Mi s-a spart gatu de lebada, care-i cauza?
![]() ![]() ![]() |
Mi s-a spart gatu de lebada, care-i cauza?
bumsound |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 13 August 05 From: Iasi ![]() |
Attached thumbnail(s) motoraz2.jpg ( Size: 275.41k ) Number of downloads: 538 |
||
--------------------
Renault
Safrane
'93 2,2RXE
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Hmm..sunt sparte bucatele zici? Ai vazut TU pe acolo bucatele de plastic?
Daca da..eu zic ca sa o LASI ASA. Sunt sanse foarte mari sa fi tras in corpul clapeta acele bucatele de plastic si implicit acestea au ajuns pe la supape. Deja nu mai e gluma deloc. Daca au intrat in vre-un piston..e cam nasol. Acel "gat de lebada" - este practic (din ce vad eu in poza) conducta prin care intra aerul de la filtru in corpul clapeta si mai departe in pistoane. Vacuumul creeat de motor la admisie (este motor aspirat) este desul de maricel cat sa traga niste bucatele de plastic (unui amic de-al meu i-a tras un SURUBEL!!!). Aaa si era sa uit - amicul ala de a avut problema de mai sus (tras un surubel), "nici nu a avut o supapa indoita + un piston spart". This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2010, 19:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
bumsound |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 13 August 05 From: Iasi ![]() |
el s-a spart ca a iesit aer din motor cu presiune. e rupt in 3 bucati mari si le am pe toate, nu cred sa fie vreo problema in genu la ce ai descris tu. de la ce s-a intamplat astea oare?
|
--------------------
Renault
Safrane
'93 2,2RXE
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE a iesit aer din motor cu presiune Cum sa "iasa" aer din motor?? Motorul NU scoate nimic afara cu exceptia evacuarii (esapamentului). Eu nu am auzit ca motorul sa scoata aerul pe la corpul clapeta. Probabil astia de la renault au reinventat principiile motorului aspirat... |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
betamax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Ba se poate, daca berbecul ala de mecanic a gresit montarea fiselor la bujii. Da scanteie cand supapa de admisie e deschisa si atunci bubuie pe galeria de admisie. Eu am patit-o in tinerete ("berbecul" fusesem eu), la Dacie, stiam ordinea de aprindere (1-3-4-2) dar crezusem ca cilindrul 1 e cel de langa radiator.
Foarte probabil sa fie la fel si in cazul asta, verifica ordinea de aprindere !!! |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
saffrane |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 28 September 07 From: Bucuresti ![]() |
mai bucu mic..... ce esti.... daca te uiti mai atent... omul are gaz pe ea... iar daca asta tie nu iti spune nimik... macar nu baga omul in boala...
am patit aceeasi chestie la espace benzina (acelasi motor). instalatia de gaz nu a avut o revizie la timp (filtre schimbate sau curatate), iar o acumulare de gaz a facut ca motorul sa rea ca niste rateuri mari care mi-au spart si mie filtrul de cateva ori si...deci.... pe acolo a iesit are, in nici un caz nu ar fi avut o asa mare putere de tragere ca sa faca asta filtrului...aici sfidam fizica... deci in motor nu ai nimic. mergi la niste baieti destepti intr-ale gazului... si problema va fi rezolvata... mult noroc |
--------------------
renault
safrane
- B 38 WDP
1995 full
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Acumulari de gaze? Pe asta nu o stiam...Cu toate ca sincer nici nu am mai auzit-o..
Eu nu am zis ca vacumul creeeat a spart admisia acolo..NU. Am zic ca acel vacuum poate sa traga foarte usor bucatele de plastic de acolo ramase. This post has been edited by bubu782001: 3 Mar 2010, 16:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
MuciX |
![]()
Post
#8
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mergeai pe GPL cand ai patit asta, nu? Daca da:
am patit asa ceva la Matiz, care are instalatie de GPL, mi-a dat niste rateuri care mi-au spart cutia filtrului de aer (de 2 ori). Am fost la cei care au pus instalatia, mi-au zis ca e de la aprindere, fapt si confirmat de altfel. Am schimbat fise, bujii, delco (e motor euro2, deci fara aprindere electronica) si ruptor (cunoscut si drept "lulea") si nu a mai dat niciun rateu. Inainte de a schimba aprinderea, nu dadea rateuri decat daca o "sprituiam" sau daca o calcam tare din ture joase. Pe benzina nu dadea niciodata rateuri! Fiindca ai instalatie GPL pe ea iti sugerez sa te duci la cei care au montat-o si vezi ce zic si ei, eu 80% sunt convins ca de la GPL da rateuri. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bumsound |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 13 August 05 From: Iasi ![]() |
Da, pe gaz eram. Din cand in cand, cand merg pe benzina se intampla sa am niste intreruperi, ca si cum n-ar mai baga benzina, atunci o treceam pe gaz si nu mai facea asa. Aceleasi simptome le-a prezentat si acum, intrerupea si i-am dat pe gaz. A mers putin si au inceput bubuielile. Aseara mi-am reparat gatu, insa l-am lipit cu silicon, nu cu poxipol, in ideea ca daca mai face, sa se rupa tot de la imbinarea cu silicon. Am avut noroc intr-un fel ca s-a spart asa. Cineva mi-a recomandat sa-i dau cu spray de clapeta si sa-l turez pe benzina. O avea vreun efect?
