Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme acceleratie, Help pls!

Gantoi.razvan
post 8 Jul 2009, 10:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Salutare tututror ! In sfarsit m-am hotarat sa ma alatur forumului vostru. Am de ceva vreme un Renault 19 Baccara pe care in cele din urma m-am hotarat sa il readuc la viata.
Pana in week-end cand voi putea face cateva poze, am nevoie mai intai cu niste sfaturi din partea voastra.
Astfel ma confrunt cu urmatoarea problema (mai sunt multe altele, dar asta e prioritara) : porneste, sta ok la relanti, insa cand o accelerez ori se opreste, ori are o intarziere. Dupa ce se mai incalzeste un pic isi mai revine.
Pe langa asta deranjant ar mai fi ca stergatoarele nu se mai opresc paralel cu baza parbrizului, ci intr-un unghi ciudat, mult mai sus (ca la daciile vechi). Cum as putea rezolva problema?



8 Jul 2009, 14:32:
Imi cer scuze de post dublu insa ma roade o chestie rau de tot si va rog din suflet sa ma ajutati cu un raspuns.
Eu din cate stiu R19 Baccara a venit numai cu motorul de 1.8i 107 cai. Sunt 100 % convins ca este multipunct, insa nu stiu ce serie de motor. Diseara ii fac o poza si o uploadez. In talon scrie cu totul si cu totul altceva. Ma macina de multa vreme chestia asta, ca nu stiu ce piese sa cer.
Va multumesc anticipat !

This post has been edited by Gantoi.razvan: 8 Jul 2009, 14:32


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 8 Jul 2009, 23:04
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Uite aici un link util ..cu prima problema a ta , verifica sondele ! daca ne-ai spune si modelul de motor ar fi oky ...

problema nr 2:

Daca cursa stergatorului este normala( punct minim cu punct maxim ) si oprire acestuia se face doar intr-un singur punct , nu nstantaneu atunci cand ii iei tensiunea din maneta , inseamna ca ai uzata cama din interiorul lui. ( este o cama cu un contact prin care el "sesizeaza punctul de HOME" )...

discutama manuntit dupa ce apari cu model motor smile.gif

Sa nu fie maneta de vina , d eobicei cedeaza mai greu ..dar ..
http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 9 Jul 2009, 10:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Multumesc mult pentru sfaturi happy.gif

Tind sa cred ca este vorba despre F3P 682, 765, insa nu sunt sigur decat de faptul ca este injectie multipunct pentru ca am rampa separata de injectie. Problema mea e ca la mine in talon apare asa: F3P 1773cmc 70kw, iar VIN este VF1B53A0512029434. Si cu injectie multipunct nu au fost decat de 107/110 (16V nu este sigur wink.gif cai. Acum habar nu am daca este vorba despre F3P 682 sau F3P 700.

PS: Referitor la stergatoare, ele fac cursa completa, insa in loc sa ramana la nivelul normal de jos, sar cam 10cm inapoi si abia apoi se opresc. O sa incerc sa desfac bratele in week-end sa vad poate ma lamuresc.

Toate cele bune!


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 9 Jul 2009, 10:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Astept cu nerabdare pozele, trebuie sa verifici sondele de temp apa si aer.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 9 Jul 2009, 11:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




mihai, m-am uitat cu atentie peste topic-ul deschis de tine si am o nelamurire. Daca eu am injectie multipunct sa inteleg ca nu voi intampina nici o dificultate in momentul verificarii sondelor (adica sondele sunt la fel amplasate la multipunct ca la monopunct?)

Mersi mult.


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 9 Jul 2009, 20:14
Post #6


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mare grija , nu trebuie sa desfaci bratele ci motorul in sine are un mecanism melc-roata melcata si pe roata melcata exista un traseu metalic (semicerc) pe care atinge o lamela metalica....

Ideea este: in momentul in care deconectezi "plusul" din maneta de comanda stergatoare , motorul este alimentat in continuare pana la capat de linie ( josul parbrizului ) prin intermediul unui plus continuu prin intermediul semicercului metalic, care se termina aproape de punctul de capat de linie.Deci posibil la tine ca aceasta lamela sa fie stramba ...
Orcum ce am scris mai sus este teorie ...deci pune in practica smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 9 Jul 2009, 21:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




In mare am inteles blink.gif Acum ramane in practica sa vad daca ma descurc....

Dupa cum am promis, atasez poze cu babuta mea. tin sa precizez ca totul este original pe ea: jante pe 14 de Baccara, nuca de la schimbator, pielea gri, etc. De asemeni toata electrica functioneaza (so far). Astept impresiile voastre...

