DACIA 1310 TLX din '89, imbunatatiri, reparatii, etc
![]() ![]() |
DACIA 1310 TLX din '89, imbunatatiri, reparatii, etc
kog |
![]()
Post
#301
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#302
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
bai,sa nu desfaci rozetele ..alea sunt reglate, intrun fel,.. jocu grupului conic,.daca ai umblat acolo..poti so arunci,daca nu mai le pui cum au fost
semeringurile,..bagi o surubenita.in marginea lui. din spre carcasa,oo bati in el.si faci mangealac.in rozeta.si tre sa iasa semeringu,.. nu e important sa iti iasa semeringu intreg,fal varza..da sa nu umbli la alea... This post has been edited by ct-03-tvy: 23 Jul 2010, 10:28 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#303
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(kog @ 22 Jul 2010, 19:07) P7160099.JPG ( Size: 791.71k )
Number of downloads: 3231 P7160097.JPG ( Size: 789.93k ) Number of downloads: 2877 edit: daca desfac piulitele de la rulmentii diferentiarului sa schimb simeringurile alea pot sa stric ceva? Trebuie stranse alea la un anumit cuplu? mangealac ![]() pentru mine asta era o operatiune simpla sa-i scot ambele piulitele si stiam s-o reglez la loc cum trebuie....ce sa zic..... KOG poti sa dereglezi grupul si apoi o sa iti plangi de mila ![]() fii antena...piulita de la sofer regleaza jocul pinion atac/coroana...aia e belea mare,daca ai gresit ori huruie grupul(caz fericit-se incinge,plm) sau rupi niscaiva dinti p-acolo ![]() deci scoate mai intatai piulita de la sofer...dar cum....numeri filetele cu mare atentie dar NU GRESI,cu piulita apoi infiletata tii cu o mana de un ax planetar si cealalta mana de celalalt ax....incearca sa le deplasezi la un loc(impreuna) transversal...tre sa ai un joc asa aprox de 3 mm-jocul la grup...din ochean...daca incerci sa misti axele planetare separat ai sa ai un joc dar ala e jocul pe sateliti(sa nu se confunde cu ce am scris mai sus)....o pui la loc apoi...piulita de la pasager se strange la maxim si apoi un sfert de tura inapoi si atat.... inca ceva....daca nu esti bazat,sincer AR TREBUI SA LASI PE CINEVA CARE SE PRICEPE sa faca treaba asta...e pacat daca spui ca "agregatul" e bun ! ![]() apropo...cat prinzi cu cutia asta in trapta 5 la 3000 rpm ? This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2010, 13:54 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#304
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
gata, m-am speriat si nu mai desfac nimic, dar pot baga simering nou acolo fara sa desfac? Ma gandesc ca nu. In cazul asta mai completez din cand in cand cu ulei.
in legatura cu viteza nu stiu ca nu am avut unde si cand sa o testez calumea cu gps. tot ce sti e ca in a IV-a la 2000 am 55 km/h. Pe saptamana viitoare e posibil sa vin si eu cu niste rezultate gen HondaD. Ydaniel zicea ca ar trebui ca la 3800 de ture in a V-a sa fie cam 140, dar tinand cont ca am ajuns la ~4500 in a V-a cred ca nu e prea bine ce zice This post has been edited by kog: 23 Jul 2010, 14:46 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sobolan |
![]()
Post
#305
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu merge schimbat fara scoti piulita....eu asa zic....poate gresesc !
incearca cu niste surublenite subtiri si tragi de partea dinspre ax....nu baga nimic intre simering si corpul piulitei.... This post has been edited by sobolan: 23 Jul 2010, 15:06 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#306
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
@sobolan le ai bine bine cu comparatoru de te dai rotund?, daca bati surubenita in mijlocu semeringului,cum sa se zgarie piulita? poate se sperie de surubenita,ca alfel nu are cum..
citeste mai bine, nu am zis bagi surubenita intre carcasa si semering, am zis in marginea din spre carcasa, adica langa tabla semeringului, o bati(surubenita) in el.. citeste ce scrie mai sus daca voi nu stiati pentru ce e bucsa aia, care a gasito pa,priza,dar, sa schimbati simeringuri This post has been edited by ct-03-tvy: 24 Jul 2010, 13:37 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#307
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ma dau patrat
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#308
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(kog @ 22 Jul 2010, 19:07) ca sa mai spamez putin forumul postez din nou. Am descoperit placuta de identificare a cutiei care NU era nituita pe carcasa ambreiajului, ci in partea stanga a cutiei in spatele planetarei, sub un surub. Deci e cutie 365. 22 pentru comanda axiala, cu grup conic de fuga (9x34) ![]() P7160099.JPG ( Size: 791.71k ) Number of downloads: 3231 P7160097.JPG ( Size: 789.93k ) Number of downloads: 2877 edit: daca desfac piulitele de la rulmentii diferentiarului sa schimb simeringurile alea pot sa stric ceva? Trebuie stranse alea la un anumit cuplu? 365-22...aceeasi cutie o am si eu dar n-am apucat s-o testez...ia zii cat ai in a5a la 3000rpm...ce viteza ai ? This post has been edited by sobolan: 26 Jul 2010, 21:15 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#309
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
@sobolan, vezi ca am raspuns mai sus.
