Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Unde este ecu, intrebare de incepator

adrianopolis1978
post 27 May 2014, 16:13
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Buna ziua. As vrea sa verific cablul de la pinul 6 de la ecu care este al martorului temperatura apa, dar nu stiu unde este calculatorul. Ma puteti ajuta va rog cu precizarea exacta a locatiei? Si atunci cand pun contactul la mine nu se aprinde si martorul temperatura apa. Trebuie sa se aprinda cand pui contactul si sa se stinga imediat ca ceilalti martori sau nu? Va multumesc anticipat


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 27 May 2014, 17:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




langa baterie .


--------------------
Renault Megane 2011 / 150 hp - B-02-TYM
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 27 May 2014, 19:02
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Este in dreapta bateriei, in cutia unde sunt releele?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 27 May 2014, 20:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




Daca compartimentul motorului arata la fel ECU trebuie sa fie exact unde am incercuit eu ... are un capac pe el si probabil din cauza asta nu l-ai vazut

Attached thumbnail(s)
RENAULT_SYMBOL_8.jpg ( Size: 206k ) Number of downloads: 532


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 27 May 2014, 20:26
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(gabidrideanu @ 27 May 2014, 20:19)
Daca compartimentul motorului arata la fel ECU trebuie sa fie exact unde am incercuit eu ... are un capac pe el si probabil din cauza asta nu l-ai vazut
*



Este identic. Multumesc mult. Acum trebuie doar sa ma dumiresc cum gasesc pinul 6 care duce firul la martorul temperatura apa.

27 May 2014, 21:17:
Mai am o intrebare. Vreau sa aflu daca la punerea contactului e obligatoriu sa se aprinda martorul temperatura apa. La mine nu s-a aprins niciodata de cand am cumparat masina anul trecut. O fi becul ars? O sa verific si faimosul pin 6 de la ecu, unde am aflat ca e mufa de la martor, poate e intrerupt, sau...

This post has been edited by adrianopolis1978: 27 May 2014, 21:17


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 28 May 2014, 14:42
Post #6


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La mine nu se aprinde. Indicatorul de temperatura nu iti indica temperatura ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 28 May 2014, 16:01
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(BannedHost @ 28 May 2014, 14:42)
La mine nu se aprinde. Indicatorul de temperatura nu iti indica temperatura ?
*



Martorul se aprinde cand sunt probleme la instalatia de racire motor.
Nici nu mai stiu cum tb. Sa se aprinda martorul cand pun contactul sau nu? Tu spui ca nu ti se aprinde, un prieten de-al meu cu acelasi model de masina spune ca i se aprinde cand pune contactul si se stinge imediat.

Cum este?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 29 May 2014, 16:05
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Rugaminte. Puteti sa ma ajutati cu o schema a calculatorului de injectie ca sa stiu fiecare pin pentru ce este? Va multumesc


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 May 2014, 16:29
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Scoate mufa si cu o lupa vezi cifra 1 corespondenta la pin 1.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 29 May 2014, 16:37
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 29 May 2014, 16:29)
Scoate mufa si cu o lupa vezi cifra 1 corespondenta la pin 1.

@+
*



Multumesc pentru sfat. Sincer. Dar, ma interesa o schema ca sa vad unde e pinul 9, ca am inteles ca acolo e firul pentru martorul temperatura apa. Vreau sa il verific, ca nu mi se aprinde martorul cand pun contactul


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 31 May 2014, 19:05
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Am desfacut capacul de la calculator, dar acum cum scot mufa cu toate firele alea, acolo unde am incercuit in poza, am incercat, dar mi-e frica sa nu stric ceva. Cum fac? Si am vazut ca e foarte multa mizerie pe pini. Pot sa dau cu spray de contacte sau e o idee proasta? Multumesc

This post has been edited by adrianopolis1978: 31 May 2014, 19:05

Attached thumbnail(s)
computer_bord.JPG ( Size: 149.98k ) Number of downloads: 427


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 May 2014, 19:19
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




In partea dreapta a pozei adica partea opusa cablajului se afla o tija/blocas de care trebuie sa tragi cu grija.......si iese mufa.
Capacul care acopera mufa nu trebuia scos....are rol de protectie!

@+

This post has been edited by espacern: 31 May 2014, 19:25


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 31 May 2014, 19:29
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 31 May 2014, 19:19)
In partea dreapta a pozei adica partea opusa cablajului se afla o tija/blocas de care trebuie sa tragi cu grija.......si iese mufa.
Capacul care acopera mufa nu trebuia scos....are rol de protectie!

@+
*




Am inteles. Capacul l-am scos pentru ca nu stiam cum se face. L-am pus la loc. Am vazut tija aia, am tras usor de ea, dar la un moment dat se blocheaza si mi-a fost frica sa trag mai tare. Pot sa dau cu spray de contacte pe acolo? Ca e foarte multa mizerie sub capac si cred ca si sub mufa

This post has been edited by adrianopolis1978: 31 May 2014, 19:30


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 May 2014, 19:45
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trage de tija si ridica de mufa in acelasi timp....e mult mai usor asa.
Da cu spray de contacte peste tot si verifica bine(lupa)sa nu fie urme de coroziune.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 1 Jun 2014, 22:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Martorul de temperatura apa... la ECU este la pinul 9. La ceasuri il gasesti la pinul 17 din mufa gri.

