Martorii de bord, Aprinsi din cand in cand
![]() ![]() ![]() |
Martorii de bord, Aprinsi din cand in cand
mircea-daniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In mod normal stop+baterie (in unele cazuri doar baterie ... de ce ? spre exemplu am vazut modele la care -> tragi frana de mana si se aprinde un martor, la a mea se aprinde si stop ... ) inseamna ca incarcarea nu este in parametrii. Poate fi de la o masa proasta chiar si de la bornele bateriei (din cate stiu), sau alternatorul (care ar da rateuri) ... fulia sau electronica din interior.
Doar pe la buson pot scoate ulei "lejer" dar nu e stres mare pentru 0,5l zic eu. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adi85 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 6 May 09 ![]() |
Salut, si mie mi-a facut asa iar dupa o perioada incepuse sa faca mai des, cand acceleram mai tare clipeau acei martori. in cazul meu era vorba de mufa care intra in alternator, nu mai statea fixata.
|
--------------------
Renault
Clio 2
2004 Bicorp - 1.5 dci 65cp
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
M-am uitat un pic sub capota: un racord ce duce la injectoare transpira motorina. Bun, inseamna ca trebuie strans. Ideea e ca transpira motorina fix pe un ?senzor?. Nu stiu ce este, insa este o clema cu fire ce ies din ea.
Nu pot face poza, insa, cum te uiti la motor, sub racordul din care ies conductele metalice ce duc spre injectoare este aceasta clema. Oricum, o prindere a unui senzor, sau ceva electric. E foooooarte penibila situatia, insa de aici poate fi? Sau mai bine spus, doar de aici? Motorina nu conduce electricitatea (dar poate crea o legatura imperfecta). Editat ulterior: am ajuns acasa, m-am uitat la contacte. Totul e ok. Problema apare insa atunci cand turatia sare peste 3000. Dupa o secunda de stat peste 3000 de ture, se aprind cei 2 martori. Se sting singuri, dupa 1 secunda. Ce poate fi? This post has been edited by mircea-daniel: 17 Mar 2010, 18:44 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 14:27 |