Baterie
![]() ![]() ![]() |
Baterie
R19/95 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|||
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Trebuie sa iei bateria indicata de constructor, minim. Poti sa iei si una mai mica, dar nu te va tine le fel de mult si o vei zapaci.
Trebuei sa iei una de cel putin acelasi amperaj, la acelasi dimensiuni ca cea existenta pe masina, daca o iei mai mare, nu ai unde sa o mai bagi, ca nu ma intra in locul ei. Rombat nu este o baterie nici ieftina nici proasta. Am rombat de 3 ani, porneste un diesel..si acum si la prima cheie pe orice frig. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
adrianos787 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 25 January 09 From: ARAD ![]() |
salutam eu la 1.8 am caranda de 3.5 ani si nu am bai cu ea merge brici si la frig nu am avut probleme cei drept am mai pus-o pe redresor cam de 2 pe an adica am grija de ea
|
--------------------
renault
19 chamade
1990 1721cc multipunct
- AR 24 RDN
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
caranda , caranda , da ce amperaj? eu am avut pana acum un zap de 80 ah si are 3 ani si a fost pusa pe redresor de 2 ori,dar pentru ca nu am mai mers cu masina de 4 luni si nici nu am mai pornit-o adaugand si faptul ca a fost foarte frig a "murit" a inghetat!am cautat pe zap si am vazut ca ei recomanda la motor de 1.8 o baterie zap silver 55 ah.
5 Feb 2010, 23:48: dar am gandit sa cer si parerea voastra pentru ca sunt destul de multi cunoscatori si in plus o firma e normal sa-si vanda marfa si sa faca orice pt asta deci feedback-ul celor de pe forum pt mine conteaza mai mult decat "vrajala" celor de la zap. This post has been edited by R19/95: 5 Feb 2010, 22:48 |
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#5
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu am Rombat versiunea Tornada daca nu ma insel ( a 3 pozitie ca brand/pret/calitate de la ei ) .
Este a 3 iarna , si sincer eu de 2 ori pe an incarc bateria aprox 8 ore la un curent de 10% din valoarea bateriei ( 7,2A). Deci sincer la pretul actual recomand Rombat . Orcum mai mult de 4-5 ni s anu te astepti la o baterie si nu mai mult de 3 ani daca nu o incarci regulat cu maxim 10% curent de incarcare. Am mai folosit pe alte masini Bosch - foarte bune dar diferenta de bani nu stiu daca se justifica. Bosch - 6 ani Tico !! si 4 ani dacia Break masina de firma condusa de n persoane ![]() PS: Recomand una de 62 AH. http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/570240064 This post has been edited by vepman_ro: 6 Feb 2010, 01:20 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
neacsu sandel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 July 07 ![]() |
eu am luat caranda de 74 A ( pentru motor de 1,8)si a intrat perfect in locasul bateriei. Cand a fost gerul ala de -24 nu am avut probleme cu pornirea. bateria are aproape un an. Am vrut cu amperaj cat mai mare sa aiba putere iarna cand dau la automat.
|
--------------------
Renault
Laguna
, 2001
- OT 01 FNI Sandel Neacșu
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Este bine sa pui o baterie cu un amperaj cat mai mare, dar cu alternatorul ce mai faci? Daca nu o sa porneasca din prima, sa zicem din alte cauze, o sa dai la automat de mai multe ori. Pana la urma o pornesti, dar bateria o sa fie foarte descarcata...ce face alternatorul daca este mult mai mic decat ar fi trebuit sa fie? O sa-l prajesti....
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
AlexanderCarstoc - in mod normal tu ai dreptate , doar ca este teorie .
In mod normal in proiectare , in anii 80-90 se lua un coeficient de siguranta de 2-3. Deci nu cred ca un amperaj cu 10-15% din valoarea de catalog ar afecta atat de tragic alternatorul. Orcum cu reincarcatul bateriei ai dreptate : daca dai la greu la automat zilnic si nu mergi decat 10-20km pana la munca si apoi si cu stergatoare si cu lumini si dezaburizator alternatorul nu apuca sa reincarce bateria si asadar in scurt timps cazi capacitatea bateriei . Este recomandat celor ce folosesc baterii mai mari ( Reno recomanda 50-55AH montam 65-70Ah ) sa reincarcam cu un redresor de -2-3 ori pe an acumulatorul sau in momentul in care da semne de oboseala ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/95 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
Pana la urma am fost azi in targ la vitan si am gasit la un magazin un rombat premier de 55 ah la 180 de lei (avantajul este ca e capsulata cum spun ei 100% fara intretinere)....aviz celor care vor sa-si cumpere o baterie noua atentie mare la data fabricarii acumulatorului ca mie azi unu a incercat sa-mi vanda o baterie care era din 2007 deci nu mai aveam ce sa fac cu ea...o zi minunata in ciuda vremii si multumesc pentru sfaturi!
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 04:31 |