Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura motor DCI 65 HP, Cat trebuie sa indice termometrul de bord?

andrei2005
post 6 Dec 2009, 15:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Salut la toata lumea,

Sunt noul posesor al unui Clio II (2003) vechi (86000km), cu motor DCI de 65 HP.
Am o nedumerire:
In oras, pe temperaturile de acum (+7°C), nu imi urca temperatura motorului mai mult decat ce se vede in poza (e bine sub orizontala).
Oare merita schimbat termostatul? Nu comentez viitorul disconfort la rece, dar ma gandesc la viata motorului...
La voi cum e?
Multumesc

This post has been edited by andrei2005: 6 Dec 2009, 15:47


Attached thumbnail(s)
IMG_0004.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 1338


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi bold
post 6 Dec 2009, 16:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 December 09




eu am aceeasi masina si aceeasi motorizare ca la a ta ...doar ca are vreo 120000km la bord.
Temperatura, dupa ce s-a incalzit motorul, indiferent daca e prin oras sau la drum intins, sta cu o liniuta mai sus decat la tine. Si la drumuri mai lungi de 700-800km / zi ramane constant.
Fac o poza cand apuc.


--------------------
Renault Clio - TM 09 NZM 2003-versiune Symbol sedan, var. expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 6 Dec 2009, 19:41
Post #3


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




andrei 2005: si la mine sta cam la fel iarna, nu cred ca e motiv de ingrijorare - la mine asa e din prima zi ... daca prind ceva mai liber prin oras reusesc sa urc acul ceva mai sus iarna, iar la drum lung, daca mai si las sa intre caldura ca lumea in masina (de, copilul sta in spate unde oricum e mai rece) tot asa sta
eu zic sa lasi termostatul in pace


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 6 Dec 2009, 20:00
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Vesti bune, multumesc.
Ma gandeam ca, data fiind plaja din scala ramasa, in mers normal acul ar trebui sa fie totusi ceva mai sus - altfel maximul aratat de ceas ar fi peste 100°C cu mult, ceea ce e ar fi permis.


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 6 Dec 2009, 21:18
Post #5


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pai ar mai trebui sa urce o liniuta pana la mijloc unde sta in mod normal vara; oricum, indicatorul este mecanic si nu este precis iar pentru linistea ta mai poti asculta sa vezi cand porneste ventilatorul si ai sa observi ca acum, fiind rece afara, ori nu va porni ori va porni ff rar ... eu unul nu prea am observat sa porneasca in ultima perioada, probabil este suficienta ventilatia generata de miscarea masinii, vant etc.
si in plus, eu nu as compara clio-clio cu symbolul - sau daca vreti o comparatie de calitate, am observat evolutia acului la un polo fata de symbolul meu: la mine (vara) cand porneste ventilatorul se vede cum coboara acul se vede cum urca dupa forje, se vede cum scade temperatura cand pornesti ac-ul vara etc - ei bine, la polo acul urca la jumatate si nu se mai misca de acolo indiferent ce ai face la masina aia, pur si simplu sta acolo teapan dupa forje, pornit ventilator, pornit ac, vara sau iarna sta fix la jumatate tongue.gif

daca ai emotii totusi, dai o fuga la service si verifica aia la cate grade porneste ventilatorul - de regula senzorul ala se strica in sensul ca deschide mai tarziu sau deloc, mai putin invers ... sa poti sa-i bagi si un carton, asa ca la dacie radmasa.gif , sa vezi cum se comporta

This post has been edited by crisolro: 6 Dec 2009, 21:26


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Dec 2009, 22:10
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Hai, lasati cartoanele...daca vreti sa dati un sfat, foarte bine.
Eu iti spun ca nu e in regula si indiferent de cauza acul trebuie sa se ridice pana la mijloc.
Mergi intr-un service renault ca au tester de parametri si iesiti intr-o proba de drum pentru a monitorita temperatura lichidului de racire. Eu cred ca-i termostatul blocat pe deschis.
[attachmentid=1627574404]


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 7 Dec 2009, 18:56
Post #7


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pai si la ralanti cu masina stand pe loc si capota ridicata chiar nu s-ar observa ca merge non-stop ventilatorul ala?
nici la mine nu urca pana la mijloc iarna dar acum cand ma uit in poza lui andrei realizez ca a mea urca totusi o linie mai sus, poate chiar un pic mai sus dar in nici un caz nu sta iarna la jumatate si sunt convins ca ventilatorul ala nu merge incontinuu

