imi consuma curent din baterie cand masina sta
![]() ![]() ![]() |
imi consuma curent din baterie cand masina sta
steefanel |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 May 09 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane scenic 1
1998
|
|||
silviudracu |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 August 12 ![]() |
Cred ca este o problema generala la Renault !
Toata instalatia electrica imi cedeaza treptat. Prima oara bateria se descarca singura.( consum mare in stationare ) Mufele se topesc, etc. |
--------------------
Renault
Megane II
2003 / Lux Dinamique
|
|
s.stefan15 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 5 December 09 ![]() |
Dar o rezolvare privind descarcarea bateriei a gasit cineva?
Nu de alta dar si eu sunt in aceasta situatie, dupa ce am gasit-o descarcata dimineata, am inlocuit-o cu una noua si surpriza cea mare a fost ca dupa 3 ore am gasit-o si pe aceasta total descarcata (nici curent sa se descuie masina nu mai avea). |
--------------------
RENAULT
MEGANE II full
2008, 1,6 16 V
|
|
tavi79 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 February 07 ![]() |
In 3 ore o baterie noua o descarci complet doar datorita unui scurt circuit major in instalatia electrica
Mergi urgent la un service/electrician auto Nu de alta dar exista riscul sa-ti ia foc masina. This post has been edited by tavi79: 13 Nov 2013, 00:15 |
--------------------
Renault
Megane 1.5dCi 101 Ponei
2006
|
|
s.stefan15 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 5 December 09 ![]() |
Se pare ca alarma (cobrapac 1) e dracul! Dupa ce ma edific 100% am sa povestesc si voua. Problema e ca nu gasesc pe nimeni care sa poata spune daca intr-adevar ea imi consuma curentul din baterie.
PS: Nici la reprezentanta nu s-au putut pronunta cu toate ca alarma a fost achizitionata si montata acolo. In schimb au spus ca din sistemele masinii nu poate fi nimic care sa descarce bateria! Adevarul este ca acum a si luat-o razna alarma asta, ba nu mai functioneaza, ba daca ii scot siguranta face galagie cand semnalizez, etc. |
--------------------
RENAULT
MEGANE II full
2008, 1,6 16 V
|
|
tavi79 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 February 07 ![]() |
E posibil ca alarma sa o ia razna tocmai datorita tensiunii sau fluctuatiilor de tensiune din sistemul electric.
Exista posibilitatea sa fie chiar renumita alarma de vina. Eu am tot o Cobra d'asta din "fabrica" dar meseriasii din reprezentanta care au montat-o, au gaurit conducta de aer cald de la picioare sofer ca sa treaca din habitaclu in compartiment motor cu senzorul de capota deschisa. Schimba reprezentanta daca aia nu sunt in stare sa ii dea de cap |
--------------------
Renault
Megane 1.5dCi 101 Ponei
2006
|
|
ovivi |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Buna ziua ,sunt utilizator nou de megane 1.5 dci vechi (sh 2005). La oprirea motorului din buton, la un interval de 20-30 sec, se aude un arc electric in zona mufelor de la calculator ,dupa care se aude ca ramine ceva cuplat e un tiuit discret.Daca nu decuplez bateria,in cateva ore se descarca. A mai patit cineva ?
|
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
meg2s |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca 'tiuitul' discret nu este de la solenoidul de pe traseul de aer? air_temp_sensor_on_the_air_intake_and_turbo_boost_solenoid_valve.jpg ( Size: 119.13k )
Number of downloads: 451
Este vizibil in poza deasupra capacului rezervorului de lichid de frana. La mine face adesea zgomot zeci de secunde dupa oprirea motorului, iar bateria nu are probleme. La Renault mi-au spus ca e normal. Daca zgomotul de care vorbesti vine de la solenoid, e foarte probabil ca bateria ta sa se descarce din alte motive. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La benzinar acel tiuit e de la corpul clapetei de acceleratie, adica de la motorasul acesteia Cand e mtorul pornit nu se distinge, doar daca pui contactul, si trebuie sa se opreasca la cateva secunde dupa ce ai luat contactul/oprit motorul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ovivi |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Am uitat sa precizez ca dupa ce decuplez plusul bateriei si il repun, tiuitul acela dispare.
Maine verific solenoidul! Multumesc pentru sfat. |
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
ovivi |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Salut am verificat solenoidul.La vreo 15 secunde dupa oprire motor se aude si se simte cu mana ca in interior se produce un arc electric.Se aude apoi ca alarma de la telefon si dupa ramane tiuitul.Credeti ca nu actioneaza actuatorul?
|
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
meg2s |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
La mine a fost o perioada in care facea acel zgomot dupa oprirea motorului, dar n-am avut alte motive de ingrijorare. Acum nu se mai aude.
