Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme compiuter bord

Demis
post 25 May 2010, 11:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 May 10




Buna ziua am si eu o problema cu masina la compiuteru de bord, masina este un Renault Scenic 2 din 2007. Din cauza ca am schimbat de 7 ori injectoarele s-a pierdut codul la injectorul 3 si as vrea sa ma ajutati daca se poate daca are cineva un soft pentru scenicu meu sa vin sa mil faca sa reseteze compiuteru nu stiu ce sa zic. Eu sunt din Bucuresti


--------------------
Renault Scenic 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 May 2010, 11:43
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da cu ce alimentezi de ai schimbat de 7 ori injectoarele..... da niste detalii despre motorizare.... injectoarele puse erau noi? sau reconditionate ca atunci se explica multe.... da si tu mai multe detalii....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Demis
post 25 May 2010, 18:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 May 10




Scuze dar acum am venit acasa. Povestea este urmatoarea;Acum vreo 5 luni mia aparut pe bord injection faoult si in urma testelor la un atelier specializat a reiesit ca doua injectoare erau duse iar unul era si el un pic pe duca.Au fost demontate schimbate diuzele puse pe o masina speciala (arata ca un strung )montate la loc si totul a fost oq.Dupa 2 saptamani din nou injection faoult ma intorc la atelier 2 injectoare cazute. Deoarece prima data nu a fost dat rezervorul jos imreuna cu pompa de injectie,conducte etc nu am avut garantie.Deci dat totul jos curatat pompa nu era uzata deci nu baga pilitura am gasit ceva rugina in motorina din pompa .totul pus la loc reparate cele 2 injectoare si totul a fost bine 1200 km cand iar injection faoult .Au cazut celelalte 2 injectoare leam reparat in garantie.Dupa 1500km iar injection faoult au cazut 2 injetoare pe care le reparasem cu 2 dati inainte si tot asa din 2 in 2 pina acun 1 lua si jumatate cind au fost reparate 2 injectoare am schimbat si filtru (dupa 7000km) a doua zi cand am vrut sa pornesc masina a pornit greu iar in tot cursul zilei a pornit normal Asa sa intamplat tot mereu daca lasam masina pe loc mai multe ore aceasta pornea greu dupa care nu mai aveam probleme a aparut insa acum o saptamana check injection nu injection faoult scotea un fum albastru si mirosea ingrozitor la teava de esapament ca si cum ardea cava chimic .Inapoi la atelier era un injector cazut au sters check injection am plecat dar dupa 20 - 30km a aparut iar check injection . Inapoi la atelier pus testaru si a reiesit ca injectorul 3 a pierdut codul si am fost indrumat catre cineva care are softul necesar pentru a rescrie injectorul iei neavand softul necesar mentionez ca masina iar pleaca greu si parca nu mai trage cum trgea acum 5 luni


--------------------
Renault Scenic 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 25 May 2010, 20:54
Post #4


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




si concluzia care este? in atelierul super specializat nu ai rezolvat nimic..ai bagat banii si nu ai rezolvat nimic..recomand injectoare de origine..reprezentanta..stiu..prea scump.... sunt multi care se baga la lucruri greu de reparat...putini stiu ce fac,,,,

This post has been edited by M i h a i: 25 May 2010, 20:55


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 May 2010, 21:29
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Exact la asta ma gandeam si eu... meseriasi de 2 lei...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostyka
post 1 Jul 2010, 21:39
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 October 06
From: Irun, Guipuzkoa, Spania




Am o cunostinta, aici in Spania, care a patit ceva similar, insa pe o Laguna 2. In timpul mersului, pe autostrada in Germania, i s-a oprit motorul si ii afisa ca sistemul de injectie are probleme. A pornit iarasi motorul si totul a fost ok pana in Romania, insa a mers cu cel mult 140 km/h. Imi amintesc (am fost cu el in masina) ca mirosea a motorina ca si cum ar fi pierdut pe undeva. Dupa ce a ajuns in Craiova, a mers la un service si cei de acolo i-au resetat eroarea de injectie spunandu-i ca masina e ok. La intoarcere in Spania, pe undeva prin Franta s-a repetat faza cu opritul motorului in mers si aparitia mesajului de eroare injectie. De mentionat ca respectivul a mers destul de repede (a atins 200 km/h la un moment), cu Laguna 2, motor 2,2dCi, 150CP, daca nu ma insel.
Normal ca dupa oprire am redus la maxim 140 km/h. Ajunsi in Spania, la service-ul unde a dus-o i s-a spus ca a avut mare noroc ca a ajuns, fiindca are probleme cu distributia. Odta demontat motorul au gasit dantura uzata de la nu stiu ce roata dintata.
Asa ca mesajul cu eroare la injectie oferit de masina, e destul de orientativ si indirect.


--------------------
RENAULT MEGAN GRAND SCENIC LUXURY PRIVILEGE 2004 / 1,9 DCI / 120 CV - 4118CXH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 19:11
Dacia