This post has been edited by lucianm: 1 Jun 2014, 22:50


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 2 Jun 2014, 14:49
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Cred ca totusi o sa apelez la un electrician, ca eu cred ca ma cam depaseste situaia. Cunoasteti in Bucuresti un electrician bun, care sa se priceapa la calculatoare de injectie?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 2 Jun 2014, 20:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Totusi care e problema? Martorul ala se aprinde cand apa din motor are 115 grade blink.gif

Daca indicatorul de temperatura este ok, lasa-l in pace.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 2 Jun 2014, 21:16
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(lucianm @ 2 Jun 2014, 21:43)
Totusi care e problema? Martorul ala se aprinde cand apa din motor are 115 grade blink.gif 

Daca indicatorul de temperatura este ok, lasa-l in pace.
*



Indicatorul arata bine, dar am avut o problema cu senzorul de temperatura acum vreo 2 luni, cand acul s-a ridicat la maxim si nu s-a aprins becul in bord. Acum s-a rezolvat, am schimbat semzorul, voi fi atent la ac, dar poate ar trebui sa vad de ce nu se aprinde martorul. Ma gandesc ca se poate intampla si alta data, si nu ma avertizeaza si martorul. Atunci am crezut ca e o problema de la indicatorul din bord din moment ce nu s-a aprins martorul, dar de fapt era de la senzorul de temperatura. Recent am vazut la un prieten care are acelasi model de masina ca la el se aprinde martorul de temperatura cand pune contactul si ma gandeam sa nu fie o problema la mine.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 2 Jun 2014, 21:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Sonda de temperatura de pe motor are 2 senzori in aceeasi capsula, unul pentru ECU si unul pentru ceasurile de bord cu circuite separate. Este posibil ca numai senzorul de la bord sa fi indicat aiurea.

Problema cu acul de temperatura care se ridica poate fi si de la un fir de masa slab... uite aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=66178&st=0.

Electroventilatorul de pe radiator porneste cand acul se ridica peste jumate?


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 2 Jun 2014, 22:10
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(lucianm @ 2 Jun 2014, 22:54)
Sonda de temperatura de pe motor are 2 senzori in aceeasi capsula, unul pentru ECU si unul pentru ceasurile de bord cu circuite separate. Este posibil ca numai senzorul de la bord sa fi indicat aiurea. 

Problema cu acul de temperatura care se ridica poate fi si de la un fir de masa slab... uite aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=66178&st=0.

Electroventilatorul de pe radiator porneste cand acul se ridica peste jumate?
*


Dupa ce am schimbat senzorul de temperatura, acum totul functioneaza perfect, doar ca nu se aprinde martorul cand pun contactul. Cand acul ajunge la jumate, porneste ventilatorul, deci e ok.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 10 Jun 2014, 08:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




@adrianopolis1978
Ti-am spus si pe daciaclub.ro ca ai o problema la circuitul care iti aprinde martorul din bord, fie un fir intrerupt, un contact oxidat, mai ales ca ecu iti raporteaza eroare "Panne voyant alerte eau". Acel martor trebuie sa se aprinda cand pui contactul iar cand pornesti se stinge. Sau poti tu sa-l aprinzi din tester cu DDT-ul. Daca nu se aprinde este clar ca este o defectiune.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 10 Jun 2014, 10:22
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(gabi_g @ 10 Jun 2014, 09:46)
@adrianopolis1978
Ti-am spus si pe daciaclub.ro ca ai o problema la circuitul care iti aprinde martorul din bord, fie un fir intrerupt, un contact oxidat, mai ales ca ecu iti raporteaza eroare "Panne voyant alerte eau". Acel martor trebuie sa se aprinda cand pui contactul iar cand pornesti se stinge. Sau poti tu sa-l aprinzi din tester cu DDT-ul. Daca nu se aprinde este clar ca este o defectiune.
*



Am inteles de atunci si iti multumesc inca o data, dar nu stiam unde e ecu. Deocamdata il las asa, dar trebuie la un moment dat sa desfac mufa si sa curat pe acolo cu spray de contacte. La mufa de la ceasuri nu ma bag, ca nu as vrea sa desfac bordul. Oricum eu sunt cam atehnic, dar cred ca la mufa calculatorului de injectie ma bag sa o desfac si sa o dau cu spray. Ai niste sfaturi cu privire la aceasta operatiune? Sa o fac eu sau recomanzi un meserias?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 10 Jun 2014, 15:23
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Ce mai astepti da-i bataie! Vezi ca ecu ca are o clapeta neagra, tragi de ea si scoti calculatorul.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:18
Dacia