Am si eu o scurta povestioara...... Am un clio 1.5 de 65 cai din 2005 cu 84000 km. In noiembrie 2009 am avut probleme cu injectoarele 1,3,4 in sensul ca scapau presiune pe retur si nu pornea atunci cand era motorul rece. Am fost cu masina la meridian sud la un electrician recomandat de o cunostinta. El mi-a dat 2 variante: 1 sa schimb inj sau 2 sa schimb supapele de retur. Fireste am ales a 2 varianta. Faza e ca reperatia asta nu o facea in service ci la el acasa unde nu putea sa tina masina k nu avea spatiu asa ca am hotarat sa imi duc masina acasa ( sunt din Oltenita) sa demontez inj si sa i le aduc lui, bineinteles respectand normele de igiena aferenta. Dupa 2 zile inj au fost gata, le-am luat si am procedat la montarea lor si la schimbarea filtrului de motorina.Intre timp pana au fost gata injectoarele eu am dat jos rezervorul pentru a-l curata (nu incercati asa ceva daca nu aveti rampa sau elevator, eu am facut treaba asta cu masina suspendata pe niste lazi de bere, intrun garaj neincalzit in luna noiembrie........ naspa ) in el am gasit destul de multa mizerie, par de pisica sau caine si un fel de gelatina dar nu era motorina inghetata pt k nu era chiar asa de frig afara.Am montat inj in aceeasi ordine, am dat cateva chei a pornit dar mergea foarte prost motorul (trepidatii, ralanti neregulat, martor bujii aprins, etc). Am lasat-o 5-10 min sa mearga asa si si-a revenit. Am facut o tura cu ea si dupa 2-3 km s-a aprin iar martorul bujii si mergea in trei. Am vb cu electricianu si mi-a zis k cica e normal, sa mai merg asa cu ea ka isi revine. Dupa alti 20 km masina mergea la fel de prost. L-am sunat iar si am convenit ca a doua zi sa ma prezint cu ea la service. Intreband-ul daca nu este o problema sa merg cu ea atata drum (70 km) el a spus k nu doar sa nu ma dau la ea (am mers cu 50-60). Pe drum a aprut un zgomot enervant, un pacanit metalic destul de puternic(doar cand acceleram intre ~1500 rpm si ~ 3000). Am ajuns cu ea la service a consultat inj cu problema, a spus k este infundat din cauza mea k ar fi prins mizerie. Nu il contrazic desi am lucrat cat de curat am putut. A schimbat el duza, a luat-o de la un inj caruia nu ii mai funct partea electrica. L-a montat, a pornit si masina mergea aproape ca inainte, numai ca acum trepida putin mai mult motorul si se auzea sunetul ala ciudat. A zis ca nu are ce sa ii faca si k pot merge cu ea asa. Eu de atunci am mai facut cu ea asa cca 3000 km(dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude decat ff putin). Are aceeasi vlaga dar daca accelerez brusc se aprind martorii aia de presiune scazuta in rampa comuna.Si in ultima perioada am observat k scoate ceva fum negru, ma gandesc k e tot de la inj cu pricina, ca da prea multa motorina. Si cam asta a fost tot
Intreberea mea este daca se poate schimba partea electrica numai, cat costa si daca stie cineva unde, in Bucuresti sau in apropiere. Am gasit aici inj nou cu 450 ron
http://www.pieseauto99.ro/articol/Motor/In...CNou%3E-75.html(si tot la ei si reconditionate)
Ce parere aveti?????
Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca v-am plictisit
This post has been edited by kappy1112: 3 Jun 2010, 17:34