Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cablu kilometraj - merge in gol

grimm 1
post 1 Feb 2010, 14:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




de ceva vreme nu mai imi merge cablul de kilometraj . Problema este ca mai indica din cand in cand la viteze de 10-20 km/h dar cum creste viteza nu mai arata de loc . Nu imi dau seama s-a rupt cablul ,a scapat din cutie sau s-a scurtat si iese din vitezometru pentru ca in mers se aude un tacanit ca si cum ar scapa in gol. Mai am o problema in sensul ca pe cablul de km sunt si 3 fire care intra in vitezometru,aceste fire sunt bagate pe cablul de km sunt invelite de ultima membrana din cauciuc, cea care acopera partea metalica . Stie cineva ce fac acele fire si cum se scoate cablul de km din cutie si din bord ca eu am incercat sa-l scot din bord si nu an reusit .


--------------------
renault 19 txe - b-32-xua 1992/hackbach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baiatbelea
post 1 Feb 2010, 15:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 9 August 07




are o siguranta peste el din cauza asta nu il poti scoate;
sunt ca 2 "urechi" undeva la 2cm desupra intrarii in ceasuri; tre sa apesi pe alea si sa tragi in acelasi timp sa iasa;
sper ca ai inteles cat de cat ce am vrut sa spun;
bafta !


--------------------
renault 19 19 cabrio 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grimm 1
post 1 Feb 2010, 15:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




siguranta te referi la cracii de plastic

2 Feb 2010, 11:51:
site cineva ce sunt cele 3fire de pe cablul de kilometraj si daca pot sa pun cablu simplu?

This post has been edited by grimm 1: 2 Feb 2010, 10:51


--------------------
renault 19 txe - b-32-xua 1992/hackbach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 2 Feb 2010, 19:12
Post #4


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




cele 3 fire sunt pentru calculatorul de bord :0 poti cumpara fara mufa si sa o instalezi pe cea evche biggrin.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 2 Feb 2010, 21:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Pe cablu trebuie sa mai fie un "muscoi" din care ies cele 3 fire. Se numeste traductor. Acesta impreuna cu "volumul de benzina" din rezervor iti arata pe dispaly-ul digital (cred ca ai asa ceva), cat mai poti merge cu benzina aceea, consumul instant ..... Eu as scoate cablul din cutie si as invarti de el sa vad daca primeste semnal continuu kilometrajul. Atentie cum il manevrezi; genul asta de cablu este foarte scump daca il cumperi de nou. Spor!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grimm 1
post 3 Feb 2010, 09:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




eu nu am computer de bord , probabil ca a fost pus pentru modelele mai avansate. Deci in concluzie ar merge si cablu simplu . are cineva idee pe unde intra in cutie ? Sunt multe piese pe masina care sunt puse pentru mode le mai avansate de exemplu panoul de sigurante.

3 Feb 2010, 10:19:
Ce intelegi prin semnal continuu , adica sa invart de el (eventual cu o bordmasina ) sa vad daca se misca kilometrajul si acul de la vitezometru ?

This post has been edited by grimm 1: 3 Feb 2010, 09:19


--------------------
renault 19 txe - b-32-xua 1992/hackbach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 3 Feb 2010, 20:33
Post #7


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




sal. si eu am avut problema asta cu cablu. daca zici ca tacane cand se invarte e de la mufa care intra in ceasuri, e un fel de patrat de plastic. eu am pus un pic de poxipol da un pic, pe varfu cablului care intra in ceasuri si lam lasat sa se intareasca in forma de patrat si gata merge.

This post has been edited by aliynutz_84: 3 Feb 2010, 20:39


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 3 Feb 2010, 21:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




1. Din cate stiu eu nu are nici o legatura calculatorul de injectie cu , calculatorul care iti face calculul pe care ti l-am spus. Daca ai display in bord inseamna ca e nevoie de cablul ala.
2. Cand am zis semnal continuu, m-am referit ca atunci cand invarti cu mana de el sa "creasca viteza" pe vitezometru.
Tacane in bord sau la cutie?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grimm 1
post 4 Feb 2010, 10:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




eu nu am injectie si nu am nici diplay ,este model 92 cea din avatar . Mie mi se pare ca tacanitul se aude in bord nu la cutie .


