Inecare motor/semnalizare cu frecventa alternanta
![]() ![]() ![]() |
Inecare motor/semnalizare cu frecventa alternanta
zugry |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015
- de Bucuresti... :) Renault rulez...
|
|||
nlu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
Dai jos tripla, cureti mufa care intra in tripla precum si tripla cu spray de contacte dupa care le montezi la loc. Daca e nevoie poti folosi o bucata de smirghel de granulatie mica pentru a freca o eventuala oxidare.
This post has been edited by nlu: 26 Jan 2015, 23:50 |
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
luca76 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Ai contactul de masa din mufa triplei stanga spate oxidat,rezolvarea in postul anterior.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Caderea de putere este de la acel senzor care este prins de cutia filtrului de aer, iar cu innecatul motorului e mai complicat, daca e sa schimbi pozitia filtrului de motorina cu cateva grade va aparea aer pe turul catre pompa, cel putin asta am aflat in experimentele mele, scos filtru din soclu lui, inclinat pe partea dreapta si a aparut aer pe turul catre pompa, pus filtrul in pozitia lui normala si totul a fost ok.
Si da, poate sa traga aer pe la acele conexiuni rapide si depinde cat de mare era panta si cata motorina aveai in rezervor. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
zugry |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
bun, dar azi mi s-a intamplat iar, in linie dreapta, localitate, in viteza a4a, 70-80km/h
si ieri, pe autostrada, la 130-140km/h in ambele cazuri aveam in rezervor in jur de jumatate ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015
- de Bucuresti... :) Renault rulez...
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#6
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Chestia cu aerul pe conductele de alimentare mi-a dat foarte multa bataie de cap.
Am ajuns sa schimb oringurile din cuple si sa curat sonda din rezervor, care si aia are un filtru si o supapa, nu stiu cum e la Megane, dar presupun ca e la fel. La filtru de motorina, daca e cu senzor, are si ala un oring pe unde poate trage aer, deasemeni pe la bosonul de golire al filtrului poate trage aer, eu unu l-am astupat cu silicon. Ce am gasit pe forum in sectiunea Clio: scoti returul catre rezervor din filtrul de motorina, astupi stutul de la filtru cu un dop sau cu degetul, e musai sa fie astupat bine dupa care apesi para de amorsare pana se intareste de nu mai poate fi apasata si incepi sa inspectezi toate celellate conexiuni de la filtru sa vezi pe unde curge motorina. Eu asa am descoperit ca tragea aer pe la busonul de golire. La viteze mici fluxul de motorina catra pompa e si el mic, dar pe masura pe accelerezi pompa va trage din ce in ce mai mult si daca trage aer pe undeva intr-un final se va opri motorul, la fel si in sarcina, are nevoie de mai multa motorina dar daca trage aer se va intampla la fel. Incearca sa tii motorul in 2500 ture si verifica conductele de motorina sa vezi pe care ai aer. Daca ai aer pe turul de la rezervor catre filtru de motorina, pot fi de vina conexiunile de la rezervor sau cele de sub masina, daca ai aer de la para de amorsare in filtru atunci e dusa para de amorsare, daca ai aer din filtru de motorina catre pompa de inalta atunci trebuie verificat busonul de golire al filtrului de motorina, oringul de la senzor, daca are senzor de apa si toate cuplele care vin pe filtru, daca din returul de la pompa vine mult aer atunci trebuiesc verificate injectoarele si pompa, pe acel retur trebuie sa vina doar ca o spumare la interval de cateva secunde, aproape insesizabila. In cel mai rau caz poate fi o gaura mica in una din conductele de motorina, atunci nu ai ce face decat sa schimbi tot segmentul afectat sau o poti astupa cu poxipol, temporar. Un indiciu bun ar fi sa cauti locuri in care conductele de alimentare s-ar putea atinge cu ceva, instalatie electrica, sasiu masina sau chiar ele intre ele, daca e sa ai asemenea puncte mai mult ca sigur acolo vei gasi o posibila gaura. This post has been edited by RazvanF: 29 Jan 2015, 19:30 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Se pare ca din nou masinuta vrea la doctor insa mai intai as dori sa vad daca cineva a mai patit ca sa stiu cum sa pun problema... Aseara in timp ce mergeam am observat ca dupa o schimbare de viteza(3-4) sau dupa o decelerare si pus din nou piciorul pe acceleratie, masina a dat in nas pt o sec..... nu se intampla in forja nici la mers constant... a facut de trei ori in 50 km. Mentionez ca egr este curatat, filtrul schimbat de doua luni....deci? Se poate de la pompa de injectie?
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Incearca o purjare filtru prin scurgerea lichidului......poate are apa.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
da msde raspuns.... o sa incerc...insa crezi ca poate fi si de la pompa de injectie .....sau de la diferite contacte cum se vorbeste pe aici?
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Totul este posibil....doar e Renault!
Daca este defect electric apare eroare pe diagnoza.....daca se face bineinteles! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
pai o sa fac daca persista..
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Revin cu problema.... sambata am avut putin timp si am curatat verificat daca mufele de pe acceleratie frana sunt oxidate de pe la egr, debitmetru are etc.. Am purjat si filtru(nu era mizerie sau apa). Dupa toate acestea am plecat cam vreo 30 km sa vedem... si surpriza.... mergea bine... Asta pana ieri cand iara a avut o tentativa de dat in nas.. deja ma enerveaza..Ar mai fi o chestie ..relantiul nu sta constant in sensul ca se aud mici intreruperi din cand in cand.....ma tem ca la diagnoza o sa schimb jumate masina si tot fara rezultat(am mai patito cu un martor aprins de airbag , la diagnoza a zis ca e defect airbagul volan si trebuie schimat , si de fapt am curatat putin contactele si merge si azi.)
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
deci nu reusesc sa scap de problema.... la diagnoza nimic... nimic... Au zis ca se poate ca egr sa nu functioneze foarte bine cu toate ca la diagnoza functiona...
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:34 |