Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Voi ati cumpara M3 generatie 2010?

Voi ati cumpara M3 generatie 2010?
 
DA [ 150 ] ** [66.67%]
NU [ 75 ] ** [33.33%]
Total Votes: 225
Guests cannot vote 
JohnWheeler
post 11 Jun 2010, 15:18
Post #151


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 June 10




Ambele masini sunt noi, doar trebuie sa vad care ar fi alegerea perfecta smile.gif)


--------------------
Chevrolet Camaro 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdabogda
post 15 Jun 2010, 09:12
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 February 10




Hau,

O alegere buna.
Am M3 1,4 Tce Privilege din februarie si nu am ce sa ii reprosez


--------------------
Renault Megane RS 2021
clio 2004-2006
megane2 2006-2010
megane3 2010-2016
megane GT 2016 -2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megax96
post 30 Jul 2010, 23:15
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 15 February 07
From: Bucuresti




As merge pe generatia 2009 sincer.
Cel mai sincer lucru care pot sa ti-l recomand ca sa imi sustin parerea este sa te duci la renault si sa te uiti in parcul lor de masini la toate fabricate in turcia(fluence si M3 gen 2010) si la toate fabricate in spania (megane coupe irelevant ce generatie si daca mai au cateva hatchback-uri de pe anul trecut).
Uita-te la calitatea asamblarii adica cum a fost vopsita/ ce piese sunt.
O sa ramai socat cand o sa vezi spre exemplu ca la fluence facut in turcia barele care tin capacul de portbagaj sunt vopsite partial de zici ca cineva era beat cand vopsea, ca atarna cabluri prin portbagaj... ca roata de rezerva nu mai e in portbagaj ci sub masina. Sincer... eu am ramas socat cand am vazut lucrurile astea (si acum 2 zile le-am vazut).
Nu recomand masinile facute in turcia (la fel mi-a recomandat si o cunostinta de la dealer pentru ca aparent e o mare vrajeala cu fabricatia acolo ptr ca e mult mai ieftin dar produsul finit e mai slab calitativ, nu stiu ce sa zic de sasiu si motor si cutie care nu cred ca tot acolo sunt facute, maxim asamblate).
Oricum... du-te in parc si pe bune uita-te la diferentele de detalii intre cele 2 si formeaza-ti propria parere.


This post has been edited by megax96: 30 Jul 2010, 23:16


--------------------
Renault Megane Coupe - B-03-XLD 2009/Dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 24 Aug 2010, 16:49
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Stie careva cam cat dureaza din momentul depunerii voucherelor "Rabla" la dealer si pana primesti masina?
Am dat vineri avansul si 3 vouchere la un M3 (sondajul de aici si-a atins telul biggrin.gif ), masina e "pe stoc" in tara si au spus ca in maxim o zi ajunge din Buc. in Cta., deci toata asteptarea acum e legata de nu stiu ce validare a voucherelor la Bucuresti.

@megax96
Generatia 2009 nu mai exista. In plus, era motorizare Euro 4 si nu am de gand sa bag in c---l statului peste 700 de euro pe aberatii gen taxa de mediu nici mort.
In alta ordine de idei, din nou vechea polemica: Turcia versus restul Europei.
Ai avut Renault facut in Turcia si ai avut probleme?
Eu am avut, inainte de Laguna 3, 2 Megane-uri otomane (Classic si M2 Sedan) la care, timp de 8 ani, nu am umblat la absolut nimic. Revizii, consumabile si atat.
Deci aspectul legat de fiabilitate nu intra in discutie.
Vopsitoria iarasi este un aspect ce nu poate fi discutat pentru ca sunt convins ca e facuta de roboti. Mi-e greu sa cred ca sta turcul cu pistolul si mai trage cate-un flit de vopsea cand are chef.
Ca M3 generatie 2010 e o versiune "lower cost" (nu low cost) nu se poate contesta.
Cum se reflecta asta in calitatea finisajului este insa o chestie discutabila.
In conditiile in care insa, cu "Rabla" si discounturi de fidelitate eu iau un M3 Authentique la 10000 de euroi, nici nu prea ma mai intereseaza minusurile de finisaj (daca exista)

Nu vorbim de Fluence, de bara din portbagaj sau altele.

