Probleme injectoare, Renault megane 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Probleme injectoare, Renault megane 1.5 dci
chivu morris |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 30 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II break
2007, 1,5 dci, 86 cp
- DB XX XXX
|
|||
dragos100 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 30 January 11 ![]() |
Ma ajuta si pe mine cineva cu o idee sa stiu in mare ce sa caut?
Am un megane 2 dci 86 cai euro 4, injectoare delphi, mi au spus cei de la service cand am verificat masina la cumparare, au trecut 4 ani de atunci. Zilele astea mi a aparut injection a controler, dar masina merge normal, se tureaza, nu scoate fum la accelerare(este turata nu meerg cu 1300 ture), nu consuma ulei. Ce am observat eu la prima pornire dimineata scoate fum alb in primele secunde si parca a intervenit o mica trepidatie, sau poate o fi ca i rece, nu stiu. |
--------------------
Renault
Megane 3 1,5 dci 81kw
hatchback nov 2012
- BZ92ALD
|
|
espacern |
![]()
Post
#33
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Incepe cu o testare si cu o verificare injectoare(test cu borcanase/eprubete)si apoi functie de rezultat stii ce si cum.....mai bine!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Nastase.Adrian |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 14 ![]() |
Salut.Am tot vazut ca exista probleme cu injectoarele de la pilitura la renault megane 1.5dci 86cp.Intrebarea mea este daca si pe facelift mai exista aceasta problema pentr u ca vreau sa imi achizitionez un megane sh model facelift din 2006 si nu stiu la ce sa ma astept.Multumesc
|
--------------------
Opel
vectra
1996
|
|
ady24 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Depinde cum a fost exploatata masina de vechiul propietar. Daca a bagat motorina de la nu stiu ce surse neautorizate atunci sa te astepti ca pompa poate sa produca pilitura in orice moment. Eventual cand cumperi masina ar fi indicat sa mergi la cineva sa iti verifice starea pompei si a injectoarelor, asa ar fi cel mai corect.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
mitzu21 |
![]()
Post
#36
|
Membru privilege Group: Members Posts: 11 Joined: 28 March 14 ![]() |
Controlul se face prin introducerea unui magnet in rezervor, iar in cazul in care pe magnet se lipeste pilitura de fier inseamna ca sistemul de injectie e compromis. Din cate stiu la Megane 2 2 au schimbat acele pompe de motorina care lasau pilitura.
|
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
mai poti sa faci si purjare la filtru si tot ce curge sa pui intr-un pahar , asta sa numai desfaci rezervorul, oricum cel mai indicat e la o reprezentanta renault sa faci testul de vanzare cumparare.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
Salutare!Tot caut de cateva ore un topic ajutator problemei mele.Sper sa postez unde trebuie.Am achizitionat in primavara un megane 2 1.5Dci,106Cp din 2007,75.000km.In momentul in care a inceput sa dea frigul au inceput problemele cu pornirea,in sensul ca pornea foarte greu.Adica pana azi cand a dat zapada si un pic de ger apasam butonul start/stop de 6-7 ori pana pornea.Azi dimineata am dat la apasari de buton pana cred ca am omorat bateria si nu a mai vrut sa porneasca.Nu stiu ce sa-i mai fac.O sa incerc cu niste cabluri de curent sa o pornesc asa.Mentionez ca de fiecare data cand aveam probleme in momentul cand pornea scotea un fum puternic cateva secunde iar apoi se regla totul.Dupa ce se incalzea motorul,pornea imediat fara nici o problema.De asemenea,acum 1 saptamana,probabil tot de la atatea apasari de buton start/stop mi s-a ars si siguranta cea mare de pe + de la baterie(cea neagra de amperaj mare).
Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi,v-as fi recunoscator. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Verifica in prima faza bujiile. Este suficient sa nu incalzeasca una singura pentru o pornire mai grea.
