Volvo vrea să reducă numărul victimelor din, accidentele auto,prin crearea"mașinii anului 2020"
![]() ![]() ![]() |
Volvo vrea să reducă numărul victimelor din, accidentele auto,prin crearea"mașinii anului 2020"
rtBK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|||
Supapa_jR |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
si iti dai seama ca multi o sa duca masinile la limita ca...deh...nu li se intampla nimic....o idee buna in perspectiva dar pana la volvo=tanc mai dureaza
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
rtBK |
![]()
Post
#3
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
volvo in tineretile sale chiar era tanc
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
caktuss |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(blak2oo8 @ 3 May 2008, 14:08) http://www.tmctv.ro/articol_38520/volvo_vr...nului_2020.html Oare este mult spus " soferul sa nu mai fie ranit in nici un incident " ?? Oare la un accident produs la 200 de km/h ( forta de impact mai exact ) nu are cum sa afecteze un sofer? mi se par povesti frumoase si irealizabile. Voi ce spuneti? o sa fie direct decedat... nu mai trece si prin stadiul de ranit ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#5
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Propun ca la o masina ca asta cu sofer "invincibil" la un accident la 200 la ora sa faca soferului intravenos o injectie letala...
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
A l e x |
![]()
Post
#6
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Mi se pare totusi prost de tot formulata declaratia. "Vrem ca in 2020 nimeni sa nu moara in accidente in masinile Volvo"
Normal ar fi, sa spuna ca in 2020 ar vrea sa nu moara nimeni in accidente, sa faca o tehnologie pe care sa o paseze la toti, la urma urmei, viata omului vine pe primul loc, nu competitia, nu ? ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
SIngura solutie ca sa nu mai moare nimeni in Volvo este limitarea la 70 km/h. Nici atunci nu-i sigur, ca intra in tine unu cu un BMW la 200 km/h, si dai coltu de la prea multi G in ficati si pipota, chiar daca pari intreg la exterior.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#8
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum a prins ideea asta conform careia Volvo va oferi protectie la viteze supersonice.
Pana si testele NCAP se fac la viteze relativ mici. O fi masina mai sigura, dar marketingul face tot, vezi alte marci in care suntem mintiti la fel de frumos. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
A l e x |
![]()
Post
#9
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Poate se gandesc sa se umple masina de spuma protectoare... Daca ati vazut filmul Demolition Man
![]() Dar serios vorbind, un pas mare in siguranta auto, zic eu, e limitarea masinii in functie de drum si conditiile meteo. Dar pentru asta ii trebuie un sistem foarte avansat, gps, etc... Si legile internationale de partea lor, astfel sa fie verificate masinile, si unde e scoasa limitarea sa fie amenda imensa... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Dupa cum bine spuneti, nu prea multe se mai pot face pt. protectia ocupantilor in caz de impact. Asta se numeste "siguranta pasiva" si imbunatatirile vor fi modeste in viitor.
Urmatorul mare domeniu e "siguranta activa". Sisteme menita sa ajute la evitarea accidentelor. Prima data sisteme ajutatoare, care avertizeaza soferul despre diferite pericole (lane departure warning, blind-spot detection, closing velocity monitoring, traffic sign recognition, etc...) si apoi sisteme care intervin in situatii extreme, sau daca soferul se comporta periculos. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
UXE |
![]()
Post
#11
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
in sfarsit cei de la volvo au reusit sa faca o masina pt. protectia ocupantilor in caz de impact, sau nu....
Unde este tastatura aia cand ai nevoie de ea? Volvo a invitat recent o mana de jurnalisti pentru a vedea cum functioneaza sistemul lor de evitare al accidentelor rutiere. Dar... nu prea a functionat, suedezii pretinzand o problema tehnica ce avea legatura cu bateria. Este amuzant... asta pana pretinzi ca vinzi cele mai sigure masini din lume! http://www.4tuning.ro/funny-72/video-cei-d...inile-5997.html This post has been edited by UXE: 10 May 2010, 10:54 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
IsNa |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Ei, niciun sistem de asta activ nu va functiona 100% din cazuri. Dar daca functioneaza 99% din cazuri, evita 99% din accidentele de acel fel. Ceea ce este o imbunatatire.
Eu am "incercat" acel sistem saptamana trecuta intr-un mediu controlat, cu obstacole din carton si a functionat bine in cateva zeci de incercari. Are totusi limitari sistemul. Din cauza legislatiei sistemul nu are voie sa intervina decat cu 1 secunda inainte de coliziune. Asta iti asigura oprirea inainte de obstacol de la o viteza pana pe la 20Km/h (pe asfalt uscat si curat). Mai departe, doar ajuta prin reducerea vitezei de impact. Menirea lui e de a reduce frecventa tamponarilor usoare in oras, si de a reduce frecventa accidentarii pietonilor ( detecteaza si pietoni ). Fiind masina prototip, se poate sa fi avut o defectiune sistemul acolo. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
UXE |
![]()
Post
#13
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Din cauza legislatiei sistemul nu are voie sa intervina decat cu 1 secunda inainte care legislatie? la noi sau la ei? oricum mi se pare cam stupid sa intervina inainte cu o sec. sau se bazeaza pe faptul ca soferul are timp sa evite pericolul |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#14
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
nici sa fii in puf, ca la viteza mare tot mori la o oprire instantanee. singura solutie ar fi sa faci toate masinile sa se roteasca intre ele la un accident frontal, ceea ce cred ca e SF deja. La alte tipuri de accidente n-am idei
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
IsNa |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(UXE @ 10 May 2010, 14:19) Exact. Ideea e ca masina sa preia controlul DOAR atunci cand soferul nu mai are ce face. Cel putin, azi, asta e legislatia, desigur "dincolo". E gandit sa te ajute in special in situatii de trafic urban. Totusi, o secunda de franare puternica poate face diferenta intre dauna mica si nicio dauna, intre dauna mare si dauna mica, intre funeralii si spitalizare in cazul unui pieton, etc... Chiar daca merge doar in 90% din cazuri, tot inseamna inca 9 sanse din 10 sa scapi cand ai gresit. In vest asiguratorii (raspundere civila si casco) deja pregatesc reduceri pt. echiparea cu acest sistem. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#16
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
cel mai destept sistem mi se pare Nissan GTR in Japonia... unde utilizatorul poate sa foloseasca toata puterea masinii doar pe o pista, iar in rest nu poate sa depaseasca o anumita viteza. Acest sistem + ideea volvo ar reduce cu mult accidentele ( din punctul meu de vedere )
This post has been edited by rtBK: 10 May 2010, 15:49 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
UXE |
![]()
Post
#17
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
asemanator e si la Bugatti .. cand cumperi masina primesti o cheie care nu face altceva decat sa limiteze la 300km/h
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 20:13 |