Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor ecu

adrianos787
post 3 May 2010, 20:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 January 09
From: ARAD




salutam la colegi cu respect am si eu o problema cred ca de la ecu mi se trage
mai pe scurt are momente cind daca e cald motorul nu mai vrea sa porneasca numa la a doua sau la a treea cheie chiar tin sa mentionez ca acu mai multe luni am avut ceva probleme cu ecu la masina si a fost reparat in prealabil de un electronist dar nu stiu cit de bine ce sfaturi imi dati sau ce sugestii? cu respect.


--------------------
renault 19 chamade - AR 24 RDN 1990 1721cc multipunct
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demonbogdan
post 3 May 2010, 23:08
Post #2


Junior


Group: Members
Posts: 91
Joined: 25 January 10
From: vaslui




am eu ecu pt ph1 tongue.gif


--------------------
hyundai accent - vs67bem 2008/diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 4 May 2010, 08:52
Post #3


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




incearca un reset la ecu daca nici asa nu vrea e din alta parte problema...altceva la ecu nui poti face....


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 4 May 2010, 16:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Problema descrisa de tine stimate coleg de forum,dupa mine nu ar fi vorba de ecu.
Spui ca daca motorul e cald porneste in a doua a treia cheie,din cele descrise de tine cred ca e vorba de bobina electromotorului.
Mai exact in interiorul acelei bobine se gaseste un fel de platou cu doua proeminente,doua contacte electrice adica,atunci cand acestea se incalzesc se distanteaza de acel platou si nu se mai realizeaza acel contact suficient ptr pornire.
La tine e mai la inceput acest defect al bobinei,cu timpul acele contacte se vor toci si nu vei mai putea porni masina decat dupa ce se va raci.
Atentie la modul cum desfaci capacul bobinei este cumpa capsulat,dar cu atentie si ceva indemanare il desfaci si il si pui la loc.

4 May 2010, 16:29:
As mai merge si pe varianta lui Catalin.
Dupa ce stiu eu ECU merge sau nu,tot din experienta proprie stiu ca in general la aceste calculatoare de injectie se arde pinul responsabil cu alimentarea si mai rar ceilalti pini.
Oricum mai asteptam si parerile colegilor nostrii de forum mai avizati ca mine,ca noi VEPMAN,MIHAI 1677,R19/16V....

This post has been edited by tomas: 4 May 2010, 16:29


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 4 May 2010, 16:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Ce inseamna "nu mai vrea sa porneasca"? se invarte motorul dar nu o ia? ma refer la faptul ca citisem despre un caz cand electromotorul se incalzea f tare si nu mai invartea. Daca electromotorul invarte.. raman problemele urmatoare: alimentare benzina, scanteie.. de la bobina, delcou, fise, bujii, mai e si senzorul ala de pe volanta ca ar trebui curatat (desi ala daca se strica nu mai porneste deloc.. nu doar cand e cald). In momentul cand e cald... si porneste la a 3-4 cheie, motorul merge rotund? sau sacadat la inceput si apoi rotund daca il accelerezi?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianos787
post 4 May 2010, 20:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 January 09
From: ARAD




acum o saptamina am schimbat bujii da motorul merge rotund si in parametri normali consum normalsi da invarte normal si nu o ia la prima cheie ci la mai multe
si da am curatat senzorul de turatie mai asteptam ideii


--------------------
renault 19 chamade - AR 24 RDN 1990 1721cc multipunct
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianos787
post 6 May 2010, 20:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 January 09
From: ARAD




alte lamuriri mai astept sau pareri sau sfaturi bune de luat in seamade la orcare dintre colegii de forum


--------------------
renault 19 chamade - AR 24 RDN 1990 1721cc multipunct
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 7 May 2010, 10:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ar fi bine sa masori sondele de apa si aer. Si sa comunci valorile. La cald , la rece.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maricost
post 1 Jun 2010, 17:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 December 06




QUOTE(dj_bonssay @ 4 May 2010, 17:53)
Ce inseamna "nu mai vrea sa porneasca"? se invarte motorul dar nu o ia? ma refer la faptul ca citisem despre un caz cand electromotorul se incalzea f tare si nu mai invartea. Daca electromotorul invarte.. raman problemele urmatoare: alimentare benzina, scanteie.. de la bobina, delcou, fise, bujii, mai e si senzorul ala de pe volanta ca ar trebui curatat (desi ala daca se strica nu mai porneste deloc.. nu doar cand e cald). In momentul cand e cald... si porneste la a 3-4 cheie, motorul merge rotund? sau sacadat la inceput si apoi rotund daca il accelerezi?
*




Am un renault 19 -1721 -1989 si cand este rece nu porneste decat dupa mai multe incercari si cu pedala de acceleratie calcata. Intai sacadat apoi rotund. Ce poate fi?


--------------------
dacia 1310 - gl 04 cku 1988 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Jun 2010, 18:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca este injectie, 100% sonda de temp apa.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
runaway
post 1 Jun 2010, 18:29
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 21 May 08
From: Timisoara




@maricost, eu am un renault 21 cu aceeasi cillindree si am aceeasi problema la pornire si la relanti. Cred ca au aceleasi calculatoare, cel putin asta am vazut pe net. Al meu azi mi s-a spus ca-i terminat, de fapt mi-a mai demonstrat-o un prieten forumist. Nu se mai poate reseta, nu vede softul laptopului, adica pierde legatura si n-au ce sa-i faca. Cu calculatorul prietenului mergea perfect, binenteles motoare identice f3n. S-ar putea sa ai aceeasi problema, macar poti incerca.


--------------------
renault 21 - TM-55-DOM nevada 1721cmc, 69kw, 94cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Jun 2010, 08:59
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Se poate repara si ECU in legatura cu problema relantiului, are un cip dedicat ptr actionarea valvei relanti.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 19:11
Dacia