Probleme ulei si relanti, nivelul uleiulu
![]() ![]() ![]() |
Probleme ulei si relanti, nivelul uleiulu
Marius20 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Clio 3
- VN-97-MAN
2007 benzina
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Putin peste maxim nu e grav.
Consuma ulei ? cat ? cei din service nu au spus nimic de acest aspect ? Se intampla in mod constant sa iti moara motorul sau s-a intamplat si asta 1 data de 2 ori ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ionz |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 April 08 ![]() |
Daca dai un search pe Google poti gasii eventuale raspunsuri. Eu am gasit ceva intr-un alt forum (mult mai activ) de genul:
"Va rog sa imi spuneti daca stiti - eventual sunteti si avizati - care sunt consecintele faptului ca este prea mult ulei in motor. Cam 5 - 6 mm mai sus de nivelul maxim semnalizat pe joja. Cei de la Rodav, in exces de zel au turnat putin mai mult ulei decat trebuia la revizie. Mai mult, la o turatie inalta 5000 rpm am simtit miros de ulei ars in habitaclu si suprafata de deasupra motorului din zona jojei si a busonului de ulei sunt patate de ulei. In mod subiectiv simt ca masina nu trage la fel ca inainte si nu mai urca in turatii la fel de repede ca inainte de a face revizia. Asta am simtit ca se intampla cam in 800 km facuti de la revizie pana acum (in 6 zile). Benzina este de la acelasi Petrom la care alimentez de fiecare data. Un priten mecanic la Hyundai mi-a explicat ca ulei in exces la motor creeaza o presiune in partea de jos si cilindrul trebuie sa depuna mai mult efort pentru a cobori (asta am inteles). Consecintele nu sunt grave si pot merge fara nici o problema doar ca fortez putin garniturile. Consecinta: masina sus pe elevator si sa dau drumul la excesul de ulei pana la nivelul optim." Iar cineva mai zicea: "nu vreau sa te sperii dar consecintele nu sunt placute de loc (segmenti cocsati, simeringuri/garnituri aruncate sau sparte, bujii ancrasate, etc) !! si ca sa ajungem direct la subiect, te duci IMEDIAT la service-ul ( cu motorul la turatii cat mai joase !!!) care a facut chestia asta si le spui sa remedieze problema, sau , daca te pricepi un pik, scoti ulei cu o para de cauciuc atasata la un varnis sau alt tub flexibil chiar pe tubul jojei de ulei. odinioara erau niste pompe care sugeau uleiul din motor...acum nu mai stiu! succes ! ufff ...meseriasii nostri !!" |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:03 |