Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a oprit si nu mai porneste, scenic 1 1,6/8v

send2cristea
post 15 Jun 2010, 22:05
Post #31


Quite OK


Group: Members
Posts: 273
Joined: 9 January 10
From: Ploiesti




Bai nene ce COINCIDENTA. Eu sunt uluit. In cazul in care nu ti-a mai facut asa inainte atuci eu cred(imi pare rau sa fiu pesimist) ca mecanicul e posibil sa isi mai fi rotunjit suma.
Nu fiti duri daca voi credeti altfel. Banuieasc si eu cam cum e RO.
Bafta sa o repari si sa ai un concediu placut.


--------------------
Renault Laguna II 2004
Reno Laguna frumusica 130 cp ( cp=cai pegas) :)
RENO rules
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykeloo
post 15 Jun 2010, 23:01
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 November 07




Legat de mecanic..numai impresii proaste..am uiat sa va spun ca mi-a "predat " masina mergand in 3 si spunandu-mi ca trebuie sa ma duc sa imi cumpar bujii ca una e "dusa". De fapt cand ma uit la motor trag la intamplare de o fisa si cand ce vad? un electrod de bujie..infipt in fisa si fisa bagata cu tot cu acel electrod(tija) peste bujie..normal ca dadea la masa prin ala. noroc ca nu apucasem sa imi cumpar bujii. Mufa de care v-am spus, scoasa si martor aprins. Contraaripa (aparatoarea) de plastic nu au mai montat-o ci in protbagaj era ramasa..si restul problemelor..avand in vedere si suma de 420 de lei ceruta..chiar nu se justifica.
Ma rog..acum tot ce imi doresc e sa gasesc o bobina de inductie la un pret cat mai mic (ar trebui sa imi faca un discount barosan cei de la magazinul de piese auto pentru fidelitate, i-am vizitat in cateva zile cat altii in catziva ani)si sa mai fac si eu macar cateva mii de km fara sa mai am vre-o alta problema.
Apropo de bobina, am scos mufele, am dat cu spary pentru contacte-nimic...am chemat un amic cu un aparat de masura, scos mufele si masurate bobinele in parte. Dau cu totul alte valori (practic nimic intre 2 din pinii bobinei considerata defecta).
Oricum eu va multumesc pentru sfaturi si o sa va spun la ce pret am gasit bobina si cum va merge dupa ce voi reusi operatia.
O seara buna!

This post has been edited by mykeloo: 15 Jun 2010, 23:03


--------------------
Renault Scenic - B****** 1.6 8v
Citroen Xsara 1.9 TD
VW Golf 3 1.6
Opel Corsa 1.0
Solenza 1.4 Comfort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Monitor_R
post 16 Jun 2010, 14:17
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 21 April 10
From: Bucuresti




Daca tot ai ajuns la bobinele de inductie si ai 1 sau 2 prajite, sfatul meu e sa cumperi TOATE 4 bobinele noi si cele 2 care ar fi bune le pastrezi sa le ai de schimb in caz ca iti mai cade una, pana ajungi sa gasesti de inlocuire. cool.gif
Am patit-o de cateva ori si am schimbat doar pe cea care era arsa si in cateva saptamani dupa aia schimbam bobina dupa bobina, asa ca la ultima isprava (Aug.2009) am schimbat toate si am 2 de rezerva. De atunci nu am mai avut probleme cu aprinderea! 124.gif


--------------------
Renault Scenic - TABLA 2001 1.6 16V 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykeloo
post 16 Jun 2010, 22:24
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 November 07




