Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inecare motor/semnalizare cu frecventa alternanta

zugry
post 26 Jan 2015, 19:34
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




Prima problema se refera la inecarea motorului in mers, la viteze mari sau la urcari mai abrupte accelerate. Mi s-a intamplat anul trecut in Turcia, de doua ori, de ambele dati la urcarea unei pante mai abrupte. Inecul a fost urmat de ENGINE FAULT si oprirea motorului. Ridicand capota am observat bule de aer pe conducta de alimentare. Am amorsat pompita si a re-pornit. Ajuns in tara am schimbat filtrul de motorina si nu am mai avut probleme.
La un drum de Bucuresti, saptamana trecuta, a reaparut problema in linie dreapta, la 120-130km/h, a avut o cadere de putere - ca un om care alearga si nu mai are aer - de 1 secunda, dupa care si-a revenit.

Daca stie cineva de la ce ar putea fi... recunoscator i-as fi! smile.gif Baietii de la service care m-au sfatuit sa schimb filtrul de motorina ziceau ca s-ar putea sa traga aer pe undeva pe conducte si sa schimb conductele de alimentare; DAR, zic eu... daca ar fi asta... cum de se ineaca o data la 6 luni? blink.gif

A2a problema se refera la semnalizarea pe stanga, care cand clipeste mai des decat normal, cand functioneaza corect. M-am dat jos din masina si m-am uitat dupa un bec ars; la tripla stanga spate din cand in cand incep sa clipeasca alternativ becul de la stop cu cel de la semnalizare. Ce e defect?


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 26 Jan 2015, 23:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Dai jos tripla, cureti mufa care intra in tripla precum si tripla cu spray de contacte dupa care le montezi la loc. Daca e nevoie poti folosi o bucata de smirghel de granulatie mica pentru a freca o eventuala oxidare.

This post has been edited by nlu: 26 Jan 2015, 23:50


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luca76
post 27 Jan 2015, 06:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 26 May 14
From: Cel mai sarac judet din tara




Ai contactul de masa din mufa triplei stanga spate oxidat,rezolvarea in postul anterior.


--------------------
renault Kadjar 1,5 blue dci manual 2019 - Numar de vaslui
prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 27 Jan 2015, 08:43
Post #4


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Caderea de putere este de la acel senzor care este prins de cutia filtrului de aer, iar cu innecatul motorului e mai complicat, daca e sa schimbi pozitia filtrului de motorina cu cateva grade va aparea aer pe turul catre pompa, cel putin asta am aflat in experimentele mele, scos filtru din soclu lui, inclinat pe partea dreapta si a aparut aer pe turul catre pompa, pus filtrul in pozitia lui normala si totul a fost ok.
Si da, poate sa traga aer pe la acele conexiuni rapide si depinde cat de mare era panta si cata motorina aveai in rezervor.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 28 Jan 2015, 21:01
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




bun, dar azi mi s-a intamplat iar, in linie dreapta, localitate, in viteza a4a, 70-80km/h
si ieri, pe autostrada, la 130-140km/h
in ambele cazuri aveam in rezervor in jur de jumatate sad.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 29 Jan 2015, 19:08
Post #6


