Se opreste motorul...
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul...
Mar|Us |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 12 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 / 2.2 dCi
|
|||
Francisc 2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
este topic deschis!Verifica sa nu ai aer pe instalatia de alimentare
|
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
Mar|Us |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 12 May 08 ![]() |
Am identificat problema. Era vorba despre o clapeta de la EGR sau cred ca de la injectie daca ramanea blocata, am impins-o in pozitia culcat, curatat-o si acum porneste fara probleme.
This post has been edited by Mar|Us: 16 Apr 2010, 09:52 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 / 2.2 dCi
|
|
George GDV |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
vin si eu cu problema mea..ieri mergeam cu masina in treapta 1 si la un moment dat se opreste motorul insotit de martorul couper contact si de tanti care imi spune ca am probleme la injectie,m-am uitat sub capota am amorsat-o si a pornit..am mai mers vreo 3 km si s-a oprit din nou,iar acum mai mult de 2,3 km nu merge c u o amorsare.am impresia ca nu mai trage pompa motorina,dar de pornit porneste imediat dupa amorsare...
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Ai umblat mai de curand la filtrul de motorina? Daca da atunci este posibil sa-ti traga aer fals pe la una din cele doua garnituri de cauciuc in special pe la cea de la surubul capacului. Cred ca stii deja ca la varianta ta nu este pompa electrica de motorina. Amorsarea se face strangand pompita de cauciuc si deschizand putin aerisitorul in acelasi timp. Inainte de a elibera pompa, se inchide aerisitorul. Repeti asta pana iese continuu motorina. Iti iese aer cumva de fiecare data cand faci asta?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
George GDV |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
filtrul e schimbat acum vreo 8000km,iar probleme pana mai ieri nu am avut,cred ca m-a lasat pompa de injectie...ciudat este ca dupa ce o amorsez porneste destul de repede,dar dupa vreo 2km iar se opreste
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate ai furtunul fisurat si trage aer.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
George GDV |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
si daca as avea furtunul fisurat se explica si martorul couper contact din bord si problemele la injectie pe care mi le spune sinteza vocala?
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
ipiq |
![]()
Post
#9
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
mda... am patit si eu... de nenumarate ori din pacate...
![]() am auzit nenumarate variante cum ca ar fi: debitmetru, EGR, pompa, filtru, senzor pozitie ax cu came, para de amorsare etc etc etc... mi-a mai spus cineva (si tind sa cred ca e cel mai aproape de adevar) ca e regulatorul de presiune de pe pompa. lasa motorul la relanti si scoate-i mufa sa vezi daca se opreste in acelasi fel mufa e cea inconjurata cu rosu PS: eu mi-am schimbat toata pompa (cu tot cu regulator), ce-i drept cu una second din dezmembrari, si face la fel. urmatoarea investitie va fi un regulator de presiune nou (700RON) sa vad daca mai face... bafta, si tine-ma la curent daca rezolvi ceva! Attached thumbnail(s) 1.9_dci_02.jpg ( Size: 62.34k ) Number of downloads: 618 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
matrix67b |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
QUOTE(George GDV @ 19 May 2010, 22:17) filtrul e schimbat acum vreo 8000km,iar probleme pana mai ieri nu am avut,cred ca m-a lasat pompa de injectie...ciudat este ca dupa ce o amorsez porneste destul de repede,dar dupa vreo 2km iar se opreste Tot nu ai raspuns la intrebarea : cand faci amorsarea, iti iese aer de fiecare data? |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
ipiq |
![]()
Post
#11
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
1. marius: incearca sa mergi cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi daca mai face. daca nu, baiu' e de la debitmetru. eu am incercat si nu e acolo.
2. e normal sa bazaie pompa (regulatorul de pe pompa)? 3. matrix67: dezvolta te rog umpic ideea asta cu aerisitul filtrului. eu am pompat azi de 2-3 ori si am destrans aerisitorul de pe capacul filtrului, tot asa de cateva ori. prima data mi-a scos doar aer, apoi aer+motorina, apoi doar motorina. ce inseamna? filtrul e schimbat de 5000 de km si capacul ala (ce se prinde cu un torx in mijloc) e strans bine! mersi mult! s-a oprit iarasi, si dupa aerisire. se opreste si in sarcina, si la relanti in punctul mort... help! This post has been edited by ipiq: 20 May 2010, 19:35 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
matrix67b |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Colegul nostru Dan73 explica odata ca nu trebuie sa strangi foarte tare surubul capacului de la filtru. Si daca retin bine, chiar este scrisa valoare cuplului de strangere pe el.