This post has been edited by dili: 25 Aug 2010, 07:23


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 24 Aug 2010, 17:05
Post #155


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Eu unul daca as avea posibilitatea as astepta sa vad ce probleme are si daca mosteneste fiabilitatea M2. Pe criza asta sunt o gramada de oferte bune pe piata.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 24 Aug 2010, 17:08
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Degradare RR continua ...


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 25 Aug 2010, 07:21
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(SorinCT @ 24 Aug 2010, 17:05)
Eu unul daca as avea posibilitatea as astepta sa vad ce probleme are si daca mosteneste fiabilitatea M2. Pe criza asta sunt o gramada de oferte bune pe piata.
*



E un punct de vedere sanatos dar ce te faci cu nevasta-mea (al ei va fi Meganul) care s-a plictisit de Fiesta.
Cu "logica" si "argumentele" feminine am invatat de mult ca nu o scoti la capat si mai bine nu te pui.
Sunt si alte oferte pe piata, dar mi-e mult mai comod sa iau tot un Renault, fie si numai prin prisma service-ului. Cu un Ford si un Renault eram dependent de 2 service-uri (fiind in garantie masinile, nu pot sa apelez decat la ei), asa, cu 2 Renault-uri, lucrurile se simplifica mult.
Iar experienta mea cu Renault a fost pur si simplu fara probleme. Stiu ca in Cta. mai ales (dar nu numai) multi injura service-ul Renault, dar asta e o chestie relativa si mai tine si de modul in care te intelegi cu oamenii. Eu nu le pot reprosa nimic.

This post has been edited by dili: 25 Aug 2010, 07:25


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Aug 2010, 13:07
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




dili eu ata te intreb. ce megan 3 se vinde in vest? cel cu vitezometru digital sau cel cu vitezometru analogic facut in turcia.

ce nu intelegi este ca sunt 2 platforme diferite, restul este MARKETING.

bafta


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Aug 2010, 13:18
Post #159


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Adică mașina aia nou comandată nu are AC?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 25 Aug 2010, 15:16
Post #160


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Nu este vorba de cum te intelegi cu oamenii este vorba ca sunt preturi foarte mari si nu se justifica. Daca as avea destui bani sa platesc in reprezentanta de fiecare data cand se strica ceva sau fac o revizie as fi si eu multumit dar parerea mea este ca preturile sunt foarte mari, cel putin la noi in oras.
Cu logica feminina nu prea ai cum s-o dai pe dupa colt, cel mult incearca sa o faci sa realizeze ca plictiseala poate sa astepte daca nu vrei sa ai ocupatia zilnica de a sta sub masina sau a da jumatate de salariu pe piese.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 25 Aug 2010, 16:14
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@b76bgaarh
Chestia cu platformele diferite am inteles-o demult. Poate chiar mai repede decat multi "specialisti" de aici.
Ce se vinde "in vest"? Chiar are relevanta? Daca as sta zilnic sa compar viata noastra de aici cu ce se intampla "in vest" mi-as fi luat campii de pe vremea lui nea Nicu smile.gif.
Chestia cu platforma e destul de irelevanta in conditiile de exploatare pe care le preconizez; in cei 2-3 ani cat va fi in posesia mea (adica a nevesti-mii, care face zilnic o naveta scurta, Cta-Eforie - cei care stiu drumul cunosc si conditiile, adica drum lejer in afara orasului), nu cred ca vor apare probleme generate de diferentele de platforma. Ca sa nu mai zic de garantia de 4 ani, deci o voi revinde inca in garantie.

