Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Voi ati cumpara M3 generatie 2010?

Voi ati cumpara M3 generatie 2010?
 
DA [ 150 ] ** [66.67%]
NU [ 75 ] ** [33.33%]
Total Votes: 225
Guests cannot vote 
Laurentziu83
post 5 Apr 2010, 13:26
Post #91


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Pai la Reno manerele la usi negre nu se vand decat la versiunile chele-chele, cum sunt Megane-urile cu 2 locuri aduse din FR la care s-a montat ulterior bancheta spate.
Nu cred ca la M3 2010 vor exista manere de usi negre.


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 6 Apr 2010, 13:36
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(Catalinmodena @ 2 Apr 2010, 20:36)
Nu vreau sa supar pe nimeni,insa Golful 6 nici mie nu prea imi place la exterior,spre deosebire de G5.Insa nu cred ca cineva ce are bani de Golf isi va lua M3,sau cine are bani de Jetta isi va lua Fluence.Restul e doar "CanCan" si mandria posesorului de Reno,care are cea mai tare masina.

Si diferenta aia de pret se vede in finisari,pret de revanzare si fiabilitate,si aici nu-mi veniti cu chestii cum ca batea crivatul,sau ca se lasa scaunul prea jos.Pai poate era pornit AC-ul si nu te-ai prins wink.gif
*



da esti foarte simpatic. Are guri de ventilatie pe geam vag-ul si nu stiam eu radmasa.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj22sib
post 8 Apr 2010, 09:37
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 26 March 07




Am trecut ieri cu cineva pe la reprezentanta .... si din pacate mi s-a parut o mare schimbare la megane ... in rau. Asta a fost prima impresie. De ce? Materialele par mai slabe, suspensiile pe spate arata ca la caruta, si roata aia prinsa cu sarme in spate .... Daca ar fi mai ieftina decat modelul anterior, ar fi bine, dar nu prea mi s-a parut.

This post has been edited by dj22sib: 8 Apr 2010, 09:40


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Expression Sedane, Clio III 1.4 16V Exception - DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Apr 2010, 10:58
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




daca sistemul rotii de rezerva ar fii ca si la solnita atunci eu unul il regret. Aici ma refer refer in primul rand la pozitionarea surubului care tinea acele "sarme". Acum pe bune tu te-ai bagat pe sub masina de ai vazut suspensia ca de caruta?
Oricum ai cumpara sau nu ca nu s-a inteles.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 8 Apr 2010, 11:18
Post #95


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(dj22sib @ 8 Apr 2010, 10:37)
Daca ar fi mai ieftina decat modelul anterior, ar fi bine, dar nu prea mi s-a parut.
*


Pai sigur e mai ieftina...la costuri de productie laugh.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 8 Apr 2010, 15:13
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Si ca oferta de vanzare masini noi, in clasa sa si la dotari similare, e cam cea mai accesibila. Nu prea am vazut pe la 11200 altele (excluzandu-le pe alea cu mistocareala de-ti sare inima din piept: 7000 masina noua si scris mic-mic + 3 bonuri de casare).
Oricum, sa nu se uite ca, din motive de Euro 4, masina mai costa ceva sute bune de euro in plus (vreo 700 la motorul benzina 1,6 mi-au iesit mie pe un site). Ori asta trebuie pusa tot in seama celor de la Renault, care o lalaie cu schimbarea clasei de poluare. Sunt curios daca, la lansarea motoarelor Euro 5, vor scumpi masina cu diferenta pe care azi o dam pe taxa de prima inmatriculare. La cum se poarta cei de la Renault cu tarile second-hand, sunt aproape sigur ca da.

This post has been edited by dili: 8 Apr 2010, 15:20


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Apr 2010, 15:50
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




dili dili ce urat vorbesti de tarisoara ta dulce si frumoasa! pai cum mai noi suntem de second-hand? mad.gif biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 8 Apr 2010, 18:03
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Daca stau bine si ma gandesc, cred ca ai dreptate: nu suntem second-hand, suntem chiar mai jos mad.gif .


