Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Volvo vrea să reducă numărul victimelor din, accidentele auto,prin crearea"mașinii anului 2020"

rtBK
post 3 May 2008, 14:08
Post #1


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




http://www.tmctv.ro/articol_38520/volvo_vr...nului_2020.html


Oare este mult spus " soferul sa nu mai fie ranit in nici un incident " ?? Oare la un accident produs la 200 de km/h ( forta de impact mai exact ) nu are cum sa afecteze un sofer? mi se par povesti frumoase si irealizabile. Voi ce spuneti?

This post has been edited by blak2oo8: 3 May 2008, 14:08


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 3 May 2008, 14:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




si iti dai seama ca multi o sa duca masinile la limita ca...deh...nu li se intampla nimic....o idee buna in perspectiva dar pana la volvo=tanc mai dureaza


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 3 May 2008, 14:34
Post #3


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




volvo in tineretile sale chiar era tanc tongue.gif. tata a avut un volvo si a fost prins la mijloc intr-un accident. masina lui nu a patit nimic si ceilalti 2 aveau botul respectiv spatele facut praf smile.gif. Asa ca tata le-a zis " luati-va de mana si mergeti pana la politie... eu am plecat smile.gif "


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 6 May 2008, 17:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




QUOTE(blak2oo8 @ 3 May 2008, 14:08)
http://www.tmctv.ro/articol_38520/volvo_vr...nului_2020.html
Oare este mult spus " soferul sa nu mai fie ranit in nici un incident " ?? Oare la un accident produs la 200 de km/h ( forta de impact mai exact ) nu are cum sa afecteze un sofer? mi se par povesti frumoase si irealizabile. Voi ce spuneti?
*




o sa fie direct decedat... nu mai trece si prin stadiul de ranit icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 7 May 2008, 09:30
Post #5


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Propun ca la o masina ca asta cu sofer "invincibil" la un accident la 200 la ora sa faca soferului intravenos o injectie letala...


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 7 May 2008, 09:44
Post #6


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Mi se pare totusi prost de tot formulata declaratia. "Vrem ca in 2020 nimeni sa nu moara in accidente in masinile Volvo"

Normal ar fi, sa spuna ca in 2020 ar vrea sa nu moara nimeni in accidente, sa faca o tehnologie pe care sa o paseze la toti, la urma urmei, viata omului vine pe primul loc, nu competitia, nu ? rolleyes.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2008, 09:45
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




SIngura solutie ca sa nu mai moare nimeni in Volvo este limitarea la 70 km/h. Nici atunci nu-i sigur, ca intra in tine unu cu un BMW la 200 km/h, si dai coltu de la prea multi G in ficati si pipota, chiar daca pari intreg la exterior.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 May 2008, 09:49
Post #8


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu stiu cum a prins ideea asta conform careia Volvo va oferi protectie la viteze supersonice.
Pana si testele NCAP se fac la viteze relativ mici.
O fi masina mai sigura, dar marketingul face tot, vezi alte marci in care suntem mintiti la fel de frumos.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 7 May 2008, 09:53
Post #9


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Poate se gandesc sa se umple masina de spuma protectoare... Daca ati vazut filmul Demolition Man tongue.gif

Dar serios vorbind, un pas mare in siguranta auto, zic eu, e limitarea masinii in functie de drum si conditiile meteo. Dar pentru asta ii trebuie un sistem foarte avansat, gps, etc...

Si legile internationale de partea lor, astfel sa fie verificate masinile, si unde e scoasa limitarea sa fie amenda imensa...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 12 May 2008, 15:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Dupa cum bine spuneti, nu prea multe se mai pot face pt. protectia ocupantilor in caz de impact. Asta se numeste "siguranta pasiva" si imbunatatirile vor fi modeste in viitor.
Urmatorul mare domeniu e "siguranta activa". Sisteme menita sa ajute la evitarea accidentelor. Prima data sisteme ajutatoare, care avertizeaza soferul despre diferite pericole (lane departure warning, blind-spot detection, closing velocity monitoring, traffic sign recognition, etc...) si apoi sisteme care intervin in situatii extreme, sau daca soferul se comporta periculos.



