Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Prima pornire, dupa aproape doi ani de revizie capitala

Valentin Grama
post 26 Apr 2010, 09:01
Post #1


 


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: Bucuresti






Prima pornire, la sfert de cheie, pentru o dacie din '76, ce a stat in reparatie capitala aproape 2 ani.
(Nota: Pornirea s-a efectuat fara tobe, nu le aveam atunci.)

Reparatiile, in mare, au implicat urmatoarele:

- Curatarea pana la metal a vopselei caroseriei si acoperirea cu un strat temporar de grund.
- Demontarea completa a masinii - motor si cutie de viteze, tot interiorul, usi, geamuri, articulatii, punte spate, etc
- Curatarea completa a partilor de dedesubt ale masinii si acoperirea cu: grund, 15 cutii de antifon, vopsea alba pe baza de teflon
- Montarea de articulatii si suspensii noi: bascule fata/ spate, punte spate, arcuri, amortizoare
- Montarea de sistem de directie nou: caseta de diretie, bielete, capete de bara, nuca volan.
- Montarea de sistem de franare nou: tamburi mari pe spate, cu autoreglabil, discuri frana noi, placute noi, pompa frana de papuc 1.9, tevi de frana noi.
- Revizuirea cutiei de viteze - spalare si curatare - nu a fost necesara inlocuirea vreunei piese
- Revizuirea motorului: inlocuire de cuzineti, segmenti, pompa de ulei cu una cu debit marit, lustruit bielele si pistoanele, planat manual chiuloasa (are 0,5 mm sub cota sad.gif )
- Montat tobe noi
- Sistem electric nou
- Vopsea negru mat


In momentul de fata motorul se afla inca in diagnoza. Pe site-ul din descrierea de pe YouTube se gasesc poze cu toate shimbarile de mai sus.

Rog un moderator sa-mi spuna daca am voie cu link catre site. Site-ul este personal, non profit, nu are reclama pe el si singurul lui scop este de a prezenta reparatiile efectuate la masina.

This post has been edited by Valentin Grama: 26 Apr 2010, 09:05


--------------------
Dacia 1300 neagra, fabricata in 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 26 Apr 2010, 11:02
Post #2


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Interesant. De ce nu prezinti masina la "jurnal de bord"? E mult mai bine acolo.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 26 Apr 2010, 11:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Pe cand lansarea in spatiu? tongue.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 28 Apr 2010, 16:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




cat a costat toata reparatia? timp si bani. nu era mai simplu sa o dai la remat si sa iei ceva nou?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin Grama
post 29 Apr 2010, 15:00
Post #5


 


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(luck33ro @ 26 Apr 2010, 11:41)
Pe cand lansarea in spatiu?  tongue.gif
*



Lansarea in spatiu dupa:

- montarea unei bari fata de plastic, patrate (se gasesc cam greu)
- remedierea franelor - mai trebuie aerisite
- rezolarea unei probleme de alimentare (pompa nu da suficient, carburatorul inca e infundat.. nu stiu inca)
- verificarea bucselor (nu sunt sigur ca nu mai sunt jocuri)

Dupa care mergem la Grivita smile.gif

QUOTE(b76bgaarh @ 28 Apr 2010, 16:06)
cat a costat toata reparatia? timp si bani. nu era mai simplu sa o dai la remat si sa iei ceva nou?
*



Timp si bani? Stii bancul cu "ham, ham!" si "hau hauuuuuu!!!" ? : ))

Era mai simplu, da, dar costurile ar fi fost mai mari. Gandeste-te ca masina cu care am inceput era completa si gratuita (masina de familie). Eu am platit doar piesele ce trebuiau inlocuite - in special full suspensie si roti, full frane, full directie. Si manopera pentru ele a fost gratuita - le-am facut singur. La una noua as fi platit totul in plus - si caroseria, si usile, si cutia de viteze, si blocul motor, si gemurile de usi, si volanul, si tetierele, si scrumiera de bord, si etc.. ai prins ideea.

Si as fi platit toate astea la pret de piesa + manopera aferenta (sudare caroserie, ansamblare motor, vopsire, transport in showw-room, etc). Si pentru ca nu am cum sa platesc cu banii jos, as fi plati si dobanda, care cu totul poate trece de jumatate din pretul masinii.

Teoretic e mai ieftin. Practic cred a iesi tot pe acolo (masina mi-a mancat ceva bani), dar nu pot sa stiu sigur pentru ca nu mi-am luat (si) o masina in rate.



--------------------
Dacia 1300 neagra, fabricata in 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 29 Apr 2010, 20:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




super tare!!! Felicitarile mele!
o sa ajungem sa ne dorim o "batrinica" pe care sa o bibilim toata ziulica. chiar frumos. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 09:13
Dacia