Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul...

Mar|Us
post 15 Apr 2010, 22:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 12 May 08




Buna seara,

Astazi mi s-a intamplat ceva foarte ciudat.

Eram cu masina prin oras iar la un moment dat m-am oprit la un magazin sa fac niste cumparaturi, am stat in jur de 10 minute. Dupa ce am revenit la masina, am pornit-o sa plec. Dupa pornire, in timp ce imi puneam centura de siguranta am simtit ca ceva nu e in regula acolo sub capota si degeaba am apasat pe acceleratie ca nu se mai tura motorul...iar intr-un final a murit, totul a durat in jur de 20 de secunde.

Am asteptat 30 de secunde, apoi am pornit din nou iar de data asta nu s-a mai oprit.

De atunci am pornit si oprit masina de vreo 5 ori ...dar nu a mai murit motorul.

Aveti vreo idee care ar fi problema ?





--------------------
Renault Laguna 2 2003 / 2.2 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 16 Apr 2010, 09:19
Post #2


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




este topic deschis!Verifica sa nu ai aer pe instalatia de alimentare


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mar|Us
post 16 Apr 2010, 09:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 12 May 08




Am identificat problema. Era vorba despre o clapeta de la EGR sau cred ca de la injectie daca ramanea blocata, am impins-o in pozitia culcat, curatat-o si acum porneste fara probleme.

This post has been edited by Mar|Us: 16 Apr 2010, 09:52


--------------------
Renault Laguna 2 2003 / 2.2 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 18 May 2010, 19:46
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




vin si eu cu problema mea..ieri mergeam cu masina in treapta 1 si la un moment dat se opreste motorul insotit de martorul couper contact si de tanti care imi spune ca am probleme la injectie,m-am uitat sub capota am amorsat-o si a pornit..am mai mers vreo 3 km si s-a oprit din nou,iar acum mai mult de 2,3 km nu merge c u o amorsare.am impresia ca nu mai trage pompa motorina,dar de pornit porneste imediat dupa amorsare...


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 19 May 2010, 10:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Ai umblat mai de curand la filtrul de motorina? Daca da atunci este posibil sa-ti traga aer fals pe la una din cele doua garnituri de cauciuc in special pe la cea de la surubul capacului. Cred ca stii deja ca la varianta ta nu este pompa electrica de motorina. Amorsarea se face strangand pompita de cauciuc si deschizand putin aerisitorul in acelasi timp. Inainte de a elibera pompa, se inchide aerisitorul. Repeti asta pana iese continuu motorina. Iti iese aer cumva de fiecare data cand faci asta?


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 19 May 2010, 21:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




filtrul e schimbat acum vreo 8000km,iar probleme pana mai ieri nu am avut,cred ca m-a lasat pompa de injectie...ciudat este ca dupa ce o amorsez porneste destul de repede,dar dupa vreo 2km iar se opreste


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 May 2010, 21:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate ai furtunul fisurat si trage aer.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 19 May 2010, 22:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




si daca as avea furtunul fisurat se explica si martorul couper contact din bord si problemele la injectie pe care mi le spune sinteza vocala?


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 May 2010, 23:32
Post #9


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




mda... am patit si eu... de nenumarate ori din pacate... sad.gif
am auzit nenumarate variante cum ca ar fi: debitmetru, EGR, pompa, filtru, senzor pozitie ax cu came, para de amorsare etc etc etc...
mi-a mai spus cineva (si tind sa cred ca e cel mai aproape de adevar) ca e regulatorul de presiune de pe pompa. lasa motorul la relanti si scoate-i mufa sa vezi daca se opreste in acelasi fel
mufa e cea inconjurata cu rosu

PS: eu mi-am schimbat toata pompa (cu tot cu regulator), ce-i drept cu una second din dezmembrari, si face la fel. urmatoarea investitie va fi un regulator de presiune nou (700RON) sa vad daca mai face...

bafta, si tine-ma la curent daca rezolvi ceva!

Attached thumbnail(s)
1.9_dci_02.jpg ( Size: 62.34k ) Number of downloads: 618


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 20 May 2010, 10:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




QUOTE(George GDV @ 19 May 2010, 22:17)
filtrul e schimbat acum vreo 8000km,iar probleme pana mai ieri nu am avut,cred ca m-a lasat pompa de injectie...ciudat este ca dupa ce o amorsez porneste destul de repede,dar dupa vreo 2km iar se opreste
*


Tot nu ai raspuns la intrebarea : cand faci amorsarea, iti iese aer de fiecare data?


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 20 May 2010, 14:39
Post #11


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




1. marius: incearca sa mergi cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi daca mai face. daca nu, baiu' e de la debitmetru. eu am incercat si nu e acolo.

2. e normal sa bazaie pompa (regulatorul de pe pompa)?

3. matrix67: dezvolta te rog umpic ideea asta cu aerisitul filtrului. eu am pompat azi de 2-3 ori si am destrans aerisitorul de pe capacul filtrului, tot asa de cateva ori. prima data mi-a scos doar aer, apoi aer+motorina, apoi doar motorina. ce inseamna? filtrul e schimbat de 5000 de km si capacul ala (ce se prinde cu un torx in mijloc) e strans bine!
mersi mult!

s-a oprit iarasi, si dupa aerisire. se opreste si in sarcina, si la relanti in punctul mort...

help!

