Grafice consum megane 3 (orice varianta)
![]() ![]() ![]() |
Grafice consum megane 3 (orice varianta)
djcristi |
![]()
Post
#601
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
gangara |
![]()
Post
#602
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
[quote=djcristi,11 Mar 2015, 14:51]
tu ai si varianta de 90cp care consuma putin mai mult la viteze mai mari (mergand mai turat motorul). cat despre 1.6mpi, in oras cu 10% cum e? sa nu mai zic de plusul de cuplu al dci-ului. In comparatie cu 1.6mpi in oras e parfum cu 1.5dci. Nu contest. Voiam doar sa evidentiez ca la belle époque pt 1.5dci a trecut. Varianta de 90 si 110 chiar si afara au cam acelasi consum. Chiar am facut un drum cu 110, iar rezultatul a fost cam la fel. Doar pt exemplu: in a 5-a la 3000 (var 90) am cca 146, iar in a 6-a la 3000 am 150 consumul instantaneu fiind cam acelasi. |
--------------------
Renault
Megane
- rosii
2011/E2
|
|
djcristi |
![]()
Post
#603
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ok, dar de ce zici ca a trecut vremea lui , exista vreun motor e5 (chiar si de la alt producator) in gama asta de pret care sa consume mai putin?
Depinde si de viteza, fiind un motor cu putere mica, tb sa aibe o cutie pe masura, astfel va merge mai turat la viteze mai mari fata de un unul de 2.0 sau un 1.6tdi intr-a 7-a de exemplu, astfel va consuma mai mult la viteze > 110 (cand se trece de 2000rpm) decat cele mentionate. In schimb un diesel de 2.0 nu va consuma asa putin in oras , fiecare are avantaje si dezavantaje. This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 16:13 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Tzantzaru |
![]()
Post
#604
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 August 14 ![]() |
Megane 3 / 1.9 dCi 131 Cp / Sport Tourer
Galati - Petrosani - Galati. Aprox. 1200 km - Include A2 (Drajna - Bucuresti), A1 (Bucuresti - Pitesti). 135 Km/H Autostrazi; 120 Km/H in rest ; 60-90 Km/H sate. AC pornit. 2 Persoane + Bagaje. CONSUM: 6,2 % Urban Galati. Schimbat la 2500-3000 rpm. Vara 8 - 8,5 %. Iarna 9,5-10 %. Am crezut ca mie imi ia cam mult.....se pare ca acesta e consumul si la multi dintre voi. |
--------------------
Renault
Megane 3
2010 1.9 dCi
|
|
gangara |
![]()
Post
#605
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Intr o postare anterioara chiar am mentionat ca beleaua asta cu consumul crescut la Eu5 cred ca e prezenta si pe alte marci.
Eu am sesizat la Ford Focus nou. 1.6-le nou consuma mai mult decat batranul 1.8tdci...cel putin asa am constatat eu. |
--------------------
Renault
Megane
- rosii
2011/E2
|
|
djcristi |
![]()
Post
#606
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai nu e chiar asa, de exemplu al meu 1.5dci euro4 cu fap consuma tot cat cel euro5, poate chiar putin mai mult. In general motoarele cu FAP consuma putin mai mult ceea ce e si normal. De exemplu Logan-ul din semnatura care e si mai usor, 1.5dci euro 4 are doar 68cp , volanta simpla, turbo mic care intra de la turatie scazuta, trepte mai scurte, cauciucuri mai inguste, e ideal pt oras la consum, megane-ul e mai bun pe exterior
![]() This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 17:04 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
rMegane |
![]()
Post
#607
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 27 March 14 ![]() |
@djcristi asta e consumul normal, vroiam doar sa subliniez ca nu toti mergem cu 1.8%.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2014, 1.5dci 95cai
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.396 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
marius80_eugen , este ultimul avertisment public care ti-l dau, dupa care trecem mai departe.
