Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Contact...Nu porneste, defect pornire

eugika
post 28 Dec 2009, 08:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 09




Am un Symbol 1.5 Dci an 2007, 62500 km, efectuat toate reviziile la zi.
Problema este urmatoarea: Bag cheia-n contact, se ajunge pana-n pozitia in care ar trebui sa se aprinda martorii luminosi de la bord- si NIMIC; duc cheia pana-n pozitia in care ar trebui sa porneasca si atunci se aprind luminile de la bord.

Lumini la faruri exista, casetofonul merge...

Daca stie cineva cauza si rezolvarea....


--------------------
Renalul Symbol 2007 / 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 28 Dec 2009, 12:12
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Trebuia sa dai si tu un search ca poate ai fi gasit rezolvarea. Sunt nenumarate cauze:
a. se stinge becul rosu? Dc nu inseamna ca trebuie recodata cheia (incearca cu cheia de rezerva sa pornesti masina)
b. Altele (sunt f multe si nu stau sa le listez)


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugika
post 28 Dec 2009, 13:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 09




am cautat ..nu am gasit probelema asta pe forum ....
am incercat si cu cheia de rezerva...


se pare ce este defect mecanic la contact


--------------------
Renalul Symbol 2007 / 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert Tulcea
post 2 Jan 2010, 00:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 November 09




Salut, am avut si eu o problema cu pornirea la clio-ul meu....la fel puneam cheia sa aprindeau toate luminile se stingeau bujiile si cand sa ii dau cheie nu pornea nimica, nu se invartea electromotorul, absolut nimic si am aflat ca problema era ca masina numai citea codul cheilor.......nu stiu daca e aceiasi problema si la tine dar e bine sa o ai in vedere smile.gif


--------------------
Renault Clio2 bicorp - TL-02-YRK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 2 Jan 2010, 01:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




Ledul care semnifică încălzirea bujiilor incandescente se aprinde foarte puțin sau deloc?


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitudose
post 4 Jan 2010, 10:30
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 November 08




Ala se aprinde sau nu, depinde foarte mult de temperatura exterioara. Vezi cheile sa corespunda, sau sa nu fie contactul defect. Mai poate fi si de la alarma daca ai optat pentru o alarma cu pornire din telecomanda.


--------------------
Renault Symbol Fidjy 1.5dCI 80 CP - IS-61-TDR 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugika
post 10 Jan 2010, 18:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 09




deci, sa va povestesc, asa cum pot sa ma inteleaga cat mai multi...
intr-o seara sa plec.. bag cheia-n contact, pozitia contact.. trebuiau sa se aprinda luminile martor din bord, sa se stinga cel de bujii, apoi sa duc cheia in poztia de pornire..toate astea nu s-au intamplat...

ma duc, tractat la service MAVEXIM Targoviste, reprezentant RENAULT.. cum ma vad tractat, imediat sar pe mine, talonul, ce s-a intamplat, etc.. le explic...
in timp ce lasam actele, vad masina intrand n serviice pornita......ma duc glont la mecanic...cica a pornit-o impinsa...sad.gif

...concluzia dupa ce s-au uitat (deci, DOAR s-au uitat, nu au desfacut contactul) a fost ca trebuie sa astept 3 saptamani si costa 140 de euro pana vine noul contact care este dupa codul de caroserie...imi zice sa dau jumatate din suma ca avans....asta m-a pus pe ganduri.

am luat masina acasa...era ziua de 30.12..2009 ....imi trebuia masina si o puteam porni impinsa....citesc pe internet, intreb in stanga-n dreapta, solutii diferite sau deloc...pentru mine era ciudat ca o masina cu 60000 la bord in 2 ani si 4 luni, revizii facute, merg frumos (zic eu) sa aiba defect contactul ...

ma supar si zic macar sa vad cum arata contactul ala... iau setul chei imbus, scot cititorul de cheie de pe contact, desfac surubul de prindere al contactului de sus, il scot afara, fara sa desfac firele electrice.. MINUNE... CONTACTUL S-A DEBLOCAT, MASINA A PORNIT... il introduc din nou in ordinea inversa, NU FUNCTIONA....

dupa ce-l studiez mai atent in partea opusa surubului de prindere, are doua cleme (nu stiu cum se numesc) care vin din corpul contactului si intra in suportul de prindere.. acele doua cleme nu intrau perfect. .. daca nu sunt libere blocheaza cheia in pozitia contact... dupa ce am pus cablurile din spatele contactului intr-o pozitie usor modificata fata de cum era.. acele cleme au intrat perfect si contactul mergea....

am fost la meseriasii de la service MAVEXIM, le explic.. ei, replica "noi nu reparam".. zic "nu reparati, schimbati piesele noi ".. ma instiinteaza ca daca am umblat iau foc, ca se blocheaza volanul... bla, bla...

eu lucrez in domeniul IT, n-am nicio treaba cu mecanica....dar cu un set de imbusuri am reusit sa salvez cel putin 140 de euro si 3 saptamani de stat fara masina...

100% daca masina era in garantie, gaseau pe loc o solutie cel de la service..
cam asta este povestea....multumesc celor care mi-au oferit solutii pe forum.