Insa la mine nu au fost probleme cu bateria. Ai spus mai devreme ca daca deconectezi borna solenoidul tace (normal) si la reconectare tace in continuare. Daca faci manevra asta si lasi borna conectata tot se mai descarca bateria in cateva ore? Ma gandesc in continuare ca e alta cauza a descarcarii, nu solenoidul. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
ovivi |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Salut, dupa ce decuplez acumulatorul si il reconectez pot sa pornesc motorul si dupa cateva zile. Am masurat zgomotul in compartimentul motor si cel mai puternic este la un ansamblu situat deasupra egr .
Maine fac un clip video, sa vad cum il postez! 18 Dec 2016, 14:44: Dupa ce am cautat pe net imagini cu motorul , am vazut ca piesa e de fapt electrovalva EGR.Poate piesa asta sa ramana sub tensiune dupa oprirea motorului? This post has been edited by ovivi: 18 Dec 2016, 14:44 |
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
ovivi |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Problema a disparut dupa ce am dat jos bateria ca sa o pun la incarcat .!!
|
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
luca76 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Va salut!
Am un coleg cu un megane 1,6 16v din 2005 cu alarma pusa de noua in reprezentanta. Dupa ce inchide masina din card rămâne aprins martorul la frana de mana si ledurile ce lumineaza display-ul din bord fara ca acesta sa afiseze nimic,consumatori ce descarca acumulatorul peste noapte.Stie cineva cum se poate remedia problema? Multumesc ! 18 Jan 2017, 07:22: Sa fie oxidate contactele mufei ce alimenteaza ceasurile? 18 Jan 2017, 17:28: Am scos ceasurile,curatat contactele la mufa inclusiv pinii display-ului,nimic.Display-ul ramane iluminat(lumina foarte slaba,abia vizibil ziua) și becul la frana de mana e in continuare aprins.Nu are nimeni nici o idee? This post has been edited by luca76: 18 Jan 2017, 16:28 |
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
luca76 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Vinovat a fost blocul de lumini.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
ovivi |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 16 ![]() |
Salut, dupa o perioada in care masina a functionat fara probleme,intr-o dimineata bateria descarcata ( 9 V )! Din nou solenoidul EGR ramane sub tensiune si tiuie dupa oprirea motorului. Ii scot mufa de alimentare-tace, cand i-o pun iarasi canta. Concomitent a aparut si o problema la geamul portirei stanga, nu pote fi coborat/ridicat decat prin actionare repetata a butonului,merge in secvente.deocamdata ca sa pot folosi masina decuplez scurt borna bateriei si o pun la loc daca staionare e mai mare de o ora.Am tot cautat pe NET si pana la urma, pe Form Renault UK am gasit um text pe care l-am tradus si il postez aici:
Supapa Egr canta si nu s-a oprit atunci când cheia de contact a fost scoasa. La verificarea mufei de alimentare la pinul de supapă EGR 1 a avut 4.8V și PIN-ul 2 a avut tot timpul 5 volți (IGN pornit sau oprit). Ceea ce am făcut a fost să las aprindere OFF și am început sa trag de relee pe rand unul cate unul urmand sa-mi îndrept apoi atentia spre siguranțe, dar noroc! După tragerea primului releu nu sa întâmplat nimic supapa EGR a continuat să murmure, astfel ca l-am reintrodus la loc. Odată ce am tras al doilea releu EGR-ul a-a oprit din cantat. Am ajuns la concluzia ca acest releu trebuie să fie defect . Am găsit un alt releu în cutia mea cu unelte, care a avut același numar de pini și am l-am introdus-o în soclu. Bingo valva s-a oprit din cantat. Am pus contactul ON si masina a pornit masina / oprit masina si am ascultat supapa EGR ... l fredonate timp de 5 secunde după oprirea motorului apoi s-a oprit. Am verificat din nou tensiunea pinilor supapei EGR cu aprindere OFF și PIN 1 și PIN 2, 0 volți ca . Apoi am pus contactul ON și Pinul 1 a avut 4.7Volts și Pinul 2 a avut 5 volți. PUS totul înapoi împreună și testat mașina după câteva ore și a mers bine. A fost doar un releu în cutia de siguranțe, care este prinsa cu două șuruburi Torq lângă baterie.Cutia de siguranțe, se află pe partea aripii soferului. Am incercat si eu sa ajung la relee dar cand sa demontez supotul bateriei m-am blocat in trei surburi Torq super ruginite!ASTEPT sa-si faca efectul sprayul degripant ! |
--------------------
Renault
megane II
2005 85 cp 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:35 |