Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme...ambreiaj sau cv ?

andishors
post 30 Jul 2010, 17:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




Salutare! sunt posesorul unui renault 5 din 88 cu motor f3n 716 1721cc, CV jb3, ce se gaseste mai des pe renault 19 decat pe r5. am mai multe probleme si nu stiu exact de cine sau ce sunt cauzate. Mi-a schimbat cineva discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul. a reusit sa imi rupa ceva la pedala de ambreiaj, nu stiu exact ce, posibil mecanismul de autoreglare, iar cablul l-a scurtat cu 1 bucsa langa furca (TIGANIE). o perioada de timp masina a mers cand bine cand prost. am presupus ca merge prost (nu "trage" ) din alte motive: tobe fisurate, bujii proaste. ulterior am observat ca: masina ridicata pe un butuc, elevator, scoasa din viteza, rotile continua sa sa invarta(nu foarte tare, pot fi oprite cu mana). e normal ? La ceva timp am dat motorul jos sa ii schimb 2 pastile de la apa din chiulasa si mi s-a scurs niste ulei din cutie jos, cca 200ml si nu am mai completat(va urma), e vre-o problema ?
In concluzie:
- masina nu mai trage deloc bine
- rotile se invart chiar daca e scoasa din viteza
- nu trece de 130 km/h
- cand e motorul rece trage bine apoi nu mai vrea la fel (se incalzeste discul ?)
- oare am reusit sa "topesc" discul in 1 an aprox 10k km ?
alte probleme nu are, nu caraie, intra bine in viteza, as vrea sa stiu daca problema e legata de cutie sau ambreiaj (disc, cablu, pedala, furca ce da impresia ca nu e prinsa de nimic daca dau cablul jos). ce-i drept am si un stil de condus destul de agresiv....dar e masina sport, presupun ca nu ar trebui sa "altereze" foarte mult stilul de mers performantele masinii, ca doar pentru asta a fost proiectata...
sper ca ma puteti lamuri ca nu mai pot sa rezist...cred ca ii dau foc... multumesc anticipat


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 30 Jul 2010, 21:43
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




nu stiu daca este intradevar o masina sport si depinde si de stilul de condus .
Faptul ca ai un motor monoinjectie cu cilindree de 1721 si un cuplu mai mare decat are loganul de 1.4, montat pe o masina mica ar trebui sa fie " fosneatza" .

vezi ca exista tutoriale pentru motor f3n in general verifica diferitele sonde pe care le ai ..si apoi s-a mai discutat , chiar pe un topic deschis de mine despre cablu de ambreiaj .. cand merge , cand nu merge . Nuca de teflon ai schimbat-o ? era buna ?
Cablul este de obicei mai lung cele aftermarket si am gasit improvizatia de a monta un distantier de aprox 5-10mm in capatul cablului . vezi poze . cursa furcii trebuie masurata si la nivelul cablului, din aducere aminte trebuie sa aiba undeva la 17mm + sau - 2mm . ( sau 19mm ?)

http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html

This post has been edited by vepman_ro: 30 Jul 2010, 21:49

Attached thumbnail(s)
resizeDSC09415.JPG ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 199
resizeDSC09428.JPG ( Size: 385.91k ) Number of downloads: 171
sistem_ambreiaj.jpg ( Size: 15.57k ) Number of downloads: 196
DSC01228.JPG ( Size: 2.66mb ) Number of downloads: 203


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 31 Jul 2010, 10:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




nuca nu am schimbat-o...sincer sa fiu nici nu stiu unde se gaseste. cum se schimba ? am probleme sigur la senzorul de la aer (fire dezizolate si dielectric casant)nush daca functioneaza corect dar totusi o sa il schimb... si o sa il schimb cat de curand si mai am 2 probleme cu senzorul de detonatie: 1 nu functioneaza, 2 nu gasesc. daca imi puteti spune un cod sau o alta denumire (in afara de knock sensor) pentru el v-as fi recunoscator. tutorialul il stiu..doar ce m-am uitat acum cateva zile peste el...foarte bine realizat si foarte folositor. ok o sa mai caut printre topicuri sa vad daca gasesc ceva, doar ca momentan nu am timp de stat la comp... multumesc

am cautat mai adanc si am gasit aproape tot ce aveam nevoie tot in niste posturi ale tale. ramane problema cu senzorul de detonatie + ca se strange cu cheie dinamometrica ...la ce cuplu ? ms mult

This post has been edited by andishors: 31 Jul 2010, 13:27


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 31 Jul 2010, 14:17
Post #4


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




pt senzor discuta cu renault19tse , s-ar putea sa aiba el .....
ala greu se defecteaza .....faptul ca se plimba firul nui problema.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 15:39
Dacia