volanul sta intr'o pare dupa schimbarea bieletei
![]() ![]() ![]() |
volanul sta intr'o pare dupa schimbarea bieletei
paul_pt |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
paul_pt |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
unde? la orice service ?
|
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La un service care aparat de facut geometria....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
paul_pt |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
in ce consta? adica sa echilibreze rotile?
|
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tu ai schimbat bieleta si capul de bara in fata blocului?
Dupa orice interventie la directie se regleaza pe stand alinierea rotilor. Ai facut asta?! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
paul_pt |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
le'am schimbat la un service . nu au zis nimic de asta .
|
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU....
Se recomanda ca la momentul schimbarii oricarui element din cadrul sistemului de directie (bieleta, bucsa, pivot, capat de bara etc.), sau al sistemului de suspensie (amortizor, arc) sa se efectueze geometria rotilor, pentru corectarea eventualelor deficiente care apar odata cu aceste schimbari. De asemenea, la inlocuirea anvelopelor se recomanda echilibrarea acestora si efectuarea geometriei rotilor, stiut fiind faptul ca o anvelopa dezechilibrata conduce nu numai la uzura prematura a acesteia dar antreneaza dupa sine si uzura elementelor sistemului de directie si suspensie. Reglat unghiurile suspensiei sau Geometria rotilor Este o operatie prin care diferite unghiuri ale suspensiei sunt reglate in conformitate cu valorile prescrise de fabricant. Este o operatie complicata in primul rand din prisma marjelor de eroare cu care se lucreaza (de ordinul secundelor si / sau zecimilor de milimetru). O reglare incorecta sau o dereglare a unuia sau mai multora unghiuri ale suspensiei conduce la o manevrare imprecisa a automobilului, tocirea rapida a anvelopelor, incapacitatea automobilului de a merge rectiliniu. Reglarea geometriei rotilor permite pozitionarea acestora respectand paralelismul intre axe si cel cu soseaua. O geometrie corecta a rotilor duce la o tinuta de drum mai buna, previne uzura neregulata a anvelopelor si nu in ultimul rand la o economie de carburant. Va recomandam verificarea periodica a uzurii anvelopelor pentru a putea observa o eventuala anomalie a geometriei. Acest fenomen fiind imperceptibil la condus, va recomandam verficarea periodica a uzurii anvelopelor pentru a putea observa o eventuala anomalie a geometriei. Aliniamentul rotilor Este important ca orice vehicul sa aiba cele 4 roti corect aliniate. Rotile nealiniate se opun miscarii naturale a vehiculului cauzand probleme de directie, oboseala soferului si o uzura prematura si neuniforma a anvelopelor. In forma sa cea mai rudimentara, aliniamentul rotilor consta in reglarea unghiurilor rotilor vehiculului, pentru a asigura ca rotile se deplaseaza in raport cu linia mediana geometrica a vehiculului. Fiecare roata isi are propriul set de dinamici (unghiul de cadere, unghiul de fuga si varful curbei) specificate de constructorul de automobile. Cele mai intalnite simptome ale unui automobil fara aliniament sunt uzura neuniforma sau rapida a anvelopelor si devierea sau deplasarea vehiculului din linie dreapta. Atunci cand observati aceste tipuri de probleme la automobilul dumneavoastra, inseamna ca cel mai probabil rotile nu sunt aliniate corespunzator. Un soc puternic, cum ar fi o groapa mai serioasa, poate sa deregleze unghiul de fuga al autoturismului dumneavoastra. Un asemenea impact poate de asemenea sa indoaie janta, provocand o pierdere de presiune si deteriorarea anvelopelor fara a lasa urme evidente. Geometrie computerizata: este operatiunea care va asigura manevrabilitatea ridicata, siguranta, si nu in ultimul rand o viata mai lunga anvelopelor dumneavostra. si consta in alinierea fata de directia de mers si una fata de cealalta. Recomandam verificarea geometriei atunci cand schimbati anvelopele, de asemenea, cel putin o data pe an, sau la cca 10,000 km parcursi. Pe drumurile superbe ale patriei noastre. Termeni folositi in legatura cu geometria rotilor: ALINIERE - Verificarea si reglarea unghiului de fuga, a unghiului de bracaj si a unghiului pivotilor din suspensia unui vehicul pentru pastrarea specificatiilor proiectate de producatorul vehiculului pentru un optimum de performanta. RAPORT GEOMETRIC - Relatia dintre inaltimea si latimea sectiunii unei anvelope, exprimate sub forma unui procent din latimea sectiunii. Daca inaltimea sectiunii este jumatate din latimea acesteia, raportul geometric este de 50%. ECHILIBRU - Distributia egala a masei anvelopei si a ansamblului vehiculului pentru o rulare linistita. Echilibrul se obtine prin montarea de contragreutati pe marginea jantei pentru a contrabalansa distributia inegala a greutatii anvelopei sau rotii. UNGHI DE BRACAJ - Unghiul dintre axa centrala a unei anvelope si o linie verticala, vazut din fata. UNGHI DE FUGA - Unghiul dintre axa de directie a vehiculului si o linie verticala, privit din lateral. DEZECHILIBRU - Starea existenta atunci cand masa unei anvelope nu este uniform distribuita imprejurul axei de rostogolire si a axei centrale, determinand socuri (dezechilibru static) sau zguduituri (dezechilibru dinamic). UNGHI DE ALUNECARE - Unghiul dintre directia in care este orientata sau manevrata o anvelopa si directia efectiva a deplasarii anvelopei. sursa: eanvelope.ro .... google is your friend ![]() This post has been edited by cj98czh: 11 Aug 2010, 14:03 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
paul_pt |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
o sa ma duc azi .
|
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si, pe viitor, evita serviceul in care ai schimbat bieleta si capul de bara.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
paul_pt |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
pai cine se mai duce .. am schimbat si distributia la ei . am stat de la 9 dim pana la 6 seara
![]() |
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Putin dai, putin face.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si de ce ti se pare asa de mult??? Schimbul distributiei este o chestie delicata si de migala...nu una care sa o faci in 30 minute....
R19 se referea la faptul ca nu ti-au spus/facut ca trebuie reglata geometria rotilor.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
paul_pt |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 12 May 10 ![]() |
da, am inteles ce a spus . ms mult pt ajutor .
|
--------------------
renault
megane 2 . eco2
- AG 10 EGT
1,5 dci 85hp 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 23:56 |