This post has been edited by crisolro: 7 Dec 2009, 18:58


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 25 Jan 2010, 07:16
Post #8


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




a inceput sa ma sece problema cu temperatura asta
am observat ca de cand cu gerurile astea, nu prea am caldura in masina desi pe la gurile de aerisire ar baga ceva caldura
acul ala nenorocit sare de primul patratel si urca la 3 linii si putin peste ... ei bine ieri, pe la -17 (pe alocuri -15 grade) acul a urcat greu la 3 linii si abia cand o acceleram sau tineam peste 2500 ture sarea putin de 3 linii - in masina nu prea era cald, iar daca incercam sa dau ventilatia pe 3 sau mai mult, acul de la temperatura dadea sa coboare sub cea de-a 3-a liniuta
inteleg ca erau afara -15 grade, dar chiar asa?
culmea, accelerata si tinuta in min. 2500 ture baga caldura muult mai bine si urca acul peste cele 3 liniute
stiu termostatul pe deschis ... asta ar insemna sa se invarta elicea aia mare din spatele radiatorului incontinuu, nu? .. ei bine, nu se invarte - vara sesizam imediat in turatia motorului intrarea acelui ventilator, acum nu sesizez si nici cand ridic capota nu se vede invartindu-se
chiar sa nu faca fata la gerurile astea? sa m-apuc sa-i bag cartoane ca la dacie?
apropo, masina are 40k km si consumul in conditiile de asta noapte (sinaia-bucuresti) nu pare sa fi crescut fata de unul de vara decat destul de putin (un 0.3-0.4l/100 km in conditii de ger, cauciucuri iarna nu mi se pare mult) - banuiesc ca daca "disconfortul" masinii ar fi fost f mare pe gerul de asta noapte, consumul ar fi sarit mult mai tare


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilstan
post 25 Jan 2010, 07:44
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




am 12 000 km...de cind am luat masina acul sta orizontal dupa ce se incalzeste bineinteles...indiferent de temperetura de afara...(-16......40 grade),nu se misca de la pozitia orizontala...consider ca e normal.Daca are alta pozitie cred ca ori indicatorul e defect ori termostatul are o problema


--------------------
Renault clio - b-93-KMJ 1.4 16v-oct 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius2606
post 25 Jan 2010, 08:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 483
Joined: 16 October 06




la mine in mod normal sta la a 4 linie, numai in zilele foarte calduroase vara se ridica aproape de mijloc.acum cu frigul asta nici la mine, prin oras, nu se ridica mai mult de a 3-a linie.eu consider ca este normal asa, pt ca as fi avut probleme in astia trei ani de cand am masina.


--------------------
renault megane - CL 10 ZCR 2002 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 25 Jan 2010, 08:53
Post #11


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




culmea, in oras sare putin de a treia linie si se indreapta spre a 4-a scazand cand pornesc ventilatia si caldura mai tare ... la drum lung pare ca se hotaraste greu sa treaca de a 3-a
poate e si ceva legat de acul acela indicator ... inca din prima iarna nu se ridica f mult si nici nu era asa ger ca anul asta
si repet, vorbesc de temperaturi sub -8 sau -10 grade
bun, in afara de termostat, ar putea fi altceva?

This post has been edited by crisolro: 25 Jan 2010, 08:56


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 25 Jan 2010, 08:55
Post #12


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




@ crisolro: este absolut normal ca motorul sa nu ajunga la 90 grade daca tu stai cu ventilatia pornita. Daca vrei sa ajunga la temperatura de regim, trebuie sa ingheti... smile.gif Masina nu are absolut nicio problema.

@ bilstan: Benzinarele se incalzesc mult mai repede decat dieselurile, deci la tine este normal ca si cu ventilatia pornita sa ajunga acul la jumate destul de repede. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 25 Jan 2010, 08:56
Post #13


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




troaca mea tot din 2003 e, iar acul ala sta la fel ca-n prima poza din topic. adica undeva sub orizontala. numa vara urca la orizontala (si foarte rar in cazul unor ambuteiaje majore, se ridica o liniuta si peste orizontala). pa frigurile astea intepenesc de frig pana se ridica acul ala. asta e un dezavantaj la diesel fata de benzinara. la banzinara lu al batran, in 2 min incepe sa bage caldura. cu dci-ul meu, dau roata la juma din bucale si tot inghetat sint.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 26 Jan 2010, 15:01
Post #14


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




bun, e oarecum, clar
ma incalzesc eu sau ea, nu e loc pt. amandoi
... exista posibilitatea sa o "ajutam" in cazul acestor temperaturi extreme: -17 sau 19 grade? - un carton sau altceva care sa acopere o parte din grila de aerisire din fata/o parte a radiatorului? sau ar putea sa se intample altceva si mai bine le lasam asa?
alte solutii?