PS: imi pare rau ca pozele sunt facute pe intuneric ...

Va multumesc inca o data pentru interesul aratat fata de problemele mele si sper ca in cel mai scurt timp sa particip si eu vineri seara la Polivalenta, mai ales ca stau in Berceni si oricum vineri seara nelipsit sunt in Kisselef...

Attached thumbnail(s)
Imagine0009.jpg ( Size: 394.8k ) Number of downloads: 596
Imagine0012.jpg ( Size: 290.67k ) Number of downloads: 637
Imagine0006.jpg ( Size: 303.23k ) Number of downloads: 592


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 10 Jul 2009, 11:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Te rog sa faci o poza mai ampla la motor, ptr a putea sa modific poza, si sa iti arat unde sunt sondele. Intr-adevar e multipunct, probabil 1,8. F3P


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 10 Jul 2009, 12:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Astazi ajung mai devreme de la munca si fac poze pe lumina. Asa am zis si eu ca este vorba de F3P, intrebarea este ce varianta, aici e buba. Fac tot posibilul sa vin cu masina in seara asta la intalnire si poate ma ajutati live cu idei.

Mersi mult!

10 Jul 2009, 18:47:
Iata si pozele cu motorul. Sper sa fie indeajuns de clare.

Multumesc.

This post has been edited by Gantoi.razvan: 10 Jul 2009, 18:47

Attached thumbnail(s)
Imagine0013.jpg ( Size: 304.83k ) Number of downloads: 561
Imagine0014.jpg ( Size: 396.84k ) Number of downloads: 562


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 14 Jul 2009, 11:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ataseza poza cu sondele, valorile sunt identice cu ce am spus in tutorial, masoara valorile la rece si la cald

Attached File(s)
Attached File  motor.bmp ( 5.49mb ) Number of downloads: 47


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 14 Jul 2009, 13:36
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Mersi mult mihai. Maine seara ma ocup de ele. Intre timp am mai avut o problema. Nu am reusit deschide capacul de la filtrul de aer (s-au ancrasat suruburile alea). Am incercat cu toate spray-urile posibile si imposibile si am mai stricat si imbusurile. Asa ca mi-am montat un filtru de aer sport smile.gif. Nu ma intrebati cum l-am legat ca e chinul draq. Insa sunt foarte incantat de ce a iesit. Diseara pun poze sa va dati cu parerea.

PS: mi-am gasit suspensie fata spate de 16V cu arcuri KONI la 750 ron. Ce ziceti merita?


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 14 Jul 2009, 13:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




imi dau si eu cu parerea... in legatura cu stergatoarele inainte sa desfaci motorasul ala mergi pe la dezmembrari incearca sa schimbi releul de la stergatoare. e undeva in partea dreapta sub torpedo, un muscoi mare si parca e de culoare albastra. zic asta pentru ca mi se pare ciudat sa se strambe lamela aia de + continuu pt ca teoretic nu prea ai treaba pe acolo. spor la treaba... app masina e 90% ca a mea difera culoarea si motorizarea, si eu am jante originale si pielea de la baccara smile.gif. spor la treaba!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 15 Jul 2009, 19:28
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




In sfarsit poza cu filtrul de aer. Chiar daca e o chinezarie din autovit vreau sa va spun ca se aude demential.

M-am lamurit si ce am cu acceleratia intre timp. Este regulatorul de relanti busit. Acum sa vedem cu cat il gasesc.

Attached thumbnail(s)
Image0022.jpg ( Size: 309.46k ) Number of downloads: 221


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Jul 2009, 10:10
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(Gantoi.razvan @ 14 Jul 2009, 14:36)

PS: mi-am gasit suspensie fata spate de 16V cu arcuri KONI la 750 ron. Ce ziceti merita?
*




Daca nu ai si flansele de 16V, degeaba te agiti.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faustino
post 18 Jul 2009, 14:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(Gantoi.razvan @ 15 Jul 2009, 19:28)
In sfarsit poza cu filtrul de aer. Chiar daca e o chinezarie din autovit vreau sa va spun ca se aude demential.

M-am lamurit si ce am cu acceleratia intre timp. Este regulatorul de relanti busit. Acum sa vedem cu cat il gasesc.
*



Fa-i un suport dintr-o platbanda si fixeazal in dreptul gurii vechiului filtru...acolo nu trage destul aer


--------------------
Dacia 1310 1984 - B-02-FZJ
Daciot convins
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 19 Jul 2009, 12:34
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Salut,

In legatura cu suspensia de 16V, o iau cu totul in banii, cu tot cu flanse.

