Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Preturi, iar., Manopere & piese

RAIDER
post 17 Jan 2010, 18:35
Post #1


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




Din seria "atat am dat si atat am primit", un episod nou:

De vreo 2 luni, masina topaia pe drum ca o baba pilita. Prin urmare, m am bagat sub ea si am ajuns la concluzia ca lonjeronele s muci. Am procedat la vizite la tinichigii si mi s a propus scoru` de 20 de milioane vechi + piese pentru schimbat ansamblul fata.
Sa fim seriosi, m a costat masina 40 asa ca m am hotarat s o fac bucati si s o dau.
In ultimul moment a aparut un nene care a zis ca mi imbraca lonjeroanele in tabla si la fel, face si cu traversa fata. Am zis "ok" si nenea s a apucat de lucru.
In consecinta: 350 RON imbracat lonjeroane in tabla de 2. Rezultat: impecabil, balansul a fost inlaturat, lucrarea arata bine si am tupeu sa ma prezint cu ea la ITP ( va zic in 25 ianuarie cam care e rezultatul fiindca vreau sa ma duc cu ea pe cinstitelea, fara chestii aranjate ).
A 2 a chestie care nu mi placea, erau pragurile. S a procedat la inlaturarea bucatilor ruginite si schimbarea acestora prin sudare, fara vreo intentie estetica, s a mers pe treaba facuta, care sa tina si s au aplicat pe deasupra praguri false de Dacia ( tabla ). Pret praguri: 82 RON perechea si 60 ron manopera/prag, deci inca 120.
S au vopsit in negru, acrilic si ramane sa mi iau ornamentul de prag de pe undeva ca sa acopar punctele de sudura cu el ( merge si chit si revopsire da` nah, hai sa zicem ca asa ar arata mai frumos )

A 3 a problema pe care o am, deja intra in domeniul SF pentru mine.
Cand a fost frigu` ala de -18 grade in Cluj, mi a murit bendixul. Electromotorul cupleaza, motorul are o tendinta de invartire dar treaba sfarseste intr un zgomot de alunecare si motorul nu porneste.
Porneste impinsa intr a 2 a, daca merg cu ea vreo 10 minute si motorul se incalzeste, porneste si la cheie, fara mare efort.
Deci:
Toti care au auzit o, au zis ca i bendixul de vina si NU coroana volantei, prin urmare: cat ma poate costa un reconditionat de bendix si/sau cat ma poate costa un electromotor de Diesel complet? ( motoru` de 2100, am electromotor scurt pe el )

Merci anticipat pentru raspunsuri wink.gif


--------------------
Dacia Nova - CJ 10 EVY 1999 Gti 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 17 Jan 2010, 20:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




pe motoare diesel de 2068cmc au fost puse numai electromotoare cu reductor de asta nu tin cele scurte de benzina incearca sa faci rost de EL cu reductor


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XtreZz
post 17 Jan 2010, 20:17
Post #3


Addicted


Group: Members
Posts: 794
Joined: 28 June 08




Multumesc pentru informatiile despre lonjeroane! si ale mele sunt intr-o stare foarta proasta si credeam ca o sa ma coste o avere sa o repar....trebuie dat motorul jos pentru chestia asta banuiesc....la mine inca nu se balanseaza,este foarte stabila dar la vara vreau sa rezolv tabla....


--------------------
Seat Leon - BV 69 XTZ 2008 1.9 TDI BXE
EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6
Renault Fluence 1.6 DCI
Seat Leon 1P 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAIDER
post 18 Jan 2010, 07:36
Post #4


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(XtreZz @ 17 Jan 2010, 20:17)
Multumesc pentru informatiile despre lonjeroane! si ale mele sunt intr-o stare foarta proasta si credeam ca o sa ma coste o avere sa o repar....trebuie dat motorul jos pentru chestia asta banuiesc....la mine inca nu se balanseaza,este foarte stabila dar la vara vreau sa rezolv tabla....
*



