Nebunie curata - viteza si stabilitate
![]() ![]() ![]() |
Nebunie curata - viteza si stabilitate
Alexa85 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|||
RaR5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 August 09 ![]() |
Pai, R5 e legenda de raliu. Cauta pe net sa vezi ce poate un R5 modificat.
Si avem si noi cateva care inca mai participa. Gandeste-te ca un R5 GTT are cam 820 kg cu tot cu un sofer de pana'n suta (asta cu rezervoru' gol) si poate fi dus lejer pana in 150-200 caluti. Eu am unul cu motor B18FT - 122 caluti stoc, cu remapare 160 caluti... Vezi ca se spune despre R5 ca sunt "femei usoare" - te asculta, se tin bine in curbe, dar odata'ti sar in cap... ar fi pacat sa rastorni un R5, nu de alta, dar nu prea ai structura de rezistenta... Eu am si trapa si am stalpi de 2 degete...Bafta mea ca tipul de care am luat 5-ul a umblat pe la suspensii si frane, nu doar la motor, dar tot nu ma incumet sa "ii dau cat duce" Sper sa te bucuri de Ascutitoare.... |
--------------------
Renault
5
GTX, 1.7 B18FT
|
|
razvyp |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 31 October 09 ![]() |
pai cate curse au facut astia cu R5 si cate is pe you tube modificate la motor si tunate de doamne feri..nu-i ceva nou a mea merge cu 135-140 ..1.4 benzina super campus..130 iam dat eu si mai are pedala da nu-s eu un impatimit al vitezei..intr-un documentar pe un anumit canal am vazut ca in 12 sec sau 14 ajunge la 100 km pe ora se tine destul de bine in curbe mai bine ca o super nova dupa parerea mea ..
This post has been edited by razvyp: 3 Apr 2010, 06:34 |
--------------------
renault 5
campus
- sj 09 www
1989
|
|
tilicaru |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 April 08 ![]() |
eu acuma am pus injectie monopunct pe ea .mai am cateva reglaje la ea .am pus instalatie de opel , computer sub bord .o sa pun si poze cand e gata sa vedeti.deocamdata la pornire porneste frumos . dar mai trebuie un pic umblat la monopunct ca imi trage un pic aer fals. in rest dupa cum suna motorul sa reglat din toate puctele de vedere .alfel suna cu o injectie.am facut toata toba de la cap la coada , instalatia la motor toata schimbata . sper ca in 1 saptamana sa pun pozele la ea si sa ma pot bucura de ea . daca ma lasa vremea , ca tot ploua si lucru afara .
un paste fericit va doresc la toti . |
--------------------
renault r5 campus
renault
1987
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
nici eu nu sunt impatimit al vitezei dar daca tot am luat-o si mai am pana o sa ma apuc de reparat la ea am zis ca sa vad ce poate sa fac ca dupa ce o repar nu o sa ii mai dau asa de tare cum i-am dat pana acum. o sa fiu baiat cuminte si o sa tin frumos "femeia usoara" ca sa nu patesc si altele ca am mai avut eu un accident usor si de atunci sunt grijuliu in trafic. depasiri riscante nu fac si nici viteza in curbe nu am avut si nici nu o sa am.
rar5 tu imi sugerez sa umblu putin si la suspensii?? |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
RaR5 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 August 09 ![]() |
Eu asa recomand, pune-i arcuri si amortizoare de GTT, o sa fie mai teapana. Eu in iarna cand mai ramaneam perpendicular pe urmele de roti de pe "strada" o mai puneam pe prietena mea sa se suie cu fundul pe capota, deasupra rotii, doar ca nu se prea lasa masina si nu ma ajuta, asa ca am renuntat la idee, si de dragul pastrarii vopselei.
