acesta este orasul meu, tren impins de om si autobus tot impins de om
![]() ![]() ![]() |
acesta este orasul meu, tren impins de om si autobus tot impins de om
vladut88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
||
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
- bh 10 twa
2004 1994 I hate BMW
|
|||
Master01 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Miso faze, ar trebui sa fie de acum macar 20 de ani ca nu se mai practica demult, a evoluat tehnologia, insa prin Beius s-ar putea sa nu fie asa.
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
- Nr. de SV
2005/1598 cmc 1,6 16 V Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Din ale mele cunostinte, sistemul de franare pneumatic al autobuzelor se blocheaza la oprirea motorului...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vet |
![]()
Post
#4
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Nu se blocheaza imediat....ci doar dupa ce pierde presiunea din instalatie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
instalatia in mod normal se goleste
![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
vet |
![]()
Post
#6
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
Asi |
![]()
Post
#7
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
La un autobuz/camion/etc cu sistem de franare pneumatic (si suspensie, claxon, actionare usi, actionare stergatoare, controlul burdufului etc) sistemul este etans si nu exista supapa de golire. Se goleste doar din cauza pierderilor din sistem.
Aceste pierderi sunt normale pentru ca aerul scapa mult mai usor dar exista un mare avantaj: Fluidul folosit este aerul, iar aerul e peste tot prin jur, iar scaparile de aer sunt compensate usor de compresorul actionat de motor care introduce aer din atmosfera in sistem. Spre deosebire de sistemul hidraulic unde daca se pierde nu avem de unde sa bagam alt lichid de frana in functionare. Iar aerul fiind compresibil chiar daca exista scapari in functionare presiunea ramane cvasiconstanta (cu ajutorul compresorului si rezervoarelor de aer) ceea ce ii permite sa functioneze optim si cu scapari de aer. La hidraulic, o mica neetanseitate face ca sistemul sa nu poata genera o presiune suficienta in sistem, lichidul fiind incompresibil va fi expulzat si nu poate exista presiune remanenta sufucienta pentru o buna functionare (adica nu mai functioneaza deloc). Avantaje si dezavantaje.. dezavantajul e ca e mai lent in raspuns aerul, si este si mult mai voluminos, dar ca siguranta in functionare este peste un sistem hidraulic (in acest caz: sistem de franare) In plus la pierderea aerului din sistem (in stationare) frana este actionata de un resort puternic. In franarea uzuala se introduce aer intr-o camera si se apasa un piston sau membrana, nu se elimina aer cum am auzit de pe la unii. *vorbim de autovehicul nu de tren/tramvai This post has been edited by Asi: 20 Feb 2010, 18:31 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
- B 79 ASI/Bxxx
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(Master01 @ 19 Feb 2010, 02:00) Miso faze, ar trebui sa fie de acum macar 20 de ani ca nu se mai practica demult, a evoluat tehnologia, insa prin Beius s-ar putea sa nu fie asa. ![]() ![]() treaba cu autobusul a fost prin 2008 maxim ca de atunci nu mai circula ,auto motorul a fost in 2007 dupa lovirea unui trabant care nu a oprit la trecerea la nivel cu, calea ferata oricum la viteza cu care circula trenu daca te tii bine il depasesti cu bicicleta (nu au fost victime in accident) |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
- bh 10 twa
2004 1994 I hate BMW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 23:29 |