@SorinCT
Daca Renault are preturi mari la revizii (sub 650 RON la Laguna 3, revizia de 2 ani), ce zici de Ford cu 900 de lei la un amarat de Fiesta, la aceeasi revizie? Sau de 30 de lei un bec de stop, tot la Ford, care s-a ars dupa 2 saptamani din nou?
De preturile reparatiilor la Renault nu pot sa spun nimic pentru ca nu am reparat nimic. Oricum, bani pe piese nu voi da pt ca, asa cum am mai spus, nevasta-mea nu prea le tine nici macar cat sa le treaca garantia.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 25 Aug 2010, 16:21
Post #162


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Cred ca stii si tu foarte bine cat costa o revizie de filtre+ulei la TSI, nu? Tot 900 ron adica ce mi-e ford, ce mi-e renault. Ideea e ca sumele astea nu sunt in multe locuri din tara pentru ca la noi Olteanu detine monopol pe reprezentante si exista un mic oligopol.
Daca nevasta nu se ataseaza spiritual sau financiar de masina atunci e foarte bine, in special daca ai posibilitatea sa o schimbi cat e tanara si nu incep problemele majore. Cat esti in garantie te cam doare la basca de preturi dar dupa ce iese si incep sa cad piese cam regreti ca nu ai asteptat sa vezi ce hibe mosteneste masina de la generatiile anterioare si ce probleme au mai aparut.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 25 Aug 2010, 18:15
Post #163


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nu imi voi lua nici un model "generatie 2010", nu doar Megane. Deci, am votat "nu". Atat timp cat respectul Renault pentru romani se traduce in "Megane 3 Generatia 2010", iar vecinii din Vest cumpara "Megane 3", din partea mea sa-si bage Renault modelele 2010 in anus ca eu nu le voi fi client de asa ceva.

Inca imi doresc o Laguna 3 2.0 170CP CVA. Daca si asta va deveni pentru Romania "Laguna 3 Generatia 2010", atunci, in momentul in care voi vinde Megane -ul din semnatura (probabil anul viitor), Renault m-a pierdut de client.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp - GL Dynamique 1.6 16V (2007)
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 25 Aug 2010, 18:20
Post #164


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




http://promotii.renault.ro/promos/laguna-berlina
Ia vezi ce scrie aici biggrin.gif . Din fericire e doar oferta, ca n-am auzit sa fi facut vreo magarie cu Laguna


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 25 Aug 2010, 18:21
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@SorinCT
La mine a fost 900 de lei revizia la o amarata de Fiesta 1.2 pe benzina, in conditiile in care la L3 motor de 2.0 a fost 650 iar la Mercedesul unei cunostinte (tot benzina) a fost 700. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o fi la un diesel mare.
In alta ordine de idei, asa e, subiectul "Olteanu" e deja unul clasic si antologic in Cta. Dar nu e singurul si nici la altii nu e mai de Doamne ajuta! Am prieteni care injura Skoda/VW cu sete; despre Ford am auzit (din fericire nu am trait) de experiente hilare si halucinante, cam toti sunt la fel.
Ori, in conditiile astea, a avea ambele masini la acelasi service este un avantaj.
In plus, dupa 10 ani de Renault (si alte cateva aspecte pe care nu le pot comenta pe forum), prefer sa raman in reteaua lor. Sincer, nu am avut motivul (sau ocazia) sa-i critic, in conditiile in care nu am avut absolut nici o problema tehnica.
In prezent Laguna e in garantie inca un an, Meganul care vine are 4 ani de garantie, sa traim pana in 2014 si mai vedem atunci.

This post has been edited by dili: 25 Aug 2010, 18:33


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 25 Aug 2010, 18:35
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Iar se vorbeste de Renault facut in Turcia, spania, etc.

Voi ati cumpara Mercedes S klasse, CLS, GL, GLK,sau ML orice motorizare, facut complet in Mexic? Eu da.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 25 Aug 2010, 18:39
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(dumid @ 25 Aug 2010, 18:35)
Iar se vorbeste de Renault facut in Turcia, spania, etc.