This post has been edited by crisolro: 26 Jan 2010, 15:06


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 27 Jan 2010, 10:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Desi eu am 1.9 dCi, "problema" e aceeasi, acul termometrului ramane cu 2 liniute sub cea de mijloc in perioada de iarna, asta fiind maximul.
In cazul pornirii incalzirii in habitaclu si utilizare usoara a motorului, temperatura scade semnificativ, chiar si cu 1-2 liniute. Asta e oarecum normal stiindu-se faptul ca motorul diesel e mult mai rece decat cel Otto.
Pe timp de vara, temperatura urca destul de rapid si se stabilizeaza la mijloc, cand urca f. putin peste linia de mijloc, porneste ventilatorul.

@crisolro, "stiu termostatul pe deschis ... asta ar insemna sa se invarta elicea aia mare din spatele radiatorului incontinuu, nu?" - nu confunda termostatul din circuitul de racire (care este mecanic si deschide/inchide circuitul "mare" prin radiatorul din bot) cu cel electric care comanda ventilatorul de pe radiator. Termostatul din circuitul de racire ar trebui sa inchida circulatia apei prin radiatorul "mare" in proportie de 99% pana la atingerea unei temperaturi de ~80-85 grade. Eu am impresia ca acel termostat deschide prea repede si astfel se pierde caldura.

Masinuta mea are imediat 8 ani, eu am trecut 3 ierni cu ea (42.000km) si comportamentul a fost identic in fiecare iarna. Am mai citit si la sectiunea megane despre astea si majoritatea raportau acelasi comportament.
Oare poate afla cineva caracteristicile termostatului de pe un dialogys ?
Am sa incerc o monitorizare prin OBD a temperaturii in functie de pozitia acului...


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 27 Jan 2010, 12:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




crisolro avand in vedere ca avem aceeasi tip de motor, iti pot spune ca si la mine nu depaseste linuta 4 pe vremea asta de regula sta intre 3 si 4, ideea e ca eu am clima si dupa ce atinge temperatura setata turatia ventilatorului este redusa pe la jumatate.

Eu consider ca e normal


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 27 Jan 2010, 13:35
Post #17


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




M-am intrebat si eu daca e normal sa nu vad mai mult de 4 liniute peste 0... Se pare ca e normal si nu ai ce-i face. Ma imbrac mai gros, manusile nu le scot din maini si toata lumea e fericita. Daca a incercat cineva cu cartonul in fata sa ne spuna si noua ce rezultate are.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 27 Jan 2010, 13:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Motoarele diesel se incalzesc mult mai greu,caldura ai dupa cativa km.
Ar trebui verificat termostatul daca nu mai baga caldura cum baga inainte....


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jan 2010, 14:17
Post #19


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cu cartonul poate functiona ok ... dar trebuie mare grija ... sa nu fie dispus pe toata suprafata radiatorului ... (doar in cazuri extreme gen -25 -30 "constant" asa) ... si la cel mai mic semn de apropiere de zona de "supraincalzire" sa fie scos rapid ... in rest nu sunt probleme cu aceasta "manevra" {chiar am vazut cateva taxiuri - clio symbol - cu cartonase pe grila sau un fel de masca, unu avea o paturica verde biggrin.gif }


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 27 Jan 2010, 15:16
Post #20


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




eu ma gandeam la o bucata de carton (ceva de genul) care sa acopere o parte a radiatorului si monitorizata temperatura in bord ... doar ca mi-e cam rusine
apoi, m-am uita pe acolo si e cam greu de strecurat ceva, mai ales mai mare; oricum, voi incerca
caldura baga de rupe dac-o las da' se raceste apa la motor si nu as vrea "sa-l stresez mecanic" pt. ca nu lucreaza la temp. optima, dupa cum am citit pe undeva ... apoi, mi-e ca-i grabeste uzura si de aia il mai las si pe el, mai iau si eu ceva caldura-si n-ar fi vorba de mine da' mai e o sotie, un copil etc.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 28 Jan 2010, 10:43
Post #21