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Chestia cu aerul pe conductele de alimentare mi-a dat foarte multa bataie de cap.
Am ajuns sa schimb oringurile din cuple si sa curat sonda din rezervor, care si aia are un filtru si o supapa, nu stiu cum e la Megane, dar presupun ca e la fel.
La filtru de motorina, daca e cu senzor, are si ala un oring pe unde poate trage aer, deasemeni pe la bosonul de golire al filtrului poate trage aer, eu unu l-am astupat cu silicon.
Ce am gasit pe forum in sectiunea Clio: scoti returul catre rezervor din filtrul de motorina, astupi stutul de la filtru cu un dop sau cu degetul, e musai sa fie astupat bine dupa care apesi para de amorsare pana se intareste de nu mai poate fi apasata si incepi sa inspectezi toate celellate conexiuni de la filtru sa vezi pe unde curge motorina. Eu asa am descoperit ca tragea aer pe la busonul de golire.
La viteze mici fluxul de motorina catra pompa e si el mic, dar pe masura pe accelerezi pompa va trage din ce in ce mai mult si daca trage aer pe undeva intr-un final se va opri motorul, la fel si in sarcina, are nevoie de mai multa motorina dar daca trage aer se va intampla la fel.
Incearca sa tii motorul in 2500 ture si verifica conductele de motorina sa vezi pe care ai aer.
Daca ai aer pe turul de la rezervor catre filtru de motorina, pot fi de vina conexiunile de la rezervor sau cele de sub masina, daca ai aer de la para de amorsare in filtru atunci e dusa para de amorsare, daca ai aer din filtru de motorina catre pompa de inalta atunci trebuie verificat busonul de golire al filtrului de motorina, oringul de la senzor, daca are senzor de apa si toate cuplele care vin pe filtru, daca din returul de la pompa vine mult aer atunci trebuiesc verificate injectoarele si pompa, pe acel retur trebuie sa vina doar ca o spumare la interval de cateva secunde, aproape insesizabila.
In cel mai rau caz poate fi o gaura mica in una din conductele de motorina, atunci nu ai ce face decat sa schimbi tot segmentul afectat sau o poti astupa cu poxipol, temporar.
Un indiciu bun ar fi sa cauti locuri in care conductele de alimentare s-ar putea atinge cu ceva, instalatie electrica, sasiu masina sau chiar ele intre ele, daca e sa ai asemenea puncte mai mult ca sigur acolo vei gasi o posibila gaura.

This post has been edited by RazvanF: 29 Jan 2015, 19:30


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 19 Feb 2015, 09:00
Post #7


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Se pare ca din nou masinuta vrea la doctor insa mai intai as dori sa vad daca cineva a mai patit ca sa stiu cum sa pun problema... Aseara in timp ce mergeam am observat ca dupa o schimbare de viteza(3-4) sau dupa o decelerare si pus din nou piciorul pe acceleratie, masina a dat in nas pt o sec..... nu se intampla in forja nici la mers constant... a facut de trei ori in 50 km. Mentionez ca egr este curatat, filtrul schimbat de doua luni....deci? Se poate de la pompa de injectie?


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Feb 2015, 09:04
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Incearca o purjare filtru prin scurgerea lichidului......poate are apa.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 19 Feb 2015, 10:00
Post #9


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




da msde raspuns.... o sa incerc...insa crezi ca poate fi si de la pompa de injectie .....sau de la diferite contacte cum se vorbeste pe aici?


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Feb 2015, 10:23
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Totul este posibil....doar e Renault!
Daca este defect electric apare eroare pe diagnoza.....daca se face bineinteles!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 19 Feb 2015, 14:58
Post #11


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




pai o sa fac daca persista..


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 25 Feb 2015, 09:36
Post #12


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Revin cu problema.... sambata am avut putin timp si am curatat verificat daca mufele de pe acceleratie frana sunt oxidate de pe la egr, debitmetru are etc.. Am purjat si filtru(nu era mizerie sau apa). Dupa toate acestea am plecat cam vreo 30 km sa vedem... si surpriza.... mergea bine... Asta pana ieri cand iara a avut o tentativa de dat in nas.. deja ma enerveaza..Ar mai fi o chestie ..relantiul nu sta constant in sensul ca se aud mici intreruperi din cand in cand.....ma tem ca la diagnoza o sa schimb jumate masina si tot fara rezultat(am mai patito cu un martor aprins de airbag , la diagnoza a zis ca e defect airbagul volan si trebuie schimat , si de fapt am curatat putin contactele si merge si azi.)


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 19 Mar 2015, 09:28
Post #13


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




deci nu reusesc sa scap de problema.... la diagnoza nimic... nimic... Au zis ca se poate ca egr sa nu functioneze foarte bine cu toate ca la diagnoza functiona...


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:34
Dacia