Apoi..daca sunt mai multe sigur nu iti mai porneste. Daca motorul este cald nu mai este nevoie de bujii pentru pornire, de aici si faptul ca iti porneste atunci cand este cald. Asta ca o prima optiune. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
un test ar fi in masura sa-ti spuna cel mai corect , sigur ai bujiile arse .
|
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
espacern |
![]()
Post
#41
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
DCI-ul bun porneste si cu bujiile arse....mai greu dar porneste.
La DCI bujiile servesc mai mult dupa pornirea motorului....pentru reducere poluare. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
Multumesc mult pentru promptitudine.Voi incerca in prima faza sa verific bujiile.Voi posta ulterioare impresii/rezolvari.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Nu te contrazic.
Dar din proprie experienta, dci-urile care sunt acum pe Logan si Duster la -5, -10 grade, daca le dai cheie direct fara sa lasi bujiile sa incalzeasca camera de ardere nu pornesc. Poate la a 3-a cheie, dar si atunci foarte greu. In schimb daca lasi bujiile sa isi faca treaba (pana se stinge martorul bujiilor incandescente din bord) porneste fara probleme. Din cate stiu aceste bujii incandescente sunt pentru preincalzire si pornire. In concluzie isi fac treaba atat la punerea contactului pana se stinge acel martor din bord cat si dupa pornirea motorului ajutandu-l destul de mult pe vreme rece. Tot respectul. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Nastase.Adrian @ 3 Apr 2014, 14:58) Salut.Am tot vazut ca exista probleme cu injectoarele de la pilitura la renault megane 1.5dci 86cp.Intrebarea mea este daca si pe facelift mai exista aceasta problema pentr u ca vreau sa imi achizitionez un megane sh model facelift din 2006 si nu stiu la ce sa ma astept.Multumesc pai cel de 86cp este de facelift (2.2) , 1.5dci megane 2 de 82,86,101cp sunt cu sistem de injectie Delphi , iar cele de 103 sau 106 cp sunt ci injectie piezo Siemens (mult mai fiabila). Injectoarele Delphi euro4 (meg2.2) sunt mai fiabile decat cele de euro3 (valabil si pt Logan) dar tot sunt sensibile, avand in vedere cat de proasta este motorina la noi recomand numai motorina premium (gen Efix S de la Rompetrol) si mers corect cu ea (peste 2000rpm). Cel mai bine se testeaza injectoarele pe banc la un service specializat, pt ca se poate vedea si cum dozeaza , nu numai returul. Lafel si cu pilitura, pompele Delphi de euro4 nu mai au (sau sunt mai putin dispuse) problema cu pilitura din cauza pompei de joase care nu se unge suficient. <span class='edit'>29 Dec 2014, 15:52:</span> QUOTE(cristian.iliescu88 @ 29 Dec 2014, 12:23) Verifica in prima faza bujiile. Este suficient sa nu incalzeasca una singura pentru o pornire mai grea. Apoi..daca sunt mai multe sigur nu iti mai porneste. Daca motorul este cald nu mai este nevoie de bujii pentru pornire, de aici si faptul ca iti porneste atunci cand este cald. Asta ca o prima optiune. QUOTE(iDoctor @ 29 Dec 2014, 12:25) total gresit, nu are nici o legatura cu bujiile, pentru ca daca ar avea vreuna arsa , ar primi eroare si sa presupunem ca nu primeste eroare, dci-ul porneste la prima cheie (putin mai lung indradevar) si cu toate cele 4 arse ! problema le el poate sa fie din pompa/injectoare. ciudat ca s-a ars siguranta generala de 350A, sa nu fie si o problema la electromotor, pt ca normal nu prea ar avea cum sa traga asa curent... @fideli0 , cand era bateria incarcata si incerca sa porneasca, se invartea rapid motorul ? sau foarte greu? cat despre injectie, ai Siemens, injectoarele nu prea ai unde sa le verifici (cel putin eu nu am gasit nici un service care sa aiba banc pentru injectoare piezo Siemens) , dar aceste injectoare in general nu se strica (ele mele au 230mii km si merg fara probleme) si atunci cand se strica in general se defecteaza partea electrica a lor si ECU da eroare. This post has been edited by djcristi: 29 Dec 2014, 15:55 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
@djcristi atunci cand bateria era incarcata invartea rapid.pe masura ce se ducea din puterea bateriei invartea din ce in ce mai greu.Am gresit eu cand am specificat ca masina este cea de 106Cp.Este modelul de 101Cp,ceea ce inseamna ca are injectie Delphi nu?Am cautat pe net si am vazut ca aici in Brasov,de unde sunt este un service care verifica si repara/reconditioneaza injectii Delphi,poate le fac o vizita dupa Anul Nou!