Nu, motorul nu se da jos pentru treaba asta.
Procedura e simpla, ai nevoie de vreo 6 oameni ca sa culci masina pe o parte. In cazul meu, motorul statea usor intr o parte, din cauza lonjeroanelor ( schimbasem inainte tampoanele sperand sa rezolv problema, dar n a fost sa fie asa ).
Deci, s a intors masina pe o parte, s a impins motorul in pozitia corecta si s a tras tabla de 2 de jur imprejurul lonjeronului ( masina are 20 de ani si n a fost extrem de bine intretinuta - avusese platbanda sudata in punctul unde se indoaie lonjeronul in fata ).
Oricum, daca ajungi sa faci lonjeroane, mai sunt traversa fata de facut si probabil piesele care ti asigura rezistenta in paralel cu tirantii.
Ma rog, mie mi s a parut relativ ciudat sa vad 2 bucati de tabla nituite in diagonal, de pe la mijlocul masinii spre rotile din spate dar ansamblul era la fel de vechi ca restul masinii si tabla era indoita dupa formele de sub masina - presupun ca e din fabricatie... iar daca nu, inseamna ca am 2 table dedesubt care contribuie la rigidizare ).

Hint: in lonjeroanele mele e bagata spuma poliuretanica. Tinichigiul a injurat in momentele in care a vazut treaba asta dar sincer sa fiu, mi a placut sa vad material sanatos sub spuma dupa ce am tras cateva bucatele afara )
Acuma, nu stiu daca ajuta...dar mie mi se pare ca da.


--------------------
Dacia Nova - CJ 10 EVY 1999 Gti 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutu
post 18 Jan 2010, 11:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 19 June 07
From: Bucuresti




Referitor la inlocuirea bendixului sa va zic cum am procedat eu acum vreo 2-3 ani :

Eu am Re 25 de 2165 cmc benzina nu Diesel, deci- la un moment dat am inlocuit bendixul de pe electromotor cu unul ptr. Dacia, dar de fabricatie poloneza, m-a costat la vremea aia 750 mii lei, cel romanesc era mai scump si arata si mai neingrijit lucrat.Asa ca s-a potrivit perfect in locul celui original de pe masina , doar papucul care vine de la contact era deplasat putin spre interiorul motorului si m-a chinuit la montaj. Cine a mai auzit ??? - Bendix polonez pe Re 25 !
Merge si in ziua de azi fara nici un rateu.

Asadar ma gandesc ca bendixul demarorului de Diesel poate fi identic cu cel de pe motoare cu benzina, chiar daca electromotorul nu este.

Daca poate cineva sa-i faca o poza la cel de Diesel, ne lamurim...


--------------------
Renault 25 GTX Dacia Break - B-08-BYP 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 18 Jan 2010, 11:34
Post #6


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




@ RAIDER: spuma se introduce, la masini, din fabrica si in stalpi. Pt rigidizare ...etc
Si la firmele mari de tuning se introduce in stalpi, praguri etc...

wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 18 Jan 2010, 16:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




mai baieti voi confundati partile componente ale ELC bendixul este cel ce cupleaza pe coroana iar cel din discutie se numeste STARTER comanda


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Jan 2010, 16:31
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.393
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Raider.. este foarte clar ca tu ai luat o masina "pregatita" de vanzare.... am avut 2 R25 cu nici unul nu am avut probleme cu lonjeroanele sau rugina asta pt. ca masina are caroserie galvanizata din fabrica de la mama ei... spuna si alte artificii.... sunt pt. vanzare... si atat.... ai luat o masina manarita si acum tragi ponoasele.... asta este.... din pacate...

Ceea ce ai facut tu cu imbracatul nu va tine mult si nici nu este prea sigur pt. ca tabla aia pusa este prinsa pe ceva putred....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAIDER
post 18 Jul 2010, 08:32
Post #9


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




Iar preturi.

O perioada n am umblat cu masina dar tocmai ce m am apucat de lucrat la ea.
Consum excesiv ( 10 litri la exterior ) si fum alb, desi dupa 5000 de km, nivelul uleiului n a scazut hotarator.
N am avut alta explicatie decat ca e ceva la injectoare si/sau pompa de injectie.
In concluzie, demontat pompa de injectie & injectoare (200 RON manopera) si 150 reglat/curatat toate alea.
Va zic pe marti care i rezultatul

Telescoape fata: 218 RON/bucata. 50 RON manopera pe o parte la schimbatul acestora.


--------------------
Dacia Nova - CJ 10 EVY 1999 Gti 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 30 Jul 2010, 13:09
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




inca astept concluzia


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 06:44
Dacia