Buna seara!
A mea este Scenic 1 cu 1,6 /8v, are doar 2 bobine (fiecare cu cate 2 iesiri pt 2 bujii) si intr-adevar, dupa ce am schimbat-o azi, am luat una Valeo la 155 RON , montata de mine si totul e ok acum.
Insa, inainte de a o monta pe cea noua, am pornit masina si ce credeti, cea veche mergea de data asta. Bucuros plec cu masina si dupa cca. 10 min. de mers, opresc si cand sa pornesc iarasi, au revenit simptomele. Concluzionez ca merge cat timp este rece..hmm? blink.gif
Alta treaba care m-i se pare suspecta, de cand am luat-o de la mecanic, am impresia ca se "incinge" cam tare motorul, desi apa sta undeva intre a 2-a si a 3-a liniuta in oras si la a 2-a la drum lung cu toate ca inainte parca statea mai jos temeperatura apei. Acum ma gandeam ca nu cumva nefiind racirea la fel ca inainte..sa ii fi afectat bobinei si acum sa ma astept sa am probleme si cu cealalta?
Deasemenea, alt fapt ce cred eu ca ar influenta (pe langa temperaturile de afara destul de ridicate) treaba cu incalzitul asta excesiv poate fi cauzat si de faptul ca "pasla"aceea cu care e capitonat compartimentul motor , mai exact interiorul capotei, care la mine "atarna" practic nefiind prinsa in punctele de sus din spre parbriz si ii permite sa stea aproape asezata pe motor atunci cand capota e inchisa.
Si o ultima intrebare..credeti ca este ireparabila bobina ce am schimbat-o? ..din moment ce totusi merge atunci cand motorul este rece?
Va multumesc inca odata pentru rabdarea si sfaturile acordate.\
O seara buna!


--------------------
Renault Scenic - B****** 1.6 8v
Citroen Xsara 1.9 TD
VW Golf 3 1.6
Opel Corsa 1.0
Solenza 1.4 Comfort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 17 Jun 2010, 07:59
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Bobina este ireparabila.
Pasla o poti prinde mai bine,o poti da jos si confectiona alta(eu asa am facut)sau o poti da jos si lasi asa...
Nu merge fara aparatoarea di plastic.
Apa sta bine...las-o asa.
Si asta pentru mecanic gun3.gif

De unde esti ?

This post has been edited by jas2: 17 Jun 2010, 08:00


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
send2cristea
post 17 Jun 2010, 08:16
Post #36


Quite OK


Group: Members
Posts: 273
Joined: 9 January 10
From: Ploiesti




In ziua de azi putem avea si reportofon cand discutam termenii cu mecanicii si tot reusesc sa ne inbrobodeasca de bani mai multi si cu rezultate mai putin performante. Au un talent de nedescris.
UFFFF


--------------------
Renault Laguna II 2004
Reno Laguna frumusica 130 cp ( cp=cai pegas) :)
RENO rules
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykeloo
post 17 Jun 2010, 16:15
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 November 07




Buna ziua!
Rectific, apa sta intre a 3-a si a 4-a liniuta (incluzand-o si pe prima de jos si la a 3-a in exterior, si relanti-ul sta pe la 500rpm si continua sa "bata" putin sau sa se abata mai bine zis sus-jos.
Azi o sa dau pasla aceea jos sa vedem daca are vre-un efect.
Sunt din Mangalia.
Ma scuzati ca am fost asa scurt dar am avut drum pe acasa 10 min, in rest intru in casa dupa orele 22.
O zi buna!


--------------------
Renault Scenic - B****** 1.6 8v
Citroen Xsara 1.9 TD
VW Golf 3 1.6
Opel Corsa 1.0
Solenza 1.4 Comfort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
send2cristea
post 17 Jun 2010, 16:41
Post #38


Quite OK


Group: Members
Posts: 273
Joined: 9 January 10
From: Ploiesti




mykelo, daca incerc sa ma pun in pielea ta cu ceea ce ti s-a intamplat recent, ma intristez. Aceasta tara este urata rau p interior si exterior. Fa-ti un calcul si vezi daca iti permiti sa mergi la o reprezentanta macar pt un test. Asa o sa t SATURI d pareri si bani bagati. Nu te juca cu supraincalzirea.
Macar un test
Bafta


--------------------
Renault Laguna II 2004
Reno Laguna frumusica 130 cp ( cp=cai pegas) :)
RENO rules
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:58
Dacia