|
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
djcristi |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu are cum sa fie de 101cp fiind din 2007 , ai meg2.2 pe care s-au pus de 86 si 103/106cp , pe 2.1 (<2006) s-au pus de 82 si 101cp.
ca sa te lamuresc , pe stalpul lateral dreapta ai 2 etichete , pea cea mica si ovala ai pe primul rand 2 coduri, unul din 4 caractere si altul de 7 , pune-le aici si iti dau detaliile masinii. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
La cum ma pricep eu la masini...
![]() Sunt persoana din aceea care doar conduce masina,baga motorina si mai stie sa schimbe o roata,in rest... A venit cineva si cu niste cabluri de curent am incercat sa pornesc masina.Din pacate nu a pornit.Tot din pacate nu locuiesc in oras,ci la 15km distanta si ca sa o duc la un service va trebui sa chem o platforma.Era exact ce-mi doream de Revelion ![]() @djcristi ma voi uita la ce ai spus tu si-ti voi trimite datele.Multumesc oricum pana acum pentru lamuriri.Eu tot mai sper din tot sufletul sa fie duse bujiile,sa nu fie problema de injectie. |
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#48
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(fideli0 @ 30 Dec 2014, 12:15) Eu tot mai sper din tot sufletul sa fie duse bujiile,sa nu fie problema de injectie. Spera!....dar nu de la bujii este problema! Filtrul de combustibil schimbat si o baterie noua.....pentru inceput. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu cred ca este de la baterie, pt ca a spus ca la inceput invartea bine, pana s-a descarcat. de la bujii nu este sigur.
din pacate pare sa fie o problema generala a sistemului de injectie. @fideli0 , a mai facut figuri inainte la pornire sau in mers? ti-a aparut vreo eroare in bord? filtrul de motorina la ce interval il schimbi , ce motorina bagi? daca tot nu te pricepi, si o duci la service, primul lucru care ar tb sa-l faca e sa verifice retururile la injectoare cand incerci sa pornesti masina, pt ca daca unul a ramas blocat, toata motorina se va duce pe retur pe acolo si nu va porni. in cazul in care nu vine nimic nici pe retur, se verifica la para de amorsare daca este tare sau daca se intareste, si daca tot nu vine nimic, e pompa de vina. This post has been edited by djcristi: 30 Dec 2014, 16:04 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
Figuri a facut odata cu venirea timpului racoros,dar pornea,chiar daca la a 5-6-7 apasare de buton start/stop...dupa ce porneste si apuca sa se incalzeasca motorul nu mai face figuri,porneste imediat...filtrul l-am schimbat pana acum de 2 ori,cand am cumparat masina am schimbat toate filtrele si inca o data dupa 12.000km...motorina bagam de la lukoil pana acum 2 luni...de atunci bag numai petrom...doar astea 2 sunt in drumul meu.