Voi ati cumpara Mercedes S klasse, CLS, GL, GLK,sau ML orice motorizare, facut complet in Mexic? Eu da.
*



radmasa.gif
Corect.
Daca ma gandesc bine, nici un X6 facut in Spartanburg County, South Carolina, nu ar fi de lepadat.

Da' de, noi romanasii suntem cu fite multe; ne pute ca vine de la Turci si nu de la frantujii care nu mai stiu cum sa-si bata joc de noi.
In 8 ani la 2 megane-uri turcesti nu am schimbat nimic; dupa 2 ani, la laguna frantuzeasca, imi trozneste usa cand o deschid, scartie oglinzile cand se rabateaza, "canta" greierii la greu, ca sa nu mai zic ca m-au chemat in service sa schimbe nu stiu ce pretensionare pe la centura soferului, ca au descoperit un defect de fabricatie.

This post has been edited by dili: 25 Aug 2010, 18:43


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 25 Aug 2010, 18:46
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Exact. La fel putem vorbi si de VW Jetta (Bora) sau New Bettle care se fac numai in Mexic la Puebla si nu se plange nimeni de asta.
Ca o paranteza, toate modele enumerate mai sus din gama Mercedes, se fac in Mexic pt piata din America de Nord si Sud si sincer, arata mult mai bine la interior decat cele facute in Europa pt Europa.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 25 Aug 2010, 19:22
Post #169


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




referitor la intrebarea din titlu: nu, eu nu as cumpara! Motive:
1. as astepta versiunea 3.2 biggrin.gif Mergand pe ideea asta, a se vedea exemplu de la megane 2 - cel 2.2 e mai reusit decat predecesorul... La fel se va intampla, teoretic cel putin, si cu megane 3.2
2. exteriorul la M3 mi se pare nasol rau! Masina asta nu ma "excita" deloc. 2.1 si 2.2 au un exterior muuuult mai atragator [si vb de hatchback, ca din asta am, 2.1.]
Daca lucrurile merg in acest sens, fie astept megane 4 si o sa trec pe un vw sau honda.
Am zis! ph34r.gif


--------------------
megane 2.1 hatchback - VF1 SMR205 33920325 2005/1.5dci / 74kw / 101cp
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 25 Aug 2010, 21:15
Post #170


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(dili @ 25 Aug 2010, 18:21)

*




QUOTE(dumid @ 25 Aug 2010, 18:35)

*


Atata timp cat cei din vest cumpara un Megane 3 diferit de cel care mi se vinde mie in Romania, eu nu vreau sa cumpar Megane 3 Generatia 2010.
Ati dat exemplu de Mercedes. Eu tind sa cred ca isi respecta clientii mult mai mult decat o face Renault. Nici eu nu am ce sa reprosez masinii actuale. Sa nu se inteleaga gresit. Ci ma refer strict la "Generatiile 2010". In fine, fiecare cu piticii lui.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp - GL Dynamique 1.6 16V (2007)
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 25 Aug 2010, 21:37
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




eu unul avan experienta unui turc si acum a unui spaniol cu certitudine zic da.

daca interiorul e inchegat la fel cum era la clio III cu siguranta da
daca elementele caroseriei se imbina la fel ca la clio III cu siguranta zic da.
sunt anumite chestii la actuala masina care la prima vedere nu se vad dar cu timpul le observi si care sincer m-au facut sa ajung la concluzia ca elementele interioare (tapiterie), asamplare a unor plastice prin zone mai putin vizibile sunt de o calitate mai slaba si mai prost efectuate decat la clio III. Din pacate nu cred ca din acest punct de vedere se ridica la nivelul lui Clio.
Exteriorul lasa poate si mai mult de dorit din punct de vedere al asamblarii: faruri care nu sunt pozitionate la fel sau capota motor necentrata, bara fata-spate nu continua linia aripilor (este mai joasa terminatia barei), faptul ca plasticele acelea rosi din bara spate se misca de iti este frica sa apesi macar pe ele, etc, etc ma fac sa ma gandesc serios la un da.
Nu ma intelegeti gresit dar daca aceasta generatie 2010 este facut la nivelul unui clio III de acum 4 ani nici nu mai stau pe ganduri. Sunt multumit de masina pentru ca nu am nici o problema cu ea in 22kkm, ma simt bine in interior- caci ma uit prin parbriz si nu prin locuri obscure podea, fete de usi si plastice apropiate acestora.
eu sunt convins ca la banii acestia nu se poate oferi ceva mult mai bun.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 25 Aug 2010, 21:46
Post #172


