care cica sunt de compozitie mai dura smile.gif

This post has been edited by AndreiMR: 23 Sep 2016, 07:39


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Sep 2016, 07:40
Post #543


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.326
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pe Passat placutele au peste 60.000 km ... acum tind catre minim ... (Ferodo Premier) ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Sep 2016, 08:17
Post #544


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(MoneyTalks @ 23 Sep 2016, 00:39)
Cum conduci oare de trebuie sa schimbi asa de des placutele de frina? La fosta masina (un Passat) am schimbat placutele de frina la 127,000 km, iar discurile de frina la 225,000 km (impreuna cu al doilea set de placute de frina). Chiar si la Cielo (a doua masina detinuta dupa Oltcit) am schimbat placutele de frina la 80,000 km
*


Conduc la fel cum conduceam și Megane-ul la care se schimbau la interval dublu. Megane-ul are discuri mai mari, discuri pe spate și mașinile au aceeași greutate. E clar că pe Clio se vor uza mai repede. Clio are kilometrii făcuți pe traseul Sibiu - București, traseu pe care nu prea ai ce frâne să pui. Până la Pitești mergi cu traficul 60-80km/h, după merg cu 140 cu puține momente de frânare.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 23 Sep 2016, 08:31

Attached thumbnail(s)
IMG_20160908_103424.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 869
IMG_20160908_103838.jpg ( Size: 2.38mb ) Number of downloads: 882
IMG_20160908_103827.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 859


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Sep 2016, 09:23
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(cj98czh @ 23 Sep 2016, 07:39)
Aia a ajuns din cauza ca tot ansamblul nu functiona cum trebuie pe partea aia .. culise blocate, etc... placutele trebuie sa se uzeze cam la el pe ambele roti ale puntii ... nu doar una ...
*




Si restul erau destul de bine tocite. Nu mai aveau mult. Oricum niciodata nu am asteptat sa ajung cu ele la fier.

This post has been edited by Diac: 23 Sep 2016, 09:24


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 23 Sep 2016, 10:26
Post #546


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 23 Sep 2016, 07:17)
Clio are kilometrii făcuți pe traseul Sibiu - București, traseu pe care nu prea ai ce frâne să pui.

Pai tocmai de aia nu ar trebui sa se uzeze asa de repede. Inseamna ca sint foarte proaste. Nu exista decit un singyr producator de placute pentru Clio? Schimba producatorul.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Sep 2016, 12:29
Post #547


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Nu știu câți producători sunt. Aparent acum au pus Ate, nu mai știu ce era înainte. La 200 de lei pentru 30.000 km nu mi se pare exagerat.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Nov 2016, 08:57
Post #548


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




66280 km am trecut la încălțările de iarnă. 68 de lei schimbul, 10 lei saci noi pentru roți.

Luna asta urmează a 4-a revizie mică.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Nov 2016, 08:57

Attached thumbnail(s)
IMG_20161107_085018.jpg ( Size: 4.32mb ) Number of downloads: 747


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 7 Nov 2016, 22:21
Post #549


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(AndreiMR @ 23 Sep 2016, 06:39)
mai bine asa decat sa vezi placuta intreaga si discul mancat repede.
*


La Passat discurile au fost schimbate la 240k km, odata cu al doilea set de placute.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 8 Nov 2016, 09:50
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 23 Sep 2016, 13:29)
La 200 de lei pentru 30.000 km nu mi se pare exagerat.
*



Dar 110 lei pentru 43k si inca mai au ce zici? Textar se numesc.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2016, 13:36
Post #551


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 23 Sep 2016, 09:17)

*



Discul de frana ce se vede in poza...e de la CLio? Se intelege ca da...si nu poate avea masina mai mult de 2-3 ani...dar arata jalnic..rugina ca dupa 10 ani,..si uzura neuniforma...deci degeaba ti cu ei..calitatea e varza...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 8 Nov 2016, 14:26
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




arguane e vorba de discuri eco bio. daca le lasi afara, le vezi cum se dezintegreaza.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 8 Nov 2016, 16:30
Post #553


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Oh no, my millions $$!


