Problema relanti - sta turat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Problema relanti - sta turat la relanti
john reno |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|||
dj_bonssay |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Inainte sa le cumperi, masoara-le. Cel putin pe cele de aer si apa. Ai tutorialul ala cu "consumul mare", citeste-l, masoara si mai vb apoi. Spor!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
john reno |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Ok .Am sa incerc zilele astea daca-mi ramine timp ,azi si miine schimb tampon central ,rulmenti spate,cilindri frine spate...Va anunt luni ce reusesc..Pina atunci sa auzim de bine
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Vorbim cand ajungi in bucuresti, facem o diagnoza.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
john reno |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Ok Mihai.multumesc mult.se pare ca esti doctorul tuturor pe aici
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
vistike |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 1 February 10 From: SFANTU GHEORGHE ![]() |
Salutare prieteni! Am si eu probleme cu relanti. Am fost la un mecanic care mi-a schimbat discul si placuta de frana spate. Masina a trebuit sa las la mecanic fiindca placuta nu era bun,a trebuit sa comand placute noi. Mecanicul a scos borna de pe baterie,el zice ca nu lasa nici o masina in garaj cu baterie. Dupa o zi m-am dus sa iau masina si parca masina a pornit un pic mai greu. Franele sunt super ok dar surpriza,cand masina sta in relanti scade turatia pina la 600-700 cu motorul rece. Parca merge pe 3 cil. Cand merg normal nu este nici o diferenta,accelereaza bine,totul normal. Ieri am observat ca cand motorul este incalzit nu mai face figura, am mai observat ca cand apas pedala de ambreiaj turatia scade numai pina la 1500rpm,sta cam 2 secunde apoi scade pina la 800-900rpm. Am curatat bujiile, am verificat fisele,curatat clapeta. Oare ce are masina? Cel mai ciudat este ca face asta dupa ce bateria a fost deconectata.
Apropo masina este un renault r21 din 91,motor 2000 12v,99kw. Ce ziceti?Vreo parere? |
--------------------
Renault
R21
- CV-12-VGJ
1992 TXI 12V
|
|
Horyca |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
eu as incerca prima data sa resetez ECU...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
vistike |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 1 February 10 From: SFANTU GHEORGHE ![]() |
Resetare inseamna sa iau jos borna de pe baterie? daca da atuncia am incercat si asta.
Am facut comanda la un set bujii si sonda lambda. Sa vad daca va fi vreo schimbare....sper ![]() Eu zic ca sonda lambda oricum trebuia schimbata ca esapamentul miroase urat....amestec bogat. Maine revin cu detalii. Pentru ce interesati: Bujii NGK 18ron/bc si sonda lambda NTK(tot firma NGK) 340 ron cumparat de la AUTONET. |
--------------------
Renault
R21
- CV-12-VGJ
1992 TXI 12V
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Resetul de ECU nu se limiteaza doar la a scoate borna si a o pune inapoi. Procedura este urmatoarea... motor cald, se opreste motorul, se scot bornele si apoi se remonteaza dupa 15 minute, se da cheie fara a apasa acceleratia, se lasa pana cand electroventilatorul intra in functiune de 3 ori FARA A PORNI NICI UN CONSUMATOR (cd, AC, faza lunga-scurta, etc), practic nu faci nimic la masina, o lasi sa functioneze singura. Dupa ce electroventilatorul a intrat in functiune de 3 ori se opreste motorul si se reporneste dupa cateva minute. Abia asta e un reset "ca la carte". Ar trebui sa rezolvi problema ta prin metoda asta, in cazul in care mecanicosu nu s-a trezit destept sa umble pe undeva. Se impune acelasi reset de fiecare data cand se schimba o componenta electrica sonda, martor etc, deci daca schimbi sonda lambda tre sa faci reset din nou. Spor la treaba!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th August 2025 - 22:36 |