Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema clio - stie cineva ce este?, semana cu un buson

serban24
post 9 Feb 2010, 15:55
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




am descoperit acum cand montam farurile, sub farul de la pasager exact sub motorasul de reglaj ca un buson cu o garnitura in care sunt bagate 2 mufe sa le zic asa una dintre ele este un cablaj electric...cealalta este un furtun care duce la o conducta ...atase cateva poze ca sa vedeti despre ce este vorba in primele 2 poze am incerca sa va arat cam despre ce vorbesc(prima poza este facuta de deasupra farului iar a doua este sub far unde vine bara de protectie) din pacate nu se vede clar pt ca am apucat sa pun farul dar banuiesc ca cine se pricepe stie la ce ma refer in ultimele 2 poze am marcat de la ce sunt cele 2 mufe care intra in acel buson... problema este ca acel buson cand am vrut sa pun farul am vazut ca era scos si l am pus eu la loc ...vreau sa stiu daca este problema ...de la ce este ...si cam ce e de facut...va multumesc!

This post has been edited by serban24: 9 Feb 2010, 15:57


Attached thumbnail(s)
11.jpg ( Size: 214.51k ) Number of downloads: 795
22.jpg ( Size: 246.48k ) Number of downloads: 929
33.jpg ( Size: 272.48k ) Number of downloads: 909
44.jpg ( Size: 228.3k ) Number of downloads: 917


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Feb 2010, 16:41
Post #2


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si problema din titlu cam care ar fi??...dupa problema clio mergea si un ajjjutorrrrr!...ca tot e la moda.

Cred ca ai descoperit canistra de carbon.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 9 Feb 2010, 16:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




pai problema ar fi ca nu stiu ce este si a cam batut si ninsoarea cat a stat fara faruri...nu stiu daca am scoso eu din greseala sau era scoasa si cam ce s ar putea intampla daca a stat desfacuta...


mersi pt raspuns.

This post has been edited by serban24: 9 Feb 2010, 16:58


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 9 Feb 2010, 17:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Daca e vorba de canistra de carbon si "a stat desfacuta" cum zici tu, singurul lucru neplacut ar fi ca a intrat zapada in ea.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimoshu
post 24 Mar 2010, 10:55
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 July 08
From: hunedoara




Salutare,

Am si eu o interbare. Pe langa canistra de carbon, exista vreun motoras sau vreun releu ? Ideea e ca la mine dupa ce opresc motorul se aude un tacanit ca si cum ceva s-ar invarti prin zona aia pe langa canistra de carbon. Dureaza vreo 2 minute dupa ce am oprit motorul, iar apoi se opreste. Aveti idee ce ar putea fi ?


--------------------
renault symbol 1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Mar 2010, 11:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aceea este o supapa electromagnetica - un electroventil.
Cand se acumuleaza vapori de benzina in rezervor, deoarece acesta e sub presiune, acei vaporii sunt dirijati in aceasta canistra de carbon, unde are loc procesul invers vaporizarii (adica o condensare).
Computerul controleaza acea supapa electromagnetica, iar continutul canistrei este tras in admisie si in final ajunge la ardere in motor.

Uite schema de alimentare la motorul D4F.

1. Rampa injectoare (fara retur si fara regulator de presiune)
2. Linie alimentare care vine de la rezervor
3. Pompa de alimentare in rezervor
4. Regulatorul de presiune (acesta este integrat in pompa insa schematic sa pus separat)
5. Filtrul de benzina (situat sub masina)
6. Canistra de carbon

This post has been edited by bubu782001: 24 Mar 2010, 11:24

Attached thumbnail(s)
Schema_alimentare.jpg ( Size: 35.62k ) Number of downloads: 575


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 24 Mar 2010, 12:09
Post #7


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




Si eu care credeam ca dracia aia e o alta pompa de benzina...


--------------------
Honda CB 1000 Big One - GL 53 ROC 16v 130CP
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimoshu
post 24 Mar 2010, 16:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 July 08
From: hunedoara




@bubu782001

Zici ca este controlat de calculator. Te referi la calculatorul de injectie sau la alt calculator ? Ideea este ca din ce mi s-a spus la service, eu am probleme cu calculatorul de injectie (mai mult ca sigur trebuie schimbat). Caut de 3 luni si nu am gasit si in timpul asta am miscat masina doar de 2 ori si de fiecare data s-a auzit sunetul ala acolo. Poate sa fie din cauza ca a stat mult nemiscata sau din cauza ca este calculatorul de injectie stricat ?

Mersi


--------------------
renault symbol 1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th August 2025 - 00:01
Dacia