This post has been edited by ipiq: 20 May 2010, 19:35


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 20 May 2010, 20:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Colegul nostru Dan73 explica odata ca nu trebuie sa strangi foarte tare surubul capacului de la filtru. Si daca retin bine, chiar este scrisa valoare cuplului de strangere pe el.
Daca iti iese aer de fiecare data atunci e logic ca-ti trage pe undeva.Poate ai uitat sa schimbi si garnitura mica. Cu aerisirea cred ca am fost destul de explicit. Te folosesti de ambele maini, cu una dai cateva pompe pana simti ca se intareste apoi, pe masura ce strangi, desfaci putin aerisitorul. Strangi la loc aerisitorul inainte de a elibera pompita.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 21 May 2010, 07:47
Post #13


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




am avut si eu problema cu opritul motorului si aer pe tur.problema se pare ca a fost din rezervor, unde se afla o bucata de material(carpa, inexplicabila prezenta ei)si un fel de namol pe sita sorbului.dupa curatare masina porneste mult mai usor si merge mult mai rotund.ramane de vazut daca asta a fost singura cauza.
P.S. In timpul functionarii, inainte de curatare, para de amorsare statea stransa(supta) din cauza la presiunea care se facea pe circuit.


--------------------
Renault Laguna II Dinamique - MS xx yyy 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 21 May 2010, 09:43
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




da aer iese de fiecare data...astazi am stat vreo 2.3min pe langa ea cu motorul pornit,si am observat ca vin bule de aer dinspre rezervor..adica dupa ce o amorsez vine flux continuu dde motorina o perioada dupa care vin mai mult bule decat motorina...deci urmatorul pas e inspectarea rezervorului si a conductelor


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 21 May 2010, 10:27
Post #15


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




bologa: cum ai ajuns la sorb? ce ai desfacut si pe unde?
scoti bancheta si scoti capacul ala rotund in care intra o mufa? am auzit ca ala are o pozitie foarte exacta si ca daca nu il pui la loc cum trebuie e necaz. cica e o scula speciala care aliniaza capacul ala...
mersi


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 21 May 2010, 11:07
Post #16


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




ipiq..........a desfacu mecanicul , nu eu
Dar metoda e urmatoarea, ridici bancheta, dai jos capacul acela de deasupra,
jos ai un capac alb cu mufa in el si cu furtunele de tur si retul.cel mai bine e sa tragi cateva repere pe el ca sa il poti pune inapoi.
dupa ce se destace capacul filetat se scoate un fel de borcan in care sta sorbul si pompa litrometrica.
Daca doresi poti sa iti dau manualul de reparatii pentru partea de rezervor in care iti arata si reperele.
Cu stima,Mihai


--------------------
Renault Laguna II Dinamique - MS xx yyy 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 22 May 2010, 08:32
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




problema rezolvata si la mine..sorbul din rezervor are o sita,iar acea sita era complet acoperita cu namol(zic ei parafina din motorina)...


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 May 2010, 09:12
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(bologa21 @ 21 May 2010, 07:47)
am avut si eu problema cu opritul motorului si aer pe tur.problema se pare ca a fost din rezervor, unde se afla o bucata de material(carpa, inexplicabila prezenta ei)si un fel de namol pe sita sorbului.dupa curatare masina porneste mult mai usor si merge mult mai rotund.ramane de vazut daca asta a fost singura cauza.
P.S. In timpul functionarii, inainte de curatare, para de amorsare statea stransa(supta) din cauza la presiunea care se facea pe circuit.
*


Poti da amanunte? Cu ce ai desfacut capacul ala? Eu am incercat acum vreo doi ani treaba asta dar nu am reusit sa desfac capacul. Tin minte ca avea o sageata pe el ca reper.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 22 May 2010, 18:02
Post #19


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




bologa: mare multumesc de explicatii, domnule! sapt viitoare il desfac, sper sa fie si la mine necazul de la sorb, sa nu fie altceva.

dan: mai sus cu doua posturi a explicat cum se desface. poate ajuta la ceva si pozele mele. stima.

Attached thumbnail(s)
IMAGE_192.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 558
IMAGE_193.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 473


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 May 2010, 18:17
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Merci dar nu ma ajuta prea mult pt ca eu am incercat dar era intepenit si nu prea ma bate vantul biggrin.gif
Ideea e cu ce anume l-a desfacut pt ca nu prea vad cum sa-l fi desfacut cu mainile goale.

This post has been edited by Dan73: 22 May 2010, 19:52


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George GDV
post 23 May 2010, 15:56
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10




100lei la serus timisoara a costat operatiunea si a durat cam 40min...de desfacut au o scula speciala,ca altfel e destul de dificil fara scula aia.


--------------------
Renault laguna 2002 1.9dci 88kw INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kamikaze69
post 14 Jun 2010, 13:33
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 5 October 08
From: Targu Mures




QUOTE(George GDV @ 23 May 2010, 15:56)
100lei la serus timisoara a costat operatiunea si a durat cam 40min...de desfacut au o scula speciala,ca altfel e destul de dificil fara scula aia.
*



este o cheie speciala cu care desface eram acolo cand i-a curatat la domnu bologa eu ma confrunt cu problema asta cu oprito de 2 ani am schimbat tot regulator presiune filtre tot ce se poate vreo 3 turbine smile.gif) si tot asa face astept acuma pe cel care va rezolva problema daca nu va trebui sa trimitem masinile in franta pentru rezolvarea problemei mecanici nostri au fost absenti la lectia despre problema noastra


--------------------
Laguna 2 DINAMYQUE - MS10GLI 2001
Megane 2 - 1.5 dci 80cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 08:56
Dacia