|
--------------------
Renault
Safrane
'93 2,2RXE
|
|
saffrane |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 28 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Bubu, nu o lua personal asa.... inteleg ce spui tu... dar pana ca acel vaccum sa traga eventual bucatele in motor, o forta a trebuit sa sparga acel GAT DE LEBADA.. iar aceea forta nu a fost deloc de tragere (vaccum) si de impingere.... iar problema, asa cum s-a mai spus mai sus, e de la gaz si am avut-o si eu.... multumesc.
6 Mar 2010, 16:47: bumsound... mergi mai intai la unii intr-ale gazului mai intai. sunt filtre care se schimba si la gaz, plamanul terbuie si el curata bine, etc.... chiar daca e unscat gazul, are si el depuneri si impuritati. anunta-ma ce ai facut la gaz. bafta This post has been edited by saffrane: 6 Mar 2010, 16:47 |
--------------------
renault
safrane
- B 38 WDP
1995 full
|
|
daniellu |
![]()
Post
#11
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
Daca a tras un pic de plastic nu-i bai. S-a topit instantaneu. Bine ca nu a tras vreun surubel.
|
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
bumsound |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 13 August 05 From: Iasi ![]() |
Pana saptamana viitoare cand iau banii nu pot s-o duc la doctor, insa intre timp mai bibilesc una alta. Garniturile la IAC erau distruse, nici nu am mai avut ce poza. Vin doar pe original si costa 50 lei ambele. Asta de la clapeta de acceleratie vedeti si voi cam cum arata. E ca o coaja, de asta nici n-am putut-o dezlipi fara sa se rupa. As vrea sa desfac partea D, sa incerc sa pun alt silicon deoarece pare imbatranit si pus in graba.
Intrebari: 1- Partea B, sau si D chiar, au fost create de cei ce au montat instalatia de gaz? Prin C trece GPL-ul(se poate observa in prima poza din topic) 2- Prin A ma gandesc ca intra GPL-ul in admisie. E corect? 3- Care e rolul clapetei mici? Daca are cineva vreo poza cu motorul de 2,2 101kw va rog sa o puneti aici sa vad diferenta intre modificarile pt GPL si alimentarea normala. Multumesc. This post has been edited by bumsound: 11 Mar 2010, 17:43 Attached thumbnail(s) DSC_6822_copy.jpg ( Size: 212.54k ) Number of downloads: 330 DSC_6822.jpg ( Size: 326.75k ) Number of downloads: 279 DSC_6825.jpg ( Size: 479.52k ) Number of downloads: 257 DSC_6835.jpg ( Size: 745.18k ) Number of downloads: 237 DSC_6830.jpg ( Size: 984.7k ) Number of downloads: 41 DSC_6827.JPG ( Size: 105.23k ) Number of downloads: 32 DSC_6828.JPG ( Size: 66.6k ) Number of downloads: 30 DSC_6836.JPG ( Size: 120.21k ) Number of downloads: 23 DSC_6837.JPG ( Size: 89.22k ) Number of downloads: 29 DSC_6838.JPG ( Size: 156.77k ) Number of downloads: 23 DSC_6839.JPG ( Size: 63.2k ) Number of downloads: 23 |
--------------------
Renault
Safrane
'93 2,2RXE
|
|
bumsound |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 13 August 05 From: Iasi ![]() |
s-a rezolvat. una din fise era intrerupta. am schimbat tot setul iar acu merge bine. intre timp am curatat si clapeta. nu se observa nici o diferenta, decat estetica
![]() This post has been edited by bumsound: 20 Apr 2010, 16:51 Attached thumbnail(s) DSC_7103.JPG ( Size: 172.36k ) Number of downloads: 49 DSC_7102.JPG ( Size: 177.15k ) Number of downloads: 39 DSC_7099.JPG ( Size: 191.72k ) Number of downloads: 36 DSC_7096.JPG ( Size: 235.41k ) Number of downloads: 32 DSC_7085.JPG ( Size: 148.03k ) Number of downloads: 32 |
--------------------
Renault
Safrane
'93 2,2RXE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 02:49 |