Cu filtrul de aer o sa ma lamuresc abia dupa ce o scot la drum. Numai asa o sa imi pot da seama cat aer isi trage. Deocamdata astept sa vina un mecanic luni-marti sa se uite la toata partea mecanica si sa imi dea o estimare pentru ce am de schimbat.

Numai bine!


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Jul 2009, 08:38
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Atentie la flanse ca cele originale au prostul obicei de a crapa, iar unele noi sunt foarte scumpe, motiv pentru care nu prea le schimba nimeni.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 21 Jul 2009, 20:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Mersi mult pentru sfat. Am stat si eu si m-am gandit si mai bine fac altfel. Iau 4 amortizoare noi ca ale mele sunt varza, si imi iau un kit de arcuri sport cu 75 euro de la Supersport si am rezolvat problema. Asa macar le am noi pe toate.


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faustino
post 21 Jul 2009, 23:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 January 08
From: Bucuresti




Ai noroc daca le iei cu 75...cand le-am luat eu, nu erau mai ieftin de 150...


--------------------
Dacia 1310 1984 - B-02-FZJ
Daciot convins
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk8erboy16
post 23 Jul 2009, 09:58
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




voi pe spate nu aveti bara de torisune??


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jul 2009, 13:14
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Tot ce-i R19 are un fel sau altul de bara de torsiune in spate.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk8erboy16
post 23 Jul 2009, 19:08
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




pai si cum intariti suspensia spate k dak schimbi pozitia la canelurile barei de torsiune se ridica de cur??


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 23 Jul 2009, 19:33
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




da,se ridica de spate,e un topic mai vechi


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk8erboy16
post 23 Jul 2009, 20:41
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




ppoi si dak se ridik nu e prea sus???? se schimba telescoapele cu unele mai scurte??? scuze de off topic

This post has been edited by sk8erboy16: 23 Jul 2009, 20:42


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jul 2009, 20:47
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Orice modificare a pozitiei bratelor suspensiei spate trebuie sa fie insotita de montarea unui set de amortizoare corespunzatoare.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmaniandevil
post 27 Jul 2009, 14:09
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 21 April 09
From: Bucuresti




De ce vreti sa ridicati masina de spate? S-a facut si model de utilitara din R19?
Peace!


--------------------
Renault 19 Chamade 1990 (L532, C3J-710, JB1023) - B 82 CEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 31 Aug 2009, 18:42
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Salutare tuturor. Imi cer scuze pentru perioada lunga de pauza, dar sa stiti ca nu am stat degeaba. Pana una alta am cam facut urmatoarele la masina:

- schimbat kit distributie
-bujii bosch si set de fise
- schimbat kit ambreiaj (de la Valeo heavy-duty)
- schimbat toate filtrele si toate lichidele posibile si imposibile
- jante pe 15 MOMO cu gume 195/50/15 - de care de altfel sunt foarte mandru tongue.gif
- amortizoare pe spate - aici am o problema pe care o s-o detaliez
- motoras stergatoare - in sfarsit se opresc si ele in pozitia corecta - nu ma intrebati cat am muncit ca am schimbat motorasul cu tot cu brat
- sonda rezervor - pe asta am schimbat-o degeaba si sunt disperat ca tot 00 L imi arata
- bloc de lumini de 16V , tot nu imi merge faza lunga cum trebuie
- cap schimbator original renault - acum imi pare rau de cel vechi care s-a dovedit a fi chiar de mahon - asta am aflat dupa ce l-am spart

Si ar mai fi dar sa imi mai aduc aminte.


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Sep 2009, 10:31
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




r19bac_5.jpg ( Size: 63.15k ) Number of downloads: 122

Cred ca tocmai ai renuntat la cap schimbator original de baccara.

This post has been edited by mihai1677: 1 Sep 2009, 10:35


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 1 Sep 2009, 11:27
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Exact. Habar nu am avut ca e original, avand in vedere ca masina nu mai are nici un accesoriu de mahon in interior am crezut ca a fost pus acolo de vreun fost proprietar. Tardiv acum.

Acum sa revenim la probleme. Am 2 care sunt serioase:

1. cred ca nu merge socul automat, pentru ca in momentul in care scade temperatura exterioara si o pornesc trebuie sa o ajut din acceleratie pana se incalzeste, altfel se opreste.
2. cum sa rezolv sa aflu si eu cata benzina am ? O fi din calculator ? Sonda clar nu are nimic. Va rog ajutati-ma cu un sfat sau dati-mi o persoana care sa ma ajute (electrician sau ce o fi).

Multumesc,


--------------------
Renault 19 1994 Baccara - B-35-AJA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Sep 2009, 14:24
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Mda ne spui si noua valorile sondelor, in special de apa la rece?


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 19:28
Dacia