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ce legatura are nationalitatea celui care asambleaza masina? Turcul nu stie sa foloseasca o cheie dinamometrica sau nu invarte bine la surub? Sunt unele probleme la generatiile anterioare care puteau fi evitate cu cost 0 si efort minim, trebuiau doar trecute masinile prin teste riguroase.
Cred ca suntem constienti cu totii ca fiecare masina are hibele ei pentru ca nu exista nimic perfect. Dar atat timp cat constant gasesc solutii tehnice de-a dreptul stupide sau mai bine spus au ales calea usoara, nu o sa fiu multumit sa repar masina in fiecare solstitiu si sa arunc si ceva bani frumosi pe ea.
Uite, se da un exemplu Clio III de mai sus. Cati dintre posesorii de Clio III si-au curatat scurgerile de la parbriz inainte ca acestea sa se infunde. Pentru un rahat de cauciuc prost gandit ajungi sa platesti 1200 ron pe motorasul stergatoarelor.
Asa o fi si la alte masini dar cand ma uit in jur la prietenii mei cu VW, Skoda, etc. parca nu ii vad de cateva ori pe luna pe sub masina cum m-am obisnuit eu.

LE: am uitat sa intreb, ce alternativa la TSI exista in Constanta daca vrei sa iti pastrezi garantia?

This post has been edited by SorinCT: 25 Aug 2010, 21:48


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 25 Aug 2010, 22:48
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




tatimeu- perfecta dreptate.
Sorin, eu am avut un megane bicorp (2007) facut in Spania si un clio 3 diesel (2008) facut la Bursa. Probleme nu am avut cu nici una, nu am schimbat nimic pe garantie. Clio l-am dat cu 33k km si Megane cu 45k km. Cu mana pe inima zic ca Renault Clio era mult mai bine inchegat ca Megane, nu se auzea nimic inauntru, la Megane bordul facea ca naiba, si am avut grija de amandoua in aceeasi masura.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 26 Aug 2010, 07:35
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@sano
E chestie de gusturi, evident, dar mie M2.2 nu mi s-a parut o reusita. In primul rand au cocotat masina exagerat prin asa zisul PDG. Comparativ cu M2.1 al meu, un vecin care avea M2.2 a crezut ca l-au tepuit cand a luat masina.
De asemeni, in cazul meu, cel putin, asteptarea nu mai intra in discutie; deja comanda si avansul sunt date, astept validarea vouchere-lor.
In conditiile in care M3 va fi a doua masina si, mai ales, in conditiile in care nevasta-mea nu da absolut 2 bani pe bibiluri gen tempomat (nu cred ca stie ce e ala), jante de aliaj (nu iarta nici o bordura) sau proiectoare, am mers pe varianta de baza: authentique, alb. Cu cat am dat pe 3 vouchere si discounturi (sunt la al 5 lea Renault in 10 ani), a iesit la sub 10300 euro, cu motor euro 5. Daca cineva ar putea fi nemultumit de un asemenea pret, eu zic ca e carcotas.
Nu ma preocupa prea mult momentul re-vanzarii pentru ca, atunci cand va veni, masina nu va avea nici km si nici ani prea multi.

@SorinCT
Nu stiu dar inclin sa cred ca nu ai alternativa la TSI. Am auzit de constanteni care merg la Tulcea si au fost multumiti dar eu nu as bate atata drum. Mie si drumul pana la marginea orasului, la TSI, mi se pare enervant. Noroc ca nu ma duc prea des (o data pe an la revizie).
Ti se pare mult 650 lei revizia 2 la Laguna 3? In pretul asta sunt si consumabilele luate de la ei, adica ulei si toate filtrele.

