Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema relanti - sta turat la relanti

john reno
post 27 May 2010, 18:47
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




salutare baieti.revin cu problema legata de relanti.acum ca a venit caldura s-a mai stabilizat,nu mai face asa urit.dar inainte sa incep sa dau bani pe senzori lansez si eu o intrbare ca intre prieteni.are cineva senzori de rezerva sa fac si eu proba cu ei pe masina mea???fac cinste daca ma ajuta cineva.parca nu as da atitia bani fara sa stiu exact despre ce e vorba.deja am cumparat tampoane motor,rulmenti etc.mesajul este mai mult pentru cei din bucuresti.astept raspuns,multumesc


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 29 May 2010, 11:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Inainte sa le cumperi, masoara-le. Cel putin pe cele de aer si apa. Ai tutorialul ala cu "consumul mare", citeste-l, masoara si mai vb apoi. Spor!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 29 May 2010, 15:00
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Ok .Am sa incerc zilele astea daca-mi ramine timp ,azi si miine schimb tampon central ,rulmenti spate,cilindri frine spate...Va anunt luni ce reusesc..Pina atunci sa auzim de bine


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 May 2010, 17:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Vorbim cand ajungi in bucuresti, facem o diagnoza.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 31 May 2010, 18:59
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Ok Mihai.multumesc mult.se pare ca esti doctorul tuturor pe aici


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vistike
post 7 Jun 2010, 14:51
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 1 February 10
From: SFANTU GHEORGHE




Salutare prieteni! Am si eu probleme cu relanti. Am fost la un mecanic care mi-a schimbat discul si placuta de frana spate. Masina a trebuit sa las la mecanic fiindca placuta nu era bun,a trebuit sa comand placute noi. Mecanicul a scos borna de pe baterie,el zice ca nu lasa nici o masina in garaj cu baterie. Dupa o zi m-am dus sa iau masina si parca masina a pornit un pic mai greu. Franele sunt super ok dar surpriza,cand masina sta in relanti scade turatia pina la 600-700 cu motorul rece. Parca merge pe 3 cil. Cand merg normal nu este nici o diferenta,accelereaza bine,totul normal. Ieri am observat ca cand motorul este incalzit nu mai face figura, am mai observat ca cand apas pedala de ambreiaj turatia scade numai pina la 1500rpm,sta cam 2 secunde apoi scade pina la 800-900rpm. Am curatat bujiile, am verificat fisele,curatat clapeta. Oare ce are masina? Cel mai ciudat este ca face asta dupa ce bateria a fost deconectata.
Apropo masina este un renault r21 din 91,motor 2000 12v,99kw.
Ce ziceti?Vreo parere?


--------------------
Renault R21 - CV-12-VGJ 1992 TXI 12V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 11 Jun 2010, 12:15
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




eu as incerca prima data sa resetez ECU...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vistike
post 13 Jun 2010, 10:44
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 1 February 10
From: SFANTU GHEORGHE




Resetare inseamna sa iau jos borna de pe baterie? daca da atuncia am incercat si asta.
Am facut comanda la un set bujii si sonda lambda. Sa vad daca va fi vreo schimbare....sper smile.gif
Eu zic ca sonda lambda oricum trebuia schimbata ca esapamentul miroase urat....amestec bogat.
Maine revin cu detalii.



Pentru ce interesati:
Bujii NGK 18ron/bc si sonda lambda NTK(tot firma NGK) 340 ron cumparat de la AUTONET.


--------------------
Renault R21 - CV-12-VGJ 1992 TXI 12V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Jun 2010, 14:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Resetul de ECU nu se limiteaza doar la a scoate borna si a o pune inapoi. Procedura este urmatoarea... motor cald, se opreste motorul, se scot bornele si apoi se remonteaza dupa 15 minute, se da cheie fara a apasa acceleratia, se lasa pana cand electroventilatorul intra in functiune de 3 ori FARA A PORNI NICI UN CONSUMATOR (cd, AC, faza lunga-scurta, etc), practic nu faci nimic la masina, o lasi sa functioneze singura. Dupa ce electroventilatorul a intrat in functiune de 3 ori se opreste motorul si se reporneste dupa cateva minute. Abia asta e un reset "ca la carte". Ar trebui sa rezolvi problema ta prin metoda asta, in cazul in care mecanicosu nu s-a trezit destept sa umble pe undeva. Se impune acelasi reset de fiecare data cand se schimba o componenta electrica sonda, martor etc, deci daca schimbi sonda lambda tre sa faci reset din nou. Spor la treaba!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 22:36
Dacia