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj22sib
post 8 Apr 2010, 22:08
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 26 March 07




QUOTE(tatimeu @ 8 Apr 2010, 11:58)
daca sistemul rotii de rezerva ar fii ca si la solnita atunci eu unul il regret. Aici ma  refer refer in primul rand la pozitionarea surubului care tinea acele "sarme". Acum pe bune tu te-ai bagat pe sub masina de ai vazut suspensia ca de caruta?
Oricum ai cumpara sau nu ca nu s-a inteles.
*


Inca ma mai gandesc. Mi se pare totusi incorect sa reduci costurile (cel putin in perceptia mea si a multora din cate vad), si sa nu reduci pretul fata de versiunea fabricata pana acum. Si da, m-am aplecat sub masina in showroom si intamplator aveau un model anterior. Perceptibil pare mult mai aranjata versiunea anterioara. 700 de euro pe taxa de inmatriculare te face sa te mai gandesti. Pacat, ca motoarele cred ca sunt deja euro 5... le e greu sa le omologheze. Mi se par niste incompetenti managerii de la renault (ca de obicei). In final ramane un da mic.(pe care l-am adaugat de mai mult timp cu mai putine retineri)

This post has been edited by dj22sib: 8 Apr 2010, 22:08


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Expression Sedane, Clio III 1.4 16V Exception - DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 9 Apr 2010, 09:10
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




problema este ca li s-a impus sa nu schimbe pe euro5 de catre statul roman, pentru a face si statul niste bani, ca nu mai au de unde produce . cred ca este un argument destul de solid dacia facand parte din grupul reno, ca oricum banii tot de la fraieri ii recupereaza chiar daca -ti platesc ei taxa de prima inmatr.

9 Apr 2010, 09:11:
de ce toate celelalte firme au trecut pe euro 5 si dacia si reno nu????

This post has been edited by adytym: 9 Apr 2010, 09:11


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 9 Apr 2010, 19:29
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(adytym @ 9 Apr 2010, 09:10)
de ce toate celelalte firme au trecut pe euro 5 si dacia si reno nu????
*



Raspunsul este in posturile mele 104 si 106 de ieri mad.gif .

This post has been edited by dili: 9 Apr 2010, 19:30


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdabogda
post 11 Apr 2010, 23:47
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 8 February 10




Hau,
Ba Renault a trecut pe Euro5 cu motorul 1,4 Tce
Din aceasta cauza nu mi-am mai luat Fluence


--------------------
Renault Megane RS 2021
clio 2004-2006
megane2 2006-2010
megane3 2010-2016
megane GT 2016 -2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IAIA
post 12 Apr 2010, 10:06
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 24 September 07
From: Mangalia




da ... mai mult ca sigur urmatoarea mea masina o sa fie M3-ul coupe wub.gif


--------------------
renault megane 2.1 2005 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Apr 2010, 10:14
Post #104


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(adytym @ 9 Apr 2010, 09:10)
de ce toate celelalte firme au trecut pe euro 5 si dacia si reno nu????
*



Pentru că Renault, de când a venit Ghosn, are un buget de dezvoltare minuscul.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 12 Apr 2010, 14:28
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




care e diferenta dintre motoarele euro5 si euro4? sau mai bine zis in ce consta euro5 si euro4?


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 12 Apr 2010, 23:46
Post #106


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




http://www.docstoc.com/docs/26685406/Diffe...ngines%E2%80%A6

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

Prostii, bani aruncati aiurea...

Cei mai mari poluatori sunt Termocentralele,vulcanii, americanii(prin felul lor), etc...
La noi cum numai e industrie, suntem o tara VERDE, chiar ECO.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 2007 - B-08-BBM
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 13 Apr 2010, 07:58
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




merci bebecool
credeam ca normele astea se refera (vazand si auzind de fiecare data doar de nivelul emisiilor de CO2) doar la asa ceva, dar se pare ca sunt mai multe conditii. Am intrebat pentru ca la frencezi sunt si euro4 si euro5 (motorina 130CP) iar la cel cu norma euro4 emisiile de CO2 sunt mai mici respectiv 134 fata de 135 euro5