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Nov 2016, 21:57
Post #554


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2016, 13:26)
arguane e vorba de discuri eco bio. daca le lasi afara, le vezi cum se dezintegreaza.
*


Sa inteleg ca tu iei discurile in... casa? blink.gif Poate ne spui si noua cum faci, le demontezi de pe masina seara si dimineata le pui inapoi? radmasa.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 9 Nov 2016, 22:13
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




Da, probleme în Irlanda?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Nov 2016, 22:58
Post #556


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Nu, bre, aici se degradeaza normal, masinile stau afara, nu le luam cu noi in pat ca sa nu se degradeze discurile...

This post has been edited by MoneyTalks: 9 Nov 2016, 22:59


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 26 Nov 2016, 09:37
Post #557


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Gata și cu revizia de 4 ani. Fix în parcare la service a făcut vârsta de 66.666km.

Mi se pare că după schimbul de filtru de aer și curățatul de AC miroase foarte urât în mașină iar aeroterma nu mai suflă aerul cum trebuie. Am impresia că atunci când a schimbat filtrul de habitaclu ar fi pus spumă și pe el și probabil de asta nu circlă aerul cum trebuie. Mai aștept câteva zile. Am fost aseară până la Deva pe autostradă, totul a fost ok cu excepția asta.

L.E.: m-am uitat, filtrul e nou. Nu înțeleg de ce pute acum după curățarea AC-ului.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 27 Nov 2016, 16:58

Attached thumbnail(s)
IMG_20161125_142930.jpg ( Size: 3.41mb ) Number of downloads: 576
IMG_20161125_140600.jpg ( Size: 2.07mb ) Number of downloads: 216
IMG_20161125_171046.jpg ( Size: 2.03mb ) Number of downloads: 221


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 12 Jan 2017, 20:14
Post #558


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Am revenit la service 2 săptămâni mai târziu să curețe din nou ACul. L-au curățat, nu mai miroase la fel de urât, dar nici cum ar trebui să miroasă a proaspăt.

Sâmbătă a plecat soția cu mașina la servici și s-a întors cu taxiul. N-a mai vrut să pornească. Am chemat un prieten mi-a dat curent, am plecat în plimbare pe autostradă, marți când a fost frigul cel mare de -27 de grade, iar n-a mai pornit. Seara am pornit-o luând curent de la un vecin, am fost m-am plimbat mai mult de 30 de minute, avea 12.2V când am ajuns acasă.

Miercuri bateria avea 12V de dimineață la rece și n-a mai pornit. Am venit cu un coleg să îi dau curent să plec să înlocuiesc bateria dar nu trăgea destul curent prin cablurile de transfer cât să pornească. Degeaba sunt cablurile groase dacă suprafața de contact cu crocodilii e mică. Am fost la alt coleg și am împrumutat o baterie de 8000mAh cu care încarci telefoane dar dă un curent și de 200A pentru pornire auto. Cu chichineața asta a învârtit de 3 ori și a pornit. Are acum baterie nouă Varta Blue 74Ah 680A față de cea inițială 60Ah 510A.

Mâine e programată la schimb de distribuție și lichide la ~ 70600km; mașina face 4 ani pe 4 februarie când îi expiră și garanția.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 12 Jan 2017, 20:17


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 12 Jan 2017, 20:43
Post #559


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Nu stiu daca bateria mai mare te va ajuta cu mult.
Trebuie sa ii schimb si eu bateria, porneste ok, dar invarte mai mult la -10 grade si dupa 15 minute de ascultat radio cu motorul oprit imi da mesaj de descarcare. Are 6 ani si 7 luni. Din reprezntanta mi-au spus sa caut foarte apropiata de cea din echiparea de fabrica, intrucat una mai mare nu va fi incarcata de alternator, iar curentul mult mai mare la pornire poate dauna instalatiei electrice(in general cica la partea de esp).