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Din ce am observat de curand, in fata radiatorului, cum te uiti la masina, pe partea stanga exista un plastic ce pare a avea functia de carton... Acopera in interior partea stanga a grilei.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teo.Alex
post 28 Jan 2010, 10:55
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 August 07




termostatul e devina daca nu urca temperatura apei. in mod normal pe frig apa nu trebuie sa circule in radiator deloc!
P.S. pe google constati ca e ~250RON un mare ansamblu care cica e acel termostat. Mi se pare foarte scump pt o piesa teoretic simpla ca principiu de functionare, dar daca vrei sa faci o piesa de 20 ron sa coste 250 ron. mellow.gif ...ii mai torni niste tevi pe langa ea....si aia e. by renault...

poza facuta azinoapte.... -15C
cred ca e ok unde sta acul fara cartoane. la -20 tot acolo a stat.
1.5 dci 80sau 85 hp nus exact cat e /2007.
Imagine0246.jpg ( Size: 150.17k ) Number of downloads: 1080


--------------------
Renault Clio 2 Sedan 2007/1.5dci 80hp/ FullOption
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaistroe1979
post 28 Jan 2010, 11:52
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 August 09




E corect unde este.Stai linistit ca nu ai nici o problema.
La mine in max.4km incepe sa bage caldura iar in max.10km e chiar cald.


--------------------
renault clio symbol 1.4mpi 75 cp 05.2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 28 Jan 2010, 15:15
Post #24


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Da. La el e corect. La noi restul nu este unde trebuie acul ala...


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 28 Jan 2010, 21:55
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Eu nu am desfacut cutia termostatului dar ar trebui sa fie din cel putin 2 parti, cutia distribuitoare si elementul termostatic infipt in acea cutie. Asa este la alte marci sau la modele mai vechi (pe care am apucat sa le demontez). Pretul elementului termostatic se invarte in jurul a 50-90ron in functie de calitate/producator.

Am sa caut temperatura de lucru al termostatului pt. motorasul meu doar sa prind putin ragaz... smile.gif Cred ca ar fii util sa cautati aceste date pt. motorizarea fiecaruia, afisate aici ar putea ajuta pe unii si ar fii posibila o comparatie intre ele.

This post has been edited by radunre: 28 Jan 2010, 21:57


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teo.Alex
post 29 Jan 2010, 00:19
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 August 07




Asta ziceam si eu....(nu ca sa ma laud) ca la mine e corect...la atlii nu.
Aceeasi masina...deci e un defect undeva.

In legatura cu piesa aia....nu cred ca se poate demonta elementul termic. ca nu au interes...ar fii fost prea ieftin. De ce sa nu-ti vanda tot ansablul? biggrin.gif

RaduNG a vazut si diferenta ....caldurica in masina in cateva minute...etc

This post has been edited by Teo.Alex: 29 Jan 2010, 00:21


--------------------
Renault Clio 2 Sedan 2007/1.5dci 80hp/ FullOption
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 29 Jan 2010, 08:37
Post #27


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Nu este nici un defect la noi... la Teo.Alex sta acul corect pentru ca circula in regim extraurban, iar masina era constant turata la peste 2000 rpm, ceea ce ii permite motorului sa se incalzeasca la temperatura optima si sa mai bage si caldura in habitaclu. In regim urban, tot oprind la stopuri si a lui va face exact ca ale noastre. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 29 Jan 2010, 08:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Subscriu la ce spune Duyu


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 29 Jan 2010, 10:02
Post #29


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ciudat ... mie urban imi cam sta acul unde trebuie (probabil schimbatul la ture mai multe si lipsa de ventilatie - viteze mai mici, stat la stopuri) dar extraurban (unde curentul de aer rece e puternic) nu prea urca/sta unde trebuie dar ce-i drept urca frumusel dupa mers la turatii mai mari si imediat se simte si ca baga mai multa caldura insa mi-e teama s-o forjez cand are doar 3 linii la temperatura
chestia cu termostatul ala pica caci am urmarit daca la 3 linii in bord este cald radiatorul din fata si nu era, deci la 3 linii in bord inca nu deschisese
pe de alta parte, in 3-5 km apa urca la 3 linii si in regim urban, deci se incalzeste repede si baga si caldura repede doar ca daca vreau caldura mai multa in masina, dau ventilatia mai tare si coboara si acul mad.gif
e clar, n-are nimic, asa e ea ...


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 29 Jan 2010, 10:46
Post #30


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




mdea... Problema ar fi ca eu daca stau 10 minute sa se incalzeasca masina nu primesc caldura iar altii primesc caldura...


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:52
Dacia