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Apr 2010, 17:55
Post #108


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Normele astea se concretizeaza in gatuirea motoarelor ca sa iasa noxele mai bine la RAR sau la ITP.
Un motor este gandit acum in primul rand "sa iasa la noxe", "sa nu polueze" (mor cand aud de dieselul fumigen ca e mai "environment friendly" decat un benzinar, doar pentru ca emana 10 grame mai putin per km dintr-un gaz ce este transformat oricum de catre vegetatie in oxigen prin fotosinteza) caci altfel nu va fi vandabil si, abia apoi sa fie economic si apoi performant.
Motorul meu 1.6 16V de pe Megane ar fi fost mult mai puternic si mai economic daca programul din calculatorul de injectie ar fi fost gandit ca sa nu se respecte nici o norma de poluare ci doar sa se obtina compromisul dintre performante si consum.
Spre exemplu, orice masina pe carburatie, fara catalizator, reglata corespunzator, se incadreaza perfect in acest compromis.
Si, ceea ce nu stie foarte multa lume e ca, daca masinile nu ar fi respectat nici o norma euro, ci doar ar fi fost reglate ca la carte si exploatate corect, tot nu s-ar fi simtit nici o diferenta in atmosfera. Restul e marketing bullshit.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Apr 2010, 17:57


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiCos
post 13 Apr 2010, 18:25
Post #109


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 16 November 06
From: Bucharest




=>Laurentziu83
motorul DIESEL are randament mai mare decat motorul OTO, rezultand noxe mai mici..
normele EURO se fac intr-adevar prin schimbarea curbei de injectie mai jos, rezultand niste motoare care nu mai au putere decat dupa ~2500-3000rpm!!!

This post has been edited by BiCos: 13 Apr 2010, 18:31


--------------------
Sania . D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci - ACE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdabogda
post 13 Apr 2010, 20:24
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 8 February 10




Hau,
Pe scurt, diferenta intre Fluence - euro 4 si Megane gen. 2010 Tce 1,4 130CP euro 5 - este taxa de prima poluare adica 776 euro.
Totul pana la bani (dati degeaba statului)


--------------------
Renault Megane RS 2021
clio 2004-2006
megane2 2006-2010
megane3 2010-2016
megane GT 2016 -2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grb19
post 19 Apr 2010, 13:29
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 18 November 09




Am fost pe 16 sa vad Duster-ul, ocazie cu care am aruncat un ochi si pe Megane 2010. Masina expusa era varianta Expression. Nu stiu cum arata varianta Expression la generatia 2009, dar daca ar fi aratat ca 2010 , n-as fi cumparat.
Plasticul de pe bord mi s-a parut ieftin, lipseste si afisajul vitezei in varianta anterioara, iar cand am mai deschis si portbagajul si nu am gasit roata de rezerva, m-am lamurit.


--------------------
renault megane 3 2009 m3 dynamique 1,6, rouge dyna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Apr 2010, 13:43
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cand va aud ca motivul de neachizitie este roata de rezerva imi vina sa ....sparg tastatura?!
eu am pus si tava special facuta pentru megan in porbagaj pentru a proteja mocheta. Ce mare bucurie trebuie sa am atunci cand fac o pana, ca pe langa bagaje, care de bine de rau le pot pune (daca pot) in masina mai trebuie sa scot si tava asta sa o pun unde dracu? ca sa am acces la roata de rezerva. Mie mi se pare mult mai practic sub masina atata timp cat nu trebuie sa mut tot portbagajul.
plasticul de pe bord este acelasi la toate versiunile asa ca si privilejul si expresionul 2009 are exact acelasi plastic (cauciucat) ca si a ta dinamica. Daca difera de la generatia 2009 la generatia 2010 este alta poveste nu stiu.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
necre
post 27 Apr 2010, 15:20
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 17 April 09




Personal nu apreciez prea tare marca asta.
Am mai comparat pe alt topic fiabilitatea Meganului` II pe care il am cu cea a unui Suzuki shtift si a unui Ford Fusion... meganu` iese foarte rau, in ciuda faptului ca provine dintr-o clasa "mai nobila" decat celelalte...

Ce vreau sa zic este ca, in baza experientelor avute, nu as avea curaj sa dau 550 de milioane pe un M3.

Pe de alta parte, am facut acum o configuratie la un Golf 6 (etalonul comparatiilor pe forumurile tuturor celorlalte marci) si ce-mi da serus pe la 12.700 euro (promotie) iau de la Porsche cu 19 600 euro.

Daca peste 5 ani vand meganul cu 5000 si golful cu 7000, scot un avantaj la reno de 4900 euro...