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 12 Jan 2017, 21:45
Post #560


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Curentul de incarcare furnizat de alternator e trecut in specificatiile acestuia. Sa ne imaginam ca e diametrul unei tevi. Cu cat mai mare curentul, cu atat mai mare diametrul tevii.
Bateria e o galeata. Amperajul acesteia poate fi egalat cu litrajul galetii.
Sistemul de management al incarcarii la toate masinile e asemanator, ce masoara si astia prin service-uri si anume TENSIUNEA de incarcare cu si fara consumatori.
Tensiunea la bornele bateriei indica gradul de incarcare al acesteia, deci e gura galetii. Cand galeata e plina, tensiunea va fi undeva peste 12V fara motor pornit.
Singura diferenta intre o galeata mare si una mica este TIMPUL in care galeata se umple.
In mod normal toate bateriile auto functioneaza incarcate peste 80%. Daca se descarca de tot se distruge. Cand pornesti motorul se descarca X% din baterie. Daca drumul e suficient de scurt, orice galeata nu se umple inapoi pt ca diametrul tevii asigura doar flux constant, dar e necesar sa curga destula apa pt a reface ce s-a pierdut la pornire. Acea pierdere e egala indiferent ce baterie e pusa pe masina. Diferenta aici o face timpul pana la golirea completa a galetii. Una mica imediat se goleste, pe cand una mare are o rezerva care uneori prinde bine.
Concluzue: poti pune baterie de capacitate mare fara stres, deoarece se incarca la primul drum de peste 30 minute. Orice masina are gandit alternatorul sa faca fata tuturor consumatorilor SI incarcarii bateriei. Daca se umple galeata mica, se umple si aia mare. Conteaza doar ca durata incarcarii sa fie proportionala cu cantitatea pierduta la pornire.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Jan 2017, 21:47
Post #561


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Curentul mai mare de pornire din caracteristicile bateriei reprezinta cat poate da ea, daca sistemul o cere. Atat timp cat elecotromotorul + ECU si ce mai e trag 600 Ah, iar bateria poate da 900 Ah inseamna doar ca bateria este solicitata la 66% din capacitate, nu ca va incerca sa inghesuie mai mult.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 12 Jan 2017, 22:03
Post #562


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Asa o fi, nu va contrazic.
dar hai sa gandim altceva, masina mea, cu motor 1,2 tsi si baterie originala de 44 A si 360 A are un alternator, care e diferit de cel de la diesel cu baterie de 61A si 540 A. oare de ce?
Inainte de a cauta sa achizitionez o baterie(pana la urma voi lua un Exide excell cu 44 A si 420 A) am fost la reprezentante unde aveau baterii originale de 44 A si 360 curent cu 380 lei si 55 A si 540 A cu 560 de lei. Interesul era sa imi dea ce e mai scump dar mi-au recomandat cea mai mica, spunand faptul ca nu va fi incarcata de alternator.

Un alt exemplu, un incarcator auto de tablete de 2 A, o tableta cu acumulator de 2000 A o incarca, pe cea cu 4000 uneori o mentine, dar in cele mai multe cazuri, la consumuri mari(gen GPS) nu poate mentine incarcarea.

La o masina folosita si in oras , si uneori pe drumuri scurte cu consumatori mari, cred ca bateria mai mica, recomandata de fabrica, are sanse sa fie mai aproape de valoarea nomminala, adica mai incarcata oricand de cea mare.
ma rog, poate e rationamentul meu gresit.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 12 Jan 2017, 22:46
Post #563


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Pentru ca dieselul are consum mai mare la pornire decat benzina. Exemplu: bujii incandescente vs scanteie. Asta inseamna ca bateria se descarca mai mult in acelasi timp.
Pt a ajunge iar incarcate bateriile la cele 2 motorizari probabil ca timpul necesar e asemanator. Asta insemnand curent mai mare diesel.
Apoi dieselul mai are si incalzire electrica pt habitaclu ca sa nu stai in frig 30 min pana se incalzeste motorul. Alternatorul trebuie dimensionat sa suporte toti consumatorii si sa mai si incarce bateria.