--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 May 2010, 10:54
Post #11


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




in sfarsit cei de la volvo au reusit sa faca o masina pt. protectia ocupantilor in caz de impact, sau nu....


Unde este tastatura aia cand ai nevoie de ea? Volvo a invitat recent o mana de jurnalisti pentru a vedea cum functioneaza sistemul lor de evitare al accidentelor rutiere. Dar... nu prea a functionat, suedezii pretinzand o problema tehnica ce avea legatura cu bateria. Este amuzant... asta pana pretinzi ca vinzi cele mai sigure masini din lume!




http://www.4tuning.ro/funny-72/video-cei-d...inile-5997.html

This post has been edited by UXE: 10 May 2010, 10:54


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 10 May 2010, 12:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Ei, niciun sistem de asta activ nu va functiona 100% din cazuri. Dar daca functioneaza 99% din cazuri, evita 99% din accidentele de acel fel. Ceea ce este o imbunatatire.

Eu am "incercat" acel sistem saptamana trecuta intr-un mediu controlat, cu obstacole din carton si a functionat bine in cateva zeci de incercari.

Are totusi limitari sistemul. Din cauza legislatiei sistemul nu are voie sa intervina decat cu 1 secunda inainte de coliziune. Asta iti asigura oprirea inainte de obstacol de la o viteza pana pe la 20Km/h (pe asfalt uscat si curat). Mai departe, doar ajuta prin reducerea vitezei de impact.

Menirea lui e de a reduce frecventa tamponarilor usoare in oras, si de a reduce frecventa accidentarii pietonilor ( detecteaza si pietoni ).
Fiind masina prototip, se poate sa fi avut o defectiune sistemul acolo.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 May 2010, 12:19
Post #13


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE
Din cauza legislatiei sistemul nu are voie sa intervina decat cu 1 secunda inainte


care legislatie? la noi sau la ei?

oricum mi se pare cam stupid sa intervina inainte cu o sec. sau se bazeaza pe faptul ca soferul are timp sa evite pericolul


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 10 May 2010, 12:20
Post #14


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




nici sa fii in puf, ca la viteza mare tot mori la o oprire instantanee. singura solutie ar fi sa faci toate masinile sa se roteasca intre ele la un accident frontal, ceea ce cred ca e SF deja. La alte tipuri de accidente n-am idei biggrin.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 10 May 2010, 15:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(UXE @ 10 May 2010, 14:19)
  sau se bazeaza pe faptul ca soferul are timp sa evite pericolul
*



Exact. Ideea e ca masina sa preia controlul DOAR atunci cand soferul nu mai are ce face. Cel putin, azi, asta e legislatia, desigur "dincolo". E gandit sa te ajute in special in situatii de trafic urban.

Totusi, o secunda de franare puternica poate face diferenta intre dauna mica si nicio dauna, intre dauna mare si dauna mica, intre funeralii si spitalizare in cazul unui pieton, etc...

Chiar daca merge doar in 90% din cazuri, tot inseamna inca 9 sanse din 10 sa scapi cand ai gresit.

In vest asiguratorii (raspundere civila si casco) deja pregatesc reduceri pt. echiparea cu acest sistem.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 10 May 2010, 15:48
Post #16


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




cel mai destept sistem mi se pare Nissan GTR in Japonia... unde utilizatorul poate sa foloseasca toata puterea masinii doar pe o pista, iar in rest nu poate sa depaseasca o anumita viteza. Acest sistem + ideea volvo ar reduce cu mult accidentele ( din punctul meu de vedere )

This post has been edited by rtBK: 10 May 2010, 15:49


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 May 2010, 16:05
Post #17


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




asemanator e si la Bugatti .. cand cumperi masina primesti o cheie care nu face altceva decat sa limiteze la 300km/h biggrin.gif ,iar dupa ce faci niste cursuri de circuit o primesti si pe a doua care nu mai are nici o limitare tongue.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 20:13
Dacia