Posteaza la modul civilizat si nu asa agresiv cum o faci tu. Invata sa accepti si sa respecti parerile celorlalti chiar daca nu coincid cu ale tale. Cred ca iti spun asta a treia oara, ei bine de acum incolo nu o sa o mai fac. Spor! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru a nu se mai interpreta posturile aiurea , eu doar afirm consumul care-l am , nu ma intereseaza cine ma crede si cine nu , unii poate au aceleasi observatii , altii poate nu.
Masina din semnatura , M3 ST , 110 CP , 6 tr. , motorina jumatate din rezervor OMV ieftina + jumatate Rompetrol ieftina + aditiv Metabond conform specificatiilor la toata motorina , rezervor full . Azi de dimineata 10 pana seara la 20, din Bucuresti - Cheia - BV - Busteni - Bucuresti + putina alergatura prin BV si prin Bucuresti , cam 380 km , doua persoane in masina 175 kg, fara bagaje , consum mediu pe CB 3,7% la intoarcere pana in Otopeni si pana am parcat acasa a ajuns la 3,9% , cu blocaje la Piata Presei si linia lui 41. Cruise Control folosit de cate ori se putea , inclusiv pe urcari lente , la dus viteza maxima legala , la intoarcere cam 10-15 km/h peste unde se putea. Toate localitatile pe DN1 si DN1A numai intr-a 4-a si in rest unde se putea numai a 5-a pana la 120. Am mers numai cu DRL aprinse pana cand s-au aprins Xenoanele singurele dupa senzori si nimeni nu a spus nimic , anvelope inca de iarna Nokian umflate la 2.1 spate si 2.2 fata. Cam prin Cheia , dupa ce am mers cat mai maxim legal si turat cat mai ok pentru 2000 ture, cand am vazut consumul ca era pe la 4,3% , am continuat mai cu inima in acelasi stil de mers si se pare ca rau nu am facut. Senzatia ca a inceput sa traga mai puternic am avut-o imediat dupa Ploiesti , in treapta a 3-a cand am dus-o de la 2200 pana la 3700 ture intr-o depasire si a raspuns incredibil de bine . Super-multumit de drum si consum , masina chiar merita drumuri lungi si motorina buna. Numai in Bucuresti consumul a scazut odata cu incalzirea vremii si cu incercarea de a merge mai turat , maxim treapta 4 indiferent de viteza , de la 8,4 la 7,4-7,6% . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
roland |
![]()
Post
#610
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Poti pune, te rog, si viteza medie?
Consumul e dupa ce spune CB sau dupa metoda plin-plin? Din ce spui, pare dupa CB. |
--------------------
.
.
.
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum afiseaza 48,2 km/h , dar am mers deja vreo 35 km prin Bucuresti.
Dupa CB , inca nu am facut plinul , dar pana diseara il fac. Ideea este ca la mine se pupa CB cu pompa , pentru ca am testat de inca 5 ori si diferenta de la click la click fata de cb era sub 500 ml. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
djcristi |
![]()
Post
#612
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
e un consum normal pentru acel tip de mers.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
roland |
![]()
Post
#613
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Mar 2015, 11:25) Acum afiseaza 48,2 km/h , dar am mers deja vreo 35 km prin Bucuresti. Mersi. |
--------------------
.
.
.