--------------------
Renalul Symbol 2007 / 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 10 Jan 2010, 19:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




@eugika : E binevenit postul tau . toti am avut experiente neplacute in renumitele service-uri Reno , care se incapataneaza sa nu-si schimbe atitudinea de ignorare si batjocorire a clientilor .
Probabil ca orice electrician auto putea rezolva problema , tot ce avea nevoie este ..un pic de bunavointa .
Si nu fi sigur ca daca era in garantie se schimba mare lucru... stateai cu masina pe bara tot 3 sapt si ramaneai cu $ in buzunar .

This post has been edited by alc2: 10 Jan 2010, 19:38


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitudose
post 11 Jan 2010, 09:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 November 08




Asa am patit si eu cand am fost in service cu servodirectia. Stiam ca e vorba de carbunii aia care s-au blocat si de aia nu mergea (mergea cand si cand). Cand am ajuns au zis ca ei nu repara ci schimba ca asa spune producatorul si ca sa nu vin la ei pentru garantie la lucrare daca o repara si nu o schimba. Am intrebat cat costa sa schimbe si mi-a zis 3000 lei si le-am zis sa o desfaca fara grija. smile.gif) Nu e neaparat sa sa schimbi ceva daca are un defect minor. Mai ales ca piesele la ei sunt exorbitant de scumpe.


--------------------
Renault Symbol Fidjy 1.5dCI 80 CP - IS-61-TDR 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 4 Feb 2010, 21:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Am patit-o si eu cu pornirea. Weekend-ul trecut am facut vreo 120km fara nici o problema insa miercuri cand sa plec nu a vrut sa porneasca, a dat sa porneasca insa trepideaza.
Primul gand a fost ca s-a dus bateria insa mergeau atat farurile cat si aeroterma. Am masurat si tensiunea la baterie, avea 12,14V.
M-am gandit ca daca incerc sa o pornesc cu farurile aprinse (faza lunga) poate voi observa o scadere a tensiunii iar demarorul va face "clant" si nu va mai invarti motorul fapt ce va confirma problema cu bateria.
Dupa ce am aprins farurile...supriza...a pornit insa turatia motorului oscila si dadea sa se opreasca iar masina trepida puternic si iesea fum foarte mult din esapament! Am oprit motorul dupa 10secunde si am zis ca o sa ii chem de la service sa o tracteze.
Ce poate fi? Suspectez ca e mai mult decat bateria. A patit careva asa ceva pana acuma? huh.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yochanna
post 4 Feb 2010, 21:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 16 January 10
From: Bucuresti




scriu ce cred eu, dar astept sa ne spui ce a avut de fapt.
fie bujii, fie filtru de benzina.


--------------------
Reno Clio symbol 2005 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 6 Mar 2010, 20:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 12 June 06




SI eu am aceeasi problema merge casetofonul luminile merg nu se mai aprind insa ledurile pe bord cand pun contactul de pornit ce sa mai zic:|
Nu stiu ce sa fac sa fie cheia sau problema mecanica:|


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobyshadow
post 8 Mar 2010, 15:08
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 July 09




Salut, am si eu o problema asemanatoare cred,am avut problema cu pornirea in ianuarie ..bagam cheia in contact, se aprindeau ledurile totul era ok pana la pornire,nu invartea deloc, am chemat un electrician..am dat electromotorul jos ,l-a luat l-a curatat i-a schimbat si carbunii,am zis ca poate asta este cauza....pana ieri cand s-a intamplat iar sa nu porneasca...am pornit-o impinsa ...si azi din nou...am auzit ca e posibil sa fie de la contact,si contactul cu totul are un pretz destul de marishor .... ohmy.gif
Aveti vreo idee?S-a mai confruntat careva cu problema asta?


--------------------
Renault Clio 2 - BC 22 BOG 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 8 Mar 2010, 20:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 12 June 06




Nu cred ca poate fi de la contact tinanad cont ca o pornesti impinsa verifica bateria , electromotorul.Eu tre sa misc cheia sus jos usor pentru a porni agata ceva cand dau la demarator ultima pozitie , am dat jos plasticele de la contact si acum incerc sa caut informatii cum sa-l dau jos , la logan am inteles ca trebuie decuplata baterie se pune cheia in pozitia a |V se scoate surubul si se scoate, la clio nu stiu daca stie cineva il rog sa ma ajute cu un sfat.


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 8 Mar 2010, 22:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




poate fi si din contact,nu mai lucreaza alimentarea de +pornire catre demaror,si deci masina poate fi pornita si impinsa.spune-mi ce ai masina exact si tipul de motor sa vad dc pot sa te ajut cu ceva informatii de masurare a pluslui la demaror.

This post has been edited by FysGSM: 8 Mar 2010, 22:09


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobyshadow
post 8 Mar 2010, 23:03
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 July 09




Da...am Un Clio 2 Bicorp,1.4 ,16v,si mentionez ca daca o pornesc odata dimineata...toata ziua nu mai am probleme,nu stiu ce sa mai cred...

9 Mar 2010, 13:48:
Mai exact Clio 2 Privilege 1.4 ,16v

This post has been edited by Bobyshadow: 9 Mar 2010, 12:48


--------------------
Renault Clio 2 - BC 22 BOG 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 01:44
Dacia