Da, eu am motorul de Volvo - 1.7 Turbo, acum merge in 04. Bar stoc, dar dupa ce o pregatesc de vara intentionez sa o mut la presiunea maxima pentru instalatie 0.8. Spor la trebrui, si Paste fericit tuturor. |
--------------------
Renault
5
GTX, 1.7 B18FT
|
|
treishu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
5-u cabrio al meu a mers ieri cu 200-210 in drum spre pitesti...
nu m-a depasit nimic ![]() |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
stie cineva exact tipul uleiului ce trebuie bagat?? stiu ca sunt 5w-10; 10w-20 sau ceva de genu. lichidul de frana trebuie pun unu anume sau pot sa pun unu oarecare?
|
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
treishu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
elf 10w40
lichid dot4 |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
ms fain. azi am defacut putin masina (dat jos spoilere, aripa stg fata, roti (se lipisera a trebuit sa le bat cu ciocanul sa le dau jos) banchete) nu e foarte multa rugina, imi place. am vazut o teava ruginita care mergea pe langa tubul de alimentare. e rupta de la rugina, stie cineva ce este?? o sa o inlocuiesc. imi place ca are tevile de frane din cupru. pe masura ce lucrez la ea o sa va tin la curent daca nu va deranjeaza. o sa mai pun cateva intrebari pe parcurs caci nu stiu nici eu toate si mai am nevoie de lamuriri. va multumutesc anticipat
5 Apr 2010, 20:38: va rog frumos sa imi spuneti si mie daca stiti, daca pot pune pe reno-ul meu cauciucuri mai late si cu etalon mai mic. care este maximul care il pot pune? This post has been edited by Alexa85: 5 Apr 2010, 20:38 |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
treishu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
din punct de vedere legal nu ai voie nimic altceva decat scrie in talon
eu am avut pe masina urmatoarele: 195/50/15 205/50/15 215/40/16 195/40/16 |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
eu vreau sa pastrez tot pe r13 cat are masina in talon, dar vreau sa pun ceva mai late de 155/70
|
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
red_reno_ck |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 29 August 09 ![]() |
am un r5 alpine turbo,achizitie noua.viteza habar nu am cu cat am mers pt ca ,vitezometrul nu merge(cred ca e rupt cablul sau nu e montat ca lumea).dar are o viata cum putine masini care le-am condus pana acum au.singura neplacere este oscilatul turatiei la relanti si n u stiu ce as putea sa ii fac.
|
--------------------
renault
megane 2
2005 sedane
|
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
eu am avut pe al meu R5 Campus 1987 cauciucuri de 185/50 R13 si aratau foarte bine si nu frecau. dar nu erau trecute in talon.
http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-...t-5-campus.html QUOTE(Alexa85 @ 7 Apr 2010, 21:06) This post has been edited by mirel vicaru: 12 Apr 2010, 21:34 |
--------------------
Renault
5
- TM37TIA
1984 www.renault5.3xforum.ro
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(red_reno_ck @ 7 Apr 2010, 21:56) am un r5 alpine turbo,achizitie noua.viteza habar nu am cu cat am mers pt ca ,vitezometrul nu merge(cred ca e rupt cablul sau nu e montat ca lumea).dar are o viata cum putine masini care le-am condus pana acum au.singura neplacere este oscilatul turatiei la relanti si n u stiu ce as putea sa ii fac. sa il stamapnesti sanatos. sa sti ca asa este, au o viteza cum putine masini au, facand exceptie bmw care din fabria sunt nebune cam toate vitezomatrul se poate pune un cablu. legat de oscilat turatia vezi sa nu fie ceva cu calculatorul (daca ai calculator) daca nu altceva nu stiu ce ar putea fi. mai intreaba pe forum. QUOTE(mirel vicaru @ 12 Apr 2010, 21:33) eu am avut pe al meu R5 Campus 1987 cauciucuri de 185/50 R13 si aratau foarte bine si nu frecau. dar nu erau trecute in talon. http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-...t-5-campus.html si pe talon cat aveeai trecut??? |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
5
- TM37TIA
1984 www.renault5.3xforum.ro
|
|
davincu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Alexa, 120 ??? si ti se pare ca ai mers tare?? A mea e batranica si fuge 140 .S-ar mai duce, dar mie teama sa nu pateasca ceva.Din pacate nu-mi place cum sprinteaza. E lenesa la depasiri, eventual cu o treapta de viteza mai jos si turata.La cat e de veche am o strangere de inima sa turez motorul, dar am impresia ca-i place!