La exemplul cu tableta cuvantul cheie e consumatori. Bateria de 2000 si cea de 4000 se incarca din "alternatorul" de 2A fara probleme. Cand pornesti consumatorii de diesel, alternatorul nu face fata. Probabil ca tableta cu 4000 are si un ecran binisor mai mare decat cea cu 2000.
Bateria de 4000 pusa pe tableta mica va fi si incarcata si va oferi si autonomie mai mare. Unitatea de masura a capacitatii este amperi/ora, deci curentul in unitatea de timp. Consumatorul de 1A va functiona 2 ore vu 2000mAh si 4 ore cu 4000mAh. Aceeasi logica pt incarcare. Daca 100% din curentul de incarcare de 2A merge la bateria de 2000mAh, aceasta se incarca in 1 ora. Daca consumatorii au nevoie de 1A, bateria se incarca cu 1A deci in 2 ore. Daca consumatorii au nevoie de 2.5A, 2A vin din incarcator, 0.5A vin din baterie. Incarcare 0 in cazul asta.

This post has been edited by psychoo: 12 Jan 2017, 22:59


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 12 Jan 2017, 23:36
Post #564


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Stiu ce presupune dieselul, dar am zis ca are si alt alternator, cu alte performante, care sa incarce bateria catre parametrii necesari. Si cred ca un alternator de pe un motor pe benzina nu va reusi sa incarce o baterie "de diesel" in acelasi timp, chiar daca , consumul de curent la diesel este mai mare.
Ma rog, poate rationamentul meu e gresit.

Sa inteleg ca indiferent de motor, indifernt de tipul de alternator, cu cat bateria este mai mare cu atat mai buna, singurul lucru de respectat este voltajul?

This post has been edited by bogdanbiciusca: 12 Jan 2017, 23:37


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 13 Jan 2017, 07:05
Post #565


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Daca asta ai inteles, ma dau batut.
De inteles: consumatori mari, alternator de AMPERAJ mare.
Consumatori mici, alternator de AMPERAJ mai mic.
Tensiunea ramane constanta la incarcare.
Tensiunea pe baterie reprezinta starea de incarcare a acedteia.
Baterie cu amperi multi = tine mai mult. Se incarca cu aceeasi viteza, ca incarcarea e data de amperii alternatorului. Fully charged se va atinge mai tarziu totusi pt ca galeata e mai mare


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 13 Jan 2017, 07:18
Post #566


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Văd că discutați doar despre încărcare dar nu despre descărcare. Consumul de curent va fi același (gaura din găleată prin care scapă apă). Dacă cea mică nu apuca să se încarce, nu se va încărca nici cea mare. Dar după un drum lung, voi avea mai multe porniri de drumuri scurte disponibile în bateria mare până se va descărca. Și într-adevăr, dacă se descarcă, va dura mai mult până va fi încărcată mai mult, dar la mine vede cam la săptămână (cel mult 2) un drum în afara orașului.

Bateria veche era dusă, avea floare de acid la borna de +, probabil rămăsese fără acid.

QUOTE
On average a 4 or 6 cylinder car will draw about 250 amps for 3 seconds to start. That works out to be 0.21 Amp-Hrs.

The alternator on a car can easily restore that amount of energy in 30 seconds at about 40% efficiency. Which means about 0.52 Amp-Hrs are needed from the alternator to recover the battery.

Most alternators put out about 60 Amp-hrs at idle or 100+ Amp-hrs when running at higher rpm.

Thus starting a car takes about 1% of the the available power coming from the alternator at idle. or about 0.65% when driving. So this shows the actual load on the battery and the alternator are insignificant.

