Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

acesta este orasul meu, tren impins de om si autobus tot impins de om

vladut88
post 19 Feb 2010, 00:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




radmasa.gif
&feature=related


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA - bh 10 twa 2004 1994
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Master01
post 19 Feb 2010, 02:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 13 January 09
From: Suceava




Miso faze, ar trebui sa fie de acum macar 20 de ani ca nu se mai practica demult, a evoluat tehnologia, insa prin Beius s-ar putea sa nu fie asa. radmasa.gif Fortza bruta! 540 CP Lambourghini ! biggrin.gif


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC - Nr. de SV 2005/1598 cmc 1,6 16 V
Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Feb 2010, 10:48
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Din ale mele cunostinte, sistemul de franare pneumatic al autobuzelor se blocheaza la oprirea motorului...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 19 Feb 2010, 13:29
Post #4


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Nu se blocheaza imediat....ci doar dupa ce pierde presiunea din instalatie.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 19 Feb 2010, 15:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




instalatia in mod normal se goleste tongue.gif


--------------------
* * - * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 19 Feb 2010, 23:34
Post #6


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




tongue.gif Se goleste daca e etansa.....dar la o anumita varsta mai exista si pierderi biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 20 Feb 2010, 18:30
Post #7


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




La un autobuz/camion/etc cu sistem de franare pneumatic (si suspensie, claxon, actionare usi, actionare stergatoare, controlul burdufului etc) sistemul este etans si nu exista supapa de golire. Se goleste doar din cauza pierderilor din sistem.

Aceste pierderi sunt normale pentru ca aerul scapa mult mai usor dar exista un mare avantaj: Fluidul folosit este aerul, iar aerul e peste tot prin jur, iar scaparile de aer sunt compensate usor de compresorul actionat de motor care introduce aer din atmosfera in sistem.

Spre deosebire de sistemul hidraulic unde daca se pierde nu avem de unde sa bagam alt lichid de frana in functionare. Iar aerul fiind compresibil chiar daca exista scapari in functionare presiunea ramane cvasiconstanta (cu ajutorul compresorului si rezervoarelor de aer) ceea ce ii permite sa functioneze optim si cu scapari de aer. La hidraulic, o mica neetanseitate face ca sistemul sa nu poata genera o presiune suficienta in sistem, lichidul fiind incompresibil va fi expulzat si nu poate exista presiune remanenta sufucienta pentru o buna functionare (adica nu mai functioneaza deloc).

Avantaje si dezavantaje.. dezavantajul e ca e mai lent in raspuns aerul, si este si mult mai voluminos, dar ca siguranta in functionare este peste un sistem hidraulic (in acest caz: sistem de franare)

In plus la pierderea aerului din sistem (in stationare) frana este actionata de un resort puternic. In franarea uzuala se introduce aer intr-o camera si se apasa un piston sau membrana, nu se elimina aer cum am auzit de pe la unii.

*vorbim de autovehicul nu de tren/tramvai

This post has been edited by Asi: 20 Feb 2010, 18:31


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Feb 2010, 21:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Master01 @ 19 Feb 2010, 02:00)
Miso faze, ar trebui sa fie de acum macar 20 de ani ca nu se mai practica demult, a evoluat tehnologia, insa prin Beius s-ar putea sa nu fie asa.  radmasa.gif Fortza bruta! 540 CP Lambourghini ! biggrin.gif
*


treaba cu autobusul a fost prin 2008 maxim ca de atunci nu mai circula
,auto motorul a fost in 2007 dupa lovirea unui trabant care nu a oprit la trecerea la nivel cu, calea ferata oricum la viteza cu care circula trenu daca te tii bine il depasesti cu bicicleta (nu au fost victime in accident)


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA - bh 10 twa 2004 1994
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:29
Dacia