Restructurari la Mahindra-Renault
![]() ![]() ![]() |
Restructurari la Mahindra-Renault
Smiley |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
le-o fi placand, dar nu le place pretul enorm pentru ce ofera.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#3
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
"The Logan’s size is also over 4 meters in length so it is in one excise tax bracket too high."
Cool. Pe cand si la noi? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
axabrt |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.262 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Protonu ala care e concurent cu ea chiar arata ok...Proton a cumparat Lotus, so.,.
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#5
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(vijelie @ 6 Jan 2010, 11:16) "The Logan’s size is also over 4 meters in length so it is in one excise tax bracket too high." Cool. Pe cand si la noi? Nu le trebuie mult, doar ideea și vine imediat o Ordonanță de Urgență… Însă cei de la Mioveni sunt și așa „înghesuiți” de criza financiară, stoparea programelor „Rabla” în Europa, au renunțat și la avantaj client de până la 3.800 lei li plătesc doar taxa de primă înmatriculare, o taxă pe lungime le-ar trebui să sucombe… |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
BOG |
![]()
Post
#6
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Renault renunta la Logan in India...un extras din comunicat:
Mahindra & Mahindra (M&M) will buy Renault’s equity stake in MRPL, resulting in MRPL becoming a 100% Mahindra group owned company The Renault name and logo will continue to be used on the Logan till the end of this calendar year Over the course of a transition period of about 18 months, M&M will: - Rename the car to a Mahindra owned brand name and the car shall then only display the Mahindra logo - Create a refresh and other modifications in line with customer expectations - Execute additional localisation to reduce costs |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(BOG @ 16 Apr 2010, 16:30) Execute additional localisation to reduce costs Nu ii mai pune motor ca sa fie mai ieftina? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
BOG |
![]()
Post
#8
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Cine stie...din 2007 si pana acum au vandut pe piata indiana 44.000....deci slabut. Se pare ca era prea scumpa...
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
aphophis |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
da.. taxele il omorau, faptul ca nu au localizat productia foarte mult, faptul ca nici renault nu l-a pozitionat prea bine. MAsina se vindea bine ca taxi, sa vedem ce va fi de acum, ce va scoate renault in lupta. Logan facelift, sandero? Duster
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
minny |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Renault nu mai scoate nimic ca de aia si-a vandut actiunile, dar le da mana libera la indieni sa il ia la pila, sa ii mai puna niste oua kinder la antene si niste beculete suplimentare sa fie exact pe gustu lor.
|
--------------------
------
------
------
|
|
aphophis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
nu sub numele mahindra, da ma indoiesc ca renunt la piata indiana
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
yoncv |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 442 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Primul efect: reducere de pret
http://www.automarket.ro/stiri/pretul-lui-...ntei-29993.html |
--------------------
VW
Jetta
- dj-17-???
2017
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#13
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
Renault renunță la producția Logan în India
Mahindra va cumpăra de la Renault 49% din acțiunile pe care constructorul francez le deținea în cadrul parteneriatului Mahindra Renault Pvt Ltd prin care cele două companii produceau modelul Logan pentru piața din India. Mahindra & Mahindra va deține astfel în proporție de 100% Mahindra Renault Pvt Ltd și va continua să utilizeze logo-ul Renault până la sfârșitul anului calendaristic, conform informațiilor furnizate de constructorul francez. Francezii se obligă să furnizeze logistică și componente pentru producția Logan până în 2011, după această dată Mahindra & Mahindra urmând să să folosească o marcă proprie pentru producția auto. Conform contractului compania indiană va mai trebui să efectueze modificări la linia de echipări și de poziționare a noului produs. Mahindra Renault Pvt. Ltd a fost înființată în 2005 cu scopul de a produce modelul Logan la fabrica din Nashik. De la demararea producției în 2007 Mahindra Renault au comercializat gama Logan în 44.000 unități pe piața din India și 2.600 autoturisme livrate pe piața din Africa de Sud. Loganul, eșecul Renault din India Doar 44.000 de Loganuri s-au vândut în India de la începerea producției, în 2007. Dacă vânzările Logan au fost un boom în toată Europa, nu se poate spune că mașina a sedus și piața asiatică. Renault a hotărât să întrerupă colaborarea cu Mahindra, producătorul indian al Loganului. Doar 5000 de loganuri s-au vândut anul trecut în India. Loganul, mașină ieftină în general, nu și-a găsit locul pe piața idiană după ce a fost lansată "cea mai ieftină mașina din lume", Tata Nano. În India, mașinile care măsoară peste patru metri lungime sunt taxate suplimentar cu 22%. Loganul pe benzină are un preț care începe de la 428.000 de rupii (7.400 se euro), iar cel diesel începe de la 11.000 de euro, în timp ce Tata Nano, în versiunea de bază, costă circa 2.500 de euro. Nici designul Loganului nu i-a sedus pe indieni, prea simplu și un pic retro pentru gustul lor. Spre deosebire de Suzuki Swift, care a fost un real succes. Renault nu se va retrage însă de pe piața indiană. Producătorul va deschide la Chennai, în Madras un nou sit de producție, unde ar trebui să fie produse Nissan Koleos și Renault Fluence. Fabricarea acestor modele ar trebui să înceapă în 2011. Și piața low cost va fi atacată. Renault speră să lanseze un model ultra low-cost, la 1900 de euro, în concurență cu Tata Nano. Mahindra, obligată să ieftinească Loganul Noul proprietar al Loganului indian, Mahindra, reduce prețurile cu până la 1.400 de euro. Pentru a depăși situația creată de taxa pe mașinile lungi, Mahindra a tăiat din prețurile Logan. Astfel, reducerea este cuprinsă între 403 și 1.346 de euro. Prima decizie a indienilor de la Mahindra, după ce au preluat pachetul majoritar de acțiuni de la Renault, a fost să reducă prețul Loganului. Pentru că anul trecut s-au comercializat numai 5.339 de unități, Mahindra vrea, măcar în ultimul ceas, să impulsioneze vânzările de Logan. Ca urmare, indienii au hotărât să comercializeze mașina cu reduceri cuprinse între 5% și 12%. Cei de la Mahindra spun că discountul, cuprins între 24.000 și 80.000 de rupii (403-1.346 euro) este fix ceea ce căutau clienții din India, a treia mare piață auto din Asia, după China și Japonia. This post has been edited by membru_DC: 26 Apr 2010, 17:17 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
Alfred |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
”Renault nu se va retrage însă de pe piața indiană. Producătorul va deschide la Chennai, în Madras un nou sit de producție, unde ar trebui să fie produse Nissan Koleos și Renault Fluence. Fabricarea acestor modele ar trebui să înceapă în 2011.”
Intre mana si taste au uitat de Micra si au botezat Koleosul sub marca Nissan... ![]() Au uitat si de Duster. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 10:25 |