Daca iti iese aer de fiecare data atunci e logic ca-ti trage pe undeva.Poate ai uitat sa schimbi si garnitura mica. Cu aerisirea cred ca am fost destul de explicit. Te folosesti de ambele maini, cu una dai cateva pompe pana simti ca se intareste apoi, pe masura ce strangi, desfaci putin aerisitorul. Strangi la loc aerisitorul inainte de a elibera pompita. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
mihnis |
![]()
Post
#13
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
am avut si eu problema cu opritul motorului si aer pe tur.problema se pare ca a fost din rezervor, unde se afla o bucata de material(carpa, inexplicabila prezenta ei)si un fel de namol pe sita sorbului.dupa curatare masina porneste mult mai usor si merge mult mai rotund.ramane de vazut daca asta a fost singura cauza.
P.S. In timpul functionarii, inainte de curatare, para de amorsare statea stransa(supta) din cauza la presiunea care se facea pe circuit. |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
- MS xx yyy
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
|
|
George GDV |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
da aer iese de fiecare data...astazi am stat vreo 2.3min pe langa ea cu motorul pornit,si am observat ca vin bule de aer dinspre rezervor..adica dupa ce o amorsez vine flux continuu dde motorina o perioada dupa care vin mai mult bule decat motorina...deci urmatorul pas e inspectarea rezervorului si a conductelor
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
ipiq |
![]()
Post
#15
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
bologa: cum ai ajuns la sorb? ce ai desfacut si pe unde?
scoti bancheta si scoti capacul ala rotund in care intra o mufa? am auzit ca ala are o pozitie foarte exacta si ca daca nu il pui la loc cum trebuie e necaz. cica e o scula speciala care aliniaza capacul ala... mersi |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
mihnis |
![]()
Post
#16
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
ipiq..........a desfacu mecanicul , nu eu
Dar metoda e urmatoarea, ridici bancheta, dai jos capacul acela de deasupra, jos ai un capac alb cu mufa in el si cu furtunele de tur si retul.cel mai bine e sa tragi cateva repere pe el ca sa il poti pune inapoi. dupa ce se destace capacul filetat se scoate un fel de borcan in care sta sorbul si pompa litrometrica. Daca doresi poti sa iti dau manualul de reparatii pentru partea de rezervor in care iti arata si reperele. Cu stima,Mihai |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
- MS xx yyy
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
|
|
George GDV |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
problema rezolvata si la mine..sorbul din rezervor are o sita,iar acea sita era complet acoperita cu namol(zic ei parafina din motorina)...
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(bologa21 @ 21 May 2010, 07:47) am avut si eu problema cu opritul motorului si aer pe tur.problema se pare ca a fost din rezervor, unde se afla o bucata de material(carpa, inexplicabila prezenta ei)si un fel de namol pe sita sorbului.dupa curatare masina porneste mult mai usor si merge mult mai rotund.ramane de vazut daca asta a fost singura cauza. P.S. In timpul functionarii, inainte de curatare, para de amorsare statea stransa(supta) din cauza la presiunea care se facea pe circuit. Poti da amanunte? Cu ce ai desfacut capacul ala? Eu am incercat acum vreo doi ani treaba asta dar nu am reusit sa desfac capacul. Tin minte ca avea o sageata pe el ca reper. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ipiq |
![]()
Post
#19
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
bologa: mare multumesc de explicatii, domnule! sapt viitoare il desfac, sper sa fie si la mine necazul de la sorb, sa nu fie altceva.
dan: mai sus cu doua posturi a explicat cum se desface. poate ajuta la ceva si pozele mele. stima. Attached thumbnail(s) IMAGE_192.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 558 IMAGE_193.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 473 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
Dan73 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Merci dar nu ma ajuta prea mult pt ca eu am incercat dar era intepenit si nu prea ma bate vantul
![]() Ideea e cu ce anume l-a desfacut pt ca nu prea vad cum sa-l fi desfacut cu mainile goale. This post has been edited by Dan73: 22 May 2010, 19:52 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
George GDV |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 ![]() |
100lei la serus timisoara a costat operatiunea si a durat cam 40min...de desfacut au o scula speciala,ca altfel e destul de dificil fara scula aia.
|
--------------------
Renault
laguna
2002 1.9dci 88kw INITIALE
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
QUOTE(George GDV @ 23 May 2010, 15:56) 100lei la serus timisoara a costat operatiunea si a durat cam 40min...de desfacut au o scula speciala,ca altfel e destul de dificil fara scula aia. este o cheie speciala cu care desface eram acolo cand i-a curatat la domnu bologa eu ma confrunt cu problema asta cu oprito de 2 ani am schimbat tot regulator presiune filtre tot ce se poate vreo 3 turbine ![]() |
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
- MS10GLI
2001 Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 07:10 |