Inca o data multumesc pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
djcristi |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
da, suspectez pompa sau injectoare , mai ales daca spui ca pornea greu la rece. trebuia sa inspectezi de atunci problema, nu e normal sa dureze mai mult de 2 secunde pornirea.
cat despre motorina, pacat ca n-ai alte pompe in jur, oricum recomand oricand Petrom inaintea Lukoil. Si daca tii la masina recomand pe viitor motorina TOP nu cea ieftina. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#52
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
espacern |
![]()
Post
#53
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Combusbilul "premium" nu rezolva problemele mecanice/electronice ale sistemului de injectie.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#54
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu rezolva dar nici nu agraveaza...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
djcristi |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
exact , nu am spus ca le repara, dar se defecteaza mai greu.
@solidconvert , da pentru ca meg2.2 din 2006 e defapt un 2.1 undercover, arata ca 2.2 la design , dar la electronica si motor e 2.1 . asa are si @mike12 , 2.2 din 2006 dar cu uch,upc si alte chestii de 2.1. deasta ii cerusem datele lui @fideli0 , sa vad si ce motor are si cand a fost fabricata. vad ca a scris ca e din 2007, dar multi scriu acolo data primei inmatriculari, pentru ca nu stiu data de fabricatie. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
fideli0 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 December 14 ![]() |
Salutare! Am ramas dator cu rezolvarea problemei pe care am intampinat-o inainte de Anul Nou.Dupa multe chinuiri am reusit sa pornesc masina in data de 31 Decembrie,trasa.Stiam ca nu are probleme cu pornirea atata timp cat motorul nu are timp sa se raceasca foarte tare.Asa ca in noaptea de Revelion la -25 grade eu ieseam din 2 in 2 ore sa pornesc masina.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 1,5 Dci
|
|
djcristi |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ciudat, de la 'preincalzire' (bujii) nu era sigur, am tot spus ca porneste la prima cheie (mai greu) si fara ele. Dar bine totusi ca au rezolvat si acolo problema, sa porneasca repede motorul.
Iar de la captorul de temperatura carburant s-ar putea totusi sa nu comande corect pompa daca nu ii stie temperatura. Bine ca ai rezolvat. This post has been edited by djcristi: 14 Jan 2015, 21:23 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
pizzi |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 March 15 ![]() |
eu am injectoare siemens pe 1,5 dci...euro 4 ...aviz cellui care nu a mai intilnit
|
--------------------
renault
megane
2006
|
|
djcristi |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(pizzi @ 10 Mar 2015, 13:36) cu cine te contrazici si ce nu a mai intalnit? doar variantele de "105" cp (103 cu FAP,106cp fara FAP) au aceste injectoare. p.s. ca tot esti nou, trece-ti motorizarea la profil. This post has been edited by djcristi: 10 Mar 2015, 22:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
bejandn |
![]() ![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(fideli0 @ 29 Dec 2014, 11:54) Salutare!Tot caut de cateva ore un topic ajutator problemei mele.Sper sa postez unde trebuie.Am achizitionat in primavara un megane 2 1.5Dci,106Cp din 2007,75.000km.In momentul in care a inceput sa dea frigul au inceput problemele cu pornirea,in sensul ca pornea foarte greu.Adica pana azi cand a dat zapada si un pic de ger apasam butonul start/stop de 6-7 ori pana pornea.Azi dimineata am dat la apasari de buton pana cred ca am omorat bateria si nu a mai vrut sa porneasca.Nu stiu ce sa-i mai fac.O sa incerc cu niste cabluri de curent sa o pornesc asa.Mentionez ca de fiecare data cand aveam probleme in momentul cand pornea scotea un fum puternic cateva secunde iar apoi se regla totul.Dupa ce se incalzea motorul,pornea imediat fara nici o problema.De asemenea,acum 1 saptamana,probabil tot de la atatea apasari de buton start/stop mi s-a ars si siguranta cea mare de pe + de la baterie(cea neagra de amperaj mare). Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi,v-as fi recunoscator. Multumesc! De curiozitate,mai ai masina?Cati km are acum si ce probleme ai avut cu ea? |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:57 |