Multumita lui Merced ![]() ![]() ![]() ![]() P7240492.JPG ( Size: 789.73k ) Number of downloads: 393 P7240496.JPG ( Size: 778.07k ) Number of downloads: 510 P7240495.JPG ( Size: 784.51k ) Number of downloads: 518 Am cumparat toate piesele timoneriei, pentru ca incepusem sa bag a III-a in loc de a I-a. Urmeaza sa verific bucsa de bronz, sa schimb "senzorul" vitezometrului, sa caut o furca si un arc de ambreiaj si cam asta ar fi, ramane montatul. Intrebare: Cum se scot bolturile furcii de ambreiaj? |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Filip |
![]()
Post
#310
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(kog @ 23 Jul 2010, 14:39) in legatura cu viteza nu stiu ca nu am avut unde si cand sa o testez calumea cu gps. tot ce sti e ca in a IV-a la 2000 am 55 km/h. Pe saptamana viitoare e posibil sa vin si eu cu niste rezultate gen HondaD. Ydaniel zicea ca ar trebui ca la 3800 de ture in a V-a sa fie cam 140, dar tinand cont ca am ajuns la ~4500 in a V-a cred ca nu e prea bine ce zice Ooo e bine mestere, a mea poate doar 4300 rpm in treapta 5. Cred ca avem aceeasi cutie de viteze. Nu stiu ce sa zic, n-are nimeni un tabel de turatii ceva? Pentru cutia de viteze? Sau macar stie cineva sa calculeze? @Sobolan... in tine sta baza. ![]() Oricum e imposibil sa depasesti viteza maxima scrisa in talon, ca doar valoarea asta a rezultat in urma unor teste, nu e pusa asa, dupa ureche. In mod normal 142 km/h ar trebui sa-i aiba la 5250-5500 rpm in treapta V. Asa imi spune logica. This post has been edited by Filip: 30 Jul 2010, 10:50 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
kog |
![]()
Post
#311
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
putin ajutor cu bolturile alea se poate? Nu merg scoase nici cum. Ce tre sa le fac?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sobolan |
![]()
Post
#312
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
fain ambreiaj...discul,cel putin,e criminal....LUK astea-s bune....cutiile noatre,am impresia,ca-s de 90 in a5a la 3000rpm !!!
This post has been edited by sobolan: 30 Jul 2010, 16:40 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#313
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
poza cu plasticele alea de care intrebai in topicu lu' Stormtrooper 30.jpg ( Size: 395.61k )
Number of downloads: 641
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Merced |
![]()
Post
#314
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Io serios nu recomand chestiile alea. Se fixeaza in gauri, iar la gauri iese rugina. Rolul lor estetic e destul de redus si el.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#315
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Rolul lor initial era sa nu se frece pasajul rotii cand se urca persoane in spate, estetic nu cred ca se pune problema. A mea le-a avut si le-am lasat acolo, le-am demontat cand am vopsit masina, apoi la remontare am pus o mana de vaselina sub ele, altfel trebuia sa umblu cu sudura sa astup gaurile.
Uite una cu ele montate din fabrica pasaj_spate.jpg ( Size: 42.94k ) Number of downloads: 705 fata_stanga.jpg ( Size: 47.7k ) Number of downloads: 648 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
sobolan |
![]()
Post
#316
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
aoleu...ce dacie
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Filip |
![]()
Post
#317
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
E foarte interesant sa observam in timp evolutia solutiilor tehnice. Atunci erau niste plastice fixate in gauri, acum (am vazut la renault megane 2) exista folii transparente ce se aplica peste suprafata ce se doreste a fi protejata. (La megane era protejata evazarea aripii spate, in partea de jos, probabil de abraziunea prafului, pietrelor nu stiu). Cert este ca am vazut chestia aia pe aproape toate exemplarele.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#318
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si passat-urile au folia aia,unele...