In aceste conditii, poate e totusi avantajos sa te dai cu frantzuzoaica pana la urma... sau poate sa cumperi un ceed/astra smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 29 Apr 2010, 15:44
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.768
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(tatimeu @ 19 Apr 2010, 14:43)
Mie mi se pare mult mai practic sub masina atata timp cat nu trebuie sa mut tot portbagajul.


Sa vezi ce practic o sa ti se para cand o sa vrei sa scoti roata de sub masina si o sa constati ca nu o mai ai...sau luam cazul fericit cand inca o ai dar e plina de noroi si mai si ploua pe afara si te faci varza pe maini si haine.

Concluzionand, nu asta e problema cu masina, problema e ca masina nu e un megane III ci un low cost in forma si pret de megane III. De acum in Romania nu vor mai avea clienti avizati(oameni care au studiat piata si stiu ce cumpara) la masina asta, vor ciupi doar d'astia neinformati.

This post has been edited by papa_mulo: 29 Apr 2010, 15:49


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Apr 2010, 22:55
Post #115


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Din fericire pentru ei, ăștia neinformați sunt peste 95%. Pe asta și mizează.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMM
post 30 Apr 2010, 07:28
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 September 06




Salut,

Observ ca voi, posesori de renault, observati toate down-grade-urile renaulturilor.

Nu uitati ca acest lucru se intampla la orice marca...nu poti reduce pretul unei masini cu 16-18 %, fara a afecta calitatea produsului finit. Mai scoti un surub, mai uiti sa monteze un led, mai dispare o sigla ( ex. Dacia Logan).

Eu m-am urcat de cateva ori in noul Megane, si pot sa spun ca in materie de design arata superb. Tiguanul meu arata ca o caruta comparativ cu Meganul.

Este adevarat, nici nu l-am cumparat pe criterii de frumuseste biggrin.gif

Iar despre fiabilitate, eu am avut un M2 Hatchback, masina vanduta acum vreo doi ani unui vecin. Inca nu l-am auzit sa se planga de masina, deci inca merge fara probleme.

Credeti ca numai Meganul are fluturasi, pardon greierasi? Si alte marci cu alt pret au greierasi...

Roata de rezerva sub portbagaj...la altii tebuie sa platesti ca sa ai roata de rezerva normala...

Asa cum am mai zis de multe ori, bucurati-va de masini si nu mai fiti cusurgiii. gun3.gif gun3.gif

This post has been edited by MMM: 30 Apr 2010, 07:29


--------------------
Audi A3 Sedan 1.4 tfsi Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 30 Apr 2010, 08:31
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Papa_mulo vis-a-vis de roata de rezerva cred ca nu stii ce vorbesti sau vorbesti in necunostinta de cauza. Am avut masina cu roata de rezerva pozitionata acolo si crede-ma nu era mai murdara decat roata pe care ai pana, asta asa ca tot vorbim de murdarie, iar de pierdut poate daca pierzi odata cu ia si masina.
oricum pana nu avem posesori de noi generatii cu macar 20mii km ne dam cu presupusul.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 30 Apr 2010, 09:40
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Daca tot ne legam de roata pusa dedesubt, parerea mea e ca nu e o problema sa o dai jos, problema e ce faci cu roata schimbata? Eu unul nu ma vad tavalindu-ma pe sosea si chinuindu-ma sa o prind la loc. Si daca esti la drum cu portbagajul plin, unde mai pui si roata plina de noroi. In brate?
In alta ordine de idei, trebuie sa remarc faptul ca se pastreaza trendul descrescator la pret: au ajuns la 10700 pret de pornire, si asta fara magarii gen 3 prime de casare sau altele de genul asta.
Deja in categoria asta de pret e mai ieftina decat multe din clasa mica.
O fi de bine sau o fi rau?

This post has been edited by dili: 30 Apr 2010, 09:53


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Apr 2010, 09:45
Post #119


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De rău pentru Renault, semn că nu vând mai deloc biggrin.gif. Însă eu nu îmi dau seama unde ai găsit tu prețul ăla.

This post has been edited by ssilviu: 30 Apr 2010, 09:46


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 30 Apr 2010, 09:54
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




E pe site la Renault Romania: benzina 1.6, Authentique, 10700 cu TVA (in loc de 13400).

This post has been edited by dili: 30 Apr 2010, 09:55


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 01:00
Dacia