|
|
petree |
![]()
Post
#614
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 13 November 11 ![]() |
Megan 3 1.5 DCI 110 cai, pe pilot automat in treapta 5, la 96km
http://youtu.be/gHjnuldS4zs This post has been edited by petree: 28 Mar 2015, 21:00 |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
djcristi |
![]()
Post
#615
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
cred ca toate 1.5dci-urle care le-am vazut indiferent de masina consuma cam 3-3.5 la 90-100
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#616
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(petree @ 28 Mar 2015, 20:53) Sa incerci pe la 2200 - 2400 ture , sa vezi ca s-ar putea sa ai surpriza sa SCADA si mai mult consumul . Eu am mers singurel pana la Giurgiu si inapoi , undeva intre 65 - 100 km/h cu un consum de 3,7% , cam 160 km , viteza medie cam 58 km/h , desi am mers cam 10 km prin Giurgiu si inca 10-12 prin Bucuresti + ceva inghesuiala pe centura , langa Domnesti si la dus si la intors. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
djcristi |
![]()
Post
#617
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
putin probabil, cam la 2000 e consumul ideal la orice 1.5dci, cu cat creste turatia cu atat creste si consumul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#618
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
QUOTE(petree @ 28 Mar 2015, 20:53) Pe ce portiune de drum este facuta inregistrarea? marius80_eugen@ daca urci in trepte, creste si viteza si dai de rezistenta aerului, deci creste consumul. Eu am consumul cel mai mic cu a IV-a la 70 km/h si cu a V -a la 90-95 km/h This post has been edited by loganmpi16: 2 Apr 2015, 12:42 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai perfecta dreptate in teorie , DAR eu vorbesc doar de diferenta de la 2000 de ture la 2200-2400 ture , adica sub 100 km.h iar rezistenta aerului este puternica de la peste 100 km/h. Incearca in treptele 3-4-5-6 , activeaza Cruise Control , mergi putin la 2000 si vezi cat indica CB-ul la consum instantaneu si apoi cu + de pe volan cresti incet la 2200 de ture , il lasi sa se echilibreze consumul si vezi cat indica . Poti observa ca in treptele mai mici este chiar diferenta mai mare de consum in minus , cu cat cresti putin turatia.
Trebuie precizat ca drumul sa fie perfect plan , sa nu bata vantul din draci din fata si nici masina sa nu fie full. Eu asta am observat la a mea , ca mai bine merg intr-a 4-a la 2400 ture , decat intr-a 5-a la 2000 si de asta am si spus cum am condus la ultimele drumuri , mai ales prin localitati de genul DN1. This post has been edited by marius80_eugen: 2 Apr 2015, 20:16 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Drum Timisoara-Cluj: turatia minim 2500rpm,viteza 5 rar 6,portbagaj plin,fara pasageri,AC pornit,condus mai in forta...consum 7.3%.
Drum Cluj-Timisoara: turatia tinuta la 2000rpm,viteza 6 rar 5,portbagaj plin,fara pasageri,AC oprit,condus mai linistit...consum 5.2%,medie orara 67.3kmh Consumurile sunt average,pe CB.Inca n-am apucat sa pun gumele de vara. Dupa 150km facuti arata autonomie 1090km. Masina consuma cum o conduci ![]() This post has been edited by azaghorth: 19 Apr 2015, 07:51 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#621
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
catalinEco |
![]()
Post
#622
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 10 February 15 From: Timisoara ![]() |
Traseu: Timisoara - Lugoj - Deva - Geoagiu (HD) - Sibiu - Rm. Valcea - Novaci (GJ) - Filiasi (DJ) - Timisoara (total 866 km) + 248 km prin Timisoara
=> Autonomie: 1.114 km (intre plinuri) Consum mediu: 4.98 litri/100km Viteza medie: 53.7 km/h Pana acum de cand am masina (09.2014 - 04.2015): Distanta totala: 15.078 km Consum mediu: 5.49 litri/100 km |
--------------------
Renault
Megane 3
/ 2009 / Expression / 1.5dCi / 106 CP Ex. VW Golf IV, 1.9 TDI, 90 CP, 1999 (2009-2014: 82.889 km)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#623
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Traseu : Bucuresti - aeroport Targu Mures - Medias - Cisnadie - Cisnadioara - retur Medias - alte cateva manastiri si locuri de vizitat - Sighisoara - cetatea Rupea - Brasov - Valea Doftanei + putina plimbare - Campina - Bucuresti : 936,4 km total ;