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#319
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am mai cumparat arcul si bolturile de la furca. Maine sper sa am si o furca insa nu am reusit sa dau jos nici cum furca veche. Idei?
<span class='edit'>2 Aug 2010, 12:34:</span> am desfacut azi capacul din spate al cutiei pentru a schimba pinionul de kilometraj si am gasit si aici urme de sudura ![]() s-au mai cumparat astazi 3 litri ulei de cutie si o garnitura de capac (partea din spate) P7270001.JPG ( Size: 785.54k ) Number of downloads: 537 This post has been edited by kog: 2 Aug 2010, 18:54 Attached thumbnail(s) P7270004.JPG ( Size: 778.4k ) Number of downloads: 597 P7270006.JPG ( Size: 787.54k ) Number of downloads: 666 P7270007.JPG ( Size: 793.37k ) Number of downloads: 664 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#320
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Nu trebuia sa te chinuiesti sa schimbi furca, mai bine cautai o carcasa de ambreiaj cu totu, o sa ai mare bataie de cap cu bolturile alea.
In legatura cu sudura aia, asa sunt toate furciile, e din fabricatie sudura aia grosolana, deci sunt sudate, nu turnate, exact asa am crezut si eu cand am umblat in cutie prima data. Ai mare grija cand montezi capacu din spate, sa nu uiti sa pui bila de la a 5-a ca nu mai intra dupaia in viteza a 5-a, pinion kilometraj sper ca nu ai luat nou, o sa ai probleme cu el, nu o sa intre capatul cablului de tot (nu-i destul de adanca gaura aia patrata din pinion) si nu-ti va mai functiona vitezometru (am patit). Totusi ai de gand sa schimbi si piulita aia cu melc de la tren, altfel de ce ai dat capacu jos?, Grija mare la inchidere, sa pui silicon neaparat pe tentativa aia de garnitura, sau sa decupezi dintr-un carton de dosar alta, aia numa nu inchide. Pinionul se putea scoate fara sa demontezi capacu, scoteai surubul de blocaj al cablului si faceai parghie cu o tija subtire sau surubelnita subtire prin gaura surubului de blocaj, sau cu putin noroc iesea doar cu degetu mare (bagai degetu si invartit si tras). Edit, vezi ca ai mai sus poze cu protectiile alea de la pasajele spate This post has been edited by nelu_1985: 2 Aug 2010, 22:52 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
sobolan |
![]()
Post
#321
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 2 Aug 2010, 23:50) Ai mare grija cand montezi capacu din spate, sa nu uiti sa pui bila de la a 5-a ca nu mai intra dupaia in viteza a 5-a, pinion kilometraj sper ca nu ai luat nou, o sa ai probleme cu el, nu o sa intre capatul cablului de tot (nu-i destul de adanca gaura aia patrata din pinion) si nu-ti va mai functiona vitezometru (am patit). Totusi ai de gand sa schimbi si piulita aia cu melc de la tren, altfel de ce ai dat capacu jos?, Grija mare la inchidere, sa pui silicon neaparat pe tentativa aia de garnitura, sau sa decupezi dintr-un carton de dosar alta, aia numa nu inchide. Pinionul se putea scoate fara sa demontezi capacu, scoteai surubul de blocaj al cablului si faceai parghie cu o tija subtire sau surubelnita subtire prin gaura surubului de blocaj, sau cu putin noroc iesea doar cu degetu mare (bagai degetu si invartit si tras). Edit, vezi ca ai mai sus poze cu protectiile alea de la pasajele spate bila de la a5a e una in capac dar mai are o bila fara arc intre tijele furcilor,aprope de flansa aia metalica ce sta in 3 suruburi de 7 si care tine mecanismul treapta 5 ![]() intre jumatatile de carcasa se pune silicon de motor(rosu,negru) sau vopsea...nu am mai vazut cutie in 5 sa aiba garnituri.... This post has been edited by sobolan: 2 Aug 2010, 23:05 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#322
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Toate cutiile-n 5 au garnituri, a mea cea veche din '88 avea, asta noua din 2002 are. Au doar la carcasa ambreiaj si la capac si inainte de distantier.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
sobolan |
![]()
Post
#323
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
sa fiu a naibii...a mea originala 365-37 nu avea decat ceva alb,o pasta ceva gumata....si avea si celebrul sigiliu pe capac,la surub !!!
