Oscileaza temperatura
![]() ![]() ![]() |
Oscileaza temperatura
yo-yo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|||
Georginho |
![]()
Post
#2
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
3L de antigel? Mi se pare exagerat de mult...
Vara se mai intampla sa se evapore apa din amestecul cu antigel, dar tinand cont de temperaturile de acum slabe sanse sa fie acelasi fenomen chiar daca ai tinut-o 2 ore pornita. Apa din sistemul de racire cum se prezinta? Uleiul? Fumul ce culoare are? |
--------------------
***
***
***
|
|
yo-yo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
Culoarea fumului e normala. Am pus mana sa vad daca scoate aburi dar nu scoate apa ... doar fum. Uleiul e normal .. iar despre apa din sistemul de racire ... nu stiu la ce te referi. Nu antigelul e in sistemul de racire???
|
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
Georginho |
![]()
Post
#4
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
In functie de concentratia antigelului se pune doar antigel (daca e mai diluat) sau antigel mai concentrat cu apa distilata. O parte din apa distilata se evapora vara din cauza temperaturilor mari.
Inainte sa ti se intample problema asta, sigur nivelul lichidului de racire era la limita normala? |
--------------------
***
***
***
|
|
yo-yo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
Da ... era la limita normala. Mereu am avut antigel in ea. Nu l-am diluat niciodata cu apa distilata. L-am lasat asa. O sa ma uit maine sa vad daca are ulei in borcan .... sper sa nu .
Probabil nu era de concentratie f buna si a inghetat cand a fost frigul acela crancen .... inghetand a ramas apa in motor , a fiert si a ars garnitura de chiuloasa. Asta e diagnosticul pesimist . Spers sa fie si unul pozitiv ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
Georginho |
![]()
Post
#6
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Pai si in cazul asta se pune intrebarea de ce a fiert apa?
Ventilatorul de pe radiator nu porneste? Termostatul/termocupla nu functioneaza? |
--------------------
***
***
***
|
|
betamax |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Daca antigelul nu are o concentratie potrivita, ingheata pe conductele exterioare si se formeaza dopuri de gheata. Astfel, apa (antigelul) poate fierbe in interiorul motorului dar pompa de apa lucreza in gol, pentru ca lichidul nu poate circula datorita dopurilor de gheata din conducte. Acestea nu se incalzesc odata cu motorul (pentru ca sunt exterioare, logic) ca sa topeasca dopurile de gheata.
Totusi nu pricep cum ai apreciat ca ti-a mancat 3l de antigel. Ai completat 3l sau cum ? Evaporarea iese din discutie, circuitul de racire este inchis iar eventualele scapari sunt nesemnificative. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
yo-yo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
Ventilatorul porneste. mi-a mancat 3L pt ca am completat cu 3L si tot la minim este. Termocupla nu stiu unde este sau ce face
![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
betamax |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Nu ai treaba cu termocupla. Apa se poate duce pe evacuare, pe admisie sau in baia de ulei (in acest ultim caz, trebuie sa ai nivel crescut si spuma in baia de ulei sau ulei sau ulei in vasul de expansiune). In toate aceste cazuri, e de vina garnitura de chiulasa. Dar tu zici ca nivelul uleiului e normal, verifica deci prezenta lui in vasul de expansiune.
Ai urmarit temperatura motorului in cele 2 ore de functionare ? |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
yo-yo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
In cele 2 ore de mers nu am urmarit-o. Am vazut dupa 2 ore ca a crescult f mult si am oprit-o. Astazi am verificat uleiul si vasul de expansiune. Uleiul e normal dar in vas am spuma si e cam uleioasa. Eu tre sa fac in weekendul asta 200 de km ... crezi ca o pun pe butuci daca plec la drum ???
|
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
betamax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Nu, pierderile de ulei sunt mici (zici ca nivelul in baie e normal). Oricum, trebuie sa urmaresti nivelul uleiului (la cel putin 5 min. dupa ce ai oprit motorul) si temperatura apei (tot timpul). Si cat de curand (adica urgent) trebuie schimbata garnitura de chiulasa. Si antigelul, ce ai tu nu e bun, clar.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Nu mai circula cu ea asa! Poti distruge motorul in totalitate. Daca a ajuns ulei in sistemul de racire e la fel de posibil si lichidul de racire sa ajunga in ulei si sa faca ravagii. Chiar si in camera de ardere daca ajunge nu ii face prea bine. Undeva scapa si antigelul, deci trebuie vazut pe unde pierde. Trebuie scos din din calcul si caloriferul inainte de a desface motorul!
|
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
yo-yo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
Cand m-am uitat in vasul de expansiune am vazut o spuma uleioasa ... nu era ulei ... mi s-a spus ca e normal sa faca spuma si ca si antigelul este uleios (yo nu ma prea pricep). Am fost la 3 mecanici care mi-au spus acelasi lucru ...: nu e de la chiulasa! Mi-au spus ca nu fierbe motorul si ca s-a decalibrat senzorul care indica temperatura.
Acum imi ramane intrebarea : de ce am completat cu 3L de antigel? |
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
din ce ai descris tu aici, parerea mea este ca nu are nimic garnitura de chiulasa. 3 L de antigel in 2 ore nu avea cum sa consume nici daca mergea numai cu antigel fara pic de combustibil
![]() temperatura e fluctuanta pentru ca ai aer in instalatie. verifica bine pe unde ai scurgeri de lichid, caci 3 L trebuie sa se vada pe unde au curs. uita-te la furtune, radiatoare, pompa de apa, trebuie sa gasesti ceva. |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
yo-yo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 February 10 ![]() |
Am facut 300km weekendul asta cu masina si nu a mai scazut antigelul. Acum am lasat masina destul de departe si o sa ma duc sa o iau la sfarsitul saptamanii. O sa vad atunci daca a pierdut din nou.
Cand merge motorul nu curge apa pe nicaieri. Cel putin eu nu am vazut. Si ma gandesc ca trebuia sa pierd la 300 km. Am vazut la piese auto un aditiv care se baga in antigel si spune ca lipeste fisurile.Este la 42 sau 43 de lei o sticluta "mititica" ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:13 |