Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

merită?

Adi R5
post 25 May 2010, 16:42
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




grafitti, ai luat masina pina la urma? ..sau doar ai aruncat "bomba" aici?


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zet105
post 25 May 2010, 16:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 15 May 09




Ca fapt divers la relanti, orice tip de motorizare laguna, dar cu CB cam la cat se fixeaza consumul mediu daca stati cu motorul pornit cca 15 minute.
Pentru cei care vor zice ca nu afiseaza consumul instant este adevarat nu-l afiseaza in schimb cel mediu il va afisa.

Si ontopic:
1.9dti sunt motoare super bune.Exceptand faptul daca pica turbina daca se duce un injector.Lasand la o parte tot ce incepe cu daca eu unul recomand.Duc forate multi km aceste motoare.

Am vazut niste consumuri afisate pe aici la 1.9 dci de am ramas ca la dentist.Eu pe benzina ar trebui sa ma simt ok.


--------------------
reno Megane 3, 1.5dci, 110cp, phase 2(2012) - ---- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 25 May 2010, 18:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




QUOTE(george84 @ 25 May 2010, 17:16)
laguna 2.0 16V    10.5/6.1/7.7 l/100km urban/extra/urban/combined 93/116/EC
laguna 1.6 16V    10.1/6 /7.5  l/100km urban/extra/urban/combined 93/116/EC

eu vad ca e aproximativ identic consumul la 1.6 si 2.0 (cifre oficiale).
*




Pai e greutatea. La fel si la break. Breakul de 1.6 consuma putin mai mult.

This post has been edited by ricochet2: 25 May 2010, 18:53


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 30 May 2010, 13:31
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




hmm...consumul lui 2.0 trebuie sa fie doar cu o idee mai mare.de ce? pentru ca, cu motorul de 1.6 la 55 km/h ai 2400 rpm in a3-a.,la 2.0 cred ca ai putin peste 2000 rpm. logic, deoarece injectia este secventiala, la 2.0 se injecteaza de un nr.semnificativ de ori mai putina benzina in cilindru, chiar daca intr--o cantitate/injectie putin mai mare. si normal, ca diferenta per total la consum este mica in aceleasi conditii. ca exemplu..acum imi vine in minte testul topgear, in care un bmw 330 ci si o skoda fabia sau..ceva de genul, cu motor 1.6, la o viteza constanta pe circuit de 130+ km/h, au avut un consum egal, sau parca bmwul a avut o idee mai putin. conteaza mult parametrii in care folosesti masina...dar turatia motorului are in orice situatie o influenta semnificativa. parerea mea.


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 30 May 2010, 15:19
Post #35


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




Testul era intre un M3 si Prius 1.6 hibrid.
In regim de forja ( ptr hybrid bineinteles) aveau un consum de 14/100km M3 si 16 si ceva Prius.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 14:09
Dacia