This post has been edited by sobolan: 2 Aug 2010, 23:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#324
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
garnitura aia e logic ca nu intra fara silicon rosu. Era destul de greu sa scot pinionul ala deoarece era rupt pe la jumate si nu prea aveam cum sa il prind. Cel ce vine in loc e relativ nou cumparat acum vreo 3 ani, melcul nu avea rost sa il schimb ca e in stare buna, pe langa asta am facut si testul cu cablu bagat in pinion si pinionul la locul lui in capac si merge ok. Sigiliu nu am avut, pe langa asta un surub era mai lung si in loc de cateva saibe era bagata o piulita mai mare cu rol de distantier... In fine sunt lamurit acum. Cu putin noroc zilele astea e pe rabla si sper sa inchei munca la capitolul transmisie.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#325
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
![]() P7290002.JPG ( Size: 723.78k ) Number of downloads: 811 This post has been edited by kog: 5 Aug 2010, 09:03 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#326
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
trecand peste tot stresul si dezamagirea astazi am montat cutia si ambreiajul pe rabla, reglat timoneria, acum intra foarte bine in viteze, mai am ceva probleme cu mersul inapoi din cauza patinei uzate. Oricum masina se misca excelent, se simte ca am schimbat jegul ala de T90 cu un ulei adevarat. Tehnic masina e in stare ok, dar cum la dacie cum repari ceva se strica altceva am vazut mizeria din poza de mai sus. Asta e. O sa deschid un thread pe la bursa si sper sa gasesc doua aripi vechi in stare buna, ca sunt lamurit cu tabla de conex
edit. Ca sa imi raspund singur la intrebarea: QUOTE(kog @ 8 Jul 2010, 18:26) am mai circulat ceva cu rabla in starea in care e si am observat ca pedala de ambreiaj merge mai usor ca inainte. Vreo parere? Da, mergea mai usor pentru ca un brat al arcului ce tine rulmentul si furca sarise de la loc This post has been edited by kog: 5 Aug 2010, 20:06 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sobolan |
![]()
Post
#327
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(kog @ 4 Aug 2010, 13:02) naspa...aripa noua sau cauta una sh buna !!! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#328
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
te gandeste ca era noua cand a fost montata si vopsita. Ala e stratul de kit dat de idiotii care au vopsit-o ca sa iasa la linie... Iti dai seama cum o sa arate o aripa noua de conex...
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sobolan |
![]()
Post
#329
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
stiu...am si eu de connex
![]() cutia de viteze....imi aminteste multe,cat m-am batut eu cu a mea.... ai mare grija la cele 3 bolturi de fixare la capac....daca dai jos blestemata aia de flansa de sub tr5 vezi ca e prinsa in 3 suruburi de 7 si cand la desfiletezi ai ocazia sa vezi cum ies suruburile de acolo cu tot cu filetul de aluminiu de la carcasa ![]() asta care o am acum 365-22(care o ai si tu) e o panarama de cutie....a3a e prea scurta,a4a e prea lunga(se simte trecerea),a 5a e scurta(economizor)....de mers,merge impecabil,fara greseala dar tot imi pare rau de aia veche(365-37-o minune tehnologica la dacia,era o cutie bine gandita,rapoartele erau perfecte)....prost am fost ca am lasat-o acolo....la 3000 in a5a am 90 si pe GPS si pe bord ![]() daca tot umbli in ea schimba-i si pinioanele de a5a...pune-i de nova,intreaba-l pe Muttley mai multe sau pe Diaconuliviu(mentorul meu la cutia de viteze ![]() furcile alea arata bine,nu te lega de ele...vad ca au canalul aproape bun-bun...odata se incarca uzura aia din canale la sudura apoi polizor etc......asta imi aminteste de cutiile de camion Raba AK6..alea cu 6 viteze,mi-au mancat zilele camioanele alea vreo 2 ani si deabia terminasem si eu facultatea si eram un biet inginer mecanic.... SPOR LA TREABA !!! This post has been edited by sobolan: 5 Aug 2010, 23:19 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
kog |
![]()
Post
#330
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
nu cred ca o sa modific ceva vreodata in cutia asta. Sper sa nu mai fie nevoie sa o dau jos cativa ani buni de-acuma. Nu urmaresc performanta, poate daca as avea bani destui as modifica si eu motoare si cutii, frane si alte chestii. In momentul de fata incerc sa o mentin in stare de functionare si estetica buna, si pana si asta mi-o permit cam greu. Visul meu sa sa o aduc intr-o stare mai buna decat atunci cand a iesit pe poarta uzinei Dacia acum mai bine de 20 de ani. Desi nu pare costa destul de mult si treaba asta, o lucrare completa de tinichigerie si vopsire PROFESIONALA facuta de tinichigii adevarati m-ar ajunge la vreo 2000 de oiro...
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:15 |