arc revenire maneta schimbator viteze, ce efect poate avea, in timp, ruperea lui
![]() ![]() ![]() |
arc revenire maneta schimbator viteze, ce efect poate avea, in timp, ruperea lui
playeroooo2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) ressortboite26xj__7700110500_jb3972.jpg ( Size: 453.17k ) Number of downloads: 2417 schema_cu_arc_revenire_reper_25.JPG ( Size: 178.76k ) Number of downloads: 2774 ar_revenire__7700110500_se_potriveste_si_la_jb3972.JPG ( Size: 142.4k ) Number of downloads: 2611 |
||
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|||
Shafu |
![]()
Post
#2
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
.... ratezi treapta a treia din a doua..... Am avut si eu arcul rupt chiar acum o luna l-am schimbat la reprezentanta, costa 30 lei piesa originala plus ceva manopera 0,2 H parca.
Cred ca cel mai bine e sa il schimbi. This post has been edited by Shafu: 7 May 2010, 05:32 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#3
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
ieri l-am schimbat, am gasit o groapa si l-am rezolvat. maneta sta mai ferm este mai tare catre viteza 1 si mai moale(prera maole poate)catre dreapta/ma gandesc sa nu mai fie un alt arc-resort uzat care sa trebuiasca schimbat!,nu mai vibreaza aproape de loc in comparatie cu ce era inainte, am obsevat ca acolo unde e burduful de cauciuc, se vede in poza, erau ceva urme de ulei mai mult decat peste tot...poate ca din cauza vibratiilor prea mari au aparut aceste scurgeri.
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#4
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
nici nu ma gandeam ca voi mai scrie ceva in legaturacu topicul acesta.am ramas fara ulei in cutie, la viteza foarte mare.o postare mai sus scriam ca e umed burduful.era ciupit, dupa nici o luna a crapat si s-a dus tot uleiul.daca stiam ca asta e un semn cum ca e o fisura acolo....nu mai puneam in pericol toata cutia.daca vedeti umed pe acel burduf schimbati-l, nu asteptati.se pare ca eu sunt singurul patit.
burduful nu se potriveste de la nici un logan, sunt prea mici la capatul de pe cutie si nu pot face etansarea. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
radunre |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
In spatele burdufului nu este vre-un simering ? burduful singur tine uleiul in cutie ? In poza dialogys vad un guler...
This post has been edited by radunre: 28 May 2010, 11:16 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#6
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
semering este in partea dreapta ca sa tina uleiul, in partea stanga este doar un burduf strans cu 3 suruburi pe o flansa pe cutia de viteze si rulment pe axul planetarei.
Attached thumbnail(s) burduf.JPG ( Size: 148.46k ) Number of downloads: 2393 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
St |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Burduful ala (piesa numarul 7 in poza din dialogys din primul post) are rol de etanseitate a simeringului de deasupra lui (piesa numarul 6), il protejeaza de praf in primul rand. Simeringul tine uleiul din cutie sa nu iasa afara. Foarte probabil simeringul "s-a mancat" si din cauza vibratiilor iti iese ulei pe acolo.
Simeringul costa 48Ron cu TVA la Renault(atat costa in iunie 2009). Pentru a il schimba trebuie sa dai jos cutia de viteze si sa o desfaci pentru ca tija care vine de la maneta este dintr-o bucata cu cautatorul de la cutie (tija care intra in cutie, pe care este montat simeringul si burduful). Sper ca ai inteles ce-am explicat aici, daca nu iti sunt de ajutor. Aceeasi problema am avut-o si eu si am schimbat la service Renault. 800 Lei in total cu tot cu completare ulei cutie, arcul ala despre care vorbeai tu inainte (tot in jur de 40 Ron ,la mine era slabit), mastic pentru etansarea cutiei si manopera. Bafta! |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#8
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
la mine a crapat burduful care se prinde de planetara stanga pe semering cu colier si celalalt capat mai larg pe cutia de viteze.
am inteles cum e cu semeringul de la cautatorul de viteze, am sa verific acum si aceasta problema.daca iese ulei mult pe acolo e de rau, si una din cauze este lipsa arcului pe care sper ca l-am schimbat la timp.am vazut undeva ca se poate schimba si fara s dai cutia jos.oae se poate...a reusit cineva? http://www.tnd-france.com/notice_fr.htm poza nu e de la masina mea- lipseste arcul de revenire. intre timp am ma gasit un link despre cum se face o cutie prntre care pe la poza 100 e ceva si despre acest semering ce reprezinta hiba cutiilor frantuzesti pare-se...asa zic si cei de pe acest site! http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...70.htm#t4622065 This post has been edited by playeroooo2000: 29 May 2010, 18:55 Attached thumbnail(s) cutie_etans.JPG ( Size: 69.92k ) Number of downloads: 2067 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
St |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Aa, imi cer scuze, intelesesem eu gresit.
Nu cred ca se poate schimba simeringul fara sa dai cutia jos si sa o desfaci, decat daca tai cautatorul si il sudezi ulterior la loc, dar la sudura exista pericolul sa sa afectezi burduful. Dar totusi daca ai pierdut tot uleiul esti sigur ca pinioanele si sincroanele sunt toate in regula? Erai cumva in treapta a 5-a? This post has been edited by St: 29 May 2010, 21:34 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#10
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
de cand a plesnit burduful-eram pe un drum lung, viteza 80 90 km/h si cu criblura, asta a fost cauza-am mers muult tare , cand a inceput sa huruie usor in a 5 a viteza am sesizat..dupa 1000 km. locul pe unde a iesit uleiul din burduf era cam 1 cm sau mai putin. acum dupa ce am schimbat tot merge foarte bine, la schimbarea vitezelor nu agata.sa vedem la iarna cand va fi rece, piesele se contra cta, uleiul nu mai e asa de fluid.atunci va fi testul !
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
dar in poza vad ca arcul este la locul lui.el asa trebuie sa stea ca in prima poza si eu l-am avut sarit cand am intrat in niste pietroaie dar l-am pus singur la loc maneta era cam flasca si intra mai ciudat in viteze cand sarise arcul.dupa ce l-am pus la loc e mai ferma mai rigida si intra mai la sigur.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
dodoloi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 October 09 ![]() |
Mai este un arc chiar deasupra catalizatorului , este o tabla prinsa in 4 suruburi ce trebuie sa o dati jos ca sa ajungeti la el , arcul acesta va este uzat de e moale schimbatorul spre treapta 1 si 2
|
--------------------
Reno
Scenic
2001
|
|
precop |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 July 10 ![]() |
eu nu mai am arcul si pierde ulei pe la semering, dar cred k problema mare e k a inceput sa uruie cutia in a 3 a , a 4a si a 5a, park freaca ceva in cutie.
am mers cu insuficient ulei in cutie , adik {am pus ulei ieri pana a inceput sa curga pe gaura din dreapta cu dopul fluture}. am mers vreo 10 km si nu se mai auzea deloc , dar a inceput din nou.si pierde ulei ,se vede cate o pata sub masina , uleiul e negru si cred k e de motor. pe la buson nu da , pe unde poate sa mai curga ,, nu-mi dau seama k sub ea e tot numai ulei. |
--------------------
renault megane
renault megane
1998
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
pe la garnitura de chiuloasa? posibil sa curga:-/
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 20:06 |