4 Feb 2010, 11:05:
Poate cablul a fost pus pentru modelele care au avut computer de bord

This post has been edited by grimm 1: 4 Feb 2010, 10:05


--------------------
renault 19 txe - b-32-xua 1992/hackbach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 4 Feb 2010, 17:21
Post #10


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




tacanitul se aude in bord chiar la ceas...mufa se invarte in gol


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grimm 1
post 5 Feb 2010, 12:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




sa incerc cu poxipol sau sa cumpar alt cablu?


--------------------
renault 19 txe - b-32-xua 1992/hackbach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 6 Feb 2010, 20:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




salutare, si eu am patit-o cam la fel, cand e frig rau afara , de la minus 5 grade in jos...imi tacane ceva in bord, cum ma duc de tare asa tare imi si tacane, sa fie cablu de la kilometraj???


--------------------
Renault 19 - SM 89 CRB 1989 motor:1237cmc , carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 6 Feb 2010, 21:05
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Identic si similar si pentru mine , doar ca pe o astfeld e eprioada "neglijam" orcum are valori astronomice smile.gif rulez cu 30-40km si el indica 90-100 km biggrin.gif

Zgomotul se aude la 20-30-40km si la cateva minute dupa incalzire se ami reduce un pic .
Am mai miscat de cablu pe sub bord si parca 2-3 zile nu ss-a mai auzit nimik , doar dupa a revenit zgomotul smile.gif
Urmeaza sa vina caldura ils coatem din bord , analizam si vedem cum remediem smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 7 Feb 2010, 12:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




eu am cablu nou si ceasuri noi de origine.
pe frigul acela mare am dat o fuga la Ploiesti, nicio pb masina statuse in graj incalzit.
cand m-am intors, dupa ce a stat afara vreo 4 orea la -20 grade primii 20 km facea un zgomot infernal si arata corect pana la 60 si din cand in cand ajungea la 130:) brusc.
este normal, cablu s-a scurtat de la ger sau nu a fost bagat pana la capat in cutie....
nu era bagat pana la capat in cutie, am verificat ieri cu mare rabdare si acum functioneaza.

@grimm, verifica prima oara sa fie bagat bine in bord, sa stea in ambele urechi.
ai putea chiar sa-l scoti de acolo sa vezi cum arata patratul.
e simplu de scos, desfaci capacul de sub bord si cu o surubelnita dreapta mare faci o parghie pe cablu (are un capac alb chiar la intrarea in bord)
Ca sa iasa mai usor da inainte cu putin, foarte putin spray gen WD 40 pe zona de imbinare bord, cablu
daca demontezi, poti sa-l cureti in zona aceea cu un bat de urechi si apoi gresat usor cu un spray de silicon . nu tb sa ramana lichid acolo ci doar pelicula altfel va oscila tare.

verifica asta si mai vb.
succes.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin90
post 2 Apr 2010, 07:03
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 March 10




k veni vorba de vitezometru si turometru...de cateva zile am si eu ceva probleme cu turometrul.dak am viteza di pun frana brusca o ia de nebun ca si cum as tura-o de la 1000 la 6000 de ture asa de bolanda fara sa acelerez sau ceva de genu si cand plec de pe loc tot asa imi face si dak acelerez brusc isi revine si imi arata bine turatiile pe moment.pana pun din nou frana,sa fie rupt cablul si sa se mai tina in cateva fire??poate ajuta la ceva aceasta informatie de cateva zile am schimbat toate bucsele din fata,discuri de frana,placute cu senzor cu tot,si de cand am schimbat toate acestea face figurile astea.o parere dak va rog sau un sfat ce s ii fac.ms mult


--------------------
renault R19 1994 cabrio
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:08
Dacia