Apropos de masina inchegata: ieri am descoperit la Laguna ca plasticul care acopera stalpul spate, ala din laterala haionului, e sarit de pe fix. Poate de la caldura, habar nu am, s-o fi dilatat, ca nu a tras nimeni de el. A fost un chin sa-l pun la loc, pt ca are un piciorus de fixare infim si e si dur al naibii! Masina e asamblata la Sandouville-FR, nu la Bursa-Tr.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Aug 2010, 07:46
Post #175


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Comparatia Clio 3 vs Megane 2 nu este una prea reusita. Megane 2 si Laguna 2 au avut problemele lor destul de mari si calitatea fabricatiei ceva mai scazuta. Cu Clio 3, Renault a inceput sa-si revina.
Exista 2 aspecte pentru care eu am parerea pe care am scris-o mai sus:
- daca va fi sa cumpar Megane 3 (ipotetic, pentru ca vreau sa trec la clasa medie), atunci doresc aceeasi masina cu cea cumparata de unguri, austrieci, francezi etc. Adica 6 trepte si nu 5, afisaj digital al vitezometrului etc. Nu vreau o derivatie speciala pentru piata de est. Nu stiu un alt constructor care sa faca asa ceva. Sa vanda in Vest un model, iar in Romania sa vina cu "generatia 2010".
- nu vorbesc de capacitatea turcului de a asambla o masina sau de calitatea uzinei de la Bursa. Sunt sigur ca respecta calitatea impusa de Renault. Ma refer la materialele folosite la fabricarea masinilor. Puteti voi sa ma convingeti ca materialele folosite la Megane 3 Generatia 2010 sunt aceleasi cu cele folosite pentru Megane 3 (la uzina din Spania)?


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp - GL Dynamique 1.6 16V (2007)
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 26 Aug 2010, 08:33
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Sorin eu am facut "comparatie" cu un megane III facut in Spania si cu mana pe inima iti spun ca materialele folosite la interior si aici ma refer la tapiterie cea de pe Clio era de o calitate superioara decat actuala de pe megane III. Cat despre plastice sunt identice ca si compozitie, duritate si aspect. La clio III am avut un singur greier pe care l-am anihilat cu banda adeziva si anume celebrul cauciuc din portiera din dreapta pe care l-am invelit bine in banda si l-am introdus inapoi.
Punctul tau de vedere este corect dar numai referitor la faptul ca acum e cu 5 trepte nu cu 6, pe parte tehnica nu ma bag ca nu cunosc. Cat priveste modul de afisaj digital sau analogic cel putin pe mine nu ma deranjeaza ambele imi par ca se incadreaza bine in bord. Acum nu stiu daca materialele folosite la megane 2010 sunt de aceasi calitate cu cele folosite pe Clio III, poate ca nici cele de pe noul Clio III nu mai sunt cum au fost.

26 Aug 2010, 09:33:
Sorin eu am facut "comparatie" cu un megane III facut in Spania si cu mana pe inima iti spun ca materialele folosite la interior si aici ma refer la tapiterie cea de pe Clio era de o calitate superioara decat actuala de pe megane III. Cat despre plastice sunt identice ca si compozitie, duritate si aspect. La clio III am avut un singur greier pe care l-am anihilat cu banda adeziva si anume celebrul cauciuc din portiera din dreapta pe care l-am invelit bine in banda si l-am introdus inapoi.
Punctul tau de vedere este corect dar numai referitor la faptul ca acum e cu 5 trepte nu cu 6, pe parte tehnica nu ma bag ca nu cunosc. Cat priveste modul de afisaj digital sau analogic cel putin pe mine nu ma deranjeaza ambele imi par ca se incadreaza bine in bord. Acum nu stiu daca materialele folosite la megane 2010 sunt de aceasi calitate cu cele folosite pe Clio III, poate ca nici cele de pe noul Clio III nu mai sunt cum au fost.