Plecarea a fost miercuri noaptea la 23.15 din Bucuresti cu ajungere la aeroport la 5.15 dimineata cu ceva pauze , traseul cam aglomerat de TIR-uri si adormiti , fara diferenta fata de un trafic de zi decat dificultatea de vizibilitate;( 5,1% consumul de noapte pana la aeroport) Intoarcerea din Valea Doftanei la Bucuresti a fost duminica dupa-amiaza; - in masina un total de 3 persoane + 20 kg bagaje ; - anvelopele umflate la 2,7 bar fata si 2,5 bar spate cu azot , motorina numai Rompetrol ieftina si Metabond 5 ml/10 litri motorina; - se putea si putin mai putin daca mergeam cu Cruise Controlul activ mai mult , dar noaptea e mult mai dificil . Se putea si mai bine daca nu as fi urcat din Comarnic spre Valea Doftanei printr-un traseu oribil , foarte valurit cu mers numai in treapta 1 si 2 cam 4 km . - consum mediu pe CB si calculat si de la pompa : 4,4 % ; ( 41,9 litri consumati) - viteza medie 49 km/h / range 1230 km / Uimitor , noaptea la dus am avut parte de doar 2 radare mobile , dar ziua parca s-au trezit toti la parada , peste 25 de radare in MCV-uri, limitari tampite de 30-50 km/h cu urmariri incredibile a echipajelor in spatele altor masini ... Incredibila foamea Politiei prin zona saseasca . Soferii de TIR destul de ok , chiar si cei polonezi si unguri. GPS-ul Carminat actualizat este foarte OK cel putin pe traseul folosit de mine , un singur sat nu l-a gasit ok , dar in rest sunt foarte multumit de el. Se pot selecta direct obiectivele turistice dintr-o localitate si te duce exact langa acele obiective , inclusiv toate Punctele de Interes. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
djcristi |
![]()
Post
#624
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ce ti-au facut rotile de bagi 2.7? vrei sa distrugi toata suspensia?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
roland |
![]()
Post
#625
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Un citat... si au dreptate.
If tire pressure is too high, then less of the tire touches the ground. As a consequence, your car will bounce around on the road. And when your tires are bouncing instead of firmly planted on the road, traction suffers and so do your stopping distances. You'll also feel a decrease in ride comfort. (Hint: If you notice that every tie you own has coffee on it, check your tire pressure. It may be too high.) |
--------------------
.
.
.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#626
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.593 Joined: 17 May 05 ![]() |
Metabondul ala ce stie sa faca?
|
--------------------
.
.
.
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai daca il bagi in motorina cam ce ar putea face?
"Metabond Megasel Plus rezolvă numeroase probleme ce apar în timpul depozitării, transportului și arderii combustibililor. În practică se amestecă motorine de diverse tipuri și proveniențe, ceea ce influențează în mod negativ stabilitatea acestora, ducând la descompunerea lor, la formarea de nămoluri, la înmulțirea bacteriilor și la scăderea capacității calorice a acestor combustibili. Duzele de injecție colmatate, conductele infectate, filtrele și pompele murdare scad randamentul și cresc cheltuielile de întreținere. La motoarele diesel sunt frecvente și problemele cauzate de coroziune, formarea ruginii, a acizilor precum și apa în combustibil." Sursa: http://www.metabond.ro/produs+metabond-megasel-plus.html This post has been edited by azaghorth: 21 Apr 2015, 09:07 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
roland |
![]()
Post
#628
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Asta e ca si cum ai pune reclama de la economizoarele de benzina. De pe site-ul lor. Dar nu fac ce scriu ca fac.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#629
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.593 Joined: 17 May 05 ![]() |
Intrebam pentru ca vad mii de masini care fac zeci de mii de km anual doar cu motorina de la pompa si nimic altceva, si care nu au nici o problema.
|
--------------------
.
.
.
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca te uiti atent la pompa (Rompetrol si OMV) o sa vezi ca sunt aditivati combustibilii cu Keropur.Bine,la ce cantitate baga ei e mai mult reclama.Ideea e ca am vazut destule discutii in contradictoriu daca e bine sau nu sa pui aditiv in benzina/motorina.Considerand ca de la pompa sunt deja aditivati,atare discutii sunt inutile.Masina merge foarte bine cu un consum de 5.5% (doar combustibil de la pompa) dar merge la fel de bine si cu consum de 4.5% (cu aditiv suplimentar).Atat am scos diferenta la Twingo (motor 1.2L benzina).
Fiecare face cum crede ![]() |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th August 2025 - 10:29 |