egr sau..? varog sa ma ajutati!
![]() ![]() ![]() |
egr sau..? varog sa ma ajutati!
goashul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna II
2001
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Dupa simptomele descrise inclin sa cred ca este vorba de o problema electronica(contact imperfect,piesa care se apropie de sfarsit,etc..)
La tester nu era si eroare de debitmetru sau senzorul de presiune? Oricum este ceva problema minora ce da probleme majore!!! Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
googlede |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 28 February 10 From: Hunedoara ![]() |
goashul si eu am aceeasi problema de o luna , am facut teste de nu stiu numarul dar nu stie nimeni ce are , am schimbat si radiatorul intercooler (apropo verifica-l sa nu fie spart) si mai verifica si firele de la senzorul de presiune sa nu fie un fir intrerupt in izolatie. Daca pe viitor afli ce are anunta-ma si pe mine , eu am facut tot ce s-a putut face si tot se aprinde martorul ala blestemat si scade puterea. Am scris si eu pe forum dar nimeni cu nicio parere. merci |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Autentique
|
|
bad_x |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
eu as merge pe varianta EGR infundat ,intre EGR si galeria de admisie sunt 2 gauri care comunica intre ele,eu unu as zice sa dai jos EGR sa il cureti luna si bec lalef si locasul lui si gaurile de comunicare dupa care iti recomand sa faci o tura cu motorul turat adica sa schimbi vitezele intre 3000-4500 ture.
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
Am avut si eu problema aceasta.. tot pe la 90 imi facea figura... intercoolerul e de vina... du-o la un service, sa se uite la intercooler, de acolo e.
Aia de la reprezentanta te-au facut de bani aiurea. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Faceti un test in mers. La accelerari puternice presiunea in admisie trebuie sa ajunga pe la 2.5 bari.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
goashul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 June 10 ![]() |
Va multumesc pt sfaturi, cred ca o sa dau galeria si intercooler-ul jos !
Am schimbat si debitmetrul si senzorul de presiune de pe masina unui prieten identica cu a mea la el merge la mine face la fel Intercoolerul daca nu e spart pot sal curat sau trebue sal schimb? SE MERITA UNUL SH? Oricum multumesc mult inca o data pt sfaturi, mai incerc si variantele spuse de voi si revin cu detalii despre rezultate ! 25 Jun 2010, 10:27: [quote=Marius Stefan,25 Jun 2010, 09:59] Am avut si eu problema aceasta.. tot pe la 90 imi facea figura... intercoolerul e de vina... du-o la un service, sa se uite la intercooler, de acolo e salut Marius, ai idee ce i-au facul ( la mine nu este spart asta sigur) tu l-ai schimbat sau l-ai spalat (am auzit si varianta asta ) si decat sa iau unul sh prefer sa il curat pe al meu.... This post has been edited by goashul: 25 Jun 2010, 09:27 |
--------------------
renault
laguna II
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Daca iei sh sa sa fie dupa 2004...sa aiba chingile alea. Dar e greu sa gasesti, multe masini aduse sunt lovite...chair si la accidente usoare e destul de vulnerabil intercoolerul.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
googlede |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 28 February 10 From: Hunedoara ![]() |
goashul , dupa ce verifici intercoolerul si constati ca nu e spart incearca sa imprumuti de la prietenul tau TRS-ul si vezi daca merge , eu azi am schimbat TRS-ul si deocamdata este ok , trage bine si nu s-a aprins nimic in bord , nu zic hop pana nu sar santul
![]() multa bafta |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Autentique
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Daca aveai fire rupte la senzorul de presiune aparea 100% pe tester.
Pune testerul si mergi in treapta a 3 a pe la 2000rpm. Calca acceleratia la maxim si pe tester la presiunea de supraalimentare ar trebui sa ai o valoare de 2.4 +/- 100 mbari. Verifica cum au spus si colegii intercoolerul si furtunele acestuia. In ultima faza verifica turbina (jocul axului), daca ea este "pe gata" nu face suficienta presiune si pe tester apare eroare la TRS. Ai grija ca presiunea sa fie constanta intre ~1900 pana la 3000 si ceva de rotatii. Acelasi lucru l-am patit si eu dar m-am desteptat repede si nu au apucat astia sa ma jefuiasca. Nu vreau sa te sperii si sper sa gresesc dar la mine a fost terminata turbina. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 10:05 |