Problema intrat/scos din viteza
![]() ![]() ![]() |
Problema intrat/scos din viteza
bogdy_t |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|||
ricochet2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Din ce spui tu mai sus, parerea mea e ca ambreiajul nu decupleaza complet. Din cauza asta, nici nu intra in viteza cu motorul pornit, in trepte mici, intra si frana de motor cand calci ambreiajul in mers si totodata pleaca de pe loc cu ambreiajul apasat pana la capatul cursei.
This post has been edited by ricochet2: 13 Apr 2009, 09:56 |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
care ar putea fi cauza?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
itadrian |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Presupunand ca ai cursa normala (asa cum ai spus) nu mai ramane decat placa de presiune. Cand vei desface acolo vei vedea daca trebuie schimbat si discul.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu zic sa te duci mai intai sa faci o aerisire la instalatie si apoi mai vezi.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
FDR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
am avut ceva asemanator. la mine doar in a 1-a intra greu, si asta doar cu motorul pornit. era un fel de agatare. am completat cu ulei la cutie si de atunci merge ca unsa.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
am incercat sa aerisesc..defapt am dat jos bateria si suportul pe care sta,apoi ceva cutie de aluminiu cred ca era computerul da nu am avut acces mai jos si nu mi-am dat seama daca ii acolo sau nu capacelul de la pompa..,is in directia buna macar? sau se face altfel aerisirea
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu am facut-o cu masina ridicata pe elevator, scutul dat jos...undeva in partea stanga mai spre spate, intr-adevar. Sa fii pregatit si cu ulei sa completezi..parca dot4.
This post has been edited by Dan73: 15 Apr 2009, 19:34 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Dot 3 sau Dot 4
e la fel Se accepta oricare din cele de mai sus. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
scarlet |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 April 09 ![]() |
problema cu intratul geu in viteza este din cauza volantei ,pentru ca este o volanta cu masa dubla iar atunci cind calci ambreajul pentru a desface cuplul dintre motor si cutie intra in dezechilibru cea ce face sa atinga discul si sa nu desfaca complet cuplul, iar angrenajele raman inca in rotatie. Nu iti trepideaza motorul. PS. incearca sa ti ambreajul mai mult calcat genul,2 ,3 sec valabil si pentru R
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 grand tour initial
- BV21AMM
|
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
In afara problemei la ambreiaj, cred ca ai si o problema la unul din cablurile de la timonerie. In sensul ca unul din cabluri e cu probleme, sau cel putin dereglat si ai cursa schimbatorului putin spre stanga. In momentul in care vrei sa introduci in treptele 1,2 si R, tragi de schimbator spre tine, dar din cauza cursei mai mici a cablului, nu se pozitioneaza corect in dreptul treptelor.
Din cauza asta, la introducerea in treptele 3,4,5 si 6 daca ai 6 trepte, nu apar probleme. Fiindca treptele astea nu necesita tragerea schimbatorului in stanga. Putea sa fie invers(mai putin probabil), sa fie cursa dereglata in celalalt sens si sa ai probleme la introducerea in treptele 5 si 6. Asta este si motivul pt care nu caraie nimic, desi intra greu. Daca era de la ambreiaj, atunci ar fi carait. Dar la tine intra greu din cauza celor doua leviere de la cutie care nu se sincronizeaza perfect. This post has been edited by andu911: 17 Apr 2009, 02:41 Attached thumbnail(s) schimbator.JPG ( Size: 12.46k ) Number of downloads: 944 |
--------------------
-
-
-
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
am incercat sa schimb cu ambreiajul apasat cateva secunde ..nu se simte diferenta,si legat de levierele de la cutie,merge greu si in 3,4,5,6 doar ca nu la fel ca in 1,2
azi ma duc sa aerisesc si sa verifice ei uleiul si de la cutie si de la ambreiaj si postez daca rezolv ceva. <span class='edit'>17 Apr 2009, 07:42:</span> tot legat de timoniere,cand e motorul oprit intra perfect ,ma gandesc ca daca era de la cablu de la timoniere intra mai greu si la rece 17 Apr 2009, 11:08: nu ii problema de la aerisit nici de la lichid,dupa sarbatori ma duc sa schimb kitu ambreiaj ![]() This post has been edited by bogdy_t: 17 Apr 2009, 11:08 |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
ardelut |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Apropo de problema asta cu timoneria , am de ceva timp si eu senzatia ca la treapta 1 si ( mai rar ) treapta 2 " agață " putin , nu mai intra cursiv ca inainte . Reglajul cablurilor se poate face si pe langa casa ( si daca da cum ) sau presupune o vizită la service ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
Am schimbat kit ambreiaj(volanta placa disc rulment marca Valeo,am ales un kit care are volanta cu masa simpla dar care e facut special sa inlocuiasca volanta cu masa dubla care era pe masina) toate piesele cu 3.200 ,plus manopera 500.
Acum se schimba bine vitezele doar ca mai am cateodata probleme cu caraitul dar care am inteles ca se rezolva cu un reglaj ambreiaj. Va multumesc pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
marinuz |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 October 07 From: Satu Mare ![]() |
Pentru andu911.