Or if you compare it to 3 seconds of starting that's 6.95 Amp-hrs (engine running for 3 seconds) vs 0.52 Amp-hrs to recharge after starting.

Most small car starters are 1.4KW or ~116 amps or 0.097 Amp-hrs at 3 seconds, I roughly doubled the number to 250 amps to cover just about any type of small engine. For example the popular Honda Civic uses a Denso 280-0324 starter that is only rated at 1.0 kW or 83.3 amps or 0.069 Amp-Hrs for 3 seconds.

http://physics.stackexchange.com/questions...er-s-energy-use

Attached thumbnail(s)
IMG_20170110_184919.jpg ( Size: 108.99k ) Number of downloads: 195


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 13 Jan 2017, 07:22
Post #567


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Descarcarea e aceeasi indiferent de baterie. Difera doar timpul pana se goleste bateria. Descarcarea e data de consumatori. Alternatorul a fost gandit sa ii acopere si sa ii mai ramana si pt incarcare. Asta daca nu s.au pus consumatori after market pe masina


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2017, 10:01
Post #568


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(bogdanbiciusca @ 12 Jan 2017, 22:03)
1. spunand faptul ca nu va fi incarcata de alternator.

2. Un alt exemplu, un incarcator auto de tablete de 2 A, o tableta cu acumulator de 2000 A o incarca, pe cea cu 4000 uneori o mentine, dar in cele mai multe cazuri, la consumuri mari(gen GPS) nu poate mentine incarcarea.
*


1. Adevarul este ca in viata mea nu am vazut dorei in service-uri. Cu atat mai putin la receptie, sau in departamentul de vanzari/marketing.
2. Problema in rationamentul tau este ca tu omiti "h". Valorile date de tine sunt masurate in Ah, nu in A.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 13 Jan 2017, 10:55
Post #569


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Chestia cu tableta am dat-o ca exemplu, acelasi incarcator, la baterii diferite(similitudine cu acelasi alternator la baterii de voltaje diferite).Poate nu a fost cel mai reusit exemplu..

Adica vreau sa spun ca e posibil ca alternatorul meu sa incarce mai greu(poate mult mai greu, datorita si uzurii de 92000 de km si destule drumuri scurte) o baterie mai mare.
Unul din factorii care fac ca o baterie de prim montaj sa tina foarte mult e potrivirea cu alternatorul si sistemul electric al masinii( bine, aici se mai aduga si calitatea pieselor, uzurile inexistente la inceput ale pieselor ce trebuiesc miscate, faptul ca firele electrice nu sunt imbatranite, etc).
am facut o comparatie intre firele de la baterie de la motorul meu cu cel diesel de 1,6 si cel diesel are si cabluri cu sectiune putin mai groasa la baterie, lucru normal de altfel.

In fine, am comandat un Exide Excell de 44 A cu 420 A (de fabrica 44 A cu 360 A). Am sa vad cum se va comporta fata de original(care are 6 ani si 7 luni, inca ar mai merge, dar invarte greu la -10 grade, la pornire se sting greu martorii de servo si esp, etc si imi e frica sa nu raman pe undeva, mai ales ca fac si o gramada de drumuri scurte).

A, si mai e ceva, am observat ca multi care pun baterii mai mari decat cea de fabrica totusi nu se pot lauda cu durata foarte mare de viata a bateriei, poate tocmai dat de faptul ca nu se incarca complet pe drumuri scurte.

Toate cele bune.

This post has been edited by bogdanbiciusca: 13 Jan 2017, 11:01


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Jan 2017, 11:05
Post #570


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Bateriile pe care le pui dupa nu mai au aceeasi calitate ca alea care ies din fabrica odata cu masina, de asta tin mai putin. Eu oricum la 5 ani fie ca merge fie ca nu, schimb bateria. La 5 ani 300 de lei nu e asa o mare cheltuiala.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 18:28
Dacia