This post has been edited by tatimeu: 26 Aug 2010, 08:33


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 26 Aug 2010, 08:41
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(sorin_f39 @ 26 Aug 2010, 07:46)
... nu vorbesc de capacitatea turcului de a asambla o masina sau de calitatea uzinei de la Bursa. Sunt sigur ca respecta calitatea impusa de Renault. Ma refer la materialele folosite la fabricarea masinilor. Puteti voi sa ma convingeti ca materialele folosite la Megane 3 Generatia 2010 sunt aceleasi cu cele folosite pentru Megane 3 (la uzina din Spania)?
*



Dar tu ai putea sa ne convingi de contrariu?
Adica trebuie sa punem alaturi 2 masini identice (nu M3 si coupe) si dupa aia le luam la bibilit.

Nu stiu cum e cu diferentele de materiale, e posibil sa existe, dar nu sunt foarte convins. In primul rand le-ar complica lor viata, mai ales ca probabil exista repere cu furnizori unici.
Ce pot sa spun sigur e altceva: M3 generatie 2010 e o struto-camila dupa Fluence. Cu asta am fost toti de acord. Fluence se fabrica la turci pentru toata piata europeana, nu numai pt saracii din est (cum a fost si cazul lui M2 sedan). Ei, si aici mi-e greu sa cred ca alege cineva materiale pt Fluence european separat de Fluence + M3 Gen. 2010 pentru estici.

Nu stiu ungureste dar, prin analogie, am dedus ca vecinii nostri vand si ei Generatie 2010, e drept, alaturi de M3 normal. Diferenta e de vreo 2000 de euro.

http://www.renault.hu/renault-valasztek/sz...autok/index.jsp

Ca sa nu mai zic ca, la nemti pe site exista Megane GT line cu bord analogic, ca cel de Fluence.
Deci diferente legate de piata exista peste tot, nu numai la noi.

In alta ordine de idei, piata fiind libera, poti sa iei un M3 cu afisaj digital si 6 viteze din europa, de exemplu de la frantuji. Intrebarea este: vei da 21000 de euro pe el? Sau un tce de la noi. Deci se poate smile.gif, optiuni exista, numai bani, determinare si convingerea ca merita sa existe.
Eu unul nu as da cateva mii de euro in plus pe o masina despre care stiu de pe acum modul in care va fi exploatata, stiu ca va ramane mereu a doua masina a familiei si mai stiu ca va fi revanduta inainte de a iesi din garantie. Dar asta e deja o problema personala.

This post has been edited by dili: 26 Aug 2010, 08:49


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 26 Aug 2010, 09:18
Post #178


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Bai eu stiam ca uzinele astea functioneaza dupa niste standarde de calitate, nu instaleaza turcii ce vor cand vor. Procedeul, uneltele, instruiriea oamenilor sunt aceleasi ca si in V Europei, cel putin asa tind eu sa cred. Dar la o adica nu am fost in fabrica lor sa aflu sigur.
Nu uitati, sunt unele probleme generate de piese in sine si de cum au fost gandite. Poate sa vina si neamtu sa le monteze ca tot problematice raman, e vorba de greseala cuiva in procesul de design/inginerie.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 26 Aug 2010, 10:19
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Toate problemele pe care le-am avut ca posesor a 3 masini reno NU au provenit nicidecum de la defcete de fabricatie - montaj gresit etc. Toate au rezultat din unele lipsuri de proiectare a pieselor - nu le mai enumar.


Ca fapt divers - NICI una din piesel inlocuite nu a fost fabricata in turcia asa cum crede lumea. TOATE au fost fabricate in franta (macarau geam, bobinele de inductie,fulia defazoare etc) sau germania - senzori facutui de siemens - si s-au defectat din cauza solutiilor tehnice precare alese.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 26 Aug 2010, 12:28
Post #180


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Exact asta spun si eu. Nationalitatea celui care asambleaza conteaza prea putin fata de piesele in sine.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 12:15
Dacia