Am si eu acceasi problema, exact cum explici in poza, si ca descriere comportament. Ne poti ajuta si cu o solutie. (daca se poate fara clasicul dute la service) Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna2
din 2001 - 1,6 - 16V - Expression K4M-D7-10 Laguna fan! - 150.000Km
Am schimbat: Alternator, Pedala de acceleratie, Fulie, Senzor ESP acceleratie laterala, Supape admisie(8). |
|
andu911 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai eu am avut problema asta dupa ce am schimbat timoneria si mi-am rezolvat-o singur. Doar explicam cauza.
Se regleaza din capatul cablului. Am mai explicat pe-aici pe forum cum se face. bogdy n-ai ce sa relglezi la ambreiaj... dar nu inteleg cand iti caraie ? |
--------------------
-
-
-
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
acum dupa ce am schimbat piesele ..asa ma simt parca joc alba neagra ,dupa ce pornesc motorul 50/50 odata se schimba ca unse vitezele,odata parca agata schimbatorul lucru care duce uneori la un carait ca si cum ar da rateu sa intre in viteza , dar e foarte scurt
am intrebat diversi mecanici uni mi-au spus ca e normal la o cutie "batrana",altu ca trebuie reglat ceva legat de disc ..sau ca e de la uleiul din cutie,cica nu mai gasesc ca cel original care mi-o fost schimbat odata cu kitul ambreiaj.., apropo discul de ambreiaj era rupt deci de la el erau problemele cu intratul greu in viteza This post has been edited by bogdy_t: 3 Jul 2009, 09:43 |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
bogdy... te intreb si eu ceva... faci, sau cine a mai condus masina... face/facea des liniute ? Ca de asta cred ca s-au bulit si ambreiajul si sincronele...
Sau ceva nu au facut mecanicii in regula... |
--------------------
-
-
-
|
|
WaxLaguna |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 29 November 07 ![]() |
Cel mai probabil ca ai umblat cu ambrajul bulit si ai fortat intrarea in viteza, iar acum s-au dus sincroanele ( probabil de la treapta 1 si 2 ). Pretul unui sincron e de 150 Euro, de manopera nici nu are rost sa-ti mai spun.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Privilege 1.8 16v
- TM xx WAX
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
nu faceam linii,dar..ma foloseam de masina,am un stil mai agresiv(se pare deloc nepotrivit pentru masina asta)..dupa ce am pierdut atatia bani pot sa zic ca am revenit la unul normal. andu daca nu te deranjeaza iti las id-ul de mess sa te mai intreb una alta, bogdy_t@yahoo.com
si cu sincroanele,o mai duc asa sau e mai indicat sa rezolv problema acum pentru a evita alte neplaceri? 6 Jul 2009, 09:08: am ceva scurgeri de ulei in zona turbo ..am cautat si nu am gasit nimic asemanator pe forum,poate stie careva ceva topic cu tema asta ,scuze pentru offtopicul meu This post has been edited by bogdy_t: 6 Jul 2009, 09:08 |
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
bogdy_t |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 October 08 ![]() |
am rezolvat si scurgerea de ulei,am gasit un mecanic care a curatat cu un spray toate cablurile umplute cu ulei si a gasit o garnitura dusa.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
09/2001, 1.9 DCI, 120 CP
|
|
MACA |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 3 October 08 ![]() |
salut am si io o problema cu intrat scos din viteze doar ca la mine face la fel si cu motorul pornit si cu el oprit si nush de la ce:( cand bag in viteza imi agata ceva in orice treapta oare e de la cutie? :| ambreiajul nu patineaza merge perfect singuru defect este ca la introducerea in treptele de viteza agata ceva si la scos la fel daca o bag in a 3-a o scot si bag inapoi a 3-a nu se simte nimik
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.8 16v Privilege
2001
- HD-08-HOG
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
andu911 unde e cablul acela cupricina care treb. strans sa stiu unde sa caut.Multam
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
eugen dinu |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 17 December 09 ![]() |
si la mine agata putin viteza 1/2/3, daca este de la acele doua cabluri, unde se afla avele cabluri,sub masina?
|
--------------------
renault
laguna
2001 18 16V
- TM25ESA
|
|
cosminbirla |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 November 08 ![]() |
salut pe toata lumea.anul trecut spre sfarsitul acestuia am schimbat tot chitul de ambreiaj(stiti voi,placa,disc,rulment)mai putin volanta.asa mi-sa spus la service reprezentanta Renault-Nisan din Ruse,Bulgaria.tin neaparat sa va spun ca este incredibila diferenta din toate punctele de vedere.repede curat si ieftin exagerat.1000 ron cu manopera cu tot.si este reprezentanta.am avut cred ca o reactie putin prosteasca la deviz.un ras din ala copilaresc.aveti cuvantul meu.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,6 16v 107cp
- GR 83 GOE
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Off topic:
dupa cum se vede,si la Unguri si la Bulgari este mult mai ieftin decat la noi. Culmea,cei de la reprezentante de la noi se plang ca nu au clienti,ca sunt in pragul falimentului,singura lor salvare sunt cei cu masinille noi,care sunt " obligati " sa-ti faca reviziile la reprezentanta. La preturi mai mici nu se gandeste nimeni,ci numai la cum sa ridicam pretul in service. Scuze adminilor de off topic,dar sunt suparat foc pe prostia omeneasca care exista in Romania ![]() ![]() Dar sa revenim la ale noastre.......... |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:58 |