La asa masina usoara 140 e periculos din cauza distantei de franare! Foarte important sa ai amortizoare (telescoape) bune. Altfel n-ai stabilitate.Si desigur frane. Baieti, eu nu am turbo, asa ca va intreb pe cei care aveti benzinar fara turbo 1.4: ale voastre nu sunt lenese? La demaraje n-are vlaga. Dupa ce s-a turat trage bine! Vre-un sfat? |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
a mea nu e lenesa, este adevarat ca cei 93 de caluti sunt cam batrani (1979) dar in niciun caz nu e lenesa. Motorul 1400 cmc aspirat
QUOTE(davincu @ 13 Apr 2010, 09:38) Alexa, 120 ??? si ti se pare ca ai mers tare?? A mea e batranica si fuge 140 .S-ar mai duce, dar mie teama sa nu pateasca ceva.Din pacate nu-mi place cum sprinteaza. E lenesa la depasiri, eventual cu o treapta de viteza mai jos si turata.La cat e de veche am o strangere de inima sa turez motorul, dar am impresia ca-i place! La asa masina usoara 140 e periculos din cauza distantei de franare! Foarte important sa ai amortizoare (telescoape) bune. Altfel n-ai stabilitate.Si desigur frane. Baieti, eu nu am turbo, asa ca va intreb pe cei care aveti benzinar fara turbo 1.4: ale voastre nu sunt lenese? La demaraje n-are vlaga. Dupa ce s-a turat trage bine! Vre-un sfat? |
--------------------
Renault
5
- TM37TIA
1984 www.renault5.3xforum.ro
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(davincu @ 13 Apr 2010, 09:38) Alexa, 120 ??? si ti se pare ca ai mers tare?? A mea e batranica si fuge 140 .S-ar mai duce, dar mie teama sa nu pateasca ceva.Din pacate nu-mi place cum sprinteaza. E lenesa la depasiri, eventual cu o treapta de viteza mai jos si turata.La cat e de veche am o strangere de inima sa turez motorul, dar am impresia ca-i place! La asa masina usoara 140 e periculos din cauza distantei de franare! Foarte important sa ai amortizoare (telescoape) bune. Altfel n-ai stabilitate.Si desigur frane. Baieti, eu nu am turbo, asa ca va intreb pe cei care aveti benzinar fara turbo 1.4: ale voastre nu sunt lenese? La demaraje n-are vlaga. Dupa ce s-a turat trage bine! Vre-un sfat? nu mi s-a parut ca am mers tare, am mers si cu 250 cu un bmw ![]() This post has been edited by Alexa85: 13 Apr 2010, 16:37 |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
davincu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Mirel, a mea are 43kw inseamna vre-o 61cp. Ai cumva idee cum se explica faptul ca ai motorul de 1.5 ori mai puternic??
Si a mea e tot 1.4 benzinar, aspiratie! Eu vad destul de clar cum mi-o iau alte masini in fata la demaraje.Nu ma concurez cu nimeni, dar stiu ca a mea nu poate pleca asa, desi mi-ar place! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(davincu @ 14 Apr 2010, 15:08) Mirel, a mea are 43kw inseamna vre-o 61cp. Ai cumva idee cum se explica faptul ca ai motorul de 1.5 ori mai puternic?? Si a mea e tot 1.4 benzinar, aspiratie! Eu vad destul de clar cum mi-o iau alte masini in fata la demaraje.Nu ma concurez cu nimeni, dar stiu ca a mea nu poate pleca asa, desi mi-ar place! nu stiu ce ai patit tu la masina dar a mea pleaca destul de bine. eu am testat astea pana sa o bag in reparatie. dupa ce o repar si ii schimb cate una alta incluziv ambreiaj, sper sa fie si mai buna. de fapt masina e masina si fiecare fuge in felul ei, una mai tare alta maiincet, chiar daca sunt acelasi model si au acelasi tip de motor. |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
betamax |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(davincu @ 14 Apr 2010, 15:08) Mirel, a mea are 43kw inseamna vre-o 61cp. Ai cumva idee cum se explica faptul ca ai motorul de 1.5 ori mai puternic?? Si a mea e tot 1.4 benzinar, aspiratie! Eu vad destul de clar cum mi-o iau alte masini in fata la demaraje.Nu ma concurez cu nimeni, dar stiu ca a mea nu poate pleca asa, desi mi-ar place! R5-ul lui Mirel este Alpine , adica e fabricat de Renault si tunat de Alpine (la vremea aia erau firme separate, ulterior Regia a "asimilat"/integrat si mica firma Alpine, specializata in masinile pentru competitii). Sunt multe diferente intre cele doua masini, carburatorul (la tine simplu / la el dublu) forma chiulasei, a pistoanelor, etc. Cine vinde un R5 Alpine e ori muritor de foame ori nu stie ce masina are, ori masina e cazuta rau. Cred ca Alpinu' are cea mai mare putere pentru un motor aspirat, la capacitatea lui. Nu am si nu am avut r5, dar voi avea, mai devreme sau mai tarziu, am boala asta de vreo 30 de ani si am mai citit cate ceva despre el. Pt. Mirel : eu stiam ca Alpinu' are 94 de cai, ce se intampla, ai pierdut unul ? |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
nu am pierdut niciunul.
motorul dezvolta 68 Kw la 6400 turatii/min. Dar exista 2 unitati de masura pentru putere care se cheama la fel: cal putere: cea britanica si cea europeana, de aici diferenta. Uite niste linkuri http://clubr5.forumpro.fr/Caracteristique-h74.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5_Alpine http://www.echivalente.ro/download/unitati_de_putere.pdf Pt. Mirel : eu stiam ca Alpinu' are 94 de cai, ce se intampla, ai pierdut unul ? [/quote] 15 Apr 2010, 19:58: uite ce zice wikipedia despre Alpine http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_%28car_maker%29 QUOTE(betamax @ 15 Apr 2010, 18:37) R5-ul lui Mirel este Alpine , adica e fabricat de Renault si tunat de Alpine (la vremea aia erau firme separate, ulterior Regia a "asimilat"/integrat si mica firma Alpine, specializata in masinile pentru competitii). Sunt multe diferente intre cele doua masini, carburatorul (la tine simplu / la el dublu) forma chiulasei, a pistoanelor, etc. Cine vinde un R5 Alpine e ori muritor de foame ori nu stie ce masina are, ori masina e cazuta rau. Cred ca Alpinu' are cea mai mare putere pentru un motor aspirat, la capacitatea lui. Nu am si nu am avut r5, dar voi avea, mai devreme sau mai tarziu, am boala asta de vreo 30 de ani si am mai citit cate ceva despre el. Pt. Mirel : eu stiam ca Alpinu' are 94 de cai, ce se intampla, ai pierdut unul ? This post has been edited by mirel vicaru: 15 Apr 2010, 19:58 |
--------------------
Renault
5
- TM37TIA
1984 www.renault5.3xforum.ro
|
|
treishu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
cele mai bune anvelope pe 13 pe care le puteti pune pe buburuze sunt 195 55 13.
cele mai bune anvelope pentru aceste masini sunt 195 50 15. |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
davincu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(betamax @ 15 Apr 2010, 18:37) R5-ul lui Mirel este Alpine , adica e fabricat de Renault si tunat de Alpine (la vremea aia erau firme separate, ulterior Regia a "asimilat"/integrat si mica firma Alpine, specializata in masinile pentru competitii). Sunt multe diferente intre cele doua masini, carburatorul (la tine simplu / la el dublu) forma chiulasei, a pistoanelor, etc. Multumesc, acum sunt am inteles! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
red_reno_ck |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 29 August 09 ![]() |
sunt tare curios cate reno 5 alpine turbo "in viata"sunt in romania.mi-ar placea sa ma intalnesc cu pasionati si proprietarii acestor "bijuterii".
|
--------------------
renault
megane 2
2005 sedane
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
Alexa85 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 March 10 From: Brasov ![]() |
am nevoie si eu de cateva sfaturi. in sfarsit dupa mutla vreme reusesc sa imi repar si eu masina.
1. vreau sa ii pun scut si nu stiu ce model se potriveste, de pe ce masina as putea lua 2. toba de esapament (este buna cea de la twingo? ca din cate am vazut eu masinile sunt la fel) 3. discul e am breiaj se potriveste de pe alta masina sau ce tip de disc trebuie sa iau? alte sugestii sunt bine venite |